Mai am o solutie, asta tzine de tine , e cam costisitoare shi cred ca va naste ceva discutii privind recomandarea folosirii ei de catre mine.
Uite cum am gasit eu rezolvare la problema mucilor din carburator, livrati pe furtul de la capac colbutori.
Am luat una bucata capac pompa de benzina ca sa sa evit complicarea schemei. Adica aveam nevoie de niste valve care sa se deschida shi sa se inchida cand vreau eu. Nu am putut gasi usor, deshi identificasem ceva ....sa trecem mai departe.
Asha am lipit capacul la un bidon din plastic mai rigid(am exclus Coca Cola din schema....
), am decupat in dreptul pompei, am folosit cele 6 suruburi de la pompa+ alte 6 piulitze corespunzatoare pe care le'am cules dintre vechiturile de pe la boxa. Am izolat cu silicon de garnituri..shi a ieshit o chestie presurizata, care flitreaza mucii(prin sita din capul pompei..odata), daca sunt prea multi shi trec de sita, decanteaza in bidon. De asemnea valva spre carburator se deshide numai la o anume presiune, shi baga aer cald , ceea ce shi trebuia.
E inventia mea, shi daca nu e picior de lemn pt altlet de performanta, sunteti liberi sa folsiti ideea.
E pozitionata langa calorifer, dar in compartinetul motor, shi pot sa incalzesc suplimentar aerul introducand o tzeava alambicata pt incalzire suplimentara( dar deocamdata nu ma complic).
De asemnea e putin galagioasa , inainte sa porneasca motorul.
E inca in teste dar nu mai am muci in carburator, plus ca presiunea de la colbutori e mentinuta la o anumita valoare, adica cam la valoarea normala, asta in conditiile in care am pus furtune mai lungi(2x75 cm).