Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Presiune greșită citită de presostat ac
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
kommodore_ss
Salut.
Am o problema cu aerul condiționat.
Pornea când voia. Compresorul nu cupla decât după 10-20-30 minute. Uneori imediat.
Am fost in service la diagnoza și presostatul citea 30 bari. Greșit adică.
Schimbat presostat și tot atât citește.
Fără presostat citește 0.
Aveți vreo idee ce trebuie facut.?
Am observat recent și că ventilatorul se învârtea foarte tare deși nu era cald afara sau motorul cald.
Momentan a fost scos presostatul și nu mai am aer condiționat.
Mulțumesc mult
einstein1984
ecu defectsau vreo problema pe cablaj
IRONICK
Citea 30bar cand? Tot timpul, chiar si oprit?
kommodore_ss
Asta mi s a spus și mie la service. Calculator sau cabluri. Am și avut o problema cu cablul de la servodirecție. A făcut un scurt și l am schimbat. Și poate nu are legătură dar radioul are semnal cam prost. Parca sensibil la contact sau încărcare usb.

La ce te referi oprit?
IRONICK
Adica are variatii? Motor pornit/oprit, ac oprit/pornit (cand cupleaza).
kommodore_ss
Au testat doar cu motorul pornit. Fluctua puțin la 30 bari.
Cu presostatul scos citea 0 bari.
Atât au verificat

7 Jun 2018, 14:48:
Aveți vreo idee? Nu știu unde să mă duc.
Cred că mă duc să pună presostatu la loc . Macar așa merge din când în când aerul. Dar ventilatorul se va învârti non stop
IRONICK
Referitor la gmv, merge doar pe treapta 2?
kommodore_ss
Cred că da. Se invarte destul de repede
kommodore_ss
Am pus presostatul la loc fara sa mai umblu pe la cabluri sau ecu. Se pare că ventilatorul nu mai merge non stop și aerul porneste cam când apăsați butonul. Îl las așa si cu asta basta.
mandgeo
Hai ca ma bag si eu in topicul asta. Problema mea seamana cu a lui kommodore_ss.

Ce se intampla? Porneste aiurea GMV-ul (parca asa ii zice ventilatorului care raceste motorul). Am gasit eroare senzor presiune AC. La fel ca in cazul lui kommodore_ss, presiunea este ~30 bar, zero sau normal. Aceleasi fluctuatii le am si cu motorul oprit.
Din cate am verificat, la pornire, cand totul este mai rece, arata presiunea normala. Pe masura ce se incalzeste una alta pe acolo, presiunea incepe sa sara din zero in 30 si tot asa.
Daca misc firele care merg la ECU, mai ales mufa de jos, se simte schimbare. Daca lovesc ECU, se simte schimbare.
Am verificat (pe dioda, cu piuitoarea) cablurile de la senzorul de presiune la ECU si, la rece, nu da semne ca ar fi intrerupt. O fi mai relevant pe ohm-metru?

Bineinteles ca banuiesc un contact imperfect, dar unde? Prin mufe am dat cu alcool izopropilic.

As desface ECU, ca sa ii refac lipiturile. Am vazut ca se poate da jos capacul de plastic, si as avea acces la unele contacte. Se poate desface mai departe, ca sa am acces si la cealalta parte a placii?

Daca nu cumva are cineva vreaun sfat salvator in legatura cu cablurile... si desfacerea ECU nu da rezultate...ce variante de inlocuire a ECU am?
einstein1984
de origine si dublezi valoarea masinii, sau Sh si immo off .
Nu cred ca are nimeni bula de cristal sa vada unde ai tu cablajul intrerupt. Da cu un spray de contacte adevarat, nu alcoolul vietii.?
mandgeo
Mi-am facut curaj si l-am desfacut. Am refacut lipiturile si acum imi citeste normal parametrii.

Problema e ca imi citeste normal si parametrii de functionare ai EGR-ului, care probabil ca a fost dezactivat cu ocazia cip tuningului facut acum multi ani. Probabil ca pana acum acele contacte imperfecte dadeau calculatorului impresia ca egr-ul deschide/inchide...sau poate l-am reparat pe o parte si stricat pe alta. smile.gif) (am incercat si alt EGR...imi arata aceeasi valoare)

Concluzia e... sa-l ia dracu de cip tuning.

Vreo sursa convenabila si de incredere pentru un set de calculatoare sau un ecu cu immo off???
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.