QUOTE(stefan_punk @ 8 Jan 2006, 10:18)
incearca sa vezi daca nu cumva unul din papuci care vin de la semnalizator sa nu faca contact. acele mufe de sub volan nu tre sa desfaci aparatorile. bafta
La modelele mai noi de relee nu apar diferente intre ramurile dreapta stanga la semnalizarea de avarie, ci pur si simplu, comutatorul de avarie cupleaza ambele ramuri pe releu. Din contra, releu lde semnalizare nu functioneaza corect daca sarcina e mai mica. Mai profan exprimat, daca unul din becurile principale de semnalizare, (cel din fata sau cel din spate, nu aripa sau semnalizarea din bord) este defect, releul tacane cu o frecventa mai mare, semnalizand defectul soferului. Este posibil ca becul sa se aprinda, dar rezistenta circuitului sa fie marita (de obicei un contact partial oxidat; cel mai frecvent masa are probleme, acolo e zona umeda); reducerea curentului pe ramura respectiva e suficienta ca releul sa nu mai functioneze bine.
Bafta!