am schimbat placutele de curadn si de cand le-am schimbat martorul de placute sta aprins la bord cu toate ca mufele sunt bagate bine am incercat sa scot si mufele de la placute de tot si tot sta aprins martorul in bord aveti idee de ce sta aprins?
Am si eu Nova si pana nu i-am mai pus lichid de frana nu am scapat de necazul asta.
costi
28 Dec 2005, 20:23
principiul conteaza; ar trebui sa fie ceva similar....
guliver
28 Dec 2005, 20:39
QUOTE(jordano2003 @ 28 Dec 2005, 18:47)
am schimbat placutele de curadn si de cand le-am schimbat martorul de placute sta aprins la bord cu toate ca mufele sunt bagate bine am incercat sa scot si mufele de la placute de tot si tot sta aprins martorul in bord aveti idee de ce sta aprins?
O sa-si revina cu timpul.Am patit si eu, si-au revenit.
jordano2003
29 Dec 2005, 14:17
QUOTE(Sir_Alex @ 28 Dec 2005, 20:22)
Am si eu Nova si pana nu i-am mai pus lichid de frana nu am scapat de necazul asta.
hai ca esti tare! normal ca daca nu ai lichid se aprinde bine ca nu te-ai oprit in altceva
paulp
29 Dec 2005, 14:42
Linkul ala e foarte bun, Sistemul de frinare e la fel. Scoate ICP-ul de la pompa, apasa-l de citeva ori, fa aerisirea, si apoi pune-l la loc. Daca ai apucat sa aerisesti fara sa-l demontezi, ai toate sansele sa bulesti pompa. Succes.
jordano2003
29 Dec 2005, 17:58
QUOTE(paulp @ 29 Dec 2005, 14:42)
Linkul ala e foarte bun, Sistemul de frinare e la fel. Scoate ICP-ul de la pompa, apasa-l de citeva ori, fa aerisirea, si apoi pune-l la loc. Daca ai apucat sa aerisesti fara sa-l demontezi, ai toate sansele sa bulesti pompa. Succes.
da acum va intreb pe toti: nu poate fi sonda de la pompa bulita ca daca scot de acolo papucu nu mai sta aprins?
paulp
29 Dec 2005, 19:08
Pai si io ce-am zis mai sus? ICP = Indicator Circuit Primar = sonda de la pompa, pe romaneste
jordano2003
29 Dec 2005, 19:11
QUOTE(paulp @ 29 Dec 2005, 19:08)
Pai si io ce-am zis mai sus? ICP = Indicator Circuit Primar = sonda de la pompa, pe romaneste
pai am aerisit franele fara sa scot ala pompa nu cred ca sa bulit ca am frane bune
paulp
29 Dec 2005, 19:23
Atunci scoate ICP. reseteaza-l prin apasare, si pune-l la loc. Si gata, ai scapat de data asta
Sir_Alex
29 Dec 2005, 21:27
QUOTE(jordano2003 @ 29 Dec 2005, 14:17)
hai ca esti tare! normal ca daca nu ai lichid se aprinde bine ca nu te-ai oprit in altceva
Eu i-am oferit o solutie probabila la problema lui. Daca ai avea habar ai intelege ca si asta poate fi o problema
jordano2003
31 Dec 2005, 10:51
QUOTE(paulp @ 29 Dec 2005, 19:23)
Atunci scoate ICP. reseteaza-l prin apasare, si pune-l la loc. Si gata, ai scapat de data asta
am facut cum ai zis dar tot aprins sta martorul
Dreamer
31 Dec 2005, 10:55
Daca martorul sta aprins si dupa ce ai scos firul din el, atunci inclin sa cred ca are un scurt pe undeva. Un bec nu poate sa stea aprins daca ii tai alimntarea ...
paulp
31 Dec 2005, 11:28
Omu a resetat ICP si tot sta aprins. Cu firul scos nu se mai aprinde, a zis mai sus . Inclin sa cred ca s-a bulit ICP, dar asta nu o poti verifica decit cu un alt ICP. Sau plutitorul de la borcanul cu lichid de spart si intra lichid in el si-ti semnalizeaza ca nu ai avea lichid in vas.
anamana
31 Dec 2005, 13:51
QUOTE(Dreamer @ 31 Dec 2005, 10:55)
Daca martorul sta aprins si dupa ce ai scos firul din el, atunci inclin sa cred ca are un scurt pe undeva.
... ma bag si eu ca musca-n lapte, dar am o observatie: La mai multe masini, semnalul de placute uzate este dat de ruperea ližei din interiorul placutei de frana.
Deci, martorul tocmai ca va sta APRINS, - CU FIRUL SCOS de pe placuta. Semnalul de "placute OK / martor stins" se obtine prin scurtcircuitarea firelor senzorului.
paulica
2 Jan 2006, 16:21
Servus si la multi ani. Hai sa va zic si eu ceva, sa va cruciti nu alta. Mi se aprinde martorul asta de placute, dar doar cānd accelerez mai serios. Daca o iau batrāneste nu se aprinde, iar cānd termin de accelerat se stinge. Ei, ia sa va vad cum va dati cu presupusul. O fi zona crepusculara mai stii? 1000 de ani de fericire va doresc.
anamana
2 Jan 2006, 16:49
Cred ca in cazul tau, martorul spune ca n-ar trebui sa accelerezi asa tare, si ca ar trebui sa reduci viteza prin franare
paulica
6 Jan 2006, 14:26
Hai mai nu mai face misto de mine ca am rezolvat. I-am mai turnat putin lichid, am curatat niste contacte pe acolo si e OK. SIC si tot ii dau in goarna na!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.