Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 1.5 dci martor multifunc si check engine,da in nas
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Probleme tehnice - Dacia Sandero
GaMaBa
salutare dragi colegi detinatori de dacie am un sandero stepway 2 facelift 1,5dci 90 si de cateva zile a aparut martorul multifunctional si check engine nu a intrat in "limp mode" dar cand ajungea pe la 2000-2500rpm dadea in nas dar daca o tineam accelerata se ducea si pana in 3000 dar in a 5-a nu mai tragea si mai mult de 110kmh nu prea puteam sa merg am sunat la dacia si ei au spus ca este ceva de la injectie dar eu eram foarte sigur ca are legatura cu filtrul de particule asa ca m-am apucat sa demontez pana am gasit 2 furtune care veneau din filtrul de particule catre "DPF Exhaust Map Pressure Sensor" unul era rupt-topit si unul incepea si el am luat codul de pe ele am fost la reprezentanta cu ele am luat altele le-am montat am sters erorile si acum merge perfect ca inainte
codurile sunt:208742477r 208744694r
daca intampina cineva problema asta incercati mai intai furtunele astea sunt foarte ieftine
torquemada
Mașina din semnătura ta nu e dCi95 cu adblue (dCi95 se fabrică doar din 11/2018) ci dCi90

Mașina din post are garanție
einstein1984
cum au facut aia de la Dacia diagnostic la telefon? ca vreau sa invat si eu.
GaMaBa
da este dci90 nu 95 my bad smile.gif nu mai are garantie are 130.000 si diagnosticul... pur si simplu... i-am spus simtomele si codurile de eroare pe care eu nu am putut sa le gasesc nicaieri si el a zis ca cel mai probabil este de la injectie
RazvanF
QUOTE(einstein1984 @ 6 May 2019, 15:53)
cum au facut aia de la Dacia diagnostic la telefon? ca vreau sa invat si eu.
*


Stii frigiderele alea de la LG care daca au ceva cod de eroare suni la service si tii microfonul de la telefon cat mai aproape de panoul de control al frigiderului si acesta va incepe sa emita tonuri DTMF, tehnicianul decodeaza tonurile (ex.2531) si astfel afla "ce-l doare". biggrin.gif
Scuze de off si multumiri initiatorului ca a postat problema impreuna cu rezolvarea ei.
Totusi care a fost caza ruperii aceolor furtune? Te-ai dus cam la tinta cu rezolvarea deci ceva ceva stiai dinainte. nedumerire.gif
GaMaBa
salut smile.gif) mda... e cam frigider, pai am vorbit cu cineva care e mai mecanicos ca mine si mi-a spus sa dau tevile de pe DPF jos si sa dau cu spray de curatat frane si cu aer comprimat ca cica nu circula, sau nu cum trebuie si pana sa ajung la alea am dat de astea
edit: am uiat sa zic cauza... pai eu zic ca de la caldura chiar daca ele par sa fie rezistente la caldura pentru ca unul "cel negru" era cam topit ala verde era doar foarte crapat si se sfarama smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.