Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme diagnosticare Can Clip V 180
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
NeoExpress
Buna tuturor,

Este primul meu post pe acest forum, astfel caa varog sa fiti ingaduitori cu mine. Am urmarit un topic, apoi am dorit sa ma inregistrez pentru a lua parte la discutii. Nu sunt nici mecanis, nici electrician, nici vopsitor, tinichigiu sau alte meserii legate de auto/moto/velo. In fine sunt un newbie in ale masinilor. Dar sunt aici, pentru ca sunt convins ca pot gasi un raspuns adecvat la diferitele probleme pe caare le am cu masinile. Iata o prima speta:
Am mostenit o Dacia Double Cab 1.9 Diesel, tractiune fata, an fabricatie 2005 si are 75000 Km la bord, reali. Vreau sa o aduc la paaraametri normali de functionare, pentru ca acum este nefunctionala. Masina a trecut prin mana a mai multor mecanici care au facut-o "varza". Problemele cu masina s-au succedat astfel: mai intai au fost probleme cu cureaua de distributie, care pur si simplu "patina", si masina nu accelera, asa ca s-au schimbat vreo 2-3 curele. Apoi, au fost schimbate bujiile incandescente, unele Bosh, altele OEM Dacia. Insa una din bujii s-a rupt la instalare. In fine nu sunt sigur ce afecteaza asta, dar cel care a detinut-o mi-a zis ca bujiile astea incandescente folosesc doar la pornire, apoi intra in repaus. Nu stiu cat de adevarat este acest lucru, insa nu mi se pare normal ca un Diesel sa mearga in 3 bujii. A mers inainte cu 3 bujii, si i-i dadea direct la contact fara sa mai astepte stingerea avertizorului de la bord pentru injectie. Apoi dupa asta a inceput sa scoataa fum si cineva i-a decuplat catalizatorul si a taiat calculatorul de bord al masinii. Ei acum nu mai merge deloc si pare ca are un scurt in instalatia electrica, fiindca dau faza lunga, se aprind cele scurte, semnalizez, si se porneste stergatorul de parbriz. Este jalnic, ca in "Fred si Barney". Problema este ca locuiesc undeva la tara, si nu am un service prin apropiere. Si chiar de a-r fi, la cate probleme are, mai bine imi cumpar una noua. dar na este o chestie de suflet. Hai sa revenim, am facut rost de pe la niste prieteni de afara de software-ul de diagnoza Can Clip V 180 pentru Renault si Dacia. Posibil sa mearga si pe Nissan.

Sistemul de operare necesar este X86 si nu cred ca este nevoie neaparat de Windows XP.. In fine, nu l-am instaalat pentru ca eu sunt adept Linux. Dar am totusi un emulator de Windows, cum este VirtualBox, sau WinE. In ultima instanta as cumpara un laptop slabut care sa permita instalarea software-ului asta Can Clip.

Problema cu care ma confrunt etse totusi alta, una minora poate pentru cunoscatori in ale masinilor: "unde pana mea este socket-ul de cuplare al calculatorului de bord pentru Dacia Double Cab 1.9 Diesel la laptop? Si ce fel de cablu de conectare intre laptop si calculatorul de bord am nevoie. Cum cuplez iarasi masina la calculatorul de bord, pentru ca am spus ca cineva a decuplat asta. Nu stiu ce piesa sa inlocuiesc pana nu i-i fac o diagnoza a la carte. Si eventual fara ajutorul si manoperele astea exorbitante din service-uri. Mi se pare corect sa platesti mult pentru o masina scumpa cum sunt marcile consacrate, dar pentru o Dacia este totusi mult

Astept pareri avizate sau mai putin avizate. Orice ajutor imi este de folos. Iar daca doriti testerul asta contactati-ma prin PM. Poate aveti vreun link care ma poate ajuta cu ce vreau eu, o imagine , ceva.

Multumesc.
mihai2dum
cam greu dar nici eu nu stiam la inceput.
Ai mufa OBD in torpedou.
La releele de lumini ai probabil un scurt sau nu ai masa legata.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.