Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna 3 & Co
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2
4x4
Engine swap, project car? wacko.gif

Nu era 1.9tdi? Fara suparare, daca pui tot kktul ala de motor pe masina iti bati joc de timpu si banii tai.

Scuzatz am vazut acuma ca e turbo benzinar. Un swap 2.3 ar fi fain.
cj77shv
ar fi fain da nu prea are sens, ca si din 2.0 cu un stage 1 faci 200hp, si is suficienti smile.gif). Si daca chiar ma apuca nebuniile candva, blocu de 2.0 si cel de 2.3 sunt identice, difera doar bielele si arborele cotit, asa ca se poate face destul de lejer un 2.3
speedman
Salut, vezi ca e un 9.5 aero automat 2008 pe olx...la 2000 e..sedan...exterior ok, interior naspa...e pe bej f neingrijit...dar ar merita (are si ceva pb mecanice)...nu vrei niste jante pe 17 de saab? Ieftine smile.gif
cj77shv
Stiu ca ai jantele la vanzare, pret foarte bun smile.gif) doar ca eu vreau jantele de Aero pre-facelift, si deja mai am un set de jante de aliaj. Ms de oferta smile.gif
cj77shv
Updates dupa mai bine de jumate de an.

Saabul a plecat de la mine. Motivul? mecanici jegosi. Am platit aproape 6000 de lei pe schimbul de motor, dupa care masina tot pierdea ulei la greu, si cloncanea mai rau decat cand o dusesem, desi clar am zis sa se schimbe tot ce e nevoie, si platesc... Si-au batut joc. Am mai tinut-o cateva luni si am pus-o la vanzare.. A luat-o un baiat din sibiu care a descoperit ca turbina era praf, si jumate din piesele facturate ca si schimbate, nu au fost atinse de ani buni. Turbina le mentionasem de cateva ori celor de la service ca vreau sa fie verificata si daca nu e ok, schimbata. Mna asta e

Laguna a facut si ea mici figuri iarna trecuta, tragea putin in suturi, consuma enorm si nu tragea cum trebuie. Again am dus-o la un service destul de renumit si laudat prin CJ, au dat din stanga in dreapta, am schimbat un senzor de presiune la turbo, nicio imbunatatire. Pana la urma am descoperit eu ca era MAF-ul de vina, l-am schimbat, totul a revenit la normal. Tot consuma cam mult, dar eh smile.gif) macar trage de consumul ala.

Am mai cumparat un peugeot 206 1.4hdi din 2008, cu 210.000 km la bord, masinuta de oras, merg eu cu ea prin oras, si mama cand are nevoie, ca alea mari nu ii plac smile.gif). In curand sper ca o sa pot sa i-o pasez prietenei mele pe care am convins-o sa faca scoala de soferit incepand de luna viitoare. I-am facut distributia si kit de accesorii, schimb de ulei + filtre. Acum mai are nevoie si de un brat si capetele de bara, apoi ITP si e gata de drum pana anu viitor.

Ultima achizitie e o nebunie de-a mea, ca parca nu ma simt ok daca nu am ceva dubios in curte. Un Subaru Outback 2003, 2.5 H4. La masina asta planuiesc sa lucrez eu doar, impreuna cu un prieten care are garaj cu groapa, fara sa o mai las pe mana mecanicilor. Am tot timpul din lume sa ii fac orice nebunie imi trece prin cap. Pentru inceput si asta are nevoie de un schimb de distributie, ulei si filtre, urmand apoi sa depistez o troncaneala pe spate, de unde o fi venind, si sa o rezolv. Se tine bine masina pt anii si km pe care ii are (250k), si mai ales pt banii pe care i-am dat pe ea.

Fratele meu si-a luat in iarna un C4, dupa laguna 2, de care e chiar multumit.

Tata merge in continuare cu Saabul 9-3, dar i-a facut destul de multe probleme.. Sper macar acuma sa fie ok, se pare ca totul provenea de la un DPF infundat, care nu a fost depistat de vreo 5 service-uri. Acum a fost dat jos si curatat si masina merge ok, sa vedem pt cat timp.

Ieri am dat la casat prima mea masina, Laguna 1. Aveam 310.000 de km, cand am luat-o eu, acum 7 ani, avea 200.000. Incredibil cat de bine a mers masina aia, tot ce am schimbat pe ea au fost consumabile, capete de bara si bielete antiruliu. Si cutia de viteze... Dar oricum, in 100.000 de km, mi se pare super ok. Rugina era problema ei, desi am incercat sa refac pragurile de doua ori fiecare, a tinut maxim 1 an, chiar 6 luni o data, si a iesit din nou rugina :/ meseriasi buni, ce sa zic...

Si o poza cu Subaru
Si o poza cu Buburuza
Si una cu Laguna
rue
Cumperi masini dupa 200 kkm. Ai siguranta la drum lung in exterior?
Nu se strica niciodata undeva departe sa te enervezi?
Daca faci multi km zilnic in aria ta normala nu cred ca e riscant, dar daca pleci in Grecia sau altundeva cu treaba sau concediu, totusi masinile sunt pe panta descendenta a vietii lor
cj77shv
Laguna o tin in stare foarte buna, nu am niciun fel de emotie sa merg la drum lung cu ea, am facut 25kkm cu ea intr-un an, fara probleme care sa fie macar aproape sa ma lase in drum. Cu 206le merg doar prin oras si eventual pana la tara (50km), nu ii stres, dar si ala e in stare buna. Ideea e ca atunci cand incep sa aud ceva ciudat sau sa simt ca nu merge ceva ok, investighez si rezolv problema, nu las sa se agraveze... Cu subaru nu o sa ies din tara, poate nici macar din raza clujului foarte mult. Dar si pe ala incerc sa il aduc in stare cat mai buna, sa pot sa ma bazez pe el. In 7 ani de cand conduc, o singura data mi s-a stricat o masina cat sa nu ma mai duca acasa, cand mi-a sarit o planetara din cutie, si aia era in oras. Is de acord ca masinile is pe panta descendenta, si probabil ca dpdv economic ar fi fost muult mai inteligent sa iau una noua si aia e. But where's the fun in that? biggrin.gif Si eu consider ca e mai importanta mententanta de care a avut parte masina si cum merge, decat numarul de km efectiv. Ex: am avut o tona de probleme cu un BMW pe care l-am luat cu 160 de mii de km... in doar 40 de mii cat am facut cu el intr-un an, in schimb cu lagunele am avut mult mai putine prob, desi aveau km mai multi. La bmw nu aveam niciun istoric si nici nu a fost prea intretinut... In schimb Lagunele au fost, si am avut si istoric la ele.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.