Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Honda Insight Hybrid 2010
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
YRX
Ba, voi vorbiti de Hyundai I20, nu de vreun Pagani? biggrin.gif

Da Ironickule, dar cand produc toti piese pentru o masina, nici OE-ul nu mai poate sa sara calul. Ia ganditi-va ce scumpe erau si piesele de Logan. Dar odata cu oferta bogata au scazut si preturile. Am luat la ultima distributie piesele la jumatate fata de acum 10 ani (in lei).
In cazul Honda chiar nu ma asteptam, aveam in minte Civic, pentru care produc toti, inclusiv producatorii de performance parts. Pentru toate Civicurile produse gasesti orice. Se pare ca Insight e alta treaba, cu toate ca e o masina vanduta in toata lumea.
bucatzel
Pai normal ca la insight e alta mancare de peste, alte greutati de sustinut, ganditi-va ca in timp ce o masina clasica duce ocazional 2+ pasageri, asta cara tot timpul motor electric + bacterie.
madhorsefuzzy
1. Honda are in talon greutatea de 1276 Kg si o masa maxima autorizata de 1650Kg, deci vreo 374Kg masa utila pentru 5 persoane si bagaje.

2. Piesele in USA pentru Insight au preturi mici comparativ cu ce gasesti in Europa.

Evident ca avand fata de Jazz/Fit si spate de Civic sedan se pot adapta multe de la cele 2 de mai sus: amortizoarele le pot lua de Jazz/Fit fata/spate sau pe spate pot pune si de Civic, dar Civic hibrid are si el o problema cu amortizoarele spate din cauza greutatii bateriei (cred ca au pus aceleasi amortizoare si au mentinut MMA scazand masa utila).

Solutii sunt si se gasesc, doar trebuie sa le cauti.

Consumabile pot lua din UK (fara taxe vamale pana la 1 ian 2021) si cu tot cu transportul de 22 lire ies maiieftin fata de RO. Pana si nemtii cumpara consumabile de Honda din UK.
tatabobu
Pai daca acolo fuse fabrica..
cj98czh
pai eu ce sa zic ... am luat amortizor fata la Vagon din reprezentanta la pretul unui de Honda sau I20 .. si ala chiar este alta mancare de peste ... dar nah .. I20 este masina nu jucarie ..
IRONICK
A tinut 250.000km?
madhorsefuzzy
QUOTE(tatabobu @ 14 Aug 2020, 19:43)
Pai daca acolo fuse fabrica..
*

Insight-urile sunt toate fabricate in Japonia, indiferent de piata de destinatie.

In alta ordine de idei:

M9R 814 Prima cheie

Mi se pare ca troncane rau in filmare unsure.gif

Mecanicul era incantat de motor ...
sorin1983
el era incantat ca a pornit biggrin.gif
parca are un zgomot in plus... a fost refacut sau doar schimbat?
madhorsefuzzy
ODO: 94.750 Km

Reconditionare amortizoare - Str. Fabrica de Chibrituri 24-26


Fata/Spate cu montaj - 700 lei ( 450 lei fata - 250 lei spatele )

Impresii:
- toate troncanelile de pe fata cauzate de bucsile de la bara stabilizatoare s-au amplificat (merg luni sa schimb bucsile) + o bieleta antiruliu stricata (se schimba si asta luni cu una SKF)
- au aparut zgomote pe spate care inainte nu erau

Am sunat baiatul seara cand parca zgomotele, racindu-se afara, s-au amplificat si pe fata si pe spate:
"mai mergi 2-3 zile sa se aseze ca acum amortizoarele lucreaza altfel si restul componentelor imbatranite trebuie sa se acomodeze (sau sa crape, parerea mea). Nu am avut pe stoc garniturile de cauciuc de pe spate sa ti le schimb."

Asa ca vineri dimineata (joi am facut operatiunea) am verificat pe spate prinderile sa fie puse cum trebuie (bucsele de cauciuc se pun cu partea lata spre caroserie si partea subtire spre prindere/amortizor). Erau bine puse, dar mi s-a parut ca piulita era cam slab stransa. Am restrans-o dar degeaba. Asa ca am pus o saiba suplimentara sa pot strange mai bine (frecarea saiba mare cauciuc nu permitea o strangere mai buna, saiba saiba da. Cel putin asa am avut eu impresia).

Parca s-au mai redus zgomotele pe spate. Oricum cand se incalzeste se atenueaza foarte mult zgomotele.

Poate asa lucreaza suspensia la Honda asta de noua si eu am luat-o cu amortizoarele varza si nu era rigida/zgomotoasa cu ele asa.

Mai merg su ea asa poate "se lasa" si oricum verific luni cu mecanicul meu.

In concluzie am facut un r#%@$ ca de obicei si acum ... il repar. radmasa.gif
IRONICK
Ca idee, atentie sa nu strangi prea mult cauciucul, deoarece duce la strivirea lui. Inseamna deteriorarea lui + nu isi mai joaca rolul de preluare a socurilor si usoara miscare laterala.
madhorsefuzzy
Bratul fortei a fost de o mana de om. Mai mult nu aveam cum sa apuc inbus-ul de sustinere al tijei.

Inca ceva: au lucrat foarte murdar baietii aia. A trebuit sa curat panoul de usa sofer si in spate la capacele din portbagaj cu Pulimax toata vaselina murdara de pe mainile lor.
Ai naibii la sfarsit se spalau pe maini bine cand se suiau in masinile lor. Ale clientilor: da-le naibii!
psychoo
Pai ca sa simti ca ai fost la service.
Cu masina curata pleci doar din șourum
madhorsefuzzy
ODO: 94.886 Km

Saptamana incompetentilor - vrei sa repari masina si ajungi la tot felul de cretini/dubiosi/idioti ... cum am avut eu norocul asta saptamana trecuta ?

Sa o luam pe rand:

Amortizoarele - dupa cateva zile "s-au lasat" (nu stiu cum naiba, par ca vad ca nu le-au amorsat aia inainte sa le puna pe masina) si parca nu mai fac zgomot asa mare (sau m-am obisnuit eu cu zgomotul), sunt ok (se simte ca lucreaza altfel), dar pe spate tot au un mic balans dupa revenire. Nu ca inainte, dar tot exista. Le las asa.

Toba finala - m-a mancat in dos sa rezolv toba peticita de neamz si am ajuns la un idiot (singurul care s-a bagat sa o imbrace in tabla din cati am intrebat - vreo 4): sudura de mantuiala (mai scapa pe ici pe colo) si cel mai grav a montat-o astfel incat sa bata in caroserie in mers, mai specific in conductele de alimentare cu benzina.
Pe loc nu batea, ci doar in mers. M-am intors la el, a mai sudat pe la pierderile tobei ... mai sa-l bat. Am mers ieri in alta parte si mi-a repozitionat baiatul ala toba cum trebuie.

EVITATI: reparatii TOBE ESAPAMENTE RACORD FLEXIBIL SUDURA - Strada Înclinată, Șoseaua Viilor 2 - un idiot periculos

Reglaj usi stanga
Pentru ca de la o vreme tot auzeam contorsionari pe partea stanga am studiat un pic problema si de la chedere naspa am ajuns la broaste usi si cuie.
Asa ca am dat o fuga pe la Giani vopsitorul de anul trecut sa rereglam usile care au mai fost mutate pe stanga si in Germania, dar si in Romania anul trecut la vopsire.
Pe dreapta totul e frumos, pentru ca nu s-a umblat pe acolo din fabrica.
S-a rezolvat si pe stanga si acum e liniste dinou in masina.

Operatiunea chederul suplimentar
Am pus un cheder de etansare suplimentat pe sub chederul pe care gliseaza geamurile (toate 4). Cel al geamurilor era destul de lax si permitea geamurilor sa zdrangane daca se mergea cu ele deschise la jumatate.
E un sticky pe site-ul posesorilor: Window rattle fix de unde am aflat de problema.
Rezultat: - 10 dB de nu mai aud claxoanele din limuzina. laugh.gif
Urmeaza operatiunea antifonarea oalelor din portbagaj: e o chestie atat de idiot proiectata acolo de ma dispera. Mai multe la momentul potrivit.

Schimbat antigel, curea accesorii si o bieleta antiruliu
- la reconditionarea amortizoarelor mi s-a atras atentia ca o bieleta antiruliu are probleme. Problema era ca nu se mai desfacea din piulita. Inlocuit cu una SKF.
- cureaua de accesorii a facut 10 ani pe masina si, decat sa o verific la fiecare inspectie am schimbat-o cu una Contitech. 5 ani nu imi bat capul.
- antigelul a facut si el 10 ani si a fost schimbat cu antigel prediluat Honda. Alti 5 ani fara batai de cap.

Evident ca si mecanicul de casa m-a dezamagit:
- mai bate ceva? Pai bucsele bara stabilizatoare. Pai nu le-ati schimbat? Nu erau comandate? Pai nu ... doh.gif
- acasa verific nivelul antigelului: vreo 5cm peste maxim asa vreo 200-300 ml. 022.gif
Macar cica a gasit busonul de golire din blocul motor de care i-am zis unde sa-l caute cu cheia de 17 si a iesit tot din motor. Dupa ce a ramas in bidonul de 5l pare sa-l fi golit pe tot.

Concluzia? Fa-i vant nene ca nu e de tinut.
Concluzia nevestei? Daca o strici ma duc si comand masina noua. 9 ani nu am treaba, dar stai ca nu imi plac toyotele ...

Concluzia mea: tot acceleram de placere pe Dealul Negru aseara. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Si tot zambesc tamp acum cand scriu ... ca de la amortizoarele refacute, ca de la arcurile cu profil de masina de raliu si nu de strada cum zic unii ...
einstein1984
cat ai platit pentru tigania aia la toba? nu gaseai una universala sa se potriveasca?
madhorsefuzzy
250 lei.

Mi s-a oferit universala, dar sport. Pe hibrid ... neah.
Agrig
250 lei, hmmm, nu`i rau, pentru "meserias". tongue.gif
Eu am sudat toba de la Logan direct pe masina acum vreo 3 ani, n`am vrut sa tai nimic,
cam incomod, e adevarat insa se poate.
Tot asa, o tabla, pe lungimea tobei insa eu nefiind "meserias" am reusit sa o fac sa nu scape gaze din prima si sa arate mai bine sudura.
Singurul loc unde au fost probleme a fost linia de suprapunere a tablei, acolo n`am putut sa polizez protectia anticoroziva si a cam "scuipat" sudura.
Am mers cu MAG si Corgon 18.
Dupa experienta asta la o noua problema voi folosi sirma cu autoprotectie, este mai iertatoare cu rugina si acoperiri/zincari/aluminizari decit sirma plina.

P.S. Masina e din 2005, a mers in Germania vreo 7 ani si toba a fost sudata pe la 12 ani.
madhorsefuzzy
Da. Le-asa face eu cu mana mea pe toate daca as avea timp, scule si "spatiu".

250 lei mi-a cerut si cel care a refixat toba sa mi-o relipeasca toata. Dar a zis ca mai bine o las asa refixata si cu mici scapari care "nu conteaza" pentru 50 lei decat sa o refaca toata.

Problema cu SH-urile speciale si micile reparatii e ca nu dau eu personal peste meseriasi buni.

Problema cu masinile noi cu garantie 7, 9, 10 ani e ca garantia aia e fix pix: "ti se pare dom'le" si asa mai departe pana la celebrul "asa face toate".

Tata tot insista sa imi iau masini noi sa scap de "probleme", dar l-am trimis urgent la test de amortizoare cu frumusetea lui de Kia Cee'd cu garantie de 7 ani sau 150.000Km. Amortizoarele lui sunt varza dupa 4 ani si 57.000Km. Astept rezultate cu: e buna sunt in parametrii si in fapt zbori cu ea pe camp de pe sosea. Dar si el fraier: de la "mergem oricunde sa facem un test de amortizoare" la "mergem la Kia si daca sunt probleme le schimba aia pe garantie". Credeti ca vor fi probleme la Kia?
IRONICK
Da.
dandobre
Nu
biggrin.gif
YRX
Amortizoarele intra in garantia aia de 7 ani?

LE: Ma gandeam si eu serios la un Insight sa-l frec prin oras in locul Loganului dar de la faza cu amortizoarele si toba m-au pierdut. De fapt nu prea imi plac mie asiaticele, dar studiasem forumurile americane si aia nu se plangeau. Ma rog, e probabil alta treaba acolo. Asa ca ma uit iar dupa una mica de oras, TT, SLK sau Z3... biggrin.gif
Sa nu vad dracu' vreun 911 ieftin... radmasa.gif
wolfin
Intra la kia si amortizoarele 7 ani.

madhorsefuzzy
ODO: 216.330 Km - Laguna

Ieri am intrat oficial in posesia Lagunei renascute. Adica am condus-o. Ca de vazut am vazut-o in parcare luni seara. biggrin.gif

Cost total: aproximativ 14.997 lei (~ 3098 EUR - la un curs de 4.84) din care:
- 2.577 lei manopera
- 12.420 lei piese - 6000 lei motorul, 3300 lei kit ambreiaj + volanta + rulment, 1200 lei reconditionat turbina, 634 kit distributie OE Renault, 200 lei reincarcat freon si restul de aprox 1000 lei lichide + filtre

Masina pare ca merge bine. Sunt in probe cu ea. radmasa.gif
Si in rodaj de ambreiaj.

Si am primit si un portbagaj de piese. tongue.gif
IRONICK
Ti-a dat un motor inapoi.
madhorsefuzzy
ODO: 217.262 Km - Laguna

Rotatie in X cauciucuri: pentru ca imi tot scapau aer rotile spate (de la 2.6 la 1.8 in 3 sapt si de la 2.2 la 1.2 in 5 saptamani) am fost la Valcea la verificari. Erau valvele vinovate asa ca le-am schimbat pe toate 4 si am facut si rotatia in X a anvelopelor dupa ... habar nu stiu cati Km (intre 10.000 si 15.000Km aproximez).

Cu ocazia asta am verificat si uzura placutelor: pe fata materialul e de 2 x suportul deci ok, dar pe spate materialul e cam cat suportul pe dreapta si ceva mai mult pe stanga, drept urmare se pregateste un schimb pe spate.
Ca dovada ca sunt pe duca deja pe dreapta spate discul nu mai e calcat cum trebuie (ultimele 2 poze). Asa se intampla si cand am luat masina si tot pe dreapta spate erau cele mai uzate placute.

Singura dilema este daca sa iau tot ATE ceramic sau ATE normal. Ce e drept ca ceramic fac mult mai putin praf, dar ca si uzura tot la fel se uzeaza (30-40.000Km). Pe fata nu am varianta de ceramic, deci tot cu praf raman pe fata.

Sau poate trec pe GreenStuff. 243.gif

Dar astept intai concluziile de la Deva. sleep.gif
IRONICK
Motorul de Laguna dupa reparatie:

[attachmentid=1628120788]
dandobre
Tot softul de 200 de armăsari frumoși e pe mașină?
madhorsefuzzy
Tot cu 200+ gloabe frumoase rulam, doar ca de data asta nenumarate. Nici nu cred ca mai are sens sa le numar. Mi se pare ca trage la fel, dar intr-un stil mult mai placut.

Motorul suna cum nu a sunat de cand am luat masina cu ala vechi. Asta pare ce trebuie. Daca nu e o sa-l schimb si pe asta. radmasa.gif

Singura chestie care deranjeaza (in afara de greierashi) este un sunet care pare ca vine de la pompa de motorina din rezervor (sper sa nu zic tampenii). Asta e acelasi de cand am masina, dar acum mergand mult mai silentios restul rasare mai pregnant.
madhorsefuzzy
ODO: 218.036 Km - Laguna

Schimb placute spate

Am fost la Atelierul Panda. Self-Service auto. sa imi schimb placutele spate care se uzasera si in bunul stil nu mai calcau bine pe disc.

Materiale:
- placute OE Renault - 440601689R - 142 lei
- ATE plastilube - gresat ciocuri placute si culise (aici nu sunt sigur ca am facut bine - au iesit foarte greu culisele de pe cauciuc si am dat si ultima oara pe acolo cu plastilube)
- spray frane TRW - foarte bun si ieftin. E singurul produs TRW pe care l-am folosit la masini. radmasa.gif

Timp manopera: 2 ore si jumatate. 052.gif
Ma programasem pentru 1 ora, dar Daniel nu m-a dat afara. blush.gif Nici nu putea cu masina desfacuta. radmasa.gif

O zi mirifica: cred ca si in fata blocului le-am schimbat intr-o ora ultima data, fara rampa si alte chestii.

Am facut absolut toate greselile posibile: desfacut aproape de tot cilindrul (in loc sa-l imping), scapat palcutele pe jos (am si ciobit usor una) pe rand toate 4 sa nu se supere, am pus invers placutele interior exterior si nu intelegeam de ce nu se mai potriveste la loc etrierul, am montat prost sigurantele (la a doua m-am prins ca nu facusem ceva cum trebuie si m-am reintors si la prima), am stans la mana suruburile rotilor pentru ca nu am avut la mine dinamometrica, etc.

In final dupa cele 2 ore jumatate din care am platit doar 2, a iesit ok treaba: masina era dinou functionala cu placute noi. huh.gif

ODO: 218.376 Km - Laguna

Cauciucurile se desumfla in continuare

Dupa ce in urma cu 2 saptamani si 1000Km am facut rotatia in X a cauciucurilor, pastrand jantele pe pozitia lor si inlocuind valvele (toate 4, desi doar 2 scapau aer) acum in loc sa pierd pe spate presiune (ambele roti) pierd pe dreapta presiune 0.35 bar fata si 0.30 bar spate. In 8 zile si 500Km.

Bag picioarele dar nu stiu in ce: in vulcanizarea din Valcea (valve proaste, manopera de mantuiala - nu au curatat suprafetele ), in Michelin cu ale lor CrossClimate, in jante strambe (aici nu sunt sigur pentru ca pe fata dreapta inainte de X nu pierdea nimic cu aceeasi janta).

Sa le ia naiba ca m-am saturat sa merg mai des la vulcanizare cu all season decat cei cu cauciucuri dedicate ...

Nici nu stiu unde sa merg si ce sa cer sa faca ... sad.gif
dandobre
La Yarisul ăla de apare uneori la mine in jurnal umflu 2 roti din 4 cam la 2 săptămâni, Michelin CC,, dot 2015, încă de când le-am pus pe mașină în 2016. Luate de la autosoft, am fost de vreo 3 ori cu ele înapoi să le resigileze, schimbat valve, repozitionate pe jante, etc, nimic nu a mers.
Nu și știut să zică de ce se dezumfla...
wolfin
23 lei atat costa rezolvarea.

La Dan e moca ca o are in portbagaj nefolosita (la sx4)
madhorsefuzzy
Incurajator ...

Singura chestie care imi vine in minte e o eticheta cu un cod de bare care vin fix, da fix unde se fixeaza cauciucul pe janta. Si toate 4 au acea eticheta cu codul de bare.

Cand o sa ajung la vulcanizare sa dejantez cauciucurile dinou ii pun sa scoata etichetele si sa curete bine si jantele si cauciucurile.

L.E. 23 lei? Unde decartez?
wolfin
Baga spray cu solutie.
dandobre
Nu zici rău...
wolfin
Partea buna ca se si spala. Nu e permanent.
madhorsefuzzy
Link? Pentru Spray? Iau 4 pentru toate rotile. Sau incerc cu una intai?
sorin1983
scoate o roata pune-o jos si da-i cu fas de geamuri sau ceva pur de vase cu apa pe margine si pe la valva ca sa vezi pe unde pierde. daca nu pierde pe la janta sa nu fie cauciucul cu probleme... nu lua spray din prima.
wolfin
https://altex.ro/spray-manol-pentru-reparat...l/cpd/AUT24995/

Vezi recenzia.

Eu la auto am alt sistem. Cum cred ca au toate cu kit pana. Bag recipientul cu spuma in compresor si cat umfla acopera inteparura.

Daca ai un por...il acopera sigur.

Pt 13..lei..poti incerca..cel mai eftin vazut.

Si da 1 per roata.
miki
QUOTE(dandobre @ 6 Oct 2020, 19:56)
... umflu 2 roti din 4 cam la 2 săptămâni, Michelin CC,, dot 2015, încă de când le-am pus pe mașină în 2016. ...
Nu și știut să zică de ce se dezumfla...
*



Same shit here...
Dar eu supectez coroziunea jentilor de aliaj.
Au totusi 16 ani
Sau calitatea maclavaisului de etansare
wolfin
apropo de eticheta. totusi suprafata de contact e mult mai mare.

eu suspectez valvele mediocre si/sau pori. asa pateam si eu la symbol la o roata vulcanizata si dupa 1 an..tot pierdeam . 2..3 vulcanizari..inclusiv autosoft..cu baie cu spray de geamuri cat tot zicea Sorin..nimic..pana am mers la o bomba din cartier...a smuls direct valva si mi a aratat o...uite nene e crapata la interior..chinezarie.

15 lei valva si 10 lei la vulcanizator.
miki
Am uitat sa zic ca toate 4 fac asa...
Si fenomenul a aparut cam la18 luni dupa montajul cauciucurilor
wolfin
valvele s au copt. chiar daca tragi/apesi nu scapa. in mers sau stationat...da.

asata am patit eu...nu scapa la verificare....dar la saptamana era la juma.

nustiu ce sa zic...sfaturi putem da....

oricum daca stau sa ma gandesc e aiurea cu spray daca e valva...
madhorsefuzzy
La mine sunt 4 valve noi puse de 2 saptamani pe jante. In fata mea le-au taiat si scos pe cele vechi.

Acum daca valvele sunt de tot rahatul ... totusi e una dintre cele 2 mari vulcanizari din Valcea (Nurvil de pe Bd. Dem Radulescu pentru cunoscatori).

Si sa imi puna valve de rahat dupa ce imi arata ca valvele vechi scapa aer ... dar nu e nici asta imposibil ca tot la vulcanizare ajung nu?
wolfin
pori in anelope sau cum a zis miki ref jante.

sau ai suparat un vecin si ti a bagat un ac de diabet in ele.


si la mine valva era noua..dar a rezistat cateva luni tongue.gif


incerca cu valve metalice.
Wolfman
QUOTE(madhorsefuzzy @ 6 Oct 2020, 20:32)
Incurajator ...

Singura chestie care imi vine in minte e o eticheta cu un cod de bare care vin fix, da fix unde se fixeaza cauciucul pe janta. Si toate 4 au acea eticheta cu codul de bare.

Cand o sa ajung la vulcanizare sa dejantez cauciucurile dinou ii pun sa scoata etichetele si sa curete bine si jantele si cauciucurile.

L.E. 23 lei? Unde decartez?
*




Da etichetele jos, aceeasi problema am avut-o si eu si era de la eticheta. Spray doar la nevoie, cand ramai in pana noaptea, cei de la vulcanizari o sa-ti spuna de ce.
madhorsefuzzy
Am vorbit cu cumnatul: mi-a sugerat sa schimb ventilele din valve intai la vulcanizare pe partea dreapta pe unde pierde.

Mi-am adus aminte ca problema s-a evidentiat la Valcea cand a scos capacelul de la valva.
Daca mi-au pus inapoi aceleasi ventile sau unele uzate "ca nu conteaza" ...

Si cum schimbul de roti l-am tot facut la Valcea ...

Daca dau dinou cauciucurile jos de pe jante sigur ii pun sa curete etichetele.
dandobre
QUOTE(miki @ 7 Oct 2020, 09:01)
Same shit here...
Dar eu supectez coroziunea jentilor de aliaj.
Au totusi 16 ani
Sau calitatea maclavaisului de etansare
*



Asa pateam la SuperNova.
La Yaris insa suspectez calitatea anvelopelor sau acea eticheta cu cod de bare (chiar o sa ma uit sa daca mai exista pe ele), pentru ca anterior montarii lor, nu pierdea deloc presiune cu cele vechi, iar cu astea noi a pierdut imediat dupa montare...Si sunt sigur ca daca pun altele noi nu mai pierde...
wolfin
Mad...valvele vin cu ventil.

Eventual sa nu le fi strans....

Desi iara am vazut ca scot ventilul cand monteaza anvelopele....au cazut pe jos...au pus altele....

O sa ajungem sa le facem singuri ca pe timpul lui stiti voi cui.
madhorsefuzzy
Pai ai vazut bine: valvele le-au pus fara ventil. Ventilul l-au pus dupa ce au umflat roata.

Un motiv pentru care am ales all season la cauciucuri este pentru a interactiona cat mai putin cu gigeii ... dar se pare ca se tin scai de mine gigeii si fac tot ce le sta in putinta sa ma mai aduca pe la ei.

L.E.: am fost si am schimbat ventilele pe partea dreapta.

Fara sa-i zic nimic in afara de pierderea de presiune si banuiala de ventile proaste, imi zice baiatul direct ca CC-urile au eticheta aia belea pe ele si poate scapa si pe acolo in functie de cum se aseaza anvelopa pe janta. sleep.gif
Apoi imi spune ca eticheta se da foarte greu jos (chiar de e nou cauciucul) si daca nu sunt atenti se ia cu tot cu bucati de cauciuc. blink.gif
Se pare ca in Buc se folosesc la greu CC-uri.

Am egalizat presiunea st/dr si vad dupa 1 sapt. daca sunt doar ventilele sau trebuie date etichetele jos.
madhorsefuzzy
ODO: 218.576 Km - Laguna

1. Cauciucurile se desumfla in continuare pe dreapta: 0.15 bar fata si 0.10 bar spate. Trebuie sa merg sa scot etichetele alea nenororcite de pe ele.

2. Am primit ieri un mesaj de "STOP VEHICLE" pe rosu cu bip-uri. Imediat dupa pornire. Mai mersesem de dimineata cu ea fara nici o problema/semn.
Am oprit motorul, l-am repornit si am mers fara nici o problema cu masina.

Gogu zice ca sa verific bateria: link

3. Mi s-a parut ca a pornit mai greu intr-o zi, acum cateva zile. Coroborat cu 2. am zis sa verific bateria dupa o tura de dimineata si un repaus de 3 ore: 12.88 V cu masina inchisa dupa 3 min. La 20 grade C.

4. Am zis sa verific bujiile incandescente atunci: multimetru pe Ohm scala 200, valori 0.3, 0.4, 0.4 si 0.3 Ohm (am scazut din indicatia celor 2 sonde unite - 0.9 Ohm valorile citite intre capul bujiilor si minusul bateriei 1.2, 1.3, 1.3 si 1.2 Ohm). E bine, e rau? Trebuie inlocuite? Tot la 20 grade C.

Pe net gasesc tot felul de valori:
- "For most glow plugs, the acceptable range for the true resistance value is between 0.1 and 6 Ohms." - aici zice clar ca s-au masurat cum am facut eu.
- "in a cold state, the candle should conduct a current in the range of 0,6-4,0 Ohm". Tot pe aceesi pagina "Tester in resistance mode - a working candle has a value from 0,7 to 1,8 Ohm"


5. Cu ce lipesc buretele de capacul motorului? Nu imi place cum atarna. Nimic nu trebuie sa atarne!
Agrig
Bateria 100% incarcata insa asta nu spune nimic despre capacitatea ei sau coexiuni borne baterie.
Valorile rezistentelor bujiilor sint OK.
In mod mormal lipici de contact, tip Prenadez, Moment, se aplica pe ambele suprafete si cind sint uscate la atingere se preseaza puternic.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.