Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: martor palcute aprins
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
jordano2003
am schimbat placutele de curadn si de cand le-am schimbat martorul de placute sta aprins la bord cu toate ca mufele sunt bagate bine
am incercat sa scot si mufele de la placute de tot si tot sta aprins martorul in bord
aveti idee de ce sta aprins?
jordano2003
QUOTE(costi @ 28 Dec 2005, 18:54)



pt nova, am uitat sa specific
Sir_Alex
Am si eu Nova si pana nu i-am mai pus lichid de frana nu am scapat de necazul asta.
costi
principiul conteaza; ar trebui sa fie ceva similar....
guliver
QUOTE(jordano2003 @ 28 Dec 2005, 18:47)
am schimbat placutele de curadn si de cand le-am schimbat martorul de placute sta aprins la bord cu toate ca mufele sunt bagate bine
am incercat sa scot si mufele de la placute de tot si tot sta aprins martorul in bord
aveti idee de ce sta aprins?
*


O sa-si revina cu timpul.Am patit si eu, si-au revenit.
jordano2003
QUOTE(Sir_Alex @ 28 Dec 2005, 20:22)
Am si eu Nova si pana nu i-am mai pus lichid de frana nu am scapat de necazul asta.
*



hai ca esti tare! radmasa.gif
normal ca daca nu ai lichid se aprinde
bine ca nu te-ai oprit in altceva radmasa.gif
paulp
Linkul ala e foarte bun, Sistemul de frinare e la fel.
Scoate ICP-ul de la pompa, apasa-l de citeva ori, fa aerisirea, si apoi pune-l la loc.
Daca ai apucat sa aerisesti fara sa-l demontezi, ai toate sansele sa bulesti pompa.
Succes.
jordano2003
QUOTE(paulp @ 29 Dec 2005, 14:42)
Linkul ala e foarte bun, Sistemul de frinare e la fel.
Scoate ICP-ul de la pompa, apasa-l de citeva ori, fa aerisirea, si apoi pune-l la loc.
Daca ai apucat sa aerisesti fara sa-l demontezi, ai toate sansele sa bulesti pompa.
Succes.
*




da acum va intreb pe toti: nu poate fi sonda de la pompa bulita ca daca scot de acolo papucu nu mai sta aprins?
paulp
Pai si io ce-am zis mai sus?
ICP = Indicator Circuit Primar = sonda de la pompa, pe romaneste smile.gif
jordano2003
QUOTE(paulp @ 29 Dec 2005, 19:08)
Pai si io ce-am zis mai sus?
ICP = Indicator Circuit Primar = sonda de la pompa, pe romaneste smile.gif
*



pai am aerisit franele fara sa scot ala
pompa nu cred ca sa bulit ca am frane bune
paulp
Atunci scoate ICP. reseteaza-l prin apasare, si pune-l la loc. Si gata, ai scapat de data asta smile.gif
Sir_Alex
QUOTE(jordano2003 @ 29 Dec 2005, 14:17)
hai ca esti tare! radmasa.gif
normal ca daca nu ai lichid se aprinde
bine ca nu te-ai oprit in altceva radmasa.gif
*



Eu i-am oferit o solutie probabila la problema lui. Daca ai avea habar ai intelege ca si asta poate fi o problema radmasa.gif
jordano2003
QUOTE(paulp @ 29 Dec 2005, 19:23)
Atunci scoate ICP. reseteaza-l prin apasare, si pune-l la loc. Si gata, ai scapat de data asta smile.gif
*




am facut cum ai zis dar tot aprins sta martorul
Dreamer
Daca martorul sta aprins si dupa ce ai scos firul din el, atunci inclin sa cred ca are un scurt pe undeva. Un bec nu poate sa stea aprins daca ii tai alimntarea ...
paulp
Omu a resetat ICP si tot sta aprins. Cu firul scos nu se mai aprinde, a zis mai sus wink.gif.
Inclin sa cred ca s-a bulit ICP, dar asta nu o poti verifica decit cu un alt ICP.
Sau plutitorul de la borcanul cu lichid de spart si intra lichid in el si-ti semnalizeaza ca nu ai avea lichid in vas.
anamana
QUOTE(Dreamer @ 31 Dec 2005, 10:55)
Daca martorul sta aprins si dupa ce ai scos firul din el, atunci inclin sa cred ca are un scurt pe undeva.
... ma bag si eu ca musca-n lapte, dar am o observatie:
La mai multe masini, semnalul de placute uzate este dat de ruperea ližei din interiorul placutei de frana.

Deci, martorul tocmai ca va sta APRINS, - CU FIRUL SCOS de pe placuta.
Semnalul de "placute OK / martor stins" se obtine prin scurtcircuitarea firelor senzorului.
paulica
Servus si la multi ani.
Hai sa va zic si eu ceva, sa va cruciti nu alta. Mi se aprinde martorul asta de placute, dar doar cānd accelerez mai serios. Daca o iau batrāneste nu se aprinde, iar cānd termin de accelerat se stinge. Ei, ia sa va vad cum va dati cu presupusul. O fi zona crepusculara mai stii?
1000 de ani de fericire va doresc.
anamana
Cred ca in cazul tau, martorul spune ca n-ar trebui sa accelerezi asa tare, si ca ar trebui sa reduci viteza prin franare radmasa.gif
paulica
Hai mai nu mai face misto de mine ca am rezolvat. I-am mai turnat putin lichid, am curatat niste contacte pe acolo si e OK.
SIC si tot ii dau in goarna na!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.