Eu nu am condus inca masina la care motorul sa reporneasca frumos si rapid, fara vibratii si zgomote, fara intarzieri (inclusiv dupa repornire), la fel, nu am mers cu o masina care sa poata mentine confortul termic in habitaclu cu motorul oprit (mai ales vara). Poate la ceva hybrid electric cu electromotorul cuplat permanent si cu pompe electrice pentru HVAC si compresor AC si suporti inteligenti GMP poate exista, dar eu nu am prins.
Uzura e garantat mai mare, chiar daca excludem motorul termic din ecuatie. Daca faptul asta te afecteaza sau nu, cred ca mai mult tine de cat vrei tu sa mergi cu masina, daca vrei sa faci 600k, nu ii bun, daca vrei 200k, nu prea te impacteaza.
corect, taxe mai mici, e un beneficiu, dar de ala are sa se bucure contabilul, nu persoana care efectiv conduce masina.
Previne dilutia uleiului suna bine, dar un test real, stat la ralanti 40 de min vs 20 reporniri din care cateva "la rece"? Toate acele porniri au si ele un efect.