Merg cu masina normal. seara o parchez si o las. Dimineta cand incerc sa o pornesc porneste destul de greu. Adica daca ma duc si dau la coada pompei vine destul de greu benzina. Dupa asta porneste fara nici o problema. Din ce cauza? Masina e parcata normal si nu in panta. Din cand in cand o las in panta dar cu botul in jos.
catalin_I
11 Dec 2003, 08:06
salut
sa fie oare pompa de benzina? :roll:
Slider
11 Dec 2003, 08:28
Si eu patesc acelasi lucru. Ce se intimpla? Unde se duce benzina din carburator? Se evapora? Dar cea de pe furtun? Mister. Chestia este ca asta vara nu facea asa. Vreo supapa de pe la pompa de benzina si se scurge inapoi in rezervor?
Problema mai exact e ca dispare cea de pe furtun ca in carburator ramane putin.
Ma indoiesc sa fie pompa de benzina ca atunci ar trebui sa o faca de fiecare data cand opresc motorul
ori cuiu' poanteau (sau cum naiba se scrie) nu mai inchide bine, ori in pompa de benzina nu mai inchide bine o supapa ... mai degraba a doua varianta
asarban
11 Dec 2003, 10:06
Pompa!
Slider
11 Dec 2003, 13:43
Nu-i cuiul poantou. (asa se scrie???). Daca cuiul asta
nu ar mai inchide ar merge motoru' ca dracu' ...se ineaca puncte, puncte...cu tot ceea ce urmeaza.
Am o rugaminte la cel care a deschis topicul, verifica furtunele, dar cu atentie :wink: .
Iti spun asta pentru ca tocmai am descoperit de ce trebuia sa completez cu antigel din 2 in 2 zile (si era gata-gata sa schimb garnitura de chiuloasa) un furtunel spart pe unde curgea cit sa ma scoata din minti.
paul am verificat furtunele. De fapt le-am schimbat acum o saptamana si aceleasi simtome sunt
Gabi, atunci pompa
.
Eu am patit o chestie mai urita asta-vara la Sinaia cind mi-a curs benzina pe la capacul pompei (si eram in panta).
Pina dimineata am onorat Sinaia cu 10 l de benzina 98 FPb
Verifica si capacul pompei sa fie bine strins.
Si eu patesc ceva asemanator.
Dimineata la prima cheie vrea sa plece, dar moare, iar dupa aia ii dai cam 6-7 chei pana pleaca din nou :? Dupa aia in timpul zilei porneste la sferte de cheie, treaba asta o patesc doar noaptea si mai nou de cand este frig.
Aaaa, inco o chestie nu porneste cu socul tras, ci doar daca ii dai sprituri, ceea ce nu e indicat, dar numai asa poneste dimineata, si de aia m-am gandit ca n-ar ajunge benzina in carburator + la prima cheia da sa plece, iar dupa aia nu mai misca deloc.
de ce nu-i indicat sa dai sprituri? ca eu fac la fel ...
Adica tragi pe goarna ? Hic.... ! Parerea mea !
Pai de la prea multe sprituri se imbata (pardon se inneaca
).
Eu pornesc cu socul tras + 3 sprituri (si o vodka daca e cazu') dupa care bag shoku la 1/2 (porneste imediat).
P.S. Prin vodka se intelege spray pentru pornit :wink:
Ingheata ala micu' pina-l pornesti tu pe AKI
pai si io tot cu socul si 3-4 shpritzuri... a durat destul de mult pana mi-am dat seama ca doar asa poate porni dimineata ... deci ce ziceti voi ca poate fi? pompa? e o presupunere sau ati patit-o si s-a rezolvat cumva? ar trebui inlocuita toata pompa sau se pot inlocui doar supapele alea?
QUOTE
Ingheata ala micu' pina-l pornesti tu pe AKI
Lasa'l sa inghete. Asa se caleste, plus ca invata de ce nu trebuie sa-si ia Dacie
stasi, chestia asta intra la "asa e ele". Te obisnuiesti sau iti iei altceva decit Dacie.
Costi, inca ceva, la citi bani am bagat in aprinderea ei, daca mi-ar face figuri, pe bune ca fac ce i-am promis
.
Sau o vind ca tot mi-a propus ieri cineva sa o vind (2000 euroi pentru cine intreaba).
Nu pune si tu la inima. Ai vazut ca stapinii dinainte si-au luat lumea in cap din cauza ei :oops:
Mai vorbim noi dupa alegeri, ca daca iese CVT sa vezi ce viteza bag pina in Austria
Slider
12 Dec 2003, 14:57
S-ar putea sa fie din supapele din pompa. Da' vara de ce nu face asa? atunci nu mai sunt supape la pompa? sau acum iarna se contracta si nu mai etanseaza cum trebuie?
Ce de intrebari......da' asta este DACIA! Da' daca aveam noi cine stie ce masini...si mergeau ceas mai intram aici pe forum sa intrebam ce si cum sa facem? Ntz...plictiseala mare. Si unde era placerea de a te murdari de citeva ori pe miini pe traseu? La mine este ca un facut. Ori de cite ori plec undeva trebuie sa apara ceva care sa ma faca sa-mi murdaresc miinile. Macar un pic acolo. Dupa aceea merge ceas.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.