Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Un român a dat în judecată Grupul Renault
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
UXE
Nu am gasit sa mai fi fost postata stirea.

https://www.libertatea.ro/stiri/un-roman-a-...ricatie-2612204
dizzy
Daca citim tot articolul:

Se ia decizia desfacerii motorului, pentru a vedea care este sursa problemei. Dar Ștefan Udrea angajează un expert care să fie martor la acest lucru. La desfacere, surpriză: uleiul curgea prin altă parte a motorului. Expertul notează clar în raportul său: ”În momentul în care motorul autoturismului s-a dat jos de pe autoturism și s-a pus pe bancul de lucru s-a observat că acesta a avut pierderi de ulei pe la îmbinarea capacului de la sistemul de distribuție cu blocul motor, fapt care se va prezenta și în imagin
Citește întreaga știre: Un român a dat în judecată Grupul Renault. Acuză constructorul că a vândut motoare cu defecte de fabricație

Trecand peste faptul ca este scris parca de fiu-meu de 10 ani, articolul prezinta faptele usor tendentios:
- Masinii i-a fost montat GPL; montat GPL intr-o unitate fara autorizatii de montat GPL.
- Totusi au trecut 5 ani de la fabricarea masinii.
- Ce face romanul cu masina defecta? Incearca sa o vanda?! CUm, asa nefucntionala? Pe piese?
- Un motor nou e 39.000 lei? Fro 8000 EURO? In ce lume?
einstein1984
cred ca e cam greu sa dea in judecata tot grupul, cat mai degraba pe renault comercial roumanie care sunt cei care i-au vandut masina....
cj98czh
Acu serios ... stiri din Libertatea ... vad ca Uxe le este fan ... dar rar habarnisti ca aia ..
b06fcn
Nici macar RCR, ca masina a fost cumparata din Ungaria, din ce scrie nenea ala de acolo...
axabrt
Io nu înțeleg de ce a pus gpl ?
Cică n are bani de carburant.

Trebuia să ia un Opel CORSA C cu 2000 de euro și îi rămâneau 10000 de euro pt carburant.

Asta că îți iei mașină NOUĂ și îi pui gpl la gigi srl îmi pare rau pt el.

Daca n avea bani trebuia să ia un Logan 1.2 cu gpl de fabrică și rezolva problema. Ăla nici nu manca ulei
marksman
Eu n-am inteles cum de odata pus GPL-ul nu i-au zis aia de la RAR ca gigi gpl srl nu este autorizat. Deci omul a pus GPL si nu l-a omologat?
axabrt
orice individ interesat cat de cat de masina lui, afla in 5 minute de pe internet care este cea mai buna firma de montaj GPL din zona in care domiciliaza.

eu as fi catalogat o prostie sa pui GPL la o masina moderna cu turbo si injectie directa.

daca tot avea vise umede cu GPL ii trebuia un motor aspirat de preferat 1.4 8V 75 CP de pe clio si n avea nici o problema.

Asa ca individul si a facut o singur
dizzy
Sa vezi Gip Ciuruki cu motor benzina de 4,0 litri si Gepele ce frumos merge.
Dar e aspirata.
Turbo si Gepele nu prea sunt prietene, daca nu ai injectie in faza lichida.
clio4edc12
Masina are GPL montat la cel mai mare si important montator din Ro. Iar motorul cu probleme e 1.2 TCE. Care, asa cum stiti si pe forum, are deseori probleme cu mancatul de ulei.

E clar ca vina e a lui Renault, nu are nicio influenta gazul si Renault stie asta. Dar se caliceste la 3000 de euro sa-i schimbe motorul si uite cum acum pierde mult mai mult prin publicitate negativa.

Tipic.
cristic1982
up.gif
marksman
QUOTE(clio4edc12 @ 22 Apr 2019, 12:42)
Masina are GPL montat la cel mai mare si important montator din Ro. Iar motorul cu probleme e 1.2 TCE. Care, asa cum stiti si pe forum, are deseori probleme cu mancatul de ulei.

E clar ca vina e al lui Renault, nu are nicio influenta gazul si Renault stie asta. Dar se caliceste la 3000 de euro sa-i schimbe motorul si uite cum acum pierde mult mai mult prin publicitate negativa.

Tipic.
*


Nu pierde Reno nimic, eventual un client. Ii doare pe toti fabricantii in pix de publicitatea negativa. Ti-au vandut masina, esti pe cont propriu. Orice incercare de a apela la garantie se soldeaza cu amanari, minimizari ale problemei, refuzuri, poate-poate omul se satura si renunta. Comportament de samsari!
clio4edc12
Pai un client daca pierde si e suficient. Costul efectiv al motorului pentru Renault e foarte mic. Da, el poate sa-l vanda oficial cu 8000 de euro, dar costul de productie, ca asta e costul real e foarte mic. Probail sub 1000 de euro. E adevarat, mai plateste manopera la service, care cat sa fie? 1000 de euro gen. Am pus 3000 de euro sa fiu generos.

Dar daca pierde un client, pierde mai mult decat atat. La un Duster de 18.000 de euro, are cost de productie undeva la 8000 de euro, fara tva. Restul e profit, cota dealer, transport. O parte sunt pierderi.
marksman
A pierdut un client, care nu va mai cumpara data viitoare. Pana atunci, au facut bani de pe urma lui, lasa-l sa faca scandal, cainii latra, caravana trece.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.