ies din localitate si dupa 10-20 de km pe peretii carburatorului in exterior se forrmeaza un fel de zapada.. da logic nu ii zapada ca nu prea are pe unde sa intre si daca ar intra nu ar fi numai pe carb.. chestia ii ca merge motorul super nasol.. scutura, se opreste cand schimb vitezele.. dar daca stau 10 minute se topeste mazga aia de pe carb si merge ok.. am observat ca filtru de aer era pus pe vara.. de acolo sa fie oare ?
Ideei ?
andu911
24 Dec 2005, 18:41
pune un carton la radiator, da filtrul pe iarna...si ar trebui sa ai un racord de hartie intre filtrul de aer si galeria de evacuare
Racordu vietii il am (azi l-am pus ca era rupt ala vechi
), filtru ii pe iarna.. cartonu urmeaza.. sa speram ca o sa mearga calumea ca ma FORTE enerva.. azi noapte imi venea sa
si dealea grele.. pe la 100 km/h scutura de mama focului si dadea niste rateuri parca aprinderea era cu lemne
se cheama ca ti-a givrat carburatorul. Singura solutie e cartonul (care repet, dupa parerea mea, daca totul functioneaza o.K. atunci asta e singurul lucru BUN pe care-l face). Evident cartonul il pui pe partea cu carburatorul, ca altfel nu rezolvi nimic.
carton = ecran calandru in termeni de "specialitate"
george_slz
25 Dec 2005, 22:25
Talpa aia prin care trece apa calda nu se mai incalzeste. Am fost berlinez 3 ani si NICIODATA nu s-a intamplat asa ceva. Si nici nu are cum sa se intample daca talpa aia nu e fierbinte cand se incalzeste motorul.
Pana pui calandrul respectiv, cand face figuri, opreste 5-10 minute si apoi nu vei mai avea probleme.
Am sters ce era off,sa nu va mai prind!
anamana
26 Dec 2005, 18:04
La mine fenomenul asta se datora faptului ca (virgula) cuiul pontou ingheta in pozitia "inchis" (deci sus).
I-am aplicat o termoizolatie dintr-o carpa, si totul a fost OK.
Chiar si dimineata se intampla sa nu porneasca masina, doar dupa 2-3 lovituri cu cheia de 13, aplicate pe carburator.
(Am incercat si cu apa calda. Solutia a functionat la fel de bine)
am rezolvat problema.. acuma am venit din salaj si a mers calumea.. singura chestie nasoala ii la urcarea unui deal urca putin acul la apa dar dupa aia isi revine
Slider
27 Dec 2005, 08:43
Cartonul ala il pui in dreptul carburatorului. Tu ai pus carton la radiator in fata?
bog_cip
27 Dec 2005, 08:51
Mai poti incerca o chestie : sa acoperi carburatorul cu carton : o buncata de carton trecuta prin frutulnul de aklimentare cu benzina si trecut peste carburator si asa se capteaza toate caldura de la gelarii.
Pai l-am pus in fata la radioator in partea stanga cum te uiti la masina din fata.. nu-i bine asa ?
Dreamer
27 Dec 2005, 13:04
E bine, sa fie exact in dreptul elicei.
Slider
27 Dec 2005, 13:53
Nu! Asa cum a spus Bog_cip (sau cum a incercat sa spuna.....apropo Bog poate mai corectezi si tu un pic mesajul ala) trebuie sa faci.
Scoti furtunul de alimentare care intra in carburator, iei un carton, il gauresti, treci furtunul de alimentare prin gaura - montezi furtunul la loc
- si astfel cu acel carton protejezi carburatorul de curentul rece de aer. Tot pentru a preveni aparitia givrajului (asa se scrie?) intre intrarea in filtrul de aer si galeria de evacuare - exista o piesa din tabla special montata acolo - trebuie sa montezi un tub grofat din aluminiu - se gaseste la orice magazin de piese auto - astfel incit sa traga aer mai cald. De fapt ideea este ca aerul care este tras in motor sa fie mai uscat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.