Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Honda Insight Hybrid 2010
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
wolfin
Eu is incurcat..vb de toatesezoanele sau de vara.
?

Veredestein....slabe rau...sau am prins eu lot rau (vara)

Anvelope imposibil de centrat.

Conti eco 5. Desi nimeni nu e fan anvelopa eco...placut impresionat de ele...pe umed sau uscat.

Sa zic ca au 3 ani si 3ok fara centrare.
dandobre
Eu ziceam de Hankook de vară, în rest discuția era despre mixte...
Așa e, Continentalele cu care a venit Suzuki îmi par f bune, acum vine calul nebun și le desființează.... tongue.gif
madhorsefuzzy
Daca ti se par bune Contiurile de pe Suzuki inseamna ca esti surd. tongue.gif

Ceea ce in auto e foarte foarte bine: mult mai putine dileme/probleme.

La Contiurile de pe SxCross am direct feedback de la proprietar. In general afon dar pe asta cu zgomitul de rulaj a observat-o. wink.gif

Daca vorbim strict despre aderenta eu am fost foarte multumit de: Conti ecocontac3, Conti ts810, ts850, Michelin PilotSuperSport ( in primii 2 ani de viata) si Dunlop blueresponse in primii 4 ani de viata. La Conti nu conta durata de viata, chiar si 7 ani.

Daca vorbim de zgomot: Conti te scot din masina (mai putin ts810 care nu se mai fabrica), Michelin e pe la mijloc cu Dunlop, iar GY iese invingator.

De unde si dilema: aderenta maxima sau zgomot.
wolfin
QUOTE(madhorsefuzzy @ 6 Oct 2019, 08:38)
Daca ti se par bune Contiurile de pe Suzuki inseamna ca esti surd. tongue.gif

*



Surd nu....dar am muzica buna in masina. Bine..daca stau sa ma gandesc in vitara se aud si cauciucile celorlanti participanti la trafic. tongue.gif
madhorsefuzzy
QUOTE(madhorsefuzzy @ 3 Oct 2019, 10:14)
Ce vedeti in poze se numeste "Honda Terminal Assembly, Battery Fuse - Honda (38210-TF0-003)" si costa de la 48$ in sus pe net. La americani. In Europa vad preturi de 80 EUR cu transport. La autokarma este 419 lei.  blush.gif

Am dat mail la 3 dealeri Honda din Buc. (Asko, Honda Nord si Carpati ) si autoeco si epiesa.

La ce magazine online sa mai cer oferta?

L.E. A raspuns Honda Nord: 380 lei tva inclus.
L.L.E. A raspuns si Carpati Motors: 77.25 EUR tva inclus. ~ 367 lei.

Azi la Autokarma pretul era de 423 lei. Le-am cerut si lor o contraoferta.
einstein1984
cred ca stii ca tot de la honda cumpara piesa, nu?
YRX
Sau Augsburg sau Autonet, Autototal.
Piesele de origine Renault sau Vag vin pe filiera Augsburg.
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 7 Oct 2019, 13:13)
cred ca stii ca tot de la honda cumpara piesa, nu?
*


Da, dar ai sanse sa o cumperi mai ieftina de la aia.
madhorsefuzzy
Gata: 330 lei / bucata. Mai taiem un TVA si aia e.

Dilaru' a cerut ce trebuie la depozit. wink.gif

Vineri le incalt la Autosoft Dudesti + o geometrie de gume noi.
Bicicleta galbena
De ce tocmai la Dudesti? unsure.gif
madhorsefuzzy
Pentru ca geometrie ok. Am facut in august la Leguma.

Si nu stiu cu cat ies mai ieftin cu rotile in alta parte. 50 lei?
dandobre
Așteptăm nemulțumirile..... tongue.gif
wolfin
Sunt ok in dudesti. La roti...in rest... sleep.gif
offspring
In Dudesti merg si eu, fata de alte service-uri bomba prin Buc, astia macar au scule si stiu ce fac. Prefer sa dau un ban mai mult si sa stau fara grija.
Ce nu imi place la ei este ca incearca sa iti bage pe gat lucruri de care nu ai nevoie, deh.. daca te vad mai fraier.

Am luat anvelope si facut geometria tot la ei, all good so far.
madhorsefuzzy
ODO: 87.681 Km

QUOTE(madhorsefuzzy @ 9 Oct 2019, 18:43)
Vineri le incalt la Autosoft Dudesti + o geometrie de gume noi.
Am fost, am pus gumele noi pe masina si am facut geometria.

Am platit:
- 162 lei schimbat gume din care : 120 lei schimbat caucicuri pe 15" + 16 lei spalat roti + 16 lei inlaturat urma plumb adeziv + 10 lei curatat rugina si gresat butuci cu spray de cupru. Si inca 15 lei bacsis ca suntem in Balcani.
- 124 lei geometria fata. Si inca 10 lei bacsis ca suntem in Balcani.

Total: 311 lei ... pentru un schimb de gume. Cred ca mai sunt oferte prin oras cu 50 lei toate 4. rolleyes.gif

Pe langa cei 1320 lei gumele.

Convergenta la roata dreapta fata era in pom.
Au necesitat 15g plub alea de pe fata si 45g alea de pe spate.
Sunt cam la fel de galagioase ca alea de vara.
A trebuit sa pun o frana mai tare la intoarcere si au franat surprinzator de bine (aia din fata au scartait rotile, eu nu). Nu vreau sa le fortez 1-2 saptamani sa se fixeze bine pe jante, dar daca a fost nevoie ...

Aia e. rolleyes.gif

Vand 4 gume Dunlop Sport Blu Response 195/60 R15 88H DOT an 2013. radmasa.gif
madhorsefuzzy
Acum imi dau seama ca am facut 5000Km in 5 luni cu Dunloapele pe Honda. Mult, putin? Parca era masina de 6000-7000Km pe an.

Bine 1600Km au fost in Thassos. 800Km 2 drumuri de Valcea si raman 2600Km in 5 luni deci vreo 6000Km si un pic pe an.
madhorsefuzzy
Primele impresii dupa 2 zile de fataiala cu GoodYear Vector 4Seasons Gen2:
- mi se par ca franeaza mai bine la 19-25 grade C pe uscat decat Dunlop Sport BluResponse vechi de 6 ani
- amortizeaza cam la fel denivelarile ca Dunlop-urile (din review-uri am citit ca sunt cam floaty ceea ce ar fi ok dpmdv, dar nu par)
- sunt la fel de zgomotoase ca si Dunlop-urile uzate moral (mai au vreo 5mm): 68 dB vs 68 dB (citisem ca alea vechi ar trebui sa fie mai zgomotoase)
- nu le-am fortat pe curbe pana acum

Nevestei i se par un pic mai dure decat Dunlop-urile: le-am mai umflat cu 0.3 bar pe toate 4 (2.5 fata si 2.3 spate) si i-am spus ca le-am desumflat si sa imi zica cum i se par. radmasa.gif

Dunlop-urile le tineam 2.4 fata cu 2.3 spate, dar pe astea vreau sa le tin 2.4 fata cu 2.2 spate (sa calce mai bine si pe toata suprafata de rulare si spatele). Am pus un 0.1 in plus pentru prima dezmortire a gumelor.
YRX
Ba, tu ai jante de Logan? radmasa.gif
Macar cumpara si tu din Vitan niste embleme de Honda sa le pui pe capacele alea.
IRONICK
Si spala cauciucele alea + niste solutie de protectie pe ele.
madhorsefuzzy
QUOTE(YRX @ 14 Oct 2019, 13:15)
Ba, tu ai jante de Logan?  radmasa.gif
A mai fost. Cauta mai in urma ca aproape se ofereau baietii sa imi cumpere jante de Onda.

QUOTE(YRX @ 14 Oct 2019, 13:15)
Macar cumpara si tu din Vitan niste embleme de Honda sa le pui pe capacele alea.
Doar daca gasesc de Acura.

QUOTE(IRONICK @ 14 Oct 2019, 13:16)
Si spala cauciucele alea + niste solutie de protectie pe ele.
Ploo in 2 saptamani. dry.gif

Sa protejez ce?

Oricum am niste crema de ghete neagra prin casa. radmasa.gif
madhorsefuzzy
ODO: 88.068 Km

Probleme in Paradis! Cica scartaie cauciucurile ca naiba. sad.gif

Am luat masina la o tura: face ca o caruta. radmasa.gif Scartaie ca naiba fata la bumpere pe cadere. Spatele nu face nici un zgomot.

Bucse bara stabilizatoare? Sunt vreo 22 lei bucata la epiesa: link. Mi se par exagerat de scumpe. Si mai trebuie si 2. La Logan erau 10 lei bucata.

I-am zis nevestei ca nu o sa mai faca saptamana asta pentru ca se incalzeste. radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif Si ca o sa-i sun pe aia de ne-au vandut masina sa le bat obrazul. biggrin.gif

Evident ca GY olsizan nu au treaba. sleep.gif
YRX
Tu chiar crezi ca scartaie din alea? Mai degraba flanse, amortizoare.
Bucsile alea fac ceva doar daca sunt atat de largi ca se misca bara in ele.
madhorsefuzzy
Intial m-am gandit si la amortizoare/flanse dar din sarci pe gugal am picat pe bucsi bara stabilizatoare. Ce e drept rezultatele nu erau pentru Honda Insight dar problema era destul de raspandita la diferite marci.

Poate sa fie si de la flanse/rulment presiune amortizoare, dar cum verific fara sa schimb? Au fost baieti care au schimbat flanse si rulmenti fara efect si apoi au bagat bucsi bara stabilizatoare si au rezolvat.

De fapt cred ca pot verifica: dau cu ulei, vaselina, WD40 pe bucsi si daca nu mai scartaie cand e frig le schimb. Ca solutiile date pe acolo sunt doar temporare.

Haios e ca flanse/rulmenti amortizoare gasesc, dar amortizoare in sine nu prea. Vorbesc de piata libera, ca la dilari Honda sigur au.

MyKe89
Flanșele (de fapt rulmenții din ele, că ele-s fixe) scârțâie la viraje.
Din descriere, bucșele astea sunt de vină. Și sunt chiar ieftine. La anumite modele vin doar cu bara stabilizatoare și nu te costă câteva zeci, ci câteva sute. smile.gif
b06fcn
Vezi si bielete antiruliu. La Skoda e a avut-o consoarta, scârțâia când se făcea frig, bieleta de reglaj a xenoanenor. Care arată ca o bieleta anti-ruliu. La Opel, tot așa, bieleta anti-raliu scârțâia la frig...
MyKe89
Ah, da, la Passat am pățit să scârțâie chiar un pivot inferior. Se simțea la mână când îl balansai. Burduf spart, pe ploaie tăcea.
YRX
Depinde de constructia flansei amortizor, pe masura ce se taseaza se freaca de oala si scot un chitait cand dai peste bump.
Si bieletele sunt o idee, mai repede se duc alea decat bucsile centru.

Ca sa vezi ce scartaie pui nevasta sau un tovaras mai fortos sa apese pe caroserie si tu te uiti si asculti dedesubt. Vezi ce se misca nefiresc si are joc.
Bine, ar trebui sa nu te zgarcesti si sa schimbi tot si rezolvi problema... biggrin.gif
madhorsefuzzy
Bieletele antiruliu se verifica prin balans stanga/dreapta al masinii nu? Ar trebui sa scartaie daca e frig si daca e de la ele.

Pe viraje nu am zgomote/scartaieli.

Inca ceva ce mi-am amintit: cand plec cu masina rece din parcare, chiar si pe temperaturi mai mari, daca dau mai tare in frane (nu sa intre ABS-ul, dar mai ferm) la viteze mici se aude ca un trosnet ca si cum s-ar aduna/aseza masina. Apoi dupa ce se incalzeste se estompeaza pana nu mai face. Tot flanse/rulmenti amortizoare?
Daca mergi normal cu masina fara sa dai in frane mai serios nu face absolut nimic. Am zis ca o sa vad ce si cum cand face mai rau/tot timpul.

De asemenea mi se pare ca e cam dura/zgomotoasa suspensia pe fata. Nu troncane, dar parca buf-ul de amortizare pe anumite denivelari e mai pronuntat.

L.E. Sa schimb tot ce? Ca pot schimba masina cu totul.
Bicicleta galbena
QUOTE(madhorsefuzzy @ 4 Nov 2019, 13:37)
Inca ceva ce mi-am amintit: cand plec cu masina rece din parcare, chiar si pe temperaturi mai mari, daca dau mai tare in frane (nu sa intre ABS-ul, dar mai ferm) la viteze mici se aude ca un trosnet ca si cum s-ar aduna/aseza masina. Apoi dupa ce se incalzeste se estompeaza pana nu mai face.
*


La Solnitza pateam exact asta, pe rece, o singura data. Apoi nu mai facea toata ziua.
Zgomotul a disparut dupa schimbarea tamburilor.





madhorsefuzzy
Aici nu face doar o singura data, se aude dinspre fata si nu am tamburi pe spate.
tatabobu
Mie-mi suna a flanse. Dar pot gresi.
eurocristi
QUOTE(MyKe89 @ 4 Nov 2019, 12:14)
Ah, da, la Passat am pățit să scârțâie chiar un pivot inferior. Se simțea la mână când îl balansai. Burduf spart, pe ploaie tăcea.
*



Am patit idem si la fel de curand.
Eu am schimbat flanse si amortizoare pentru ca erau pe duca, dar problema a fost la pivotul inferior.
Scartaia numai la gropi si denivelari mari sau mici.
madhorsefuzzy
ODO: 93.718 Km

10 ani batuti pe muchie: operatiunea RUGINA !!! (deh e japoneza)

Deoarece mecanicul mi-a bautut obrazul ca am rugina la Honda si ca trebuie sa scap repede de ea, desi imi place (si mai ales nevestei), am zis sa fac ceva.

Am cumparat Deox GEL si DYNAX UB si m-am pus pe treaba:
- cocotat masina
- dat jos carenajele
- spalat pe dedesubt cu solutie si jet de apa
- dat cu DEOX GEL - fix pix (nu am poze dar m-am chinuit degeaba pentru ca nu poti pune folie pe sub masina)
- dat cu DYNAX UB
- montat carenajele
- ramans cu fustele de cauciuc fata nepuse pentru ca am folosit clipsurile in locul celor rupte de sub masina
- reintors la Bucuresti

Sper ca mecanicul sa fie multumit. biggrin.gif

Las pozele sa vorbeasca.

Acum caut clipsuri sa completez masina.
dandobre
Avea ceva rugină.. bine că te-ai apucat de ea... up.gif
Leguma merge sau încă e pe dreapta?
YRX
QUOTE(madhorsefuzzy @ 3 Aug 2020, 23:41)
...m-am chinuit degeaba pentru ca nu poti pune folie pe sub masina...


Cum sa nu poti pune folie? O lipesti fix de gel si mai poti sa folosesti si un scotch de hartie... blink.gif
Ai mai avut si conditii bune de lucru.
Adica ai dat cu Dynax peste rugina, ma rog, bine ca ai spalat-o macar inainte. Urmareste-o peste cateva luni daca crapa sau se exfoliaza, ca o iei de la inceput.
madhorsefuzzy
Sa zicem ca nu m-am descurcat cu gelul si folia alimentara. Unde aveam front de lucru nu prea era rugina si unde era rugina ma incurcau conducte, esapament si alte trasee.

La Dynax UB zice ca are inhibitori de rugina si se poate da si peste. Eu doar am vrut sa-i iau oxoigenul ruginei.

Daca se exfoliaza ceva ... o ia mutu de la capat. Asa ramane.

Conditiile de lucru doar par bune ca e curat, dar de abia am incaput sub masina.

Ma tot intreb cum se puneau Daciile 1300 pe-o parte ca sa lucrezi sub ele fara sa indoi aripile si usile. Adica care era tehnica de rasturnare?
YRX
Atunci o sa vedem daca au mintit la Dynax cu arestorul de rugina... biggrin.gif

La 1300 aveau niste rampe speciale facute prin fabrici care se prindeau de suruburile rotilor si basculau pe balamale. Vremuri...
b06fcn
@ fuzzy - vezi la mine pe topic, pe la jumatate, cand am restaurat 21 alb acum vreo 11 ani, ca am pus o poza cu o scula din asta de intors pe o parte.
In alta ordine de idei, merci pt update, zilele astea ma bag sub Toyota in garaj sa vad cum a reactionat Rustolul si daca merge asa sau e nevoie sa iau si gelul minune si nu doar ceara...
madhorsefuzzy
Gelul minune DEOX GEL functioneaza doar impreuna cu infoliere peste el. Altfel dai degeaba pentru ca se usuca repede si nu mai poate actiona.
Agrig
Am folosit Evipass care`i lichid dar la cirlig, acolo l`am invelit intr`o cirpa, turnat solutia si strins peste cu o folie de plastic.
Dupa 2 zile inca era totul umed si metalul gri.
In mod normal acel gel ar trebui sa ramina umed suficient timp incit sa actioneze.
Poate daca incercati sa trageti peste el folie stretch de ambalare aia sa ramina acolo si sa formeze un fel de cort.
b06fcn
Asta nu ar fi o problema la mine, ca am rampa in garaj. Ma gande ca daca am nevoie de asa ceva, e suficient sa confectionez o folie de protectie cat toata burta masinii, pe care sa o prind cu banda adeziva de usile de pe o parte, sa o trag pe sub masina si sa o lipesc la fel de usile de cealalta parte. Exact cum zice si colegul @agrig, care a fist mai rapid la raspuns...
einstein1984
calitate japoneza daca in 10 ani rugineste.... Si la motorete am mai vazut rateuri la honda, indiferent ce zice lumea de ele
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 4 Aug 2020, 10:37)
calitate japoneza daca in 10 ani rugineste.... Si la motorete am mai vazut rateuri la honda, indiferent ce zice lumea de ele
*


Eu am o bricheta Honda care da rateuri. Si un pix Honda care nu mai scrie. I-a ruginit varful. Ce rateuri da Honda, indiferent ce zice lumea de ele. Hic! Hic!

In vest toate masinile ruginesc din cauza solutiilor date pe drumuri. Vrem si noi drumuri curate ca la aia? Sigur, sigur?

4 Aug 2020, 12:08:
QUOTE(YRX @ 4 Aug 2020, 08:47)
La 1300 aveau niste rampe speciale facute prin fabrici care se prindeau de suruburile rotilor si basculau pe balamale. Vremuri...
*


Atunci s-a inventat si termenul de antifonare. Xerox-ul insonorizarii de acum.
einstein1984
dada, solutiile sunt de vina nu masinile.
mircea_aq
Atat timp ca actuala generatie de civic e la fel de zgomotoasa ca un duster la 130kmh, despre ce solutii tehnice si despre ce antifonare vorbim ?
DannyY
94.000 km in 10 ani? blink.gif Te-ai plimbat doar prin curte?
Eu am 99.000 in 5. Plus vreo 9.000 facuti cu Corsa intr-un an...
madhorsefuzzy
Pana la biserica si inapoi. In weekend doar.

Citeste de la inceput: 78.500Km mosul in DE, 4000Km Bolt/Uber/etc. intr-o luna in RO si apoi a ajuns la mine la 82.500Km.

Eu i-am pus 11.200Km in 1 an si 4 luni. Masina de oras care a facut un drum de Thassos 1400Km si 4-5 drumuri de Valcea 400Km per drum.
YRX
Nu va luati dupa Madhorse, a incercat, a vazut ca-i greu si a ales solutia mai simpla. Apoi a trecut la bere si gratar... biggrin.gif
Nu trebuie folie cat masina (ca doar n-o fi toata podeaua numai o rugina), se lucreaza pe suprafete mici unde se acopera cu bucati de plastic - folie de zugravit, pungi de congelator etc. functie de suprafata. Mai ancoram si cu o bucatica de banda de hartie pe unde e necesar.

E destul de slabut protejata Honda pe dedesubt, vopsea si atat. Nici imbinarile de table nu sunt etansate. Stil american, doar ca aia le trateaza periodic cu ceara de genul. Asa am mai vazut la Muttley la Suzuki cand a dat cu vaselina.
Europenele au stratul ala de antifon cauciucat care daca nu e intepat sau spart rezista mult si bine. Daca intra rugina sub el sa te tii, face gaura instant.
einstein1984
mastic antigravillonage, ajuta si la ministe in masina daca mergi pe macadam.
IRONICK
QUOTE(einstein1984 @ 4 Aug 2020, 14:36)
mastic antigravillonage
*


Raducioaie!!!??? Aici erai?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.