Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Opel Crossland X (Polizorul Turbo)
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69
marksman
QUOTE(bgdrenault @ 29 Sep 2019, 11:26)
Totul e la noroc azi. Din pacate.
*



Atunci merita mai mult jucat la loteria "shk9 dîn Jermanea".

LE: apropo de asta, am decis ca nu mai merita o masina noua. Prin urmare o sa trag de tractor maxim posibil. S-ar putea sa aiba nevoie de o revopsire totala. In rest, se mai cer schimbate bucsele bratelor spate si niste suporti motor.
wolfin
O prostie. cumperi o masina pentru ce iti ofera ca satisfactie...sentiment.
..imagine.
Totul e subiectiv
.....nimeni nu cumpara o masina dupa statistica.

O masina noua prin garantie elimina acea loterie....la kia 7 ani iar la suzuki 10. sleep.gif

Si marks...din ce am citit opalul ce probkeme are?

Tehnice ma refer?

Niciuna.

Drumuri bune.
marksman
Probleme? Zgomotul ala din cutie.

Potentiale probleme? Trage dreapta si nu e clar de ce. Dispare antigelul si iar nu e clar de ce.

Nu ma intelege gresit, masina imi place, de asta a si fost cumparata. Imi place cum trage, cum arata, ce dotari are, cum se conduce, cum stau in ea.

4x4
QUOTE(marksman @ 29 Sep 2019, 11:06)
Atunci merita mai mult jucat la loteria "shk9 dîn Jermanea".
*


^^ Exact!

Saptamana trecuta un prieten a luat q5 cu 40k km. Banii platiti au fost mai putini decat ce a dat colegu aici.

Masina are cred 2 butoane fake, in rest e full, import sua dauna totala, reparata in de si vanduta cu garantie extinsa. La inceput eram mega sceptic, dar dupa ce am conduso, sincer, omu cred ca a facut o super combinatie.

Din pacate, cu cat vad mai multe masini noi, imi dau seama ca sunt toate niste gunoaie, iar cele sub 20k euro, nici nu mai vorbesc, alea nu pot fi comparate nici cu un hyundai din 2000, indiferent de marca, masini cu nici 2 ani vechime care nu au facut 10000km, si deja au evacuarea strapunsa in locuri multiple de rugina, amortizoare cu joc in tija, scaune rupte, manete defecte, etc...

Am vazut saptamana asta cel mai cretin lucru, pe o platforma comuna PSA-Toyota, (ca sa nu zica lumea ca mai e o diferenta intre masini franceze si japoneze), un arc proiectat gresit.

Dar greseala cum doar un student ar fi putut face, caci arcurile se tot fac de o gramada de ani, se cunosc toate probleme, nu nici o inginerie sa faci unu.

Spirele de capat nu erau tesite!!! Nici plane nici indoite in jos, nici nimic, pur si simplu se infingeau direct in cauciucul de la flansa, piesa veche (<20k) era complet strapunsa si la franari se auzea metal pe metal, piesa noua dupa montaj era deja peste jumate strapunsa doar din forta arcului. Probabil in 100km urmeaza sa cedeze si iar am sa ma minuez.

Nimeni nu mai stie sa faca masini, nici MB nici altii, goana dupa profit a dus la o involutie tehnica. Un regres ingineresc ce ajuta doar la buzunar pe contabil caruia i se rupe de tine, de masina ta, si problemele ei.
axabrt
Dacă vreți Opel suv nu exista așa ceva
Frontera erau copii Isuzu
Iar astealalte mai noi erau 100% Chevrolet.
Astea recente sunt 100% peugeot
Ce pana mea o dați cu Opel suv. Măcar atâta cultura sa aveți ai voi

Bre 16 de acord cu tine.
O mașina buna studiată și făcută mișto a fost w124.
Iei una d aia da vezi ca nu te mai lasă ecologiștii sa mergi cu ea. Deci tot trebuie sa scoți banu...
marksman
Eu zic sa mai dai o geana prin dictionarele auto si apoi sa-mi zici unde se incadreaza Mokka si Grandland. Sau Antara.
axabrt
Crossover suv tot la fel. Aceeași Mărie cu altă palarie
wolfin
Scuze dar axa 4x4 cam aberati.

Nu contest problema arcului....dar...globalizarea e cauza.nu ca nu mai stiu sa faca masimi.

Societatea ..aka consumatorul "arc dala vrea"
dandobre
Marksman, eu îți înțeleg frustrarea, dar discuția a deviat către drobul de sare. nici nu mai comentez ce zice 16 cu daune totale import SUA. Chiar dacă respectiva mașină ar fi ok, cu ce ajută asta potențialul cumpărător de Duster? Succes maxim când va avea nevoie de piese, că nu se pupă toate....
marksman
Pe mine ma deranjeaza faptul ca in 6 luni a vazut service-ul mai mult decat Loganul in 4 ani pentru probleme de garantie, si faptul ca modul in care inteleg ei sa respecte garantia lasa de dorit.

Astept sa crape cutia in astia doi ani de garantie, pe care o sa-i extind la 4, ca atat platesc la ea. Si dupa cum aud zgomotul ala, nu mai are mult, dar pentru ei e zgomot normal.

De daune totale ambalate cu garantie n-are rost sa vorbesc. Mai bine tin de tractorul meu E4.
axabrt
Din pataniile cu marca pOpel
După 12 ani de mers la reprezentanta , cei de acolo mă cunosteau bine, doar la ei reparam otomobil.

In ultimul an le am zis că o să încerc să iau o mașină mai nouă. Tot Opel. Se uitau cu mila când la mine când la mașinile expuse în showroom (marea majoritate deja Peugeot, braduit Opel).
Unul mai curajos zice: d astea din plastic?
Eu: da ce are domne ?
El cu lacrimi in ochi : domne a venit una d asta la revizie și suna altfel motorul. Înțelegi...
Eu: dat din cap că înțelegeam deși nu înțelegeam
El: domne, am ridicat capota și ce să văd. Era alt motor. De Peugeot. Lasă , păstrează pe asta care o ai că e buna, făcută din fier.

Acuma e drept că a fost buna, da vorba unui pacient de al maicamii.
Vine unu la cabinet la maica mea. Din vorba n vorba incepe sa înjure mașinile Opel. (Da Opel GM, nu alea Opel Peugeot).
Io zic: da ce are domne.
El: sa le dracu că o depășire nu poți să faci cu ele.
Eu : cam așa e.
Probabil avea ceva 1.6 benzina aspirat de era așa nervos. In rest bune mașini. Robuste. Tabla multa. Și grea.Alea de 1.6 benzina

Daca vrei mașina buna marksmanu orientează te speră Astra j 1.6 benzina. In timpurile alea gm era in criza și au lansat generația aia folosind puține inovații tehnice. Așadar otelul a fist mai prost si mai gros /ieftin caroseria grea și motorul aspirat pe benzina cel de 1.6 refolosit integral.
Mașina buna, daca poți să treci peste performantele proaste , spatiul interior mic și consumul mare.
N au avut aceleași succes că Astra h, care la rândul i n a avut aceleași succes că Astra g (1997). Era mai mișto decât golful, mai tinerească.
La lansarea Astra g s au vândut în primul an 600000 de bucăți. Astra j abia dacă a atins 100000. Alte vremuri. Au apărut suv urile / crossoverele care au știrbit cota de piata.
Au apărut KIA, Hyundai, și altele care pe vremea Astra G (1997) nu contau. Au știrbit cota de piata.

Astra j a mai avut un motor de 1.4 turbo injecție indirecta de pe la fiat și diesel uri de 1.7 / 2.0 de fiat. Niste mizerii.
Apoi dieselul de 1.6 a fost mai bun.

Scuze de offtopic. Poți să dai delete daca te enervezi, nu i bai.
dandobre
Axa, lucrezi cumva împreună cu mama ta?
Daca da, atunci de-aia n-ai noroc în dragoste..... potențialele văd soacra încă de la început și se descurajează... wink.gif De obicei, victimele își cunosc viitoarea soacră prea târziu pentru ele, asta e secretul..... biggrin.gif
IRONICK
QUOTE(bgdrenault @ 29 Sep 2019, 11:26)
Suzuki pare ok, dar stai sa vezi........

Vad o tendinta, pe forumul suzuki si mai nou ford, de a baga totul sub pres.
*



Mai rau ca la Renault?
wolfin
2 motoare turbo cu probleme la pompa de inalte si si un m16a cu joc in biela.

Restu...ca scartie aia..ca nu se inchude ailalta...si 2..3 rulmenti.

Mai nou un egr la 150k.

La m16a a fost o ciudatenie. Nineni nu accepta bataia in motor. Azi auzeau..a 2 zi nu. Dupa tel de la suzuki ro.

S a reparat in Hu pe garantie.

A mai fost una..prima AT din Ro...cu ceva probleme...certuri...probleme de soft..iar in ro nu stiau cum sa o apuce.
dandobre
2 motoare turbo de 1 sau 1.4?
wolfin
1.4 l turbojet.

Dar fara comentarii la service. Se inlocuiesc.
bgdrenault
QUOTE(IRONICK @ 29 Sep 2019, 19:48)
Mai rau ca la Renault?
*


Nu vorbeam de producator, de forumisti.
Gasesti prea putine informatii directe despre masina Trebuie sa le cauti ascunse prin diverse cotloane.
Despre service, doar de bine, cel de la Bacau e unul de camioane, care mai nou se rebranduieste si in Suzuki. Cica pentru o piesa de caroserie se sta si 4 luni. Dezinteres, lipsa depozit, etc, nu stiu.
4x4
1.5 NA fabricatie 2003 de suzaki trecut de 190k, sa ars o bobina, in rest motorul merge ceas chiar daca saracu a mers mai mult fara lichid de racire, inca nu consuma ulei si nu face zgomote rele.
bgdrenault
QUOTE(wolfin @ 29 Sep 2019, 20:07)
Dar fara comentarii la service. Se inlocuiesc.
*


Ce, motoarele?

Stiu de 4 defecte doar la Iasi. Nu vor aparea pe forum........Poate e un stoc de pompe cu probleme
dandobre
Clar nu-și mai ia marksmanu la anu......
marksman
La anu' clar nu, pen' ca inca nu am destui bani.
wolfin
Se razbuna ungurii pe moldoveni.

29 Sep 2019, 20:27:
Totusi 1.4 se vinde din 2015...iar problemele sunt la masini noi.
dandobre
Au făcut și ăștia o reducere de costuri.....
wolfin
Probabil un lot rau de piesa. La suzi masina se face pe comanda persoana fizica...in fabrica
axabrt
d amu nu ti o recomandat aditiv d-asta de benzina la reprezentanta
[attachmentid=1628109878]
Is pentru motoare opel cu injectie directa, da opel - GM
ma gandesc daca ti ai pune asa ceva in motorul tau Peugeot s-ar strica
4x4
Da, toarna pa tot a sa fie racheta pana ii sar bujiile prin capota.
marksman
Mi-au aratat pe capacul rezervorului: CO min 98.
einstein1984
la hyundai am 12:1 compresie si merge cu 95
axabrt
Da cum putem sa ne dam seama ce face zeama aia.
Poate i buna și la alte modele
4x4
Vad doar 2 scenarii in care zeama e utila:
Ai benzina invechita in rezervor si nu vrei sa o arunci
Nu gasesti benzina de curse pentru masina ta puternic modificata asa ca pui la urgenta de la pompa + zeama

Si cam atat. Masinile de strada au harti multiple si sunt reglate super safe(in general), daca nu merge bine cu mol evo(adica benzina banala de 98) nu are sa mearga bine nici cu zeama. Frectii la picioare lemnoase toti aditivii astia minune, fabrica de bani...
axabrt
As de unde. Că sa ți faci idee cat de bune sunt citește aici. Apare și mențiunea aditivului...[attachmentid=1628109880]
Au încercat să o dreagă așa cu aditiv.
Cică highly additive. Deci extra. Exact ce fac ei
YRX
In cel mai bun caz este un octane booster.
Metalic noise ala in acceleratie puternica de la ture putine e "bataia de avans". Ce vrajeala au si astia, auzi, picaturi de combustibil, mers urban etc. Rahat, au harta de avans agresiva si amestecul sarac sa le scoata in normele euro lu' peste. Motorul care merge cu bataia aia nu o duce prea mult.
bucatzel
QUOTE(wolfin @ 29 Sep 2019, 10:39)
Bine sunt exceptii si pe aici....
*


CARE II NESIMTITUL? Cine te-a inoportunat la jurnal? Ca asa ii dau doua de doarme pana maine...
wolfin
Acu ca i ai facut nesimtiti nu mai arat cu degetu' ca se supara. laugh.gif

Si nu in jurnalul meu..ca eu accept orice in mediul online happy.gif si oricum nu sunt belicios si nici orgolios.
einstein1984
YRX, low speed pre ignition nu e tot aia cu detonatiile.
YRX
Eu zic ca textul din poza se refera fix la detonatii, aka bataia de avans. O cunosc prea bine, ca eram mester la reglat distribuitorul dupa ureche, il retardam pana aparea bataia.
De altfel si solutia de octane booster asta face, creste rezistenta la detonatie a benzinei, ca ar fi fost cam greu dupa ce ai recomandat co 98 si tot ai detonatii sa le zici amaratilor de clienti ca le trebuie benzina de 120 de aviatie, ca cotetul lor nou nu poate merge corect cu benzina de la pompa. Eu daca vedeam recomandarea de la co 98 in sus nu cumparam asa ceva, doar daca era vreun WRX cu sute de cai.

Treaba cu se aduna calamina de la mersul in oras si face puncte de aprindere nu se poate aplica la o masina cu injectie controlata electronic si cu senzor de detonatie, ori motorul ala e super uzat, ori nu ai harta buna, pentru ca ai facut downsizing extrem si cauti sa respecti niste praguri de emisii aberante, peste posibilitatile tehnice de care dispui. Ori ca sa il faci si fiabil si economic si verde ar trebui sa scoti 40 de cp din litru, ori asta nu se poate, hp vand masinile.

Dar nu poti sa spui asa ceva direct clientilor, dai vina pe benzina, pe aer, pe umezeala si ii pui sa dea alti bani pe solutii minune.
einstein1984
si mai mult EGR ar fi ajutat
YRX
EGR mai mult in regim de hard acceleration? Unde injectezi benzina suplimentara?
einstein1984
ca sa scazi PMI e o tactica, evident ca scade si cuplul dar mai bine decat sa bata.
marksman
Au venit gumele de iarna... doar doua din patru(!), jantele pwla. Presimt ca azi cineva o sa auda multe bipuri la telefon.
axabrt
Nu mai știu ai comandat și senzori și prezoane
Daca s de tabla nu se potrivesc prezoanele de aliaj
marksman
Nu-i Suzuki, are TPMS cu ABS. La jantele de Opel (table) merg prezoanele de la aliaje, scrie in documentatia jantelor de tabla.
ady77
Tu esti cel mai norocos om pe care il cunosc (fie si virtual) tongue.gif
wolfin
Daca e pe abs indirect tmps ..adica calc rotatia happy.gif
MuciX
wolfin e om virtual?
wolfin
Ar vrea nevasta
ady77
QUOTE(MuciX @ 2 Oct 2019, 16:41)
wolfin e om virtual?
*


Nu bre!


Marksman radmasa.gif
tatabobu
Nici tu n-ai inteles. Nevasta lu' wolfin ar vrea ca wolfin sa fie om virtual.
wolfin
Stricati topicu lui marksmam mondialu..pardob virtualul.
Da..de ce e virtual? Mai Ady?
bucatzel
QUOTE(marksman @ 2 Oct 2019, 10:05)
Au venit gumele de iarna... doar doua din patru(!)
*


Cam asa livreaza toti de ceva vreme incoace, doua caucioace pe un awb, doua pe altul. banui ca le e mai simplu curierilor la dimensiunea aia. Ajung si alealalte azi-maine...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.