Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Achizitie Sandero Stepway
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Diverse - Dacia Sandero
Pages: 1, 2
Claudiu35
Buna ziua. Ieri am fost la dealerul Dacia din Constanta (Rent Car Service Litoral) pentru a cumpara un Sandero Stepway 0.9 Tce cu transmisie Easy R. Personalul total absent, inexistent si necooperant. Singura informatie primita a fost aceea ca programul rabla pe anul acesta s-a terminat si ca trebuie sa o achizitionez la pretul de pe site (12.600 euro) la care se mai adauga pachetul Legislativ si covorasele de cauciuc in valoare de 92 de euro. La final au zis ca ar putea sa mai scada totusi 400 de euro. Despre drive test au spus ca la Dacia nu exista asa ceva si sa nu mai intreb niciodata despre asta.

Vreau sa va intreb daca stiti alti dealeri Dacia (preferabil in apropiere de Constanta) mai cooperanti. Eventual daca stiti ceva despre posibilitati de negociere (fie pret, fie optionale: presuri noroi, numere rosii, etc. Mentionez ca nu ma intereseaza cotiera din fabrica si nici harta Europei).

Ar fi utile si niste sfaturi tehnice de la cei care au achizitionat de curand o Dacie: daca au mai rezolvat problemele de la cutia easy R, daca Medianavul are si android, etc..

Va multumesc.
4x4
QUOTE(Claudiu35 @ 22 Jun 2019, 13:16)
Buna ziua. Ieri am fost la dealerul Dacia din Constanta (Rent Car Service Litoral) pentru a cumpara un Sandero Stepway 0.9 Tce cu transmisie Easy R.
*




user posted image

Esti pe punctul sa te **** pe banii tai.
Din fericire, deja ai avut parte de experienta interactiunii cu reprezentanta:

-Vrei sa dai 30% ciubuc cand iei dacie?
-Vrei sa platesti adaos comercial peste 100% pentru toate operatiunile de intretinerii a masinii in urmatorii cativa ani?
-Vrei sa depinzi de aceasi oameni amabili si saritori sa te ajute la cea mai mica problema mai ales la utilizarea garantiei? Baietii de abia asteapta sa iti spuna asa face toate... si ai exploatato necorepunzator bo$$, avem oferta la 3000ron kitu ambreiaj sefu...

Eu am luat dacia noua de la reprezentata, a fost cea mai proasta decizie financiara care am facuto pana acuma.
Acuma o luna am cumparat cu 2300e un logan 1.4 "full" de la primul proprietar cu 70k km.

Din diferenta aia de 10k euro, eu pot sa merg cu loganul asta pana la moarte, e masina ieftina si simpla de reparat, orice mecanic o cunoaste si sunt piese la toate magazinele de pretutindeni.
Sincer vorbind, e destul de fiabila, tehnologie veche fara surprize, lucru ce clar nu poate fi spus despre motorul 0.9 turbo, si in nici un caz despre cutia easy-r.

Am AC, geamuri electrice fata spate, volan acoperit cu "piele", masina merge perfect, zero zgomote sau vibratii anormale, 2 seturi de cauciucuri ca noi, efectiv nu are nici o problema in afara de vopseaua alba care nu arata prea grozav. Nu incerc sa tio vand radmasa.gif Efectiv sunt incantat ca am gasito.

[attachmentid=1628106006]
[attachmentid=1628106007]

In fine, nu pot se te ajut cu nimic in legatura cu achizitia unei dacii noi la superpret, dar pot sa zic ca dpmdv nu merita deloc. Daca mai dai 500e pe o navigatie 2din ai tot ce iti doresti si pe dacia veche. Medianav cred ca trebuie hacuit sa ai android car play, deci pa garantie din start.

Din ce stiu eu, 0.9tce a fost un esec masiv, nu se va mai pune pe nici o masina ever, easy-r pe langa faptul ca un incepator beat cu un picior de lemn schimba mai bine vitezele, are sa distruga ambreiaje la greu. nu ai auzit recall - nu sa schimbat nimica...


-----
QUOTE(Claudiu35 @ 22 Jun 2019, 13:16)
Despre drive test au spus ca la Dacia nu exista asa ceva si sa nu mai intreb niciodata despre asta.
*




Poti ignora tot ce am scris mai sus, dar sa iei o masina de la cineva care nu permite testdrive, asta e buna. Trebuia sa ii scuipi pe loc.
Claudiu35
Multumesc pentru raspuns. In primul rand te felicit pentru achizitie, sa te bucuri de masina si iti doresc multi kilometri fara probleme. Am si eu un Logan cumparat de nou (1.6 din 2005 iar acum am 59.000 de km), am mai avut in familie pana anul asta si un Logan de 1.4 si mai am inca o Solenta care de asemenea are tot motorul de 1.4. Asa cum ai spus, sunt foarte fiabile si nu vei avea probleme cu ele. Ultima data cand am fost in reprezentanta Dacia a fost exact acum 14 ani adica atunci cand am achzitionat Loganul de 1.6. Cand am iesit pe poarta dealerului am renuntat la garantie pentru ca ma obligau sa fac revizia la ei, cu preturile lor, cu materialele lor... . Mi-am facut eu singur schimburile fara probleme (uleiuri, filtre, bujii) si am notat pe un carnetel ca sa stiu cand fac urmatorul schimb. Si pe la 30.000 (adica dupa vreo 7 ani) am facut distributia la un amic care are un service (in jur de 500 de lei cu tot cu piese parca).

Revenind la achzitia unei Dacii noi, voiam aceasta cutie easy R (cu toate problemele ei, de fapt din tot ce am citit am inteles ca ar fi vorba doar de niste trepidatii cand mototrul e rece, nimic altceva) pentru ca nu mai vreau manuala. Si cum o alta masina noua cu o cutie automata se duce spre 20.000 de euro... Dacia pare cea mai accesibila. Ma gandeam ca daca voi da Solenta la Rabla si cu ceva reduceri, oferte, promotii, etc..., as putea sa o scot pe la 10.500. De fapt ceasta cutie se pare ca e de multa vreme pe piata si au fost si alte modele echipate cu aceasta cutie robotizata. Chiar si pe Dacia in varianta diesel se pare ca ar functiona perfect.

Ma gandeam sa mai astept vreun an, pana cand vor aparea modele noi de Logan si Sandero dar imi e teama ca nu vor mai fi disponibile niciun fel de cutii automate.
4x4
Sa astepti nu e un plan rau.
Cand au sa apara noile modele, toti dealerii au sa vrea sa le faca loc in showroom si au sa dea cat mai rapid posibil vechea generatie. Adica, atunci ai sa ai preturile cele mai bune la stepway cu easy-r daca asta cauti. Totusi cred ca au sa pastreze o cutie "automata" in noua oferta ar fi ciudat sa nu aiba deloc.

Trepidatiile, la asta ma refeream cand ziceam de piciorul de lemn, asta e, nu schimba frumos in 90% din cazuri, nu e bun, dar nici deal breaker, dar mai deranjant gasesc intarzierile inconsistente in a alege treapta, tendinta de a subtura masiv motorul si lipsa de control la manevre cu viteza mica/plecari de pe loc. Simti cu sta ca proasta cu piciorul pe ambreiaj, miroase a incins in 5 minute daca faci manevre de parcare mai complexe.

Practic toata patinarea asta duce la uzura foarte rapida a ambreiajului subdimensionat care in cazul unor colegi de aici pe forum nu a tinut nici 3 schimburi de ulei.

Diesel pare sa fie o alegere mai ok pt robotizata, avand cuplu suficient si la turatii mici, deci mai putin turat si patinat.

In fine, poate mai scad preturile la Kia Rio, au si ei o versiune automata in jur de 13k euro, daca esti ok cu masini mici, exista si yaris automat sau skoda citigo, etc.

In fine x2, inchei ca si in mesajul anterior, inainte de a da o gramada de banet, obligatoriu fa un tesdrive responsabil sa te lamuresti daca e buna sau nu pt tine masina. Cu porniri in panta, cu AC pornit si consumatori, mi se pare firesc sa vad ce poate masina inainte de a o cumpara.

Sa cumperi fara testdrive se intelege a fi acceptabil daca ai un interese pentru un model nou anuntat cu valoare de colectie, lasi un avans sau plata integrala ca sa prinzi loc. Dar aici nu cumparam masini speciale de >300k euro, nu vorbim de cineva care a detinut toate modelele de ferrari si oricum il ia si pe cel nou, si oricum pana si saracii care aveau g55 amg au cerut musai tesdrive cu noul g63 inainte sa il ia.
Deci e absolut incredibila reactia agentului de "vanzari", ala e un cretin certificat, si in nici un caz pozitia oficiala a companiei.
RazvanF
Mai trage de cea actuala si asteapta noul Sandero. Cat despre motorul de 0.9 cuplat la cutia robotizata si nu automata, cauta pe forum si iti zic ca te vei speria de problemele care le-au avut userii.
Claudiu35
Intre timp am luat legatura si cu cei de la Tulcea (Star Service) si lucrurile au stat total diferit. M-au invitat acolo, mi-au oferit posibilitatea unui drive test cu orice model doresc (easy R sau manuala), mi-au facut si o prima oferta, mi-au explicat ca fondurile pentru Programul rabla s-au terminat doar pentru prima parte a anului dar ca programul se va relua din luna septembrie... Mult mai multa amabilitate si disponibilitate. Mi-au spus ca pot oferi si numere rosii si vreo 15 litri de carburant... ma rog... mici amanunte dar care te fac sa te simti bine.
Cat despre cutia robotizata... nu stiu ce sa mai zic... se pare ca face probleme nu doar la pornire dimineata dar si in trafic aglomerat (mers bara la bara)... pana la urma pot sa renunt la ea. Oricum, masina am de gand sa o tin cel mult 5 ani si apoi alta noua.
In afara de aceasta cutie robotizata la care ramane sa mai studiez si sa ma hotarasc daca o iau sau nu, mai ramane de stabilit momentul achizitiei. Adica daca programul rabla incepe prin toamna, e foarte probabil ca masina sa vina prin decembrie sau ianuarie... si nu ma mai incanta. Multumesc si pentru sugestia cu Kia, o sa mai studiez problema si la alti dealeri si alte marci.
gabrieln2016
Eu am un Sandero Stepway Prestige 2 0,9 TCe cu Easy-R de doi ani si nu am avut pana acum nici cea mai mica problema legata de Easy-R. Daca esti interesat de amanunte legate de masina poti citi jurnalul de bord de pe SP. Daca totusi ai cel mai mic dubiu legat de robotizata alege manuala.
Un lucru este cert si anume ca nu o gasesti in banii astia la nicio marca ceva similar atat ca motorizare cat si ca dotari: crossover urban, metalizat, motor benzinar turbo, navigatie, clima, senzori de parcare si camera de mers inapoi, limitator si regulator de viteza, geamuri electrice fata-spate cu impuls la sofer, oglinzi electrice degivrante, proiectoare, bancheta rabatabila fractionat, volan multifunctional in piele, reglaj scaun pe verticala, reglaj volan pe verticala.
Spatiul interior este suficient pentru ca patru persoane de inaltime medie sa se simta confortabil iar portbagajul incapator pentru un hatch cu conditia sa nu pleci cu jumatate din casa dupa tine.

Insonorizarea motorului este foarte buna insa zgomotul trenului de rulare este ceva mai pregnant iar pe criblura poate deveni uneori suparator.
Suspensiile sunt ceva mai tari decat la Sandero/Logan obisnuit iar garda la sol generoasa tocmai pentru a putea sa faci si iesiri de genul unui off-road usor fara sa-ti fie teama ca o lovesti pe dedesubt.
Scaunele sunt mai confortabile decat la L1 dar ar fi loc de mai bine.
Chiar daca bordul este tot din plastic tare ca si fetele de usi singurele zgomote care se aud sunt atunci cand apuci cu mana sau lovesti cu genunchiul (eu ating des cu piciorul stang pentru ca nu-l folosesc la condus) manerele portierelor care scartaie la atingere. In rest inca nu au aparut greierasi.
Directia este ok, la viteze de peste 60 km/h se intareste usor.
Chiar daca este inalta, stabilitatea in curbe este foarte buna, probabil ca pe langa ESP si cauciucurile mai late ajuta. Dezavantajul este ca tocmai aceasta garda la sol mai mare si cauciucurile mai late duc la un consum ceva mai mare decat la un Sandero obisnuit, mai ales pe autostrada.
Chiar daca ai patru boxe, calitatea sunetului este modesta dar cu toate acestea se aude acceptabil daca nu vrei sala de auditie in masina.
Altceva nu stiu ce sa-ti mai spun, daca ai intrebari o sa-ti raspund cu placere.
Claudiu35
Stiu despre jurnalul tau de SP si tocmai pentru ca am citit ceea ce ai scris acolo, am hotarat sa iau aceeasi configuratie si acelasi model. Singurul semn de intrebare ramane cutia easy R. Nu reusesc sa ma lamuresc daca problemele semnalate pe net reprezinta cu adevarat un viciu de constructie sau sunt doar niste cazuri izolate.

Despre celelalte aspecte deasemenea am citit pe net si cam stiu la ce sa ma astept (confort, interior, plastice, antifonare, audio, stabilitate) la fel si despre pret - am constatat ca nu exista nimic altceva pe piata din aceeasi clasa cu aceleasi dotari si la un pret apropiat macar. Cand am intrat in reprezentanta Dacia am trecut pe langa masinile Renault expuse si am intrebat despre un Captur cu cutie automata. Raspuns: de la 20.000 euro!!!!!!!!!!!!!
Stiu ca probabil cutia automata de pe Renault Captur e altceva decat easy R dar..... si pretul.... de la 10.900 pana la 20.000...

Ramane sa mai rezolv problema unui drive test si nu prea stiu cum. In Constanta nu sunt dispusi sa ofere asa ceva. Ar trebui sa bat cateva sute de km pana la un alt dealer (Tulcea, Calarasi).
Dragos81
Si eu detin un Sandero 0.9 Tce cu cutia Easy-R. Dupa 2 ani si 30.000km pot spune ca a meritat banii dati pe ea. Recunosc ca am schimbat pe garantie ambreajul la 12.000km dupa aceasta nu am mai avut probleme. Masina e drept ca consuma ceva mai mult decat in carte. Ce pot spune ca dupa ultima revizie facuta acum o saptamana masina a inceput sa consume mai putin am 7.1 consum mixt pe ultimi 800 km. fata de 10 inainte.
Cu toate acestea parerea mea este ca merita banii si este o masina corecta.La banii astia nu gasesti alta mai buna. Daca prinzi programul rabla cumparo ca nu o sa iti para rau.Motorul asta mic turbo face toti banii trage frumos si in depasiri eu o dau pe manual nu imi da emotii. Reviziile sunt ieftine piesele la fel.
Claudiu35
Felicitari pentru masina, sa te bucuri de ea si sa nu mai ai probleme cu ambreiajul. Din ceea ce am mai citit am tras concluzia ca pana la urma lumea e incantata de acest motor in trei cilindri (0,9 Tce) si chiar si de cutie (Easy-R) cu toate problemele existente. Ba chiar se pare ca prin mici artificii se pot evita aceste trepidatii care provoaca neplaceri.

In alta ordine de idei, se pare ca de la 01.09.2019 vor intra in vigoare noi norme de poluare (Euro 6d-Temp) care ar putea duce la eliminarea acestei cutii robotizate si de pe motoarele de 0,9 asa cum s-a intamplat cu norma Euro 6c din toamna trecuta, care a dus la scoaterea cutiilor EDC si Easy-R de pe Diesel. Deasemenea, sunt pareri pe forumuri ca noile generatii de Logan 3/Sandero 3, ar putea veni cu alte motorizari in locul acestui 0,9 Tce in trei cilindri.

Deci ma gandesc ca ar fi posibil sa merite totusi o mica asteptare (4-5-6 luni) cand vom avea niste noutati clare. Nu as vrea sa ma grabesc acum si sa regret alegerea facuta.
Claudiu35
Dupa multe ganduri, indoieli, ezitari, topicuri si forumuri cititite, am decis sa scurtez suferinta. Marti voi semna actele si voi da avansul pentru un Sandero Stepway SL Techroad cu transmisie Easy-R. Sunt decis sa imi asum toate posibilele problemele citite pe net.

Am vazut insa pe net de vreo doua zile un facelift la Sandero Stepway (si Sandero si Logan) pentru America de Sud (Brazilia). Modificari prea multe nu par sa fie, la interior aproape deloc, cele mai importante fiind pe partea de design si... cutia automata CVT (X-tronic). Ar mai fi si motorizarile diferite dar toate aceste informatii deja circula pe net. Intrebarea este daca si pentru piata din Europa vor fi disponibile aceste cutii. Atunci chiar mi-ar parea rau.

Alta intrebare, stiti unde se pot gasi sau comanda urmatoarele accesorii? As vrea sa montez o protectie interioara la portbagaj si un autocolant gen bandou lateral usi.

https://www.youtube.com/watch?v=6DpQJ6Z5h94


torquemada
Iar începem...
CVT pe Logan II e doar pe RUsia, pe Logan III o să vedeți

https://www.youtube.com/watch?v=puR16cepaV8
alfabit
QUOTE(Claudiu35 @ 30 Jun 2019, 11:53)
Deci ma gandesc ca ar fi posibil sa merite totusi o mica asteptare (4-5-6 luni) cand vom avea niste noutati clare. Nu as vrea sa ma grabesc acum si sa regret alegerea facuta.


Părerea mea, așteaptă măcar salonul auto Frankfurt 2019 (12-22 sept) , se lansează seria 3 de la Dacia, Logan/Sandero 3, preluate multe caracteristici de la Renault Clio gen.5 și vedem atunci ce va fi, vânzările preconizate pentru primăvara 2020.

Ce am văzut toți acolo pe site-ul brazilian, doar pentru țările Americii latine este un model Sandero 2 ph3 (un fel de facelift (mai bine zis curlift) la Sandero 2 ph2 ), alte motorizări, alte transmisii, America latină e o piață specială pentru Renault având și producție auto în Columbia. Piață mare, marketingul consideră probabil că modificarea părții posterioare poate impulsiona vânzările, având în vedere că stopurile la seria 2 nu au fost foarte apreciate, lumea aștepta măcar la ph2 iluminare LED.

Așa că, orice decizie ai lua, să fie într-un ceas bun și Doamne-ajută, mulți km fără evenimente rutiere neplăcute !
einstein1984
QUOTE(torquemada @ 29 Jul 2019, 09:33)
Iar începem...
CVT pe Logan II e doar pe RUsia, pe Logan III o să vedeți

https://www.youtube.com/watch?v=puR16cepaV8
*


hai zi zau cu limba scoasa ca nu e si pe Brazilia?
sorin1983
daca ai semnat deja sa fii sanatos si sa te bucuri de ea.
eu asteptam rabla.
einstein1984
lansarea aluia nou vine si cu reduceri la ala vechi, intre salon si inceutul vanzarilor e o perioada buna de cumparat masini.
Claudiu35
Aceasta era si intentia mea, sa astept evenimentele de la Salonul Auto Frankfurt in ideea ca se va lansa a treia generatie de Logan si Sandero pe care poate vedeam si o transmisie CVT in loc de Easy-R. Se pare insa ca multi producatori, printre care si Renault, vor lipsi de la editia din acest an si prin urmare o posibila lansare ar putea fi in primavara 2020 iar pe piata interna.. poate in toamna 2020.

De aceea am decis sa nu mai astept inca un an, mai ales ca putem asista si la modoficari de pret.

La aceasta ora inca nu am semnat nimic, abia maine ma intalnesc cu un reprezentatnt de vanzari Dacia, care va veni de la Tulcea la Constanta impreuna cu cateva documente (bon de comanda, conditii generale de vanzare, aviz pentru avans). Toate acestea sunt necesare pentru a "rezerva" conditiile si preturile actuale si in felul acesta sa evit fluctuatiile de pret. Masina va fi achizitionata prin programul RABLA dar trebuie asteptata rectificarea bugetara care va avea loc in sedinta de guvern din luna august si in urma careia vor fi alocate fondurile pentru Agentia de Mediu.

Daca as fi facut rezervarea in luna iunie as fi beneficiat de o reducere de 400 de euro si un pret de lista de 12.600 euro. Acum pretul este 12.650 euro si reducerea de 300 euro. Deci s-au pierdut 150 de euro.
torquemada
QUOTE(einstein1984 @ 29 Jul 2019, 10:04)
hai zi zau cu limba scoasa ca nu e si pe Brazilia?
*



Ultima dată când m-am uitat pe hartă RUsia era în Europa (defapt e unde vrea Putin dar asta e alt subiect) iar BRazilia nu.

Lansarea CVT a fost inițial în Rusia, vezi Logan II Stepway - fată de ph2 și spate de ph1
einstein1984
nu schimba subiectul, eu te-am intrebat de ce afirmi ca brazilia si columbia nu area avea CVT?

30 Jul 2019, 15:58:
QUOTE(torquemada @ 29 Jul 2019, 09:33)
Iar începem...
CVT pe Logan II e doar pe RUsia, pe Logan III o să vedeți

https://www.youtube.com/watch?v=puR16cepaV8
*


https://www.autoexpert.ro/oficial-asa-arata...gan-si-sandero/

Comercializate în America de Sud sub brand-ul Renault, Logan și Sandero vin cu modificări de design subtile, cu o cabină mai confortabilă și opțional, pot fi comandate cu transmisie automată CVT X-Tronic. Lor li se alătură Stepway, care nu este o versiune, ci un model în America Latină.
Claudiu35
Asadar, astazi am luat contact cu reprezentantul dealerului Dacia din Tulcea. Am primit:
- Bon comanda;
- Semnat Notificare de confidentialitate privind protectia datelor personale;
- Avizare plata banca.

Am platit avansul de 5% si cam asta a fost. Acum astept inceperea programului RABLA.
RazvanF
Ai avut curaj sa faci acest pas biggrin.gif Eu unul mai asteptam daca era musai sa fie cu cutie automata.
Claudiu35
Nici nu stiu ce sa spun. Nu stiu daca e vorba de curaj, dar in ultimele 3 luni am oscilat in permanenta: o cumpar - nu o cumpar. Pana la urma am obosit si m-am apucat sa pun pe hartie argumente pro si contra. Am ajuns la concluzia ca ceea ce cumpar acum este o masina pe care o vad in fata ochilor, stiu cum arata, stiu ce probleme are (inclusiv aceasta cutie easy-R) si pot sa o accept.

Despre viitor.. pot sa spun doar ca in ultimele 3 luni nu am reusit sa strang informatii:
- daca la salonul auto din aceasta toamna vom asista sau nu la vreo lansare Dacia;
- cand va fi disponibila o varianta de logan 3 (sandero 3) pe piata din Romania;
- daca noul model o sa imi placa;
- daca va mai exista vreun model cu transmisie automata;
- daca totusi va exista o cutie automata serioasa ... sigur nu va mai fi 11.000 de euro.

Prin urmare, prea multi "daca" ... asa ca am renuntat sa astept si am facut pasul. Cam asta a fost ratiunea.
psychoo
Bafta! Sa ai parte de tot ce iti doresti de la ea!
Claudiu35
Multumesc.
einstein1984
cum e traditia pe aici, multi kmp fara probleme! benzina sau diesel?
RazvanF
QUOTE(Claudiu35 @ 22 Jun 2019, 13:16)
Buna ziua. Ieri am fost la dealerul Dacia din Constanta (Rent Car Service Litoral) pentru a cumpara un Sandero Stepway 0.9 Tce cu transmisie Easy R.
*


einstein1984
moltumesc intre ce intri in showroom sa cumperi si cu ce iesi mai sunt uneori diferente din diverse motive.
george2210
Am si eu o curiozitate: vad ca acum la ei pe site cel mai ieftin Sandero Stepway pleaca de la 7000 si ceva cu Rabla. Anul trecut cel mai ieftin pleca de la 9000 cu Rabla.
Au ieftinit sau au mai taiat din dotari?
MyKe89
Acum îl oferă și cu 1.0 SCe, de aici și prețul mai mic.
torquemada
Înainte Sandero Stepway era Laureate cu de toate, în 2 motorizări TCe90 sau dCi90

Acum ai Sandero Stepway SLplus* cu SCe73

*
Versiunile sunt

E0= Acces

E1= Ambiance

SLplus= Ambiance+AC+proiectoare

E2= Laureate

E3= Prestige (în RO nu se vinde E3 ci E2 cu optionale)

SL Prestige plus= Prestige + optionale
Claudiu35
Revenim cu noutati. M-a sunat dealerul Dacia de la Tulcea, unde m-am inscris in programul Rabla, si mi-a comunicat ca cei de la Dacia au reluat productia dar au aparut ceva modificari de configuratie. Mai exact a disparut optiunea cutiei easy R pe modelul Stepway. A ramas doar pe Logan dar e foarte probabil ca in urmatoarele luni sa dispara si de pe Logan. Explicatia oficiala a fost ca aceasta cutie nu prea s-a bucurat de succes in Romania. Ceea ce poate fi adevarat, vanzarile probabil au fost extrem de mici pe aceasta cutie. Daca mai adaugam si unele probleme tehnice si poate cateva reclamatii... cam asta e rezultatul. Dupa momentele de dezamagire, urmeaza acum sa fac demersurile pentru restituirea avansului de 5% pe care l-am platit si mai astept, mai studiez piata... Deocamdata am dat cateva telefoane pe la Skoda, Ford, Suzuki dar cand le spui de cutie automata se rupe filmul (nu avem, nu sunt disponibile, nu putem sa comandam, sau in cel mai fericit caz de la 16-17 mii de euro in sus). Asa ca deocamdata probabil voi sta cu 11.000 de euro in buzunar inca vreun an.
MuciX
QUOTE(Claudiu35 @ 5 Sep 2019, 14:55)
Explicatia oficiala a fost ca aceasta cutie nu prea s-a bucurat de succes in Romania.
*


Clar, asta a fost problema. Nu le-a placut domne romanilor sa le schimbe altul vitezele. radmasa.gif
Agrig
QUOTE(Claudiu35 @ 5 Sep 2019, 14:55)
Explicatia oficiala a fost ca aceasta cutie nu prea s-a bucurat de succes in Romania...


Eufemistic spus ...am dat-o-n bara cu echiparea asta!
4x4
Da de asta ce zici? https://www.autovit.ro/anunt/fiat-tipo-ID7GyKtv.html

Ma gandeam sa o iau eu, motor benzina 1.6 na, automata cu convertizor, volan pele+butoane, scaune incalzite, tot ce pot vrea de la o masina.
RazvanF
Numai ca Dacia va ramane mai fiabila fata de un Fiat ...chiar daca a ramas in urma cu "dotarile".
Agrig
Mai nou Dacia lupta sa ajunga in linie cu marcile renumite la fiabilitate... sad.gif
einstein1984
QUOTE(4x4 @ 5 Sep 2019, 19:53)
Da de asta ce zici? https://www.autovit.ro/anunt/fiat-tipo-ID7GyKtv.html

Ma gandeam sa o iau eu, motor benzina 1.6 na, automata cu convertizor, volan pele+butoane, scaune incalzite, tot ce pot vrea de la o masina.
*


mai naspa si mai scumpa ca o Dacie.... radmasa.gif e o realizare
Claudiu35
S-a schimbat schimbarea! M-a sunat din nou reprezentatul de vanzari de la Dacia din Tulcea sa imi spuna ca exista pe linia de productie in acest moment un Sandero Stepway Techroad cu Easy-R la care a renunat cineva si ca a facut o rezervare pe numele meu pentru aceasta masina. Singura nemultumire ar fi legata de culoare. Eu voiam voiam acel bej deschis (Beige dune) dar din pacate masina fiind deja pe linia de asamblare nu mai poate fi schimbata culoarea si va veni cu... bleu cosmos (acel albastru inchis un fel de bleumarin) care nu prea ma incanta deloc. Ma consolez totusi cu ideea ca macar e o vopsea metalizata si ar trebui sa reziste ceva mai bine. Acum doua saptamani am scos primul certificat fiscal necesar la inscrierea in programul Rabla. Acum astept sa primesc de la dealer Nota de inscriere in program pentru a putea duce Solenza la Remat.
Agrig
Tot nu pricep de ce neaparat cutia aia robotizata sau cum mama gaii i`o fi zicind.
Atitia se pling de ea si totusi insisti.
Pina la urma fiecare si`o face cu mina lui.
Despre vopsea sau culoare, cind esti in masina la cald si bine, ca tot vine iarna nu mai conteaza cum este pe dinafara.
RazvanF
QUOTE(Claudiu35 @ 6 Sep 2019, 10:45)
la care a renunat cineva
Ma consolez totusi cu ideea ca macar e o vopsea metalizata si ar trebui sa reziste ceva mai bine.
*


De ce crezi ca a renuntat la ea ..?
Vopseaua ...poate fi si mama metalizarii la logan, este extraordinar de subtire stratul, se ciobeste foarte usor (pe capota am peste 15 ciobituri de la pietre) si se zgaraie la fel de usor. Ca ideea o poti zgaria cu mustiucul de la aspirator care este din plastic .... rolleyes.gif Intreaba-ma de unde stiu.
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=4865962 <<< vezi zici, pariu ca are cutie robotizata.
tatabobu
QUOTE(4x4 @ 5 Sep 2019, 18:53)
Da de asta ce zici? https://www.autovit.ro/anunt/fiat-tipo-ID7GyKtv.html

Ma gandeam sa o iau eu, motor benzina 1.6 na, automata cu convertizor, volan pele+butoane, scaune incalzite, tot ce pot vrea de la o masina.
*


Rili, don't. Acuma daca vrei neaparat un interior mai slab calitativ decat la prima generatie de Logan, ia-l. Singurul lucru mai bun inafara de unele dotari e forma scaunului, in rest e sub. E aproape OK ca masina inchiriata, dar nu mai mult.
Claudiu35
Ultimele poze cu cea care maine va fi condusa pe ultimul drum la varsta de 15 ani si 77765 km.
Lord Hades
Pe vremuri o dacie ducea 30 de ani ... Mă rog o schimbai de 3 ori ca si piese de schimb ...
Ce a ajuns consumerismul asta.
Agrig
Si aia chiar nu arata de REMAT...
Pacat de ea.
einstein1984
si nu gaseai pe cineva sa-ti dea o 1310 la schimb si o diferneta in bani? Socramiu asa a facut acu vreo 10 ani.
Claudiu35
Astazi de dimineata Solenza a ajuns in curtea REMAT-ului si am primit Certificatul de distrugere in trei exemplare. Cu un exemplar am mers la SPIT unde am facut o cerere pentru eliberarea unui Certificat fiscal de radiere (necesar la Politie) care va fi eliberat miercuri 11.09.2019.
Cat despre Solenza... poate ca ar fi meritat intr-adevar sa o ia cineva care avea nevoie de o masina. Singurul lucru bun era faptul ca nu avea niciun pic de rugina (cand am luat-o in 2007 am bagat imediat in ea ulei prin praguri, usi, aripi, portbagaj, capota si pentru ca aveam cateva galeti de vaselina, am demontat scaunele, am scos mocheta si am dat un strat gros de vaselina pe podea apoi am pus un burete peste ea ca sa nu iasa vaselina prin mocheta, am facut la fel si pe sub masina inclusiv pe la aripi, desupra rotii. Initial am facut asta cu gandul la o protectie impotriva coroziunii dar pe urma am constatat ca dupa ce s-a acoperit vaselina cu praf si s-a uscat, nu se mai auzea mai nimic de la rulajul rotilor si nici nu mi-a aparut rugina). In rest cred ca trebuia un polish ca se matuise vopseaua si schimbarea casetei de directie, simteam un mic joc si mi-au confirmat si cei de la ITP. Probabil ca aceste mici retusuri si investitii nu se duceau la mai mult de 1000 de lei. Partea proasta e ca nu avea niciun fel de dotari, nici macar servodirectie, nu mai vorbim de aer conditionat. Deci e putin probabil sa fi fost cineva tentat de ea si tocmai de aceea nu am dat niciun anunt.
tatabobu
Pai nici 1310-le n-are 04.gif
crick
Eu nu m-am indurat de Solenza mea din 2003 sa o dau la REMAT,am cedat-o unei cunostinte la schimb cu o rabla care avea deja "promisiunea " ca nu va mai lua ITP-ul. Din aprilie si pana acum am deja 6400km cu cea noua, Sandero Stepway 0,9 tce, cutie manuala si pot spune ca sunt impresionat de ce poate motorasul asta.Iti doresc sa te bucuri si tu de cea noua si sa uiti repede de cea veche! wink.gif
Claudiu35
crick: multumesc pentru urare si tie iti doresc multi kilometri fara probleme.

In postul anterior cred ca am omis sa spun ce trebuie sa contina dosarul pentru Remat:
- Copie buletin proprietar
- Copie carte de identitate a autovehiculului
- Copie certificat de inmatriculate autovehicul
- Nota de inscriere in programul Rabla (se obtine de la dealer).

Miercuri 11.09.2019 am ridicat de la S.P.I.T. certificatul fiscal de radiere iar astazi am mers cu dosarul pentru radiere la politie. Dosarul de radiere cuprinde urmatoarele documente:
- Copie buletin proprietar
- Copie carte de identitate a autovehiculului si original
- Copie certificat de inmatriculate autovehicul si original
- Certificat de distrugere (de la Remat)
- Certificat fiscal pentru radiere (de la SPIT)
- Cerere de radiere in original (document primit de la dealer si completat de mine)
- Certificate de radiere in original - 3 buc. - (document primit de la dealer si completat de mine)
- Programarea facuta online
- Placutele (numerele masinii)

La politie s-au verificat documentele, s-au oprit placutele, si s-au stampilat cele 3 certificate de radiere. Unul din ele va ajunge la dealer, al doilea la SPIT (de unde voi scoate un "proces verbal de scoatere de pe rol") iar al treilea exemplar va ramane la mine.

Urmeaza ca saptamana viitoare sa platesc diferenta ramasa (dupa plata avansului) si apoi... asteptarea.
Poate la final, pana va sosi masina, voi reusi sa fac un rezumat cu toti acesti parcursi pentru achizitionarea unei masini folosind programul rabla.
Claudiu35
Dupa cateva saptamani de asteptare, dupa 130 de km (Tulcea - Constanta) si dupa o ploaie continua... lucrurile se prezinta cam asa:[attachmentid=1628109750] [attachmentid=1628109751] [attachmentid=1628109752] [attachmentid=1628109753] [attachmentid=1628109754] [attachmentid=1628109755]

Acum incerc sa gasesc pe google cum sa instalez android auto ... sa vad daca se misca ceva pe medianav (versiunea 1.0.13.2). la o privire sumara am vazut ca functioneaza celelalte functii de pe medianav (radio, media, navigatie). Ca prime impresii pot spune ca pilotul automat si cutia robotizata reprezinta o combinatie extrem de comoda la drum. Aproape tot drumul l-am parcurs asa. Despre zgomot nu pot sa spun prea multe fiindca nu am depasit 90 km/h. Am mai constatat ca pe usile din fata sub oglinzi nu mai apare scrisul stepway.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.