ODO: 94.886 KmSaptamana incompetentilor - vrei sa repari masina si ajungi la tot felul de cretini/dubiosi/idioti ... cum am avut eu norocul asta saptamana trecuta ?
Sa o luam pe rand:
Amortizoarele - dupa cateva zile "s-au lasat" (nu stiu cum naiba, par ca vad ca nu le-au amorsat aia inainte sa le puna pe masina) si parca nu mai fac zgomot asa mare (sau m-am obisnuit eu cu zgomotul), sunt ok (se simte ca lucreaza altfel), dar pe spate tot au un mic balans dupa revenire. Nu ca inainte, dar tot exista. Le las asa.
Toba finala - m-a mancat in dos sa rezolv toba peticita de neamz si am ajuns la un idiot (singurul care s-a bagat sa o imbrace in tabla din cati am intrebat - vreo 4): sudura de mantuiala (mai scapa pe ici pe colo) si cel mai grav a montat-o astfel incat sa bata in caroserie in mers, mai specific in conductele de alimentare cu benzina.
Pe loc nu batea, ci doar in mers. M-am intors la el, a mai sudat pe la pierderile tobei ... mai sa-l bat. Am mers ieri in alta parte si mi-a repozitionat baiatul ala toba cum trebuie.
EVITATI: reparatii TOBE ESAPAMENTE RACORD FLEXIBIL SUDURA - Strada Înclinată, Șoseaua Viilor 2 - un idiot periculosReglaj usi stangaPentru ca de la o vreme tot auzeam contorsionari pe partea stanga am studiat un pic problema si de la chedere naspa am ajuns la broaste usi si cuie.
Asa ca am dat o fuga pe la Giani vopsitorul de anul trecut sa rereglam usile care au mai fost mutate pe stanga si in Germania, dar si in Romania anul trecut la vopsire.
Pe dreapta totul e frumos, pentru ca nu s-a umblat pe acolo din fabrica.
S-a rezolvat si pe stanga si acum e liniste dinou in masina.
Operatiunea chederul suplimentarAm pus un cheder de etansare suplimentat pe sub chederul pe care gliseaza geamurile (toate 4). Cel al geamurilor era destul de lax si permitea geamurilor sa zdrangane daca se mergea cu ele deschise la jumatate.
E un sticky pe site-ul posesorilor:
Window rattle fix de unde am aflat de problema.
Rezultat: - 10 dB de nu mai aud claxoanele din limuzina.
Urmeaza operatiunea antifonarea oalelor din portbagaj: e o chestie atat de idiot proiectata acolo de ma dispera. Mai multe la momentul potrivit.
Schimbat antigel, curea accesorii si o bieleta antiruliu- la reconditionarea amortizoarelor mi s-a atras atentia ca o bieleta antiruliu are probleme. Problema era ca nu se mai desfacea din piulita. Inlocuit cu una SKF.
- cureaua de accesorii a facut 10 ani pe masina si, decat sa o verific la fiecare inspectie am schimbat-o cu una Contitech. 5 ani nu imi bat capul.
- antigelul a facut si el 10 ani si a fost schimbat cu antigel prediluat Honda. Alti 5 ani fara batai de cap.
Evident ca si mecanicul de casa m-a dezamagit:
- mai bate ceva? Pai bucsele bara stabilizatoare. Pai nu le-ati schimbat? Nu erau comandate? Pai nu ...
- acasa verific nivelul antigelului: vreo 5cm peste maxim asa vreo 200-300 ml.
Macar cica a gasit busonul de golire din blocul motor de care i-am zis unde sa-l caute cu cheia de 17 si a iesit tot din motor. Dupa ce a ramas in bidonul de 5l pare sa-l fi golit pe tot.
Concluzia? Fa-i vant nene ca nu e de tinut.
Concluzia nevestei? Daca o strici ma duc si comand masina noua. 9 ani nu am treaba, dar stai ca nu imi plac toyotele ...
Concluzia mea: tot acceleram de placere pe Dealul Negru aseara.
Si tot zambesc tamp acum cand scriu ... ca de la amortizoarele refacute, ca de la arcurile cu profil de masina de raliu si nu de strada cum zic unii ...