dini70
13 Dec 2003, 18:34
i-mi spune si mie cineva cum sa demontez ceasul de km la dacia berlina.
multumesc .
DorinS
16 Dec 2003, 17:18
Mihai,
Cresterea turatiei de relanti sugereaza o functionare necorespunzatoare a regulatorului pozitiei initiale a clapetei. (Daca ai observat, in momentul in care rasucesti cheia in contact, ceva trage pedala de acceleratie putin in jos. Asta e servomecanismul care regleaza automat capatul de cursa al pedalei/clapetei pentru a mentine turatia de relanti. Tot el are si rolul pe care il avea socul la carburator, numai ca acum este comandat de calculator). Defectarea dispozitivului duce la imposibilitatea mentinerii turatiei de relanti la valoarea stabilita de calculator. Eu stiu ca reglajul tuturor elemetelor mecanice sau electrice ale injectiei se face numai dupa indicatiile testerului. Testerul poate citi de asemenea indicatorii de stare ai dispozitivelor comandate de calculator, pentru verificarea comportarii anormale a acestora de-a lungul timpului.
Verifica deci daca nu cumva a fost schimbat acel dispozitiv in timpul lucrarilor de tinichigerie. Dupa descriere, cel care a facut "reglajul", cred ca a umblat la etalonarea acestui dispozitiv producand deranj in indicatiile pe care acesta le ofera calculatorului. (pozitia lui este monitorizata de calculator dar nu mai corespunde cu realitatea). Este posibil ca dispozitivul de fie gripat, blocat sau defect, caz in care pornirea la rece este afectata - motorul porneste la sfert dar nu poate mentine turatia de relanti comandata.
:shock:
Dorineee, cu cine vorbesti :?
Omu' intreba de demontat ceasu'
marfa raspuns, deci, tragi socul, dai 2 spritzuri, scoti chederul de la usa din spate si desumflii roata de rezerva, si gata kilometrajul din bord
Hai, ca-i postez eu raspunsul la topicul ala cu injectie :wink:
DorinS
16 Dec 2003, 17:27
Ti-am sters eu ce ai scris aici, ca deja te repeti :wink: .
Paul
Dorine, tata, vezi ca esti in topicul gresit si deja ma doare burta de ris
Ti-am postat eu raspunsul la problema cu iBerlina.
Meri acolo si da-i urmarire subiect :wink:
irinel75
16 Dec 2003, 17:33
se scot ceasurile toate prin partea stinga a bordului, dupa ce s-au scos siguanta pt bord(sirma aia otelita)..e munca de 1h/1.5h...
dini70
16 Dec 2003, 21:22
siguranta aia care tine tot corpul ceaselor trebuie scos si din partea dreapta,intreb pentru ca acolo nu pot ajunge cu mana.
irinel75
17 Dec 2003, 08:59
ba se poate, demontezi cochilia volan, si torpedoul, dupa care cu minuta de "ginecolog" umb;li prin spate pe acolo....faza e ca mai ai 2 suruburi de care se prind din tabla triunghiulara a bordului, de suportul volan (mitraliera in limbajul mecanicilor), ei bine le desfaci si pe alea sa coboare suportul volan in jos putin dupa care scoti prin stinga bordului ceasurile....atentie: in functie de tipul carcasei de bord ai 2 sau 3 sirme de siguranta..spor
La berlina mea din '95 cu bord tip "scoica" ... nu a fost nevoie decat de demontarea clemei din stanga, precum si slabirea a 3 suruburi de la bord (tot din partea stanga) ... si gata ... au iesit toate ceasurile foarte usor! Ca timp ... prima data cand le-am desfacut a durat vreo 2 ore ... a doaua oara vreo 15 minute ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.