Updates dupa mai bine de jumate de an.
Saabul a plecat de la mine. Motivul? mecanici jegosi. Am platit aproape 6000 de lei pe schimbul de motor, dupa care masina tot pierdea ulei la greu, si cloncanea mai rau decat cand o dusesem, desi clar am zis sa se schimbe tot ce e nevoie, si platesc... Si-au batut joc. Am mai tinut-o cateva luni si am pus-o la vanzare.. A luat-o un baiat din sibiu care a descoperit ca turbina era praf, si jumate din piesele facturate ca si schimbate, nu au fost atinse de ani buni. Turbina le mentionasem de cateva ori celor de la service ca vreau sa fie verificata si daca nu e ok, schimbata. Mna asta e
Laguna a facut si ea mici figuri iarna trecuta, tragea putin in suturi, consuma enorm si nu tragea cum trebuie. Again am dus-o la un service destul de renumit si laudat prin CJ, au dat din stanga in dreapta, am schimbat un senzor de presiune la turbo, nicio imbunatatire. Pana la urma am descoperit eu ca era MAF-ul de vina, l-am schimbat, totul a revenit la normal. Tot consuma cam mult, dar eh
) macar trage de consumul ala.
Am mai cumparat un peugeot 206 1.4hdi din 2008, cu 210.000 km la bord, masinuta de oras, merg eu cu ea prin oras, si mama cand are nevoie, ca alea mari nu ii plac
). In curand sper ca o sa pot sa i-o pasez prietenei mele pe care am convins-o sa faca scoala de soferit incepand de luna viitoare. I-am facut distributia si kit de accesorii, schimb de ulei + filtre. Acum mai are nevoie si de un brat si capetele de bara, apoi ITP si e gata de drum pana anu viitor.
Ultima achizitie e o nebunie de-a mea, ca parca nu ma simt ok daca nu am ceva dubios in curte. Un Subaru Outback 2003, 2.5 H4. La masina asta planuiesc sa lucrez eu doar, impreuna cu un prieten care are garaj cu groapa, fara sa o mai las pe mana mecanicilor. Am tot timpul din lume sa ii fac orice nebunie imi trece prin cap. Pentru inceput si asta are nevoie de un schimb de distributie, ulei si filtre, urmand apoi sa depistez o troncaneala pe spate, de unde o fi venind, si sa o rezolv. Se tine bine masina pt anii si km pe care ii are (250k), si mai ales pt banii pe care i-am dat pe ea.
Fratele meu si-a luat in iarna un C4, dupa laguna 2, de care e chiar multumit.
Tata merge in continuare cu Saabul 9-3, dar i-a facut destul de multe probleme.. Sper macar acuma sa fie ok, se pare ca totul provenea de la un DPF infundat, care nu a fost depistat de vreo 5 service-uri. Acum a fost dat jos si curatat si masina merge ok, sa vedem pt cat timp.
Ieri am dat la casat prima mea masina, Laguna 1. Aveam 310.000 de km, cand am luat-o eu, acum 7 ani, avea 200.000. Incredibil cat de bine a mers masina aia, tot ce am schimbat pe ea au fost consumabile, capete de bara si bielete antiruliu. Si cutia de viteze... Dar oricum, in 100.000 de km, mi se pare super ok. Rugina era problema ei, desi am incercat sa refac pragurile de doua ori fiecare, a tinut maxim 1 an, chiar 6 luni o data, si a iesit din nou rugina :/ meseriasi buni, ce sa zic...
Si o poza cu Subaru
Si o poza cu Buburuza
Si una cu Laguna