Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault ZOE
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3
unuMare
Ce motive gasiti acum, pentru achizitionarea unui ZOE?

Pe langa rabla+....

IRONICK
Producem verde?

[attachmentid=1628109457]
Cipresu
[quote=norbdc,22 Apr 2019, 10:40]

Salut. Ai cumva o denumire pentru cutia de portbagaj? Si la mine se plimba cablurie pe acolo.

Ms
einstein1984
QUOTE(unuMare @ 14 Sep 2019, 01:39)
Ce motive gasiti acum, pentru achizitionarea unui ZOE?

Pe langa rabla+....
*


e o masina de oras aproape perfecta
miki
Pina si politia o are in dotare
S3 cel putin....
einstein1984
comunitarii. pentru ce fac ei e chiar f buna, reduce costurile de exploatare cu mult.
tse
Am fost in drive test de 24 h cu Zoe.

Tip> Zoe 40kWh, dotari minimale. Fara DC fast charging, are doar cupla tip 2, care poate alimenta cu pana la 22 kW.

Parcurs> 115,8 km.
Consum 18kWh
Consum raportat: 16,2 kWh/100km.
Autonomie raportata: la primire, la 26grdC = 285 km.
la predare, cu 27grdC - 147km.
Stil de condus> fara eco, cu AC mai tot timpul, mers normal de Bucuresti, cu plecari senzationale de la semafor, dar si cu franari din timp pentru a studia recuperare de energie (4kWh recuperati fata de 18 consumati). Cu frana de "motor" la rularea libera. fara persoane in masina, fara bagaj. Invartit prin sectoarele 2, 3, pe autostrada putini km, dar si pe drumuri in Ilfov.


Plusuri mari si minusuri rezolvabile:
- partea de tractiune electrica merge foarte bine, raportat la masina respectiva.
- consumul de energie raportat este corect, si autonomia prognozata tine cont de temperatura exterioara.

- programul My Z.E. pentru Android cere autentificare cu VIN, deci nu este posibil de folosit cand inchiriezi masina.... puteau sa faca un mod de autentificare direct cu masina aflata in functiune conectata prin bluetooth, un demo, ceva. Frustrant.
- pompa de caldura este extrem de puternica, daca nu este activ modul eco. Reglajul automat este depasit de multe ori. un mare minus.
- nu are asistenta radar sau video pentru prevenirea coliziunilor!
- masina mi-a fost data fara card de navigatie...
- masina avea tableta Rlink incomplet functionala, nu avea data setata, si nu era activa nici functia de setare data. Consecinta> nu am avut nici AA, nici bluetooth, nici muzica.... frustrant sa stai cu telefonul infipt in bord ca acum 10 ani.
- stergatorul / spalatorul de parbriz, o gluma. Poate ca avea lichidul mai viscos, dar nu a reusit decat sa mizgaleasca parbrizul.
- materialele bordului, la interior, extrem de praf-friendly.


Altele legate de incarcarea masinii.
-am incercat trei programe de localizare a statiilor de incarcare, am ales una care zicea ca nu e cu plata (free charge) amplasata in parcarea unui mall din sectorul 2. Teapa. nimeni nu stia unde este statia in parcare, localizarea waze era aproximativa si nu m-a ajutat in subteran. Birou de informatii nu era, indicatii de ghidare nici atat.
- mai cu telefoane, mai cu noroc, am ajuns la statie. Am bagat cablul masinii in statie, si ioc curent. Trebuia sa fii abonat la reteaua lor, sa ai un card. altfel - pauza incarcare.
Daca inchiriam o masina electrica in Romania, probabil ca primeam si un card pentru incarcarea ei. Daca nu, problema.

Sunt destule statii de incarcare in Bucuresti, nu sunt aglomerate, in medie au 1-2 incarcari pe zi.

Pentru referinte auto>
ZOE are cuplu similar cu Laguna 3 150CP;
ZOE are spatiu interior ca si CLIO III;
ZOE are progresia (gen cutie automata) foarte buna pana la 60-70km/h, dupa care pierde din cuplu. Ramane insa activa pana la peste 110 km/h, dupa care pierde din entuziasm.

Dupa mine, este o foarte buna masina de oras, fara sa ma dea pe spate cu dotarile interioare sau functiuni adaugate.
einstein1984
nu are radar and shit ca e ruda cu clio 4, aka 2012 cand arhitectura electrica (identica cu dusterul )nu permitea asa ceva. la generaia urmatoare o sa fie.
silvanu96
o sa fie o laie, daca pretul ramane targetul principal...
einstein1984
o sa fie, ca cere EuroNcapul.... Daca a bani, ia tesla, ca are de toate.
Meister
Nu mai scrie nimeni aici? Am cautat si alte forumuri Zoe si nu pe site-ul renault n-am gasit. Ce spuneti voi de Zoe ZE40 cu tot cu wallbox in 2019? In 2021, fix cand m-am hotarat si eu, e 18.500 fara nimic.
Vazusem o reclama cu 18.000 dar era in conditiile lor financiare, si nu prea sint incantat. Ce-i drept nu am intrebat decat intr-un loc. Cam care e marja de negociere la Renault? Am vrut initial un eUp, si cel mai mult am primit 1.5% din pretul de lista.
speedman
Renault nu are marja de negociere, au un preț și ala e. De obicei aveau discount uri lunare, mergi și întreabă, teoretic la cele de pe stoc au preturi mai bune. Eu am modelul cu baterie de 52 kwh, nu l am luat cu wallbox, am preferat sa îmi scadă din preț 750 euro parca au fost... Pt oraș este super, o recomand. Ce am observat, înainte de asta am avut și Zoe cu baterie de 22 kwh 2015, modelul nou parca e mai gurmand. În oraș consuma între 13 și 16 kwh vara, iar iarna între 17 și 19 kwh. Am mers și mai mult cu o singura încărcare, 250 km și am revenit cu 130 km autonomie rămasă... Viteza medie 60 km/h pe DN 1(Bucuresti Sinaia și retur)
Meister
Mersi pt raspuns. Cred ca spre unu cu o baterie de 50 tre sa ma indrept si eu. Plus 750 pt optiunea de ccs. Vazusem o reclama pe fb la 19200, dar cred ca iar vine cu conditii la pachet.
Pt urmatorii 4 ani va trebui sa suplineasca pt concedii si masina pe benzina care e pe duca. Macar de dus de la A la B, ca la bagaje... Apropos, exista posibilitatea sa pui bare pe masina pt transportul bicicletelor?
speedman
Nu am idee, dacă merg bare puse. As spune ca nu, dar nu sunt 100% sigur. Portbagajul are 340 litri, este mic... Dar mai mare ca al lui e208, e corsa, identic cu al lui kona. Despre faptul ca vrei sa o folosești ca mașina unică, nu știu ce sa spun, probabil ca este ok, dacă îți planifici rutele, dc ești calm la volan, oricum mașina te îndeamnă la calm... Vara mai e cum mai e, iarna va fi mai greu cu ea la drum lung, pt ca în oraș te descurci fără probleme.
sano
Nu am gasit alte topicuri sau forumuri dedicate ZOE, asa ca ma bag si eu in seama cu o intrebare: vrea sa imi cumpar un Zoe sa am in Bucuresti pt drumuri scurte.
Aveti idee sau stiti concret de ce pe autovit peste 85% din ZOE care se vand au 10.000 - max 15.000km si 2 ani?
Ma surprinde ca la atat de putini km, proprietarii le-au vandut... majoritatea sunt ZOE 40...
Multumesc.

l.e. uitati un exemplu: R110
https://www.autovit.ro/anunt/renault-zoe-ID...html#0f73fc7c62
IRONICK
Sunt masini de drive-test vandute de firme.
Daca-s pe persoana fizica ma astept sa fie un smen cu angajatii.
sano
ai dreptate!
m-am luat a citi toate anunturile si majoritatea sunt cu poze de la Reno Selection. Iar restul - de la alte firme.
Totusi, nush ce sa fac: bani de una noua nu am, dar de una sh as avea.
Stie cineva sa imi spuna sau sa dea aici un check-list de urmarit cand ai vrea sa cumperi un Zoe sh?
speedman
Test în reprezentanța pt a vedea cum stă la capitolul baterie. Teoretic ai garanție dc o iei de la dealer Renault. În mare nu au probleme, însă merita verificate la Renault Autocobalcescu sau Serus Chiajna.
einstein1984
Renault a schimbat flota de zoe ph1 pe zoe ph2. Ia cu incredere masinile stau mereu in priza in parcari si s-au fatait pe bucuresti titu si bucuresti mioveni. Mult mai ok ca alea forjate cu sparin oras.
Cul zice colegu, mergi la serus si o verifici acolo.
St
Exista zoe 40 ph1?
einstein1984
Parca 40 a avut spre sfarsit (gen incpeut 2019), 50ul sa fie specific lui PH2. Aia din poze e ph1, faza 2 e cu eshifter, alt volan, alte proiectoare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.