Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme pornire
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
blue_boy
salut! am avut si eu dacie si inca mai am una de la firma, dar nu despre asta vreau sa va spun, ci despre masina mea, un opel kadett cu motor de 1.8 injectie multipunct. masina nu vrea sa mai pornesca, a pornit alateieri, a mers 1 metru, iar apoi s-a oprit si nu mi vrea deloc sa pornesca.....benzina vine in rampa, delcoul l-am schimbat, am schimbat fisele, am curatat bujiile....el da sa pornesca dar parca ii mai lipseste ceva....dar ce? ca benzina are.....
zilele trecute i-am modificat relantiul pt ca statea prea turata la relanti (nu are turometru)....sa fie de la asta? azi am incercat sa o modific cum era inainte, dar tot nu a vrut sa porneasca....de la ce sa fie?....masina incepe sa ma enerveze rau de tot mad.gif mad.gif mad.gif pls help me.......
didosdoru
Daca ai scanteie buna la bujii inseamna ca sigur e carbu.Poate cand ai umblat la el sa-i scazi mersul in gol ai umblat de fapt la altceva care ti-a dat peste cap carbu.Vezi sa nu-ti apara fenomenul de jivraj in carb,e specific iarna daca nu-ti merge cum trebuie instalatia de incalzire a carburatorului.
bertro
QUOTE(blue_boy @ 7 Jan 2006, 13:18)
motor de 1.8 injectie multipunct
*


@didosdoru: garantez eu ca nu e de la carb wink.gif
argon
QUOTE
delcoul l-am schimbat


opel kadett cu motor de 1.8 injectie multipunct are DELCO?
mihait
Fisele pleaca dintr-un capac similar cu cel de declou ( ruptorul mecanic ) .
Probabil a vrut sa spuna ca a schimbat capacul .

blue_boy : Daca te referi la opelul pe injectie: Cum ai modificat ralanti-ul ?!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.