Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Opel Crossland X (Polizorul Turbo)
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69
bmwh548
Daca ai nevoie de 400Nm ca sa desfaci suruburile/piulitele de la roti ai probleme mai mari decat Parkside versus ceva de firma.
wolfin
Pe hartie parrkside desface320 nm.

Stranse cu cheie d. 120 nm ...nu a desfacut...

Una e marketingul...alta realitatea.

Am pus coarba si le am desfacut cu o mana.
bmwh548
Pe hartie amplificatoarele chinezesti care halesc 250W de la priza scot 1kw audio. Dar ma indoiesc ca la specificatii similare jucaria americana care costa aproape dublu (fara acumulatori) face ceva in plus fata de un Bosch (care e pachet complet). Dar ma rog, unora le place rosul, altora albastrul, unora galbenul...
wolfin
Eu ma refer la faptul ca o jucarie dasta are 2 cupluri...

Desfacere..300..500 nm si strangere...cu protectie 100 sau 120 nm.

180 la strans...miramas...daia am adus in discutie "400" ipotenti parkside.

bmwh548
In foaia de catalog e specificat doar "Moment maxim de torsiune 180Nm". Asta ar fi suficient pentru majoritatea masinilor de pe piata (doar la SUVuri vezi valori de peste 150Nm de obicei).
Bwwlan
QUOTE(axabrt @ 4 Nov 2019, 20:44)
Daca le desfaci cu cheia dinamometrica, o strici.
*



Dafuq huh.gif

radmasa.gif

[attachmentid=1628111088]

Vezi comutatorul ala? Cu ala schimbi intre strangere si desfacere. Cum dracu' sa strici cheia dinamometrica daca desfaci cu ea prezoane?
Daca cobori setarea pe zero, e ca o cheie cu clinchet normala.
psychoo
Cheia dinamometrica se foloseste la bujii si injectoare pentru desfacut. Setezi cuplul mai mic decat cel de forfecare si daca face click mai dai cu wd, si incerci a doua zi.
Cred ca axa se refera la UNELE dinamometrice care au mentionat in specificatii ca se distrug/decalibreaza daca le folosesti la desfacut
marksman
Consumul "la pompa", doar urban, al polizorului: 8.4l/100km (pe CB arata 8.2)
YRX
Zi si viteza medie.
marksman
26 sau 36, nu mai retin exact
dandobre
Ultimele 2 alimentări, consum strict urban.....
bion
Ca e despre polizoare poluez si io topicau lui Greuceanu.
1, 2 tsi pe mexicana. Am observat la 10k km de la schimb Castroil 5 30 ca nivelul de ulei pe joja era aproape de minim. Becul galben de avertizare inca nu se aprinsese. Am completat 250 Milimetrolitri.. Acum nivelul e putin peste 1/2.In carte scrie ca e normal sa consume. Vreau opinia altor posesori de aceasta motorizare turbata.Pana acum in 42k km de cand o am nu am completat nciodata. Scadea nivelul dar nu asa mult. Mentionez ca la revizie se pun 4 litri dar nivelul nu ajunge la maxim dacat daca pui 4,2 litri. La ultima revizie au pus strict patru litri.In rest am insistat sa puna pana la max.Masina circula 80% din timp afara din oras. Viteza intre 130 -170.Cateva reprize de 3-4 km cu 200( vant din pupa si babord radmasa.gif ). Ultima cetire pe viteza medie 43 cubici pe ora. Consum ovaz super bozgoresc , 6,5.
wolfin
probabil o ajuns la maturitate ca betonul la 50 ani. asa o fi si tsi ul la 50k...de suge oloi
dandobre
Tsi-ul meu nu consumă deloc între schimburi, cu mențiunea că nu prinde 10k în motor la schimbul anual. Stil de mers lejer, probabil contează și asta...... Sincer, la forja mi se pare normal sa consume ceva.......
bion
Cartea da consumuri mari la oloi. Io venit de pe mpi care al dreac de manca gram de oloi la 350k km si 16 anisori, inca nu ma poci obisnui cu tehnologia superioara jermana.
PS Am primit in sfarsit depesa din A ca cand se schimba curelele la minunea mexicana. 160k km sau sase ani.
Tot Castroil ii bagi sau ai trecut pe alte marci?Io am dus-o la revizii numai la Procar ca Autoclub e porci si la Porsche nu ma lasa vacinii.Savantii de la service au zis ca am cu nervii ca ma tot uit la oloi si alte alea. Mergi pana se aprinde becu galben bagi ce cere si pleci mai departe zic ei.Sunt profi baietii.Zic io : cat e intre minim si maxim pe joja. Raspusurile au acoperit o plaja larga de la peste 1 litru pana la juma de litru. biggrin.gif Dupa ceva schimb de bielete anti tangaj statea volanu spre tribord 7 grade. Au zis ca e normal la aste mai noi. radmasa.gif Am facut apoi jeometria euclidiana la unu specializat ( pentru consateni pe Calea Mosnitei unde e si depozitu ala de blaturi de piatra nobila)si au pus directia gresit( aka volanul sta drept) blush.gif
Marks sorry ca te-am abuzat.
dandobre
Ultimele 2 schimburi am băgat ulei Total 5w30 cu norma de rigoare, până atunci doar Castrol..... Nu îmi dau seama daca e vreo diferență între ele..... Motivul schimbării a fost că mă plictisisem de Castrol și am zis sa incerc și altceva......
AR-18-MOS
Și cum ți se pare? La mașină l-ai schimbat? Sau doar tu te-ai plictisit de el?
axabrt
36 n are cum sa fie viteza medie pe urban.
Mai degrabă 26.
tatabobu
In vara am avut si 36 kmh viteza medie pe traseul acasa-birou, in Bucuresti. Exceptii, dar au fost. Nu spun ca as fi mers legal, totusi.
YRX
Pai de aia am intrebat viteza medie. Aia da consumul. La 26 km/h (n-am mai vazut demult) Loganul 1.6 MPI imi lua in jur de 9, la 16 km/h spre 11 si ceva.

@Bion, cu cat mergi mai turat cu atat ai consum de ulei, daca zici de 170 si 200 e clar. Ia incearca o perioada sa mergi pe la mijlocul turometrului, n-o sa mai consume nimic.
dizzy
QUOTE(bmwh548 @ 4 Nov 2019, 22:23)
Pe hartie amplificatoarele chinezesti care halesc 250W de la priza scot 1kw audio. Dar ma indoiesc ca la specificatii similare jucaria americana care costa aproape dublu (fara acumulatori) face ceva in plus fata de un Bosch (care e pachet complet). Dar ma rog, unora le place rosul, altora albastrul, unora galbenul...
*



Eh, nu stii matale, alea sug cate 250 W, vreo 2-3 minute si apoi baga un boost de putere vreo 2-3 secunde smile.gif


QUOTE(psychoo @ 5 Nov 2019, 11:03)
Cheia dinamometrica se foloseste la bujii si injectoare pentru desfacut. Setezi cuplul mai mic decat cel de forfecare si daca face click mai dai cu wd, si incerci a doua zi.
Cred ca axa se refera la UNELE dinamometrice care au mentionat in specificatii ca se distrug/decalibreaza daca le folosesti la desfacut
*



O idee foarte buna, o recomandare de cheie dinamometrica pe desfacut?
bion
La 145 Ha/Ora acu sta la 3000rpm in treapta 6.La 180-4200.Am pantofu greu. cand sunt singur. Tre s a iau pe cineva cu mine ca atunci merg mai langsam.
Pixda ma`sii se pare ca asa e la vag. biggrin.gif
YRX
E de la motorul mic. A explicat Einstein cu segmentii aia "low friction", cu presiunea in colector pe la Dusterul Tce, motorul VAG e acelasi lucru. Motoarele Renault n-au consumat ulei niciodata, pana la Tce. Se pare ca asta e trendul, in viata nimic nu e gratis, tai de undeva si pui altundeva. Eram curios daca consuma ulei oricand sau numai forjate.
bgdrenault
QUOTE(bion @ 22 Nov 2019, 19:44)
La 145 Ha/Ora acu sta la 3000rpm  in treapta 6.La 180-4200.Am pantofu greu. cand sunt singur. Tre s a iau pe cineva cu mine ca atunci merg mai langsam.
Pixda ma`sii  se pare ca asa e la vag. biggrin.gif
*



1,2 tsi pe lant nu consuma ulei mai deloc. La un concediu cu 3000 km de autostrazi facute la min 140 si incarcata si AC papa can 2-300 ml la un schimb de 12000 km, dar partial cred ca se pierdea si pe la racitorul de ulei, unde mai aveau ele o buba, la etansare(era plastic pe aluminiu, ulterior au venit cu o garnitura sau etansare cu mastic, dar nu am mai apucat sa o fac
Dar foloseam Mobil S X1 3000 5w40/ Recomandarea reprezentantei, cica nota interna de la skoda-vw(vascozitatea nu firma). Si nu a halit nici la 120000 cand am dat-o.
bmwh548
QUOTE(dizzy @ 22 Nov 2019, 16:37)
Eh, nu stii matale, alea sug cate 250 W, vreo 2-3 minute si apoi baga un boost de putere vreo 2-3 secunde  smile.gif
*



Aha. Si cand baga boostul ala magic auzi distorsiunile si de pe Luna, iar daca esti mai ghinionist iese si fumul magic din ele, fum imperios necesar functionarii.
marksman
Polizorul a trecut de 10.000km. Asa cum TDI-urile mananca ulei, polizorul mananca antigel. Tre' sa cumpar bidon sa-l tin in portbagaj. A, si ma gandesc serios sa schimb denumirea topicului in "masina turbo de cusut". #plăcuțesuedezeOpel
sigmax
Vinde-o!
PS: asa praf sunt Autoglobus? Feedback-ul despre Opel Romania tot negativ? In sensul ca tot nu intervin cu nimic in situatia de fata?
marksman
Toti se ascund dupa "zgomotul este in parametrii acceptati de constructor si nu afecteaza folosirea autoturismului. Orice eventual defect care ar rezulta in urma acestui zgomot este acoperit de garantie."
dandobre
Dar d-na ce zice?
marksman
Doamna nu are ureche pentru zgomote. Apa si talpa.
@4x4: am cautat si eu, nu apare nimic. Singurul recall a fost pentru o verificare la frana de mana.
b76bgaarh
la cum prezinta situatia, mie frica sa trec pe langa un dilar opel, poate se ia.
MuciX
QUOTE(marksman @ 26 Nov 2019, 13:30)
Doamna nu are ureche pentru zgomote. Apa si talpa.
*


Ignorance is bliss!
dandobre
Așa zic și eu....... Așa ar trebui sa facă și marksmanu........
bion
QUOTE(marksman @ 26 Nov 2019, 15:30)
Doamna nu are ureche pentru zgomote. Apa si talpa.

*


Ii mai pui o perinita pe scaun si nu mai ajunge la pedale. Case solved. rolleyes.gif
dandobre
QUOTE(cristinick @ 5 Dec 2019, 15:42)
Salut, oameni buni! Sunt si eu "fericitul" posesor al unui Renault Kadjar 1.3 tce 140 cp din octombrie 2018. Problema la masina mea este ca la schimbarea treptelor de la 1 la 2 si 3, apare o smucitura, un soc, indiferent cum schimb viteza. Pot sa spun ca am avut ceva masini la viata mea si nu am intampinat asemenea problema. Este cineva care aceeasi problema ?

<span class='edit'>5 Dec 2019, 15:49:</span>
Si inca ceva! Cand merg pe un drum mai accidentat se aud pocnete in bord. Problema e doar la mine ca sunt eu prea pretentios, sau o mai intampina si altii?
*



Bine că nu ai luat Kadjar...... biggrin.gif
marksman
"E normal domnu' sa faca asa, are cuplu mare, dureaza pana va obisnuiti sa schimbati viteza" - citat aproximativ din inginer de la Bucale, care credea ca n-am mai condus masina noua cu +200 Nm cuplu.
IRONICK
Si nu i-ai zis ca pentru tine este un downgrade?
marksman
mad.gif

[attachmentid=1628112962]


LE: poza e dreapta pe telefon, forumul e mai "destept"! 243.gif
bgdrenault
Adica ai completat si iar a pierdut?

Nu i bai, unele motoare papa ulei, altele antigel.

Hmm, bine ca mi ai adus aminte, sa ma uit si eu la megane. De vreo 4000 de km nu am ridicat capota.
IRONICK
wtf??!!
wolfin
Bine ca ii curat. Asta e...cat e un g12 ...20 lei...un litru...o data la 2 ..3 ani.

In trei ani eu am completat de 2 ori...cc 200 ml..poate mai mult.
Dar la mine nu e etans ...nici valva n'are capacu...doar o gaura.
marksman
E a doua oara in cele 10 luni de cand am masina.
bgdrenault
Mult.
Banuiesc ca ai 10000 de km,?
Garantia extinsa ai cumparat?
wolfin
E curat ..asta e important. O fi un por ceva ....

Calm. Benzina buna si talpa
marksman
Am 12.000 km. Pe forumul Opel sunt mai multi care spun ca au avut nevoie sa completeze.
Filip
Eu pierdeam antigel la Opel Astra G (1.4 16v benzina) pe la capacul vasului de expansiune. Am schimbat capacul, incepuse sa faca la fel dupa un timp; am decis ca trebuie schimbat si vasul de expansiune prin primavara. Se strangea capacul pana la un punct, apoi se dadea peste cap. Am rezolvat problema temporar cu banda teflonata.
Inainte sa cumpar masina asta, a avut motorul fiert din cauza asta. S-au schimbat toate furtunele, coliere, degeaba. Nu s-a prins nimeni ce avea pana i-am dat eu de cap (trebuie sa fii si geniu sa vezi, ruginise tabla sub vasul de expansiune de la cat antigel a pierdut la viata ei masina pe acolo). radmasa.gif
marksman
La service mi-au zis ca au facut un test de presiune si le-a dat ca nu sunt pierderi de etanseitate in circuit.
b06fcn
SI testul ala cum se face? Ca daca baga vreo sonda sau altceva pe la vasul de expansiune, in locul busonului, e clar ca poate fi cum zice colegul...ca prin alta parte nu vad pe unde ar face asta...
marksman
Nu stiu cum au facut testul ala. O sa ma uit la capac si o sa le-o duc iar sa completeze.
einstein1984
pune circuitul sub presiune si se uita la manometru
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.