Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1300 1970
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
99ABB
Va salut dragi pasionati de "frantuzoaice"!

Sunt din Ploiesti si sunt norocosul castigator al unei Dacii 1300 din 1970, seria 2910, restaurata. RO_flag.gif

As avea nevoie de ajutorul vostru pentru achizitionarea unor piese care lipsesc si pentru rezolvarea unor probleme tehnice.

Asa, la prima vedere, am nevoie de cele 4 cauciucuri in T pt. capota motor, cele doua rotunde de pe capota portbagaj, un cablu de kilometraj frantuzesc cred, am bord Jaeger si nu se potriveste cablul de 1300 "romanesc".

Lista poate continua cu 2 clacsoane, un buton de comanda stergatoare.(al meu are 3 contacte si cel vechi am inteles ca avea 5 ).

As dori sa schimb capacele de la roti tip "testoasa" cu unele tip "romb", daca sunt amatori.

Daca imi mai aduc aminte, revin cu "rugaminti" pentru piesele lipsa.

Pun si cateva poze cu "limuzina".
razvan1985
Esti fericitul castigator al concursului Restaurat in Romania ?
99ABB
QUOTE(razvan1985 @ 8 Mar 2019, 22:08)
Esti fericitul castigator al concursului Restaurat in Romania ?
*




Da, dar mai am ceva de munca la "bijuterie"!
maho
In primul rand, felicitari pt. faptul ca esti castigator! In al doilea, ca ai (din cate se pare) o dacie buna, reconditionata decent. Asta-i cel mai important.
Dupa cum spuneam si-n alte ocazii (si va rog sa-mi scuzati reconfirmarea), chiar referitor la dl. Mihai Zgardan dar si la procesul in sine, nu exista masina restaurata, si asta e o noua dovada:
- carburator Carfil pe o 1970;
- capace "testoasa" (daca spuneai mai demult, aveam unul in plus si l-am donat cuiva care mai are vreo 3-4 de rezerva - eu avand nevoie de "testoasa");
- suruburi, piulite si altele, noi.
- etc.
Nu-i nimic rau in asta, important e sa mearga masina bine si sa pui pe ea piese si consumabile (dupa ceva timp, orice piesa devine "consumabila") bune.
99ABB
Multumesc pentru felicitari.

Chiar am fost norocos.