Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Mazda 3 G120 AT Attraction
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3
testike
Dupa 25 ani de Dacia, am tradat marca nationala.
Posesor de Logan 1.6 Ambition 2004 si un Prestige 1.5 dci din 2009, eram foarte multumit de ambele. Cu exceptia aparitiei ruginii la aripi si buson la benzinar, nu am avut nicio problema cu masinile, si planul era sa le mai tin inca 10 ani.
Dar a intervenit plictiseala.
Intr-o zi de marti am vazut o Mazda 3 rosie expusa in mall, si mi-a trezit interesul.
Vineri am dat o fuga pana la dealer sa vad si interiorul, am facut si un test drive, si sambata am dat avansul. Inca ma obisnuiesc cu ideea ca am luat o masina noua.
In weekend am cotit-o de la echiparea Challenge cu cutie manuala (17300 eur) la echiparea Attraction (21k), singura cu cutie automata, avand in plus si : faruri si pozitii LED, geamuri fumurii spate, senzori parcare, avertizare unghi mort si marsarier, incalzire in scaune si volan,senzori de ploaie si radio digital. Ne-am mai sucit si cu culoarea, de la rosu la gri.
Nu a fost o decizie rationala, ca la Logan-urile anterioare, am luat-o pentru ca ne place cum arata si cum se simte la condus.
Sper sa fie destul de fiabila. La o cautare rapida pe internet nu am gasit prea multe probleme. Are 5 ani garantie, care se pot extinde la 10.
Urmeaza mai multe informatii.

Deocamdata grija principala este sa ma hotarasc care dintre Logan-uri il voi vinde.
Au aproximativ acelasi nr de km ~120k.
Benzina a fost vopsita acum 2 ani si de atunci nu a mai aparut rugina, dar necesita schimb de distributie, pierde freon de la un an la altul, si cauciucurile sunt destul de invechite.
Diesel-ul are toate consumabilele schimbate recent si nicio problema.
Dilema apare din cauza faptului ca masina urmeaza sa fie folosita preponderent urban, si benzinarul ar parea mai potrivit pentru asta.
Sau poate le vand pe amandoua si mai luam o benzinara mica cu cutie automata.


<span class='edit'>5 Oct 2018, 07:45:</span>
Atasez niste poze: la dealer, la prima alimentare si acasa.

<span class='edit'>5 Oct 2018, 07:49:</span>
_
Bogeyman
Big like! S-o folosesti cu placere. Am o mare slabiciune pentru produsele japoneze si mai ales pentru masini. Si e si automata...Felicitari! aplauze.gif
bgdrenault
Nici femeile japoneze nu s de lepadat!

Multi km fara probleme!
b06fcn
Marfa! Inca o japoneza pe aici, s-o stapanesti sanatos! Singura problema la japoneze e ca te plictisesti, sunt boring ca nu se strica (ma rog, cu mici exceptii...)...
testike
Multumesc pentru urari!

Prima alimentare:
cristic1982
Să o stăpânești sănătos, e o mașină frumoasă. (deși îmi place mai mult pe roșu)
testike
Multumesc!

Initial, si noi am ales culoarea rosie, aceea era expusa si la mall.
Toate masinile pe care le-am avut au fost rosii, inclusiv Dacia 1300.
Insa, ulterior, ni s-a parut un pic mai eleganta culoarea asta, si poate un pic mai potrivita cu varsta noastra.

LE:
Alte informatii:

Motorizarea e un pic ciudata : 2.0 benzina 120 CP, fara turbo, cuplu 210 nm.
Consumul exterior dat de producator este: 4.3 manuala si 4.8 automata.
Din cate am citit pe net, am inteles ca este acelasi motor ca pe versiunea de 165 CP, limitat dupa 4400 rpm - pana la acea turatie avand putere si cuplu identice.
In testele dyno versiunea asta scoate de obicei 130-140 CP.
Initial eram hotarat sa scot limitarea ( 300 EUR), acum inca am dubii cu garantia.
cristic1982
Dacă mașina se mișcă bine, nu are sens să umbli la ea, mai ales că este împerecheată cu o automată, iar acolo trebuie să comunice cum trebuie (cupluri, turație, etc.).
testike
Chip tuning:[attachmentid=1628094157]

In drive test am fost doar de 2 ori cate 15 minute,dar parca am ramas cu impresia cu la turatii mari nu trage asa bine cum te-ai astepta.
Am mai vorbit cu cativa posesori si mi-au zis ca ei nu au simtit o diferenta notabila cand au condus varianta de 165 CP.
Deocamdata nu trag asa tare de masina, fiindca are doar vreo 300 km.
Voi vedea in timp cum se comporta.

Consumul la primul drum in exterior a fost de 5.5.
Confortul imbunatatit, zgomotul redus si cutia automata s-au facut simtite, si ingrijorarea principala in momentul de fata este sa nu ma ia somnul la volan. biggrin.gif
cristic1982
După cum am spus: atenție că este vorba de o versiune automată. Doar daca există versiune de 165 cp cu aceași cutie automată (care, in plus, să aibă aceleași reglaje pentru legi de pasaj și control cuplu motor).
MyKe89
Eu aș vinde ambele Loganuri și aș lua o Mazda 2 G90 AT sau o Toyota Yaris Hybrid (CVT). tongue.gif

5 Oct 2018, 10:39:
Sau aș vinde Loganu' dCi și pe benzinar l-aș da ca tichet pentru Yaris (care costă 12350 EUR cu Rabla).

5 Oct 2018, 10:40:
Să o stăpâniți sănătoși! smile.gif
testike
Multumesc.

La o Mazda 2 ma gandeam si eu. Are sora mea una cu cutie automata de vreo 10 ani, si nu a avut nici o problema cu ea.
Este una de vanzare in Bucuresti la un pret bun, dar la o firma care nu pare prea serioasa. Incerc sa vad cum as putea face sa o verific, sa nu bat drumul degeaba pana acolo.

Nu as da benzinara pentru un tichet de rabla care costa 1500 RON. Merge foarte bine, si am cateva cunostinte (carora le-am mai imprumutat-o ocazional) interesate.
Nu stiu care ar fi un pret corect pentru ea. Pe internet sunt de pe la 1000 sau chiar sub, pana la 2500 EUR.
LE: Ma gandesc sa cer vreo 1500.
MyKe89
Tichetul nu e 1500, ci 6500 RON.
Iar dacă alegi un hibrid, reducerea de la stat ajunge pe la 9700 RON. Plus ce mai oferă dealer-ul.
Pentru electrice, reducerea de la stat e de 10.000 EUR (cel mai ieftin e un e-Up, care ajunge pe la 16.000 de la 26.000). smile.gif
testike
Comparatia este intre pretul de vanzare al masinii, si pretul cu care pot achizitiona un tichet.
Eu am platit 1500 RON pentru un tichet, de aceea am socotit suma asta.

Hmm.. Ar fi interesanta o masinuta electrica pentru oras.
Din pacate, chiar acum nu este un moment potrivit pentru mine. Achizitia asta nu a fost planificata, si mai urmeaza si alte cheltuieli: casco, cauciucuri.
Ma gandesc daca sa pun si o folie transparenta de protectie, cel putin in zonele mai expuse: praguri, portbagaj.
Iulikk
Waaaa wub.gif wub.gif
ursul_bipolar
Frumoasa, eleganta, sportiva, suparata, morocanoasa, draguta etc etc...
O alegere excelenta! Felicitari! De boring sunt boring, mie mi s-a ars al doilea bec de pozitie in 10 ani tongue.gif
testike
Multumesc!

Masina e foarte manevrabila si indeamna la joaca.
Tot weekend-ul am oscilat intre versiunea cu cutie manuala ( care este si ea foarte reusita) + chiptuning, combinatie care pare mai sportiva ( https://www.youtube.com/watch?v=-ig838CyQv0 ) - si cutia automata care e mai confortabila.
Am ales in final confortul, pentru ca Clujul este tot mai aglomerat, anii se aduna si intentia este sa tin masina o gramada de timp.

Bwwlan
Felicitari pentru achizitie smile.gif
Si noi am fost destul de aproape sa luam o masina de la Cluj, insa ar fi fost un Mazda 3 cu motorul diesel de 2.2 si AT, ca era (cu transport cu tot) mai ieftin cam cu 1500 euro decat in Germania. Si echipa de vanzari mi s-a parut foarte profi.
Am fi vrut sa facem un TD cu o motorizare si cutie similare insa nu aveau asa ca am zis ca facem cand revebim in Jermaniea si dupa, ne auzim sa dam comanda. Nu s-a mai concretizat fiindca in TD am realizat ca la viteze mai mari (130+) puntea spate se aude foarte tare in habitaclu (poate o fi insonorizarea proasta, aidonou), climatizarea nu putea fi ajustata diferit stanga/dreapta si scaunele nu aveau reglaj electric nici macar ca optional si atunci, Mazda 3 a iesit din ecuatie.
Mie personal mi-a placut foarte mult M3, cred ca e cel mai frumos sedan compact de pe piata euripeana, Jetta sau Astra se pot duce linistite la culcare wink.gif
S-o folositi cu placere si fara incidente neplacute.
testike
Multumesc.
Ti-am urmarit jurnalul, si eram la curent cu cele pomenite mai sus.

Masina e confortabila, suspensia amortizeaza foarte bine denivelarile mici, dar la denivelari mai mari te scutura bine.
Pe o sectiune de drum mai rau chiar ma intrebam cat de confortabil ar fi un Citroen ca al tau. Cel mai sigur adormeam in el. Si asa de-abia am reusit sa stau treaz. Trebuie sa imi fac o colectie de muzica rock pentru drumurile tarzii.

Si mie mi s-au parut destul de profesionisti cei de la Mazda.
Nu au fost insistenti, mi-au raspuns la toate intrebarile, si au venit in 3 drive test-uri ( intr-unul am mers cu CX5, singurul model de test care avea cutie automata). Doi dintre ei aveau si ei acelasi model de Mazda 3.
Chiar si acum, dupa achizitie, imi raspund prompt la toate intrebarile si solicitarile.

LE: In legatura cu izolarea fonica, am inteles ca facelift-ul are niste imbunatatiri. Nu stiu cat de mari, si nu stiu ce versiune ai testat tu.

LLE: Sa pun o poza si cu posteriorul

5 Oct 2018, 14:44:
Despre masina asta era vorba mai sus: https://www.autovit.ro/anunt/mazda-2-ID7GrP...orm#xtor=SEC-81
Aveti ceva sugestii despre cum as putea verifica masina in Bucuresti?
Din cate am gasit pe internet, firma care o vinde nu pare serioasa, si as vrea sa verific masina cat mai bine posibil.
MuciX
Mai pui inca putin si o iei versiunea urmatoare. Mult mai aratoasa wub.gif
La varsta aia rugina deja e o problema, verifica pe cat se poate de bine.

In bucuresti nu am ce service mazda sa recomand, dar eu o duc la Smart Tehnic Service in Ghimpati in ultima vreme. Sunt cam departe, dar eu sunt maxim de multumit de prestatie.

einstein1984
www.serus.ro
AndreiMR
Să o stăpânești sănătos! Mașina e chiar mișto în combinația asta de echipare și transmisie.

Legat de resoftare, și eu eram în aceeași dilemă. Mă rog, la mine e mai simplu fiind manuală. Eu am ajuns la concluzia că nu merită renunțat la garanție pentru plusul de putere. Motorul este absolut identic în cele 2 variante dar cutiile de viteze sunt diferite. Nu știu dacă și ambreiajul, deci m-aș teme de probleme pe partea asta. Și ar fi păcat, mașina asta pare să aibă o fiabilitate impecabilă, spune internetul.

De curiozitate, a ta a venit cu Android Auto/ CarPlay sau tot contra cost îl poți lua?
testike
Nu are Android Auto, si din cate am inteles inca nici nu este disponibil contra cost.
Am gasit ceva hack-uri pe club mazda si YouTube, dar nu am verificat inca daca se pot aplica la versiunea mea de sistem infotainment.

Unul dintre agentii de vanzari de la Mazda avea modelul de 165 CP, cu trepte de viteze mai scurte, si spunea ca i se pare mai placut de condus modelul de 120 CP. Din cate am vazut, si automata mea are treptele mai scurte decat manuala.
AndreiMR
E disponibil ca accesoriu la dealer de ceva timp. În București mai multi posesori au făcut upgrade-ul. Costă 200 de euro, se schimba usb din cotiera și se face update la soft pentru tableta.
Bwwlan
Ce-i fain la a ta e ca-i poti face retrofit de RVC daca vrei (parca tu n-ai). Mai bine asa, fiindca RVC-ul pe care Mazda il pune din fabrica are o calitate a imaginii extrem de slaba.
Pe cand ma interesa modelul vazusem ceva tutoriale cu instalare facute de un spaniol, parea destul de profi omul. Gasesti camere cu rezolutie excelenta pe Aliexpress, legatura sa face simplu de tot si ai RVC. Eu mi-as pune.
In rest, masina nu cred ca necesita nustiu ce imbunatatiri, poate o insonorizare su STP pe puntea spate si, dupa chef/posibilitati, pe panourile portierelor. Eu as face la tot portbagajul, pasajele rotilor spate si sub bancheta.
Am condus zilele trecute un CX3 cu AT si motorul asta. Pune puterea pe sosea mult, dar mult mai bine decat un Mokka AT de 140 CP pe care l-am avut zilele trecute. La Mokka consum de 9% in conditii de mers absolut decente (125-130 km/h, o singura persoana fara bagaje), la CX3 consum urban de 8,4, 2 persoane, zero bagaje. Testat de la plin la plin, nu bazat pe ce zice CB.
Scuze de off topic smile.gif
AndreiMR
Mokka cred că e mult mai greu decât Mazda, iar 1.4 de la Opel e un motor foarte gurmand. 2.0 skyactiv de la Mazda chiar e economic, nu e doar marketing.
Solon
Intreb si eu ca fraieru': da' cine intreaba la service de resoftare?
Eu am una din masini resoftata, am fost la service la revizie cu ea, si-au facut treaba. La final i-am zis unui cunoscut care lucreaza acolo ca masina e resoftata. Mi-a zis: Asa si?
Masina era bine mersi in garantie.
AndreiMR
Nu întreabă nimeni. Dar în caz de probleme, când se apuca să investigheze s-ar putea să se vadă. Când aveam Alfa, am fost la autoperugia pentru o diagnoza, nu mergea senzorul de nivel al uleiului. Nu le-am spus ca mașina era resoftata dar s-au prins. Habar n-am cum, probabil au văzut anumiți parametri modificați.

Nu cred că softul de 165, original Mazda, e pus direct pe mașină. Din ce am înțeles, e soft dezvoltat de tuner
cj98czh
In general la cele resoftate debitmetrul arata niste valori aiurea ... cine se pricepe vede imediat ..
daniellu
Foarte faina si s-o poti sanatos !
Intorc capul dupa fiecare Mazda 6 (gri sobolan sau rosie) si de curand am descoperit si Mazda 3. Berlina. Vorbim de noile modele.
Motorul tau nu e injectie directa ?
Asiaticii sunt "ultimii mohicani". Motorizari mari, fara downsizing, promoveaza ideea de fiabilitate. Daca masinile astea nu ar avea probleme cu tabla ar fi ideale.
Astept review apropos de consum.



5 Oct 2018, 21:01:
Nu-i injectie directa, e aspirat.
argon
Tot ii ziceți japoneza...sigur e japoneza? Că eu am bănuială că e mexicană ..
AndreiMR
Din Mexic vine, într-adevăr. Dar nu e o problema asta, Mazda nu a făcut cum a făcut reno la Megane 3, mașina e identică cu varianta japoneză. Ba chiar unii zic ca odată cu mutarea producției în Mexic anumite materiale din interior au fost îmbunătățite, deși pentru asta nu aș baga mana în foc. Oricum, în ziua de azi nu mai contează unde e făcută mașina dacă fabricantul e serios. Volvo S90 e făcut în China, și nimeni nu ar putea să își dea seama de asta.

Furnizorii sunt globali indiferent de țara uzinei. Spre exemplu, 3 ul meu a venit încălțat cu Michelin made in Germany iar pe plăcuțele spate scrie mare TRW
MuciX
A lui argon e făcută în Franța, deci nu știe despre ce vorbești.
argon
Producția s-au mutat in Mehico pentru a tăia costuri, atât cu manopera cât și cu piesele, și cum o grămada de subansamble sunt făcute pe plan local, sigur diferă de calitatea japoneza.
AndreiMR
Nu chiar. S-a mutat în Mexic fiindcă fabrica din Japonia nu mai făcea față cererii de Suv și cum SUA și Canada sunt principalele piețe pentru Mazda 3, era logic să le fabrici acolo. Suv urile sunt mai scumpe și e mai ușor sa integrezi costurile mari în preț. 3urile astea se vând bine la americani, ei nu au tradiție în materie de compacte iar europenele care ajung acolo sunt ori scumpe, ori au o imagine cu care nimeni nu vrea să se asocieze (Vw). Așa că pentru ei Corolla și Mazda 3 sunt mașinile entry level.

Cu cx5 și cx3 au dat lovitura, nu reușesc să producă cât e cererea. Aștepți după ele o grămadă și cum e vorba de un constructor mic, e greu să faci și investiții în R&D și în fabrici noi. Eu am mers cu 3 când a apărut, varianta japoneză, și nu mi se pare că asta mexicană diferă în rău. E adevărat, între timp a trecut un facelift peste ea și au fost făcute îmbunătățiri. Pe forumurile mărcii e liniște, nu sunt semnalate probleme cu modelul asta. Culmea e ca sunt mult mai problematice 6 și Cx5 dar alea au fost cumpărate mai ales diesel, și de acolo problemele
argon
2.3 turbo benzina mai vechi de pe cx7 model pt SUA cu câteva vândute și pe la noi e varza la fiabilitate, după 150 k încep problemele, și nu minore, ci gen segmentări.
AndreiMR
Dacă nu a fost întreținut corect, adică ulei de care trebuie, când trebuie. Nu e un motor care să vadă schimburi la 30k și atunci cu Castrol din cada de la rusi...plus că la noi mulți i-au pus GPL de 2000 de lei instalația, și asta nu îi convine unui motor cu injecție directa. Ăla are nevoie de instalație specială care costă mult și nu rentează fiindcă nu merge doar pe gaz. Sunt și pe la noi prin țară 2.3 disi modificate la 500 de cp, alții prin afară au ajuns la mai mult, motorul duce fără probleme...

Cx-7 are alte probleme la benzinare. Ambreiajul e foarte fragil la manuale, nu e adaptat cum trebuie mașinii...care a fost gândită pentru automată. Iar la modelele pre-facelift discurile de frână sunt de gumă. Problema rezolvată la facelift. La diesel e problemă cu sistemul adblue. Pica și pompa și încălzitor, ambele Bosch. Cât a fost la noi Cx-7 a avut probleme cu pompa de adblue, a picat după terminarea garanției. Apoi mașina a rămas la altcineva din familie, și recent a picat și încălzitor de adblue. Astea împreună schimbate fac peste 2k euro. Sigur, se poate anula sistemul împreună cu DPF dar nu știu dacă mai merge în viitor cu astfel de improvizații. Altfel, mașina e foarte ok. Am mers recent cu cx7le, după 8 ani și 120k km se conduce ca nouă, nu are niciun greiere, e tanc smile.gif

I-am făcut praf topicul omului. Mazda nu e nici pe departe perfectă, dar la benzinare fiabilitatea chiar nu e o problema. Sunt extrem de fiabile. Altele sunt bubele lor, vopseaua e execrabila iar antifonarea nu e chiar de top. Reprezentantele sunt puține și nu foarte profesioniste, cu unele excepții...cam astea sunt problemele lor
ursul_bipolar
Nu e nicuna ca renou cu volan de lemn facut la franta la mama ei.
testike
QUOTE(AndreiMR @ 5 Oct 2018, 17:26)
E disponibil ca accesoriu la dealer de ceva timp. În București mai multi posesori au făcut upgrade-ul. Costă 200 de euro, se schimba usb din cotiera și se face update la soft pentru tableta.
*



Am intrebat chiar Joi la dealer si au zis ca inca nu este disponibil.
Ii voi intreba din nou.


QUOTE(Bwwlan @ 5 Oct 2018, 17:42)
Ce-i fain la a ta e ca-i poti face retrofit de RVC daca vrei (parca tu n-ai). Mai bine asa, fiindca RVC-ul pe care Mazda il pune din fabrica are o calitate a imaginii extrem de slaba.
Pe cand ma interesa modelul vazusem ceva tutoriale cu instalare facute de un spaniol, parea destul de profi omul. Gasesti camere cu rezolutie excelenta pe Aliexpress, legatura sa face simplu de tot si ai RVC. Eu mi-as pune.
In rest, masina nu cred ca necesita nustiu ce imbunatatiri, poate o insonorizare su STP pe puntea spate si, dupa chef/posibilitati, pe panourile portierelor. Eu as face la tot portbagajul, pasajele rotilor spate si sub bancheta.
Scuze de off topic smile.gif
*


Multumesc pentru informatii. Am aflat si eu de camera video spate de pe forumul mazda, pare usor de montat, si o voi face cand voi avea timp.
M-ar tenta si insonorizarea, dar nu prea stiu cum si unde s-ar putea face.
Am mai cerut ceva oferte pentru montarea unor folii transparente de protectie.

Am facut in weekend un drum de 500 km, din care putin pe autostrada ( bucata Turda - Campia Turzii). Intr-adevar este galagioasa la viteza mai mare, se aude bine zgomotul facut de cauciucuri. Eu facusem drive test doar prin oras, la viteze mai mici.
Citisem de asta pe internet, dar nu mi s-a parut foarte important, pentru ca din pacate merg destul de putin pe autostrada.
Consumul a fost 5.6 la dus, si 5.3 la intoarcere ( cu trecere prin Targu Mures, dat cateva ture prin oras cu o cunostinta, 130 pe cei cativa km autostrada), mers in coloana, cu cateva depasiri. Mi se pare foarte in regula, desi nu e ceva important.

Se pare ca urarile de lipsa de incidente nu si-au facut efectul.
La intoarcere, in timp ce stateam in coloana la semaforul de la intrare in Turda ( unde se repara podul), cu avariile pornite, m-a busit in spate un Ford Kuga. Bara spate e crapata si capota de la portbagaj indoita. Atat am reusit sa vad pe intuneric, vedem maine daca mai sunt si altele.
Masina urmeaza sa fie reparata pe clauza de decontare directa de la RCA Allianz.
Am si Casco tot la Allianz, dar am inteles ca daca voi repara pe RCA nu se va mari pretul la Casco.
Bwwlan
sad.gif
Nasol... E frustrant sa ai masina noua si dupa nici o luna sa ti-o trozneasca un cascat.
testike
Asa e.
Mai ales ca in 25 ani de condus am avut doar 2 incidente mai usoare, niciunul din vina mea: o frecare la o schimbare de banda, si o busitura mai usoara cand eram oprit la stop ( s-a zgariat doar bara spate).

LE: Mi-am dat seama in weekend de ce ma tenteaza atat de tare sa fac o resoftare: mi se pare ca este o nepotrivire intre aspectul si puterea masinii.
Designul pare sa fie al unei masini mai sportive, inspira putere, si nu pare sa se potriveasca cu cei 120 CP declarati. Parca 165 s-ar potrivi mai bine, desi nu e nici asta prea mult.
Ma mai documentez cum se pupa modificare cu cutia automata, am inteles ca are cineva de pe club mazda o masina resoftata cu cutie automata.
Bwwlan
Eu mi-am facut chiptuning la Polo de la 105 la 135 la TCM si am fost foarte multumit.
La Citroen nu mai veau, ca 181 mi-s arhi-suficienti, desi s-ar putea scoate safe 200. Pentru 20 de cai in plus, insa, nu fac extra un drum de Romania mai ales ca o crestere de cca. 10% e nesemnificativa.
La tine cica s-ar putea spori cu +55CP. Aia deja e aproape +50%...
testike
In afara de bara crapata si portbagajul indoit, oare ce ar mai fi putut fi afectat?
Pot sa apara de exemplu ceva probleme la cutia automata?
Nu sunt absolut sigur, dar cred ca era in drive si nu in park.
La portbagaj se poate repara, sau sa cer inlocuire?

cj98czh
Inafara de arasigur mai ai praf armatura de sub bara si cred ca fusta portbagajului este indoita (vezi la roata de rezerva car este de adunata).... numai dupa ce se desface se vede ce si cum ..
testike
QUOTE(Bwwlan @ 8 Oct 2018, 00:06)
Eu mi-am facut chiptuning la Polo de la 105 la 135 la TCM si am fost foarte multumit.
La Citroen nu mai veau, ca 181 mi-s arhi-suficienti, desi s-ar putea scoate safe 200. Pentru 20 de cai in plus, insa, nu fac extra un drum de Romania mai ales ca o crestere de cca. 10% e nesemnificativa.
La tine cica s-ar putea spori cu +55CP. Aia deja e aproape +50%...
*



Practic, am inteles ca pe dyno motorul scoate de obicei in jur de 135 CP.
Deci diferenta ar fi de 30 CP in varianta care presupune doar scoaterea modificarii, care se pot simti doar dupa ~4400 rpm.
Cutia automata tine motorul de obicei intre 1000-1500 rpm la mers constant, chiar si in rampa medie, dar la acceleratie brusca sare repede peste 4000. Practic, cred ca as simti diferenta de putere doar in depasiri.

8 Oct 2018, 08:46:
QUOTE(cj98czh @ 8 Oct 2018, 07:22)
Inafara de arasigur mai ai praf armatura de sub bara si cred ca fusta portbagajului este indoita (vezi la roata de rezerva car este de adunata).... numai dupa ce se desface se vede ce si cum ..
*



La roata de rezerva nu pare sa fie indoit in partea din spate, dar parca sunt o serie de denivelari mici de-a lungul masinii. In rest, din cate m-am uitat prin crapatura barii, nu am vazut indoituri.
bgdrenault
Ce denivelari in lungul masinii? A fost socul atat de mare de ti-a strambat caroseria? Eventual vezi aripile spate sa nu fi fost afectate.
testike
Denivelari pe marginea locasului rotii de rezerva, dinspre partile laterale ale masinii. Pe marginea locasului dinspre spatele masinii nu se vede vreo indoitura.
MuciX
QUOTE(testike @ 8 Oct 2018, 08:33)
Practic, am inteles ca pe dyno motorul scoate de obicei in jur de 135 CP.
*


Cum dracu vine asta? blink.gif
Nu vreau sa stric parada nimanui, dar de obicei puterile alea din pamfletul de prezentare sunt valori calculate la volant, deci mai ajung vreo 80% la roata dupa ce tai pierderile mecanice si toate cele. De unde sa fie aia 135? Or fi masurat in treapta 2? nedumerire.gif
mircea_aq
Eventual si blocurile optice spate merg date jos si verificate, chiar daca nu sunt crapate sau deplasate. Au prostul obicei sa puna plastic casant pe interior si mai sar bucati din ele la impact. Nu le vezi, dar iti dai seama ca incep sa faca condens.
testike
Am fost pana la service, sa vad care e procedura si timpul de asteptare.
Service-ul pentru Mazda se face la reprezentanta Mercedes. Programarile se fac acum pentru sfarsitul lui Decembrie.
Ar trebui sa las masina in service vreo 2 saptamani pana vin piesele.
Daca doresc sa fac constatare si apoi sa iau masina din service, si sa o duc inapoi cand sosesc piesele va trebui sa platest 5-600 RON in plus, pentru demontare/montare.

M-am uitat in reprezentanta Mazda la un model similar cu al meu, si prezinta aceleasi denivelari. In concluzie, nu par sa fie probleme cu zona rotii de rezerva.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.