QUOTE(Agrig @ 12 Feb 2018, 22:59)
Si Hilux foloseste tamburii pe spate, NP 300, B2500, L200 la fel.
Au un mic schepsis folosirea lor la masinile ce mai intra in teren, nu`i doar asa de economie.
QUOTE(IRONICK @ 13 Feb 2018, 00:59)
Si pe cap tractor se folosesc si lista poate continua. In cazul turismelor se folosesc strict din motiv de economie. Iar Duster nu are legatura cu lista de masini de mai sus.
Toate masinile alea, la care mai adaug Nissan Terrano II sint cam de 2 ori pretul unui Duster.
Ca dinamica Hilux este peste Duster si totusi folosesc toate frina cu tamburi pe spate.
Chiar nu e vorba de economie, stiu ei ce stiu despre conditiile de lucru in teren.
Toate acele sint adaptate mersului in teren, Duster la fel.
La ora actuala aproape toate companiile care au nevoie de masini de teren folosesc ca masina de teren usoara Duster si nu Lada NIva care la mers in teren este superioara Duster-ului dar la comportare generala nu.
Sper sa nu ajungem acuma sa discutam despre locomotive tractoare si buldozere daca au fost aduse in discutie capetele tractor.