Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema ciudata
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
tyyy84
Am tot intrebat in stanga si in dreapta dar........nimic ...toata lumea se minuneaza.!!!daca apas de mai multe ori consecutiv pedaua de frana...ori creste relantiul ori scade in functie de cum reglez surubul de aer din carburato...NU este din servo frana(este schimbata noua si am fost inapoi cu ea si a fost reverificata)Oricum daca ajung ndeva la mijloc cu surubul de aer pedalez frana si e ok dar daca strang surubul la pedalare scade relan si daca il desfac creste)
Problema este ca si pe Gaz (am instalatie gpl)face la fel dar pt a o regla cum trebuie ar treb sa o las sa se accelereze la apasarea pedalei ceea ce este destul de deranjant...din ce poate fi???poate i s-a mai intamplat cuiva asemenea ciudatie!!!

----------------

Editat de moderator: te rog ca de acum inainte sa specifici in titlu si problema
Sir_Alex
Cablul de frana nu il atinge/antreneaza si pe cel de acceleratie?
Pe de alta parte, omitand prima varianta care e cam trasa de par, e posibil sa ai aer fals pe la servo. Da-i un search ca gasesti ceva topicuri.
tyyy84
prima faza cade!!!dupa cum am spus daca strang surubul si fac peda acceleratia scade...deci........

Aer la servo ???e noua are cum...deci repet am fos in service au scoso de acolo si au verificat-o din nou...deci membrana nu e sparta!!!

Cat despre fnctia de cautare...nu merge ,niciodata nu am gasit ceea ce am scris eu acolo...asta e

mersy
Ov
verifica si instalatia de lumini a masinii. Poate ai un scurt (sau un consum mai mare) pe undeva si cand calci frana, concomitent cu aprinderea becurilor de frana, creste f mult consumul, asta traducandu-se in o rezistenta mai mare a alternatorului, deci in scaderea turatiei. Ca sa verifici, scoate un papuc din contactul de frana (il gasesti in partea de sus a pedalei).

E doar o idee (stupida ce-i drept, dar usor de verificat) wink.gif
tyyy84
daca era din instalatie ,cand desfaceam surubul de la aer in nici un caz nu se tura motorul...
Cred ca trage aer fals pe undeva dar nu am idee pe unde si nici nu stiu cum aas putea verifica
DeXteR_G
Este vorba despre inst electrica si nici de cum de aere zic eu tongue.gif !!!
Si cand pornesti farurile nu ai o variatrie la motor,o cadere usoara de turatie???


In concluzie contacte imperfecte scurt circuit usor iti fura curent alternatorul.
florindu
Cand apesi frana, se deschide supapa de aer de la pompa de vacuum a servofranei, ceea ce, pe termen scurt, determina modificarea amestecului in carburator (debitul de aer fiind modificat).
La asta se adauga aprinderea stopurilor de frana, care creaza un consum suplimentar de curent electric, cu influenta asupra turatiei.
nvp_playboy
Cand pui frana , "furi " vaccumul creat in spatele clapetei de acceleratie,,,,vezi problemele legate de aer fals...vacumul...platini....de obicei e o crapatura pe furtun, langa kiuloasa......
tinu19_19
Exact asa pateam si eu. Specfici ca nu am servo-frana, si cand apaseam frana mai mult timp incontinuu, imi scadea turatia foarte tare, pana murea motorul.

Azi am schimbat platina, si am observat ca oricat as frana, turatia ramane perfect constanta...

Nu stiu daca neaparat platina e de vina, dar la mine merge acuma foarte bine si nu mai am probleme cu turaia !

Bafta
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.