Din pacate, am ajuns in momentul in care trebuie sa ma despart de Solenza mea.
Este perfect functionala si m-a plimbat in multe locuri, dar urmeaza sa apara o noua masina si nu am spatiu unde sa o tin. Altfel, nu as da-o.
Sunt al doilea proprietar, o am de la ~48.000 km. Acum are ~94535 km.
Dotari: AC, servodirectie. Geamuri electrice adaugate de mine, ulterior.
Pretul de pornire este de 1100 euro. (De ce? probabil ca va fi o intrebare frecventa - pentru ca e o masina pe care am intretinut-o dpdv mecanic cat de bine am putut, voi detalia ulterior)
ITP valabil pana in 16.08.2018; Rovinieta pana in 08.11.2018 (cu o cerere la CNAIR cred ca se numeste acum si o taxa de vreo 20-30 lei, nu mai stiu, se poate pastra rovinieta pentru seria de sasiu cu mutarea pe noul numar de inmatriculare - eu imi voi pastra numerele)
<span class='edit'>2 Jan 2018, 15:43:</span>
Prezentarea pe scurt in primul post, conform regulamentului, sper. Acum depanam amintiri.
Data primei inmatriculari 03.12.2004
Imatriculata de mine pe 09.08.2011
21.09.2011 - 50.000 km revizie - filtru aer, filtru polen, filtru ulei, ulei Elf 10w40
18.05.2012 - 56.054 bucse bara stabilizatoare, bieleta antiruliu (schimbate in reprezentanta Dacia - Meridian Sud)
30.06.2012 - 56.700 schimb placute TRW cred + ambreiaj LUK
20.08.2012 - 57.331 pivot stanga+colier catalizator
16.02.2013 - 58.919 - filtru aer+polen, filtru ulei, ulei Elf 10w40
03.06.2014 - 68.500 - distributie + pompa apa (cred ca Dolz) + curea AC+accesorii + bucse capete
18.07.2014 - 69.250 - filtru aer, polen, ulei + ulei Elf 10w40
12.10.2015 - 79.800 - bucse bara stabilizatoare, ulei cutie de viteze, burduf planetara stg la cutia de viteze, filtru aer, polen, ulei + ulei Total 10w40
20.11.2015 - 79.920 - discuri Prompter + placute Trimmer
19.04.2016 - 80.100 - reconditionat caseta de directie
10.05.2016 - ~80.200 - burdufuri planetara stanga
30.05.2016 - 80.750 - filtru ulei, polen, aer, +ulei Total 10w40
07.09.2016 - 83.250 - burduf roata planetara stanga (luat de la Meridian sud dar montat de mine) + schimb lichid frana+garnituri int+ext cilindri frana - o intreaga poveste pe care am mai expus-o, ma saturasem pe siguranta mea sa fiu tratat ca un fazan si am pus mana pentru ca eram direct interesat sa fie functionala masinuta - La multi ani, de ziua mea m-am distrat
08.04.2017 - ~85.700 - curatat/revigorat pompa stropitor parbriz
14.05.2017 - 86.900 - pivoti stg+dr Topoloveni (greseala mea, as fi ales Lemforder dar eram presat de timp, trebuia sa plec cu masina si voiam sa fie noi, nu aveau altceva pe stoc)
25.06.2017 - 89.100 - bujii origine
11.08.2017 - 91.500 - bielete de directie+capete de bara MOOG+geometrie; esapament intermediar Conex+final Stelco - din cauza intermediarei, nu sta fix pe pozitie si a trebuit sa mut un tampon, de unde si pozitia ciudata a finalei (nu am montat-o la vreun service pentru ca din 4, toti m-au plimbat ca nu au timp, drept pentru care iar am pus eu mana)
25.08.2017 - 91600 - filtru aer, polen, ulei + ulei Total 10w40, boxe spate
<span class='edit'>2 Jan 2018, 15:59:</span>
Undeva pe parcurs, la inceput am primit un radio Pioneer+boxe (pe care le-am pus pe fata). Dupa muult timp, i-am montat un satelit de comanda pe volan, cum este cel de Clio.
Boxele pe spate sunt cele originale de pe fata.
Am schimbat lumina bordului cu un vernil, in dreptul vitezometrului, restul acelor au aceeasi lumina portocalie.
Nu functioneaza turometrul. Probabil ca poate fi facut usor, eu nu am mai avut rabdare sa dau bordul jos, plus ca dupa cativa ani ma obisnuisem deja cu momentul de schimbare a treptelor deci nu m-a incomodat.
Mici puncte de rugina si cateva retusuri facute de un neprofesionist. Eu
Oalele sunt intr-o stare zic eu buna, raportat la faptul ca e boala lor si majoritatea sunt coapte rau.
Masina are doua randuri de anvelope+jante tabla de 13, cele de iarna Sava Eskimo S3 parca, trebuie schimbate dar eu nu am mai investit.
Cele de vara sunt Nokian iline luate in 2016 nov-dec cu DOT0416 si montate prin martie (nu credeam ca o voi da, din aceasta cauza am schimbat si anvelopele si esapamentul)
Poze[attachmentid=1628078666] [attachmentid=1628078667] [attachmentid=1628078669] [attachmentid=1628078668]
<span class='edit'>2 Jan 2018, 16:00:</span>
[attachmentid=1628078670] [attachmentid=1628078671] [attachmentid=1628078672]
<span class='edit'>2 Jan 2018, 16:06:</span>
Asta e din ziua inmatricularii, sau foarte aproape de ea, am taiat elementul negativ care sta in picioare [attachmentid=1628078673]
Aceasta e de azi [attachmentid=1628078674]
[attachmentid=1628078675] [attachmentid=1628078676] [attachmentid=1628078677]
Bancheta spate e patata. Ca toate solenzele, a fost o perioada cand a intrat apa pe langa chederul lunetei.
Am curatat acolo si am pus silicon, de atunci nu am mai avut probleme, dar din pacate nu s-a luat.
Pentru orice alte intrebari va stau la dispozitie, imi cer scuze daca nu sunt elocvent, nu sunt de meserie aburitor.
tel. zero 7 doi 1 867749 Vlad[attachmentid=1628078678]
<span class='edit'>2 Jan 2018, 16:12:</span>
Masina a avut un singur accident de cand e la mine, am fost lovit in spate pe Bd Ctin Brancoveanu de catre o platforma care nu a pastrat distanta regulamentara.
Am incheiat atunci amiabila, nu am avut daune vizibile si naiv cum am fost am crezut ca nu are nimic, drept pentru care nu am fost la constatare.
Ulterior am descoperit ca in stanga spate e un pic indoit un element, o sa fac poza si revin.
Masina are alarma Alcar H21 si inchidere centralizata, eu folosesc doar inchiderea. 2 chei.
O cheie cu radiocomanda functionala, cu doua butoane si pliabila, dar nu de calitate VW.
La cerere o pot muta la loc in carcasa originala.