Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema pornire dacia 1310
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
cagula
salut.am o problema mare cu daciutza mea1310.dupa ce am reusit sa o pornesc relativ repede(3 pedale+soc) las frumos motorul sa se incalzeasca.dau a 1-a,accelerez,dau 2-a,turatia scade la 900 cu picioru in blana,o tin cu greu semiambreiat shi reusesc sa ajung in cele din urma la destinatie.azi dimineata(aprox -2grade) execut aceeasi manevra de pornire dar fara rezultat.faza e ca i-am dat un pic cam multe pedale pt ca am impresia ca e inecata.acum nu mai porneste de fel...ce sa fac???mentionez ca are carburator nou,fise noi,bujii noi,delcou nou,baterie noua.pompa benzina verificata,carburator verificat shi nush ce sa ii mai fac...
cstavaru
Salut,

Din moment ce turatia se variaza prin cantitatea de benzina introdusa de carburator in cilindri, eu presupun ca turatia scade pentru ca nu ajunge suficienta benzina in carburator sau din carburator in cilindri...daca in carburator ajunge suficienta benzina (probabil se poate verifica) atunci poate sa fie un jigler sau ceva ?
fnp
QUOTE(cagula @ 28 Dec 2005, 22:43)
salut.am o problema mare cu daciutza mea1310.dupa ce am reusit sa o pornesc relativ repede(3 pedale+soc) las frumos motorul sa se incalzeasca.dau a 1-a,accelerez,dau 2-a,turatia scade la 900 cu picioru in blana,o tin cu greu semiambreiat shi  reusesc sa ajung in cele din urma la destinatie.azi dimineata(aprox -2grade) execut aceeasi manevra de pornire dar fara rezultat.faza e ca i-am dat un pic cam multe pedale pt ca am impresia  ca e inecata.acum nu mai porneste de fel...ce sa fac???mentionez ca are carburator nou,fise noi,bujii noi,delcou nou,baterie noua.pompa benzina verificata,carburator verificat shi nush ce sa ii mai  fac...
*



Pentru pornire: Demontezi bujiile si le pui in casa la aragaz sa se incinga putin (le tii cu ceva sa nu te friga numai cu electrodul in flacara)

Pentru problema cu murit motor: s-ar putea sa fi aparut jivrajul in carburator - solutie carton in fata radiatorului in dreptul elicei de la ventilator si unul mic chiar in fata carburatorului (scoti furtunul de alimentare cu benzina si faci o gaura in carton sa treaca prin el).
Mai poate fi condensatorul de la platina defect - daca ai unul de rezerva schimba-l si vezi daca mai face.
cagula
QUOTE(fnp @ 29 Dec 2005, 09:30)
Pentru pornire: Demontezi bujiile si le pui in casa la aragaz sa se incinga putin (le tii cu ceva sa nu te friga numai cu electrodul in flacara)

Pentru problema cu murit motor: s-ar putea sa fi aparut jivrajul in carburator - solutie carton in fata radiatorului in dreptul elicei de la ventilator si unul mic chiar in fata carburatorului (scoti furtunul de alimentare cu benzina si faci o gaura in carton sa treaca prin el).
Mai poate fi condensatorul de la platina defect - daca ai unul de rezerva schimba-l  si vezi daca mai  face.
*


nu ma prea pricep dar azi am verificat si furtunul care pleca din T-ul de la carb si era rupt.l-am inlocuit shi tot un vrea sa porneasca.am carton pus in fata radiatorului in dreptul elicei.deci nu mai stiu ce sa ii fac wacko.gif .am verificat azi platina e ok(o am de 2 sapt),fisele sunt ok,bujiile noi,delcou +capac nou.am desfacut furtunul de benzina care intra in carb shi am dat la cama si tasnea benzina normal.in carburator jetul de benzina il arunca perfect vertical shi totushi nu vrea.
shi mai am o nelamurire:daca e inecata cum o rezolv??o imping sau...
argon
parlesti sau schimbi bujiile

de unde sti cum arunca jetul in carburator? blink.gif
cagula
QUOTE(argon @ 29 Dec 2005, 17:05)
parlesti sau schimbi bujiile

de unde sti cum arunca jetul in carburator? blink.gif
*


pt ca m-am uitat in carburator!mi-a zis si mie un tip ca daca jetul e vertical e ok iar dak arunca pe peretele carburatorului inseamna ca e infundat.daca vrei pot sa-ti descriu felul in care se procedeaza.
argon
QUOTE(cagula @ 29 Dec 2005, 20:15)
pt ca m-am uitat in carburator!mi-a zis si mie un tip ca daca jetul e vertical e ok iar dak arunca pe peretele carburatorului inseamna ca e infundat.daca vrei pot sa-ti descriu felul in care se procedeaza.
*



Chiar te rog sa descri cum se procedeaza...cum ai reusit sa te uiti incarburator cu capacul pus, despre ce jet vorbesti?
cagula
QUOTE(argon @ 29 Dec 2005, 20:34)
Chiar te rog sa descri cum se procedeaza...cum ai reusit sa te uiti incarburator cu capacul pus, despre ce jet vorbesti?
*


pai am crezut ca se subintelege ca trebuie sa desfaci conducta de aer inainte blink.gif
Se procedeaza asa:
1.se desface capacul biggrin.gif
2.se trage socul pt a putea vedea interiorul corpului
3.o accelerezi(de acolo de unde e legat cablul de accel)
-ar trebui sa vezi in partea de sus a corpului,e pozitionat pe acceasi parte pe unde intra furt de alimentare o chestie pe unde tasneste jetul de benzina.
cam atat...
TOT nu am rezolvat problema cu masina mea...
-incalzitul bujiilor nu a avut efect...alte sugestii??
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.