Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme gpl
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Costy DCG
salut. am un logan 2007 ,gpl fabrica Landi renzo. azi in timp ce mergeam a inceput sa piuie instalatia gpl si a trecut pe benzina,am încercat trecerea pe gpl de cateva ori si acelasi rezultat. am mers la cel mai apropiat service gpl pt rezolvare....ajuns acolo au pus un tester pe gpl si vorbind intre ei au ajs la concluzia ca ar fi un senzor de presiune...deja aveau o cheie in mana pregatita ..intreb cat ma costa 600 ron....am refuzat.. dupa ce am plecat de acolo, am constatat ca daca apas pe buton gpl trece direct si moare motorul,fara acele sunete si fara a se comuta singura pe benzina...pana sa puna acel tester se auzea acel" piuit" si trecea pe benzina,acum si daca pornesc motorul la rece trece pe gpl direct si moare motorul..ce credeti?
bygy007
da in butelie mai ai ceva sau e goala , daca cauti un senzor este pina in 200 lei poate a ramas blocat plutitorul
Costy DCG
in butelie am 3 linii
Matey
Salut
Din ce stiu eu daca tii apasat pe buton e modu de urgenta in caz ca ramai fara benzina
Cand a sarit in benzina .. te -a mai lasat sa dai in gaz sau a trebuit sa iei contactul
Costy DCG
ma lasa sa trec iar gpl...dar piuia si trecea singura benzina
Matey
Deci daca face asa senzorul eu zic ca ar fi bun pt ca face mutarea pe gpl si benzina daca scade presiunea la gaz

Filtrele cand le- ai schimbat ?

Mai baga de 20 ron gaz poate sa blocat flotorul in butelia de gaz si arata eronat
Costy DCG
se aude electrovalva pe butelie...este luata de curand..nu stiu nimic de revizii
Matey
Pai asa trebuie sa lucreze

Dute baga niste gaz
Costy DCG
ok..asa fac..multumesc

22 Jan 2019, 21:14:
revin.. am băgat gpl si tot asa, am fost la 3 service_uri si fiecare cu parerea lui
..doar bani cheltuiti si fara rezolvare..nimeni nu ia dat de cap...mi_au spus ca singura solutie la Landi Renzo Pitesti..chiar nu gasesc pe cineva capabil?!

22 Jan 2019, 21:16:
revin.. am băgat gpl si tot asa, am fost la 3 service_uri si fiecare cu parerea lui
..doar bani cheltuiti si fara rezolvare..nimeni nu ia dat de cap...mi_au spus ca singura solutie la Landi Renzo Pitesti..chiar nu gasesc pe cineva capabil?!

22 Jan 2019, 21:55:
unul a spus ca ar fi senzorul presiune,altul calculatorul gpl...altul sonda de temperatura...toate au fost inlocuite cu altele functionale in afara de calculatorul gpl
user123

Cautal pe Moog de pe forumul logan.....e " zeul" instalatiilor GPL si are si rabdare sa vorbeasca, ba chiar ii place....daca esti din iasi, e si mai bine - are atelier acolo

Daca nu gasesti nr lui, dami mie pm si ti le dau pe amandoua wink.gif
Costy DCG
sunt din Tr..de la Dragnea radmasa.gif
user123

Asta e mai putin important, oameni suntem toti smile.gif

Sami zici daca iti dau nr lui moog, tipul e un om strasnic, de treaba
Costy DCG
de unde este?

23 Jan 2019, 08:18:
daca e din Iasi..e departe
Matey
Da filtrele le ai schimbat ?

Daca era sonda de temp def nu iti mai intra in gaz la fel si senzorul de presiune

Ramane filtre sau infundat pe undeva ori calculatoru gpl care nu prea cred

Verifica si injectoarele gpl cu un multimetru ar trebui sa ai 1ohm pe fiecare
Costy DCG
revin...o noua zi ...iar 500 ron cheltuiti..rezultatul mai bunicel..am fost azi la un service in Bucuresti.
"de la noi nu pleci nerezolvat" dupa cateva teste au schimbat plamanul gpl ,sonda apa..acum trece gpl si daca o lasi pe relantiu merge frumos...dar daca o bagi in viteza si vrei sa pleci de pe loc nu are forta..si imi palpaie acel bec de avarie la gpl
Matey
Te-ai grabit

Cred ca o curatare a instalatiei de gpl era rezolvarea

Daca tot ai schimbat plaman si sonda temp au curatat / verificat si restu instalatiei ?

Daca da sa nu fie din timpi de injectie pe gaz

Costy DCG
rezolvat...dupa 5 zile de umblat din service in service...dupa 1000 ron cheltuiti pe piese care nu necesitau.....concluzia...am gasit un baiat foarte bun,il recomand cu incredere.. Primul service unde am fost au sters softul gpl pt a imi vinde un senzor presiune cu 600 ron,am refuzat si a ramas gpl_ul fara soft..buba era un filtru de gpl plus stergerea acelei erori...total 70 ron...ma gandesc serios sa le fac o plangere ....
Matey
Bravo bine ca ai rezolvat

E alegerea ta daca faci sau nu reclamatie

Primu service nu cred ca ti-au sters intentionat softul .. nu toti stiu sa umble cu ele

Iar servicul care ti- a schimbat plaman + sonda temp nu au facut reglaje ?

Eu stiu ca dupa o inlocuire de plaman se fac reglaje

Costy DCG
a inlocuit plaman si sonda fara reglaje..problema lor era ca au stat prea mult pe o masina.....

24 Jan 2019, 18:39:
primul service este pe site-ul rar ca firma de incredere...Un singur baiat a vazut "buna " din toate 5 service_uri unde am fost...si recomand

24 Jan 2019, 20:20:
totusi ar mai fi ceva...nu imi place ca acum trece pe gpl doar cand apesi acceleratia...si la temperaturi foarte mici..ale voastre cum trec?multumesc

24 Jan 2019, 20:21:
pana in problemele astea trecea singura cand ajungea la temperatura optima

25 Jan 2019, 09:33:
la tester apare o mica eroare.."Error Selenoid Valve"..aveti idee?
user123

Eroarea aia e evident de la solenoid, care trebuia revizuit odata cu plamanul...ar trebui sa te intorci la aia care tiau umblat la plaman....poate au uitat sa branseze firele la solenoid sau poate e defecta supapa cu pistonasul sau ce mai are prin el...

La o revizie corecta se schimba pistonasul si arcul si se verifica bobina solenoidului sa functioneze.....asta teoretic....

Deci trebuie vazut la fata locului...
Costy DCG
ok..ms frumos..nici macar nu s_au uitat daca filtrul acela e curat..au mers doar pe plaman
user123

Adica vrei sa zici ca ti-au facut revizia la vaporizator si nu au schimbat un amarat de filtru?....ar trebui sa schimbi service-ul, sunt superficiali rau....
Costy DCG
da.au montat electrovalva asa cum era....am luat filtrul si il schimb singur

<span class='edit'>25 Jan 2019, 21:16:</span>
nu au facut revizia la Vaporizator, l-au schimbat cu totul, au considerat "babeste" ca e defect, dar au avut grija sa puna o electrovalva cu filtrul vechi in eai...in afara ca o va lua babeste..va veti lovii si de un patron caregrija lui este jegmanirea clientilor nu rezolvarea problemelor noastre....
user123

Mey tu vb serios ? radmasa.gif

Au schimbat vaporizatorul cu totul? Exista kituri de reparatie, nu are ce sa se strice in el decat membranele si eventual coturile de plastic, dar astea vin la kit....

Adica ai platit un vaporizator nou cand de fapt trebuia sa schimbe doar membranele ?

Bravo.....luati si ascultati de ce zic unii prin service; cata nesimtire crasa ....
busu 12
mama mia, Stau si ma minunez !
ai Andrei GPL in Colentina, zona Plumbuita
https://www.google.com/maps/place/Alternati...33;4d26.1414889
sau in Pitesti userul alexys, de pe loganclub
http://www.lpgexpert.ro
raducu_75@yahoo.com 0767518852 suna-l sau da-i un mail, te poate sfatui si la telefon/mail/pm pe forumuri

are cont si aicea pe forum https://www.daciaclub.ro/index.php?showuser=12314
Matey
Asa e la service

Inlocuitori de piese

Daca atata minte au avut si nici macar o valva noua nu au pus sau macar sa o curete

Instalatia nu avea nimic dor filtrele de schimbat

Trist ca mai exista asa oameni care se dau drept mecanici... Nici nu i au reglat plamanul la 500 ron
trebuia sa ii schimbe si filtrele si facut reglaje .

Legat de cum trebuie sa mearga instalatia, da trebuie sa sara singura in gaz nu cand o accelerezi

Vezi cum se comporta dupa ce schimbi si filtru ala

busu 12
moog iarasi super din iasi 0748211355 https://www.gpl-iasi.ro/
piese gpl gasesti aicea de cumparat https://gplshop.ro/
Costy DCG
eu am luat masina de curand si nu prea stiam cum e cu gpl_ul secvential,inainte am avut un cielo cu gpl clasic..am zis sa nu ma bag..la cielo revizia de filtre si membrane le faceam singur. La logan totul a inceput cu pornirea acelui bec verde intermitent si a acelui piuit..( am inteles la sfarsit ca trebuia facuta doar revizia)am mers la primul service...sau uitat,sau invartit " Aveti senzorul presiune defect, va costa 600 ron cu pus si cica scris,dar sa stiti ca e original" am refuzat inlocuirea lui la suma asta...dar au avut grija sa stearga softul( asta am aflat ulterior)...merg la alt service..."aveti sonda de temperatura defecta" au inlocuit_o si nimic ( masina ne având soft nu mai trecea deloc in gaz)....alta zi,alt service.. "aveti centralina defecta,dar nu avem"...reveniti saptamana viitoare( service mare Bucuresti)...mentionez ca la toate service_urile le explicam la telefon exact ce intampinasem pana la ei. pt s nu ma duce degeaba (eu fiind din provincie si fiecare drum era de 160 km dus intors) " veniti domne ca de la noi nu a plecat nimeni nerezolvat" ..alta zi,alt service "Domne e grav,aveti presiune mare ,plaman defect,dar sa stiti ca nu avem Soft pt reglaj Landi Renzo, au schimbat plamanul,i_au pus o electrovalva sh fara sa ii schimbe macar filtrul acela din interior( practic problema mea era iar reinstalata)..si nimic rezolvat,au taiat furtunul de apa pt a monta o alta sonda de temperatura..toate degeaba.." problema dumneavoastra s_a rezolvat ,dar mergeti undeva si reglati gazul pe calculator,ca nu avem soft( desi am intrebat de acasa daca au,au zis ca da)" pana acum cu tot cu drumuri 1000 ron degeaba....gasesc pe net un calculator gpl si ma hotarasc sa il cumpar si sa il montez singur..sun si imi raspunde un DOMN. " ce va face sa credeti ca e ars calculatorul,veniti pana la mine sa pun testerul" .si am plecat iar la Bucuresti...ajuns scolo a durat 10 minute.." cum sa va mearga instalatia daca va sters softul si va bagat altul care nu e compatibil cu instalatia?"...concluzia ca daca vor sa te faca de bani, te fac...
busu 12
am uitat sa mentionez alexys din Pitesti, numai Landi Renzo pune majoritatea instalatiilor, el asta recomanda la oameni sa cumpere
bygy007
pai asta e montata si pe loganul de fabrica , 10 ani fara probleme ....
Costy DCG
Totusi,nu scap de o problema,imi licare becul verde la buton,ca si eroare de tester " temperatuea mare la injectoare" sau ceva de genul.Si mai nou,se aprinde becul indicator nivel gpl,ba un led,ba 2,ba 3,ba rezerva.Ce ar putea fi?

<span class='edit'>26 Jan 2019, 18:26:</span>
Pe butelie imi arata ca am full ( am facut plinul) am parcurs un drum de 100km in primi 50 km a oscilat de la ledul rosu de rezerva pana la 4 leduri aprinse,cand scadea cand cresteau,..dar in ultimii 5o km a scazut pana la indicatorul rosu si asa a ramas
gabau86
Salut colegi,

Zilele trecute am facut revizia la gaz ( schimbat filtre + membrana vaporizator ), intr-un service autorizat RAR din Braila. Dupa inlocuirea filtrelor respectivul domn din service a zis sa ne conectam si la calculatorul de GPL sa mai faca nu stiu ce setari pe acolo si din acel moment au inceput problemel. Nu stiu ce i-a facut insa acum nu merge deloc pe gaz. Atasez cateva imagini, poate cineva cu experienta imi poate spune ce este de facut.
user123

Nu vad decat ca ai setat schimbarea "in accelerare" si la turatia de 1600 rpm....deci daca apa nu isi atinge temperatura setata acolo si nu esti la cel putin 1600 rpm, teoretic nu-ti trece pe gaz....

Inainte cum iti trecea pe gaz? Inclusiv la relanti?

Ar trebui sa te duci peste ei si sa le zici.....
gabau86
QUOTE(user123 @ 7 Mar 2019, 22:38)
Nu vad decat ca ai setat schimbarea "in accelerare" si la turatia de 1600 rpm....deci daca apa nu isi atinge temperatura setata acolo si nu esti la cel putin 1600 rpm, teoretic nu-ti trece pe gaz....

Inainte cum iti trecea pe gaz? Inclusiv la relanti?

Ar trebui sa te duci peste ei si sa le zici.....
*



Pai...tinand cont de faptul ca masina mergea inainte sa ajung la ei, nu stiu daca o sa ma intorc. Tot asa aveam si inainte, 1600 rpm si 40 la apa.
Problema e ca atunci cand da sa treaca pe gaz tremuza foarte tare, nu tine relantiul si se aprinde becul de la chek motor.
Maskatu
Pai tocmai deaia trebuie sa treci la ei... pana sa umble acolo mergea, acum nu mai merge cum trebuie. Ei au stricat-o, ei sa o repare.
user123

@ gabau :

Eu zic sa revii la ei.......nu cred ca e din soft ( atat cat ma pricep ), poate avea legatura cu vaporizatorul daca zici ca tiau schimbat membrana....

Cand umblii la vaporizator e bine sa schimbi cam tot ce se poate, altfel cand il remontezi iti poate da cu virgula, mai ales daca instalatia are ceva ani si km la activ.....piesele care nus de metal mai ales, cand le remontezi pot crapa, scapa presiune, trage aer fals etc si iti dau probleme de genul....
danminator
Salutare!

Va rog sa-mi recomandati un service in Bucuresti preferabil sectorul 3 pentru revizia GPL la 40,000 KM.
In acelasi timp ma confrunt cu o situatia noua. Am instalatia din fabrica pe 0.9 2016 si de vreo 3 plinuri incoace ( o luna aprox) imi intra in butelie mai mult de 32-33 L cat intra de obicei. Ultima data a intrat 38.
Aveti idee de la ce e? Se poate repoara?

Merci!
tynn
Limitarea umplerii buteliei o face flotorul care masoara si nivelul de GPL. In momentul in care ajunge la inaltimea setata pentru aprox.75% din volum, acesta actioneaza o supapa, prin intermediul unei parghii, care inchide intrarea GPL-ului in butelie. Ceva din acest mecanism simplu nu mai functioneaza. Trebuie demontata multivalva de pe butelie si constatata defectiunea.
bygy007
eventual schimba statia GPL pentru 2-3 umpleri
danminator
bygy007 imi poti recomanda un service pentru GPL in Bucuresti?
bygy007
ultima data cind am fost la un service gpl a fost cind am schimbat butelia dar nu mi-au placut cum au lucrat , este in incinta antilopa

eu bag gaz dintr-un singur loc si nu a avut probleme stiu cit intra in butelie in functie de cati km am facut
danminator
ce anume ti-ai facut la masina de nu ti-au placut? si au am facut zilele trecute revizia la ambele filtre si vorbeau de instalatia din fabrica de parca ar fi cea mai nasoala.
bygy007
pierdeam gaz pe la filtrul stare gazoasa furtunele erau cam coapte trebuiau inlocuite , am taiat un pic din capete si s-a rezolvat

a mea inca merge ok

ca idee asta cu taxa lu firea , daca ai gpl esti scutit , oare?
tatabobu
Nope.
bygy007
parca euro 3 era intr-un amendament
atlet1305
Eu m-am jucat puțin cu softul plus max2010 că am făcut rost de key valabil ph34r.gif și cred că am înlocuit din greșeală firmware-ul calculatorului ECU LPG RENAULT K7M 1,6L pe un MCV cu LANDI RENZO din fabrică (LC02) și acum nu mai merge deloc,nici măcar nu se mai aprinde ledul de la trecere GPL-benzină wacko.gif .Mă poate ajuta cineva cu rescrierea lui?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.