Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Opel Crossland X (Polizorul Turbo)
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69
bion
Da, 160 /ora pe la Nadrag in coloana tongue.gif Da si tu date viabile.
La mexicana la 800 km viteza medie 49 consum mediu 6,6 pe cb 6,5 la pompade la plin la plin. La 110 km rulati pe dn TM Jimbolia consumul scade la 6,1 viteza medie 79.Ovaz unguresc de 100 octane-la recomandarea dr. Auspuff smile.gif
marksman
QUOTE(bgdrenault @ 14 Jul 2019, 19:51)
Pai marksmanul cand a obtinut consum de 8,8 avea toate vanturile pornite contra lui?

8,8 % e extrem de mult pentru masina aceea pe autostrada, si viteze de maxim 140.
In schimb eu sustin ca cei 40 de km nu sunt chiar relevanti. Cu  un circuit mai mare si-ar da definitivatul.
*


8. Fix 8. Nu 8,8. 8,8 am vazut mediu la Passat, dar s-a facut 8,9.
IRONICK
QUOTE(wolfin @ 13 Jul 2019, 15:28)
Asta e sub centura. rolleyes.gif
*


radmasa.gif

Majoritatea de pe piata asta fac, il invart degeaba, ca nu-s permanente.
La el ma gandesc ca-s adaptarile, folosit preponderent in oras, drum, greutate, media calculata din mixt (nu a precizat ca a resetat cb cum a iesit din oras) etc

IRONICK
QUOTE(bion @ 14 Jul 2019, 22:47)
La mexicana
*

Am zis sa fac si eu un test de autostrada pe distanta scurta:

[attachmentid=1628107163]

Nu, nu este in coborare, ci invers. Nu stiu daca este bine asa.
bgdrenault
Ce masina, 1,0 tsi?
4x4
A squeeqi wheel gets grease smile.gif

https://jalopnik.com/ford-secretly-directed...issi-1836559567
bion
Unde o fi A ala de 36 km in urcare? biggrin.gif
Eu am date fara A, ak minim 30 de depasiri cu jpe franari si accelerari.Deci mere cu pere. Fara clima a iesit 5,7. Traseu majoritar oras TM viteza medie 18 km /h a consumat 8,9. Dar sa nu poluam topicul popel smile.gif
IRONICK
Daca pleci din Bucuresti pe A1/A3 ai diferenta de altitudine fata de Pitesti/Ploiesti si se simte in consum intre 10-20%.
Oricum majoritatea dau consumuri mici cu multi adulti in masina, bagaje full, depasiri multe, drum aglomerat etc
Si evident toti se vad soferi priceputi cu experienta:

user posted image
marksman
Mai am de stat o saptamana detasat la alta sectie, dupa care o sa ma aplec in detaliu asupra consumului exclusiv urban, apoi exclusiv de autostrada. De cand am luat-o are un mixt de 8.0l/100km.
bion
@marks Daca e frecata in oras e ok.
Spre icterul ironickului in mexicana sintem cam 2 persoane si in excursii bagaj moderat. Aglomeratia e o variabila. Pe naveta mea nu e aglomeratie constanta decatTm - Sacalaz zona industriala, dar sunt destule tir si utilaje agricole. Si aproape zilnic radar. mad.gif
IRONICK
Asta cu radarul care afecteaza consumul este noua.
bucatzel
Pai radarul e prin zone prin care in mod normal s-ar confisca licenta de zbor, dar in prezenta organului, se merge la hypermiling, deci da.
IRONICK
De acord, doar ca a spus-o afectat ca ii creste.
bion
As usual pricepi cat potisi devii spirtual. La sfaturi cu gauri in scut esti ok, in rest esti ghosn tongue.gif
Cand te tarasti in coloana cu 80 si 45 in curul radarului di ba accelrezi ba franezi consumi mai mult decat cu 130 in a sasea. Pe testate. icon_mrgreen.gif
Dar sa givanim de popelul lui marks.
IRONICK
Aha, deci si tu faci parte din aia care se suie pe frana cand vad o masina de politie, desi ai o viteza cat sa nu iei amenda in caz ca are si radar.

radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Dar cum ai spus-o, mersul in coloana chiar si fara masina de polititie la tine se face la fel, accelerezi, franezi, accelerezi. Tot la fel ca aia.

radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Se poate sa fiu foarte spirtual. Vezi ca mersul asta provoaca afectiuni.
bion
Caldura mare , amice : biggrin.gif
Marks e cazul sa faci curat pe aici.
axabrt
Se discută mult de consum p aci.
Va provoc la duel[attachmentid=1628107209]
bucatzel
Ironice, se pare ca nu stiam ce trafic e in directia aia, spre mirarea mea ,ca eu credeam ca dimineata coloane is spre Timi, dar ca sa fim scrofulosi pana la capat, stii foarte bine ca intr-o coloana rareori mergi cum vrei tu.

Cat de opelul lui marksman, l-am intalnit amu' vreo 2 saptamani prin trafic... n-am auzit nici un zornait.
IRONICK
QUOTE(axabrt @ 22 Jul 2019, 08:35)
Se discută mult de consum p aci.
Va provoc la duel[attachmentid=1628107209]
*


Aici se discuta de consum la viteza de autostrada, nu la viteza medie de 60km/h.
QUOTE(bucatzel @ 22 Jul 2019, 08:43)
Ironice, se pare ca nu stiam ce trafic e in directia aia, spre mirarea mea ,ca eu credeam ca dimineata coloane is spre Timi, dar ca sa fim scrofulosi pana la capat, stii foarte bine ca intr-o coloana rareori mergi cum vrei tu.
*


Daca era prima data, ziceam ca-i o coincidenta. Matale esti avocatul lui?
Pana acum mi-a facut persoana in toate felurile, dar asta-i ok. smile.gif

Oricum, la caterinca pare ca atunci cand este indreptata in directia lui, nu ii place.
Glumim ori nu mai glumim, ca sa stiu si eu. Dintr-o data am devenit seriosi?

Nu am nimic cu el, din contra. Este pe lista de frecventabilii forumului. cool.gif
einstein1984
QUOTE(AR-18-MOS @ 14 Jul 2019, 20:02)
Același consum îl am la 535d rulat între 150-160Km/h pe A1 (Arad-Deva și retur).  icon_mrgreen.gif
*


da, dar aia respcta si normele d epoluare in vigoare. Si 535d in oras sare de 12
cj98czh
pai el vrea sa fumege ... ce stii tu ?
bucatzel
QUOTE(IRONICK @ 22 Jul 2019, 08:59)
Daca era prima data, ziceam ca-i o coincidenta. Matale esti avocatul lui?
*



e, p dreq. doar ca mi-am donat o data permisul pentru ca n-am stat in spatele unuia care mergea cu salutul la miziera si 30 la ora, asa ca inteleg de ce se faci ce face fiecare berbec din coloana cand stii ca ai cashchete pe drum. Si eu ca eu, ca pot cumva sa traiesc fara masina, da' el, daca face naveta , ii pasa de permis.

Am uitat sa bat spre ideea ca ati putea "ambii amandoi" sa o lasati mai moale cu intepaturile...


@axa... aia ii viteza medie? Si cu 1300-le scoteam mai bine...
IRONICK
Da nu-i intepatura. Cel putin din dpmdv este de fun.

22 Jul 2019, 14:02:
Nu, ma refeream ca i-ai luat apararea. Traficul stiu cum este, ca dracu.
axabrt
QUOTE(bucatzel @ 22 Jul 2019, 10:48)

@axa... aia ii viteza medie? Si cu 1300-le scoteam mai bine...
*


Numa viteji p aci. Tura de astazi
[attachmentid=1628107265]
Mi e foarte greu sa cred că aș putea merge mai tare de atat fara sa iau amneda
Aaa, pe autostradă și eu fac media 120 kmh. Simplu acolo

wolfin
eu am avut ieri 76 km/h si 5.4. ..fara sa intru pe autostrada..dupa autostrada a urcat la 5.9 si nu ca am mers tare ci prea incet ... wink.gif

media e pe 6 ore cc 500km

deci slabut....pt motor new age harhar.gif
marksman
QUOTE(marksman @ 21 Jul 2019, 17:14)
Mai am de stat o saptamana detasat la alta sectie, dupa care o sa ma aplec in detaliu asupra consumului exclusiv urban, apoi exclusiv de autostrada. De cand am luat-o are un mixt de 8.0l/100km.
*


S-a nimerit invers: prima data consumul pe cei 30km de autostrada, care a iesit de 6.1l/100km, cu viteza medie 122 km/h.
Urmeaza ala de oras.
bgdrenault
Normal.
Si nici acesta nu e consumul. 30 de km nu sunt relevanti.

De n ori am pornit la drum si in 0-50 de km aveam 9%. Dupa alti 700 km consumul era 6-7%.
Sa ne pui un consum de Grecia(dus, intors si dus-intors daca se poate) . La dus, tot cobori, chiar daca mai treci si muntii. Acela va fi relevant, cu mici plusuri sau minusuri functie de drum
marksman
Grecia slabe sanse anul asta, probabil o sa fac cel putin un drum de Austria. Atunci o sa fie cu urban, drumuri nationale si autostrada.
bgdrenault
Si mai relevant.
Eu cred ca masina consuma ok. Drumul ales si km putini nu sunt edificatori.
marksman
Consum de polizor turbo, DN+autostrada+urban(10%), 2 persoane si un bagaj:
[attachmentid=1628108294]

LE: A/C Auto, 22 grade stanga/dreapta permanent
bgdrenault
Mi se pare corect!
ursul_bipolar
Din punctul meu de vedere este un consum f bun.
Asa cum am apreciat inca de la inceput, motorul asta exploatat corect poate avea consumuri f bune.
axabrt

Adică ai ținut o in jurul valorii de 2000 de ture ?
No hai, pai ase se face rodajul la cutie ?
Ea trebuia ținută in minim 4500 de ture că sa se așeze pinioanele
cj98czh
du-te mah .... tu care ziceai ca se strica daca turezi benzinarul ...
ady77
Va rog eu frumos, nu mai puneti poze cu consumuri mici, ca ii vine rau lui Axa.
axabrt
Și atât, daca vad consumuri la benzină sub 6% deja ma ia cu transpirație. Eu cred că nici aer condiționat nu folosiți că sa ajungeți la consumurile alea.
Și mai mergeți și la vale cu vântul in spate.
Consumurile că sa fie relevante se fac pe minim 10000 km.
IRONICK
Mah axa, sunt 3 tipuri de consumuri. Tu de care vorbesti?
marksman
QUOTE(axabrt @ 19 Aug 2019, 16:10)
Adică ai ținut o in jurul valorii de 2000 de ture ?
No hai,  pai ase se face rodajul la cutie ?
Ea trebuia ținută in minim 4500 de ture că sa se așeze pinioanele
*


De la relanti pana la vreo 4000-4500 tot drumul. Nu schimb dupa indicatiile CB, ci intre 2500 si 3000 rpm in mod normal.
IRONICK
QUOTE(axabrt @ 19 Aug 2019, 16:10)
Adică ai ținut o in jurul valorii de 2000 de ture ?
No hai,  pai ase se face rodajul la cutie ?
Ea trebuia ținută in minim 4500 de ture că sa se așeze pinioanele
*

Gresit, trebuie sa folosesti frana de motor la fel ca acceleratia, sa se rodeze pistoanele pe ambele fete (important pentru cuzineti sa se roteasca, nu consuma ulei la batranete). Pentru cutie este necesar in rodaj sa folosesti si marsarier-ul ca canelurile de pe trenul mobil sa se uzeze unghiular pentru asezarea pinioanelor.
sobolan
QUOTE(IRONICK @ 19 Aug 2019, 21:54)
important pentru cuzineti sa se roteasca, nu consuma ulei la batranete
*



ai luat-o la padure.....segmenti poate wink.gif


QUOTE(axabrt @ 19 Aug 2019, 17:02)
Și atât, daca vad consumuri la benzină sub 6% deja ma ia cu transpirație.
*



da' nu te obliga nimeni sa-i crezi...de exemplu eu nu cred.....un motor de generatie noua pe benzina bine "echilibrat" pentru caroseria respectiva si tot nu ia sub 7-8.....restul is povesti....
IRONICK
Pentru ca Golfu' tau nu are cuzineti, nu inseamna ca sunt segmenti la el.
Te rog nu baga omu' in ceata. wink.gif
sobolan
ma' tu ai drinkuit ceva ? daca s-au rotit cuzinetii in lagare adio motor....ce tot indrugi acolo ? radmasa.gif Golfu' n-are cuzineti ? inseamna ca e pe lagare hidro radmasa.gif sa-mi bag pla,iote-asa mai aflu si eu cate ceva despre ce am prin ograda.... radmasa.gif
cj98czh
QUOTE(IRONICK @ 19 Aug 2019, 21:07)
Mah axa, sunt 3 tipuri de consumuri. Tu de care vorbesti?
*



din cate vad el este de obicei vb. de consumul pe iarba ... din aia ... buna
b06fcn
Maine se termina vacanta si dau inapoi rasnita...pe ultima mie si ceva de km, am un consum mediu de 6,9, la o viteza medie destul de mica, din cauza de oras combinat cu autostrada si mers pe la plaje...practic, am mers respectand lilitele legale de viteza, cu 120 pe CC pe autostrada si in functie de trafic in oras si pe nationale...asa ca, 5,4 la suta e un consum foarte bun. Probabil ajuta si cutia, cu alta etajare, plus puterea superioara si cuplul...la asta de m-am dat cu ea, trebuia sa mestec des si mult in schimbator sa inteleaga ceva...oricum, zgomot atat de pregnant de 3 cilindri ca la motorul asta nu am vazut...si ascutitoarea de Aygo de acum doi ani suna mai bine...plus ca urca mai sus in ture si masina era mai fasneata...
cristic1982
@ sobolan - tu nu citești deloc printre rânduri
IRONICK
QUOTE(b06fcn @ 20 Aug 2019, 02:05)
Maine se termina vacanta si dau inapoi rasnita...pe ultima mie si ceva de km, am un consum mediu de 6,9, la o viteza medie destul de mica, din cauza de oras combinat cu autostrada si mers pe la plaje...practic
*


Nu mai stiu, noi avem topic de drive-teste? Ca si eu as avea ceva sa zic de Opel Karl Rocks. Tot polizor, tot 3 clindrii, putini CP. Dar ...
b06fcn
Aici era concret legat de consumul colegului vs consumul scos de mine cu un motor care la baza este identic...
IRONICK
Stiu, eu nu mai tineam minte si intrebam in general poate isi aduce aminte cineva.
marksman
QUOTE(sobolan @ 19 Aug 2019, 22:27)
da' nu te obliga nimeni sa-i crezi...de exemplu eu nu cred.....un motor de generatie noua pe benzina bine "echilibrat" pentru caroseria respectiva si tot nu ia sub 7-8.....restul is povesti....
*



Tu nu crezi, nici eu nu am crezut ca pot sa scot consum sub 6 cu polizorul asta, dar se pare ca se poate. La finalul drumului asta media pe cei 5933 km a scazut de la 8 la 7.8, si nu am mers "la consum", am mers normal, alert unde se putea, depasind tot ce mergea mai incet decat voiam eu sa merg etc. Pana am ajuns la autostrada am avut consum de 4.9l/100km. Acolo a inceput sa consume 6.5, 7, uneori 8 (aproape de 140km/h, +/-, atat e consumul).
Pot sa zic ca motorul de 130 CP si cei 235 Nm (sau 230? LE: Da, 230 Nm) misca destul de bine caroseria asta (1200 kg masa proprie), cu un consum de autostrada la peste 130 km/h de 7-8l/100km, ca si alte motoare "echilibrate", in 4 cilindri. Sunt convins ca un motor aspirat de 84 CP 1.2l, care e baza motorului de polizor, se chinuie la viteze de autostrada si e posibil sa inregistreze un consum mai ridicat.

Boala zgomotului tot o mai are, dar se pare ca s-a mai atenuat un pic. La relanti, imediat dupa pornire, se simte bine, apoi se atenueaza mult. Altfel, nu simt ca ar avea o problema sau ca e un motor in 3 cilindri.
Daca n-ar fi fost problema zgomotului as fi fost 99% multumit de masina.
marksman
Intre timp, a aparut in parohie un Suzuki Sx4 S-cross. 1.4 benzinar turbo, 140 CP, rosu metalizat, fara cardan, cumparat din stoc. Dintre dotari: roti pe 17" cu jante de aliaj si senzori de presiune pneuri, alarma, keyless start/stop, DRL cu LED, faruri cu LED automate, proiectoare ceata, camera de mers inapoi, comenzi pe volan, bluetooth, cruise control, climatizare automata cu doua zone, scaune cu incalzire.
Dintre dotarile care ar fi fost bine sa le aiba, nu are senzori de parcare, nici roata de rezerva si nici priza de 12V in spate. Cum nu e a mea, prezenta in jurnal va fi ocazionala si probabil mai mult pentru comparatii cu polizorul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.