Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Merge prost pe GPL la cald, merge perfect pe benzin
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
lucian_1985
Salutare,
Am citit multe topicuri despre gpl dar nu am gasit rezolvare la problema mea. Masina e logan 2006 de 1.6, instalatie tomasetto stag200 pusa din 2010, are 85.000km de cand are gaz.
Totul a pornit de cand s-a pus gaz de la mol, eu pun de la lukoil de obicei si in 9 ani nu am avut probleme, din pacate masina a fost la altcineva. A inceput sa mearga prost pe gaz, dar mai ales dupa ce se incalzea. Initial intrerupea sporadic la relanti si in accelerari cand plecam de jos de la 1200-1400rpm si dadea in nas pana spre 2500rpm, cateodata si cu 1 rateu pe evacuare, apoi era ok pana la 4000rpm. Dupa ce se incalzea mai mult, gen 30min de mers in oras, mergea efectiv in 3, se accelera f prost.
Am schimbat urmatoarele:
1. Mecanicul a zis ca poate e de la distributie de da rateuri, am schimbat-o, nici o diferenta
2. De la gpl au zis sa schimb rampa de injectoare de la gaz, a fost mai bine dupa, merge in 4 insa problema cu intrerupere in relanti, fluctuatiile de turatie si rateul pe evacuare nu au disparut. Dupa schimbatul rampei insa s-a putut circula pe gpl, a fost clar ca era ceva acolo. Apoi cei de la gaz au zis ca pe gpl lor le arata totul perfect, valori injectie, harta, facut calibrare, dat gaz +20% in zona 1000-1400 fara rezultat si nu mai au ce face.....au recomandat verificare aprindere.
3. Schimbat bujii cu originale desi aveau doar 14.000km insa nici o diferenta
4. Schimbat filtrele de la gpl, era murdar rau cel mic insa nici o diferenta dupa

Nu as vrea sa mai schimb bobina si fise pt ca sigur la schimb degeaba, pe benzina merge perfect si la rece, si la cald, absoluf nici o problema.
Pe gaz in continuare intrerupe in relanti dupa ce se incalzeste, nu se opreste motorul insa fluctueaza turatia, cand dau drumul la AC e mai pronuntata intreruperea, AC-ul ia din puterea motorului si parca nu are gaz suficient insa i-au dat gaz in plus din soft si facea la fel. Si in continuare cand accelerez tare fiind subturat gen 1400rpm, da in nas si da 1 rateu. Nu stiu ce sa ii mai fac, poate aveti vreo idee. Multumesc
Filip
Problema asta o am si eu la Opel Astra G 1.4 twinport. Tot asa, schimbat filtre, erau imbacsite, a mers bine cred ca nici 100 km si iar relanti oscilant, nu trage de la turatii joase, check engine, asta in trafic bara la bara si motorul la temp de operare.

Instalatie Tomasetto montata in mai 2018.

Edit: Am mai mers azi 20 km prin oras pe gaz, nu neaparat lent, dar mai turat si cu piciorul mai putin apasat in pedala, fara accelerari bruste. Cam cum ar trebui condusa o masina de fapt, daca vrei sa tina ambreiajul, sa nu smucesti suportii motorului, sa fii mai economic etc. Si a mers ok. Daca accelerezi smucit, o subturezi, injectia intra intr-un fel de limp mode, am observat - chiar daca comutam pe benzina relantiul continua sa oscileze iar la acceleratie sa urce greu in ture + check engine light. Solutia ca sa revin la normal - o repornire a motorului.

Ca o concluzie in cazul meu: mers lin, fara subturari si fara apasat smucit pe acceleratie. Daca o smucesc totusi si incepe sa traga prost - trag pe dreapta unde se poate si repornesc motorul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.