gxgvalentin
1 Feb 2019, 14:35
Salutare, de ceva timp mi-se aprinde martorul aceela la 10 sec dupa ce pornesc motorul (martor luminos de control al sistemului antipoluare) din ce cauza face asa ?
Mentionez ca am esapamentul spart de aproape 1-1,5 ani, urmeaza a fi inlocuit saptamana viitoare.
Horatiu_Andrei
1 Feb 2019, 14:41
Poate fi si de la filtrul de benzina.
gxgvalentin
1 Feb 2019, 14:58
Nu mai are nici mersul rotund, merge asa cam in suturi...
Anonymous
1 Feb 2019, 18:26
Daca spartura din esapament s-a apropiat de zona senzorilor de oxigen, acestia raporteaza calculatorului de injectie ca amestecul este sarac...iar calculatorul actioneaza in consecinta, mareste timpul de deschidere a injectoarelor pentru a injecta mai multa benzina astfel incat raportul aer-combustibil sa fie 14,7 / 1. Cel mai bine ar fi sa puneti un tester pe masina...daca s-a aprins martorul, inseamna ca exista un cod de eroare in memoria calculatorului.
gxgvalentin
8 Feb 2019, 16:32
Am fost cu ea in service, am pus testerul pe ea si a dat eroarea "rateu combustie cilindru 3" care sa fie problema ?
Cei de la service au zis ca este bujia, au verficat-o, este in stare buna (uscata)...dupa care au spus ca este posibil sa fie de la benzina de proasta calitate...sa-i bag un aditiv ca acesta ?
IRONICK
8 Feb 2019, 16:46
bujie, fisa, bobina,...
baietii din service puteau sa verifice mai amanuntit
gxgvalentin
8 Feb 2019, 16:53
Din moment ce da scanteie cred ca nu este nici fisa nici bobina...
IRONICK
9 Feb 2019, 12:19
bobina poate sa fie crapata (sub ea), dar sa dea scanteie, fisa poate sa fure curent sau sa dea scanteie ...
aprecierea ochiometrica a scanteii nu este valabila
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.