Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Lexus IS 220d
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
einstein1984
pai presiune in instalatiea de racire poate face de la garnitura de chiulasa....
G12 ca si toyota ca si Type D de renault e un OAT fara slicati, nu a vreo problema
cj98czh
este amintita mai sus dar nu vrea sa se "dea"la ea ..
Agrig
Cea mai "neagra" situatie ar fi o fisura in chiulasa care se deschide la temperatura.
4x4
Diesel life baieti, consumuri mici, fum gros si RKuri la motor laugh.gif
cj98czh
hai mah canta la alta masa ... vezi ca poate ai clienti la cotet si noi te retinem ..
wolfin
Esti cam suparat pe noi....
dandobre
QUOTE(cj98czh @ 17 Jan 2020, 16:36)
este amintita mai sus dar nu vrea sa se "dea"la ea ..
*



Chiar sunt curios daca ar funcționa așa ceva?
https://youtu.be/WRP10YxWuVk
Agrig
Gauri in termostat???
dandobre
Mă refeream la soluția de etanșare turnată în antigel.....
Agrig
Pai da, aia a dus la lipirea termostatului!
radmasa.gif
Avani
Am fost astazi la reprezentanta Lexus.
Dupa aproape 3 ore de investigatii, tester, proba de drum, demontat si verificat fizic DPF si altele, diagnosticul clar si asumat de reprezentanta este: injector nr 5 defect (cel responsabil de regenerare). Este cel pe care l-am curatat deja in alta parte, la acel service afiliat Toyota.
Solutia lor, inlocuire injector + resoftare ECU.

Cu siguranta nu este garnitura de chiulasa responsabila pentru fumul ala. Cica-i exclusa total din schema. Mi s-a comunicat ca putem sa testam daca e in mintile ei garnitura aia, insa ca sa faca asta trebuie sa forteze destul de tare motorul iar cu problema asta de acum, nu are niciun sens. Motorul merge rotund si nu-s probleme aparente prin zona.

Totodata, DPF e in mintile lui si lucreaza oarecum bine tinand cont ca acel injector nu prea-i furnizeaza ce trebuie. Suprinzator si pentru expert. Initial suspecta ca e spart, sau diverse. La final a zis ca e ok, insa daca mai merg asa cu masina, posibil sa-l distrug.

Cost verificare de astazi 1070 RON.
Cost remediere 3707 RON (injector 5 + resoftare ECU). Dureaza cam o saptamana sa-l aduca in service.

Pentru mine este evident ca voi alege sa repar masina in service Lexus. Isi vor asuma integral diagnosticul.

Las si eu astea aici.

[attachmentid=1628113280] [attachmentid=1628113281] [attachmentid=1628113282] [attachmentid=1628113283]


einstein1984
3707 lei??? uoooo, sunt ceva parale, dar aprecizei ca nu faci DPF off de banii aia!
MuciX
Ce inseamna ca isi asuma? Platesc ei diagnosticari si remedieri aditionale in cazul in care nu e de acolo?

Cateodata nu e nici dealerul mana cereasca.
cj98czh
pai ce saracie mah i-au facut de 1000 ron constatare? no ma rog ... Lexus ... mai mergi la 3 constatari din astea si ai dublat valoarea masinii ..
Avani
@einstein1984: Cum, pot anula DPF?
Glumesc. smile.gif

Pai i-am intrebat, de mai multe ori. Le-am spus ca nu sunt la prima diagnoza si cumva, de data asta nu mi-o mai joc pe incercatelea.
Daca eu le dau 3.7k RON, mai scoate fum? Raspunsul lor cat se poate de transant, ca nu o sa mai scoata si ca problema va fi rezolvata.
Acum, daca si la Lexus voi crede ca reprezentanta nu-si asuma diagnosticul si lucrarea efectiva, atunci e nasol de mine si de masina.

Legat de pret, ehe, ala e negociat.
Initial programarea era de 1h tehnologica = 356 ron
Vine de la receptie, domne, stiti, expertul a zis ca dureaza intre 1-6h. Deci, maxim 356 ron*6h = 2136 ron doar diagnosticarea. Le-am zis, ca daca vor, ne mai intindem doar la 2h peste ora aia cu programarea.
Dar ca e cam mare marja aia ca poate dura 1h sau 6h. Norocul meu, ce sa vezi, ca a durat fix cat le-am zis ca trebuie sa dureze si ca le platesc.
cj98czh
succes .. eu as cauta injectorul ala in alta parte .. si monta tot in alta parte .. sunt convins ca ajungi la 25% din suma ceruta de ei ..
Avani
Mersi, nu le-am lasat momentan masina. Acum 5 minute eram decis, acum sunt indecis. Stau bine, ce sa zic. Acum mi-o asez ca rezolvarea e la ei in service.

O sa-mi fac si eu calculele sa vad ce si cum. De la ei, urmaream diagnosticul. Ce-mi da cu virgula, e ca inteleg ca e musai acea resoftare ECU, ori pe asta as face-o la ei. Nu m-as risca in alta parte.
Acum, daca le dau vreo 655 RON pentru resoftare ECU si injectorul ala cumparat si montat in alta parte nu o fi bun, nu pot sa mai arunc vina pe ei. Ca n-am facut toate operatiunile in reprezentanta lor.
In principiu merg la ei pentru remediere, e vorba de siguranta pe care o voi avea dupa operatiuni. In acceptiunea mea nu am sa stau sa ma targuiesc ca la usa cortului in caz ca nu se remediaza.
einstein1984
resoftarea as fi surprinsa sa o poti face oriunde altundeva unde sa nu fie toyota scris pe usa. si posibil sa fie mai multe evolutii d einjector din ala, unele cuplate cu o anume versiune de soft. e la "altii"poate iei o varianta mai veche
tatabobu
QUOTE(einstein1984 @ 22 Jan 2020, 14:06)
as fi surprinsa
*



Ai ceva sa ne marturisesti? intrebare.gif
cj98czh
mah .. dupa mine ... al 5-lea injector lucreaza doar cand DPF isi face regenerare ... atunci de ce fum la mers normal prin oras ? ca doar regenerarea si-o face o data la 150 km sa zicem ... la Vagon am media intre ultimele 5 regenerari de 380 km, ca a vazut si destul oras ... in sezonul cald cand nu prea stam in weekend acasa si vede des drumuri inafara urca catre 6-700 km media pe ultimele 5 regenerari ...
Avani
Păi înțeleg că da, fumul ăla iese de fiecare dată când încearcă să își facă regenerarea. Iar de fiecare dată când încearcă asta, eșuează lamentabil și cumva intră într-o buclă d'asta. Mașina cumva nu își mai face regenerarea aia, nu complet, nu în parametrii. Oricum e ceas cu fumul. Apare fix în aceleași locuri pe un traseu parcurs zilnic. Fix când îndeplinește niște criterii.
La o primă căutare înțeleg că există o versiune mai nouă de injector, puțin modificat. De aici și remap ECU.
cj98czh
atunci .. du-te marca banul, sa speram ca scapi de buba asta .. si macar stii o treaba ...
tatabobu
A existat vreun recall pe treaba asta?
Avani
Cei din reprezentanță nu mi-au zis nimic de genul. Oricum nu se mai aplică sigur la mine. Că nu am istoric full pentru mașina asta iar eligibilitatea pentru recall se face doar în anumite condiții.
Eu i-am întrebat dacă avem vreun update mai nou de soft, poate poate. Cică nu e nimic nou sau altceva pe țeavă.


le: injectorul DENSO vad ca-l gasesc nou aici si la 265 ron vs 2400 ron la reprezentanta.
dandobre
Eu unul as face reparatia la ei.......pana acum sunt singurii care par ca au pus un diagnostic corect......
Toti Gigeii si-au facut service si se dau cunoscatori, am destui cunoscuti care si-au luat tepe pentru ca s-au calicit......
Aaaa, daca ai niste oameni ok la care mergi de ani de zile si sti ca fac treaba buna, da, dar aici nu e cazul......

LE - sigur e aceeasi piesa? Diferenta de pret e uriasa.......
AndreiMR
Da, are sens ce zic ei, fara aportul injectorului respectiv nu ajunge niciodata la temperatura necesara pentru regenerare...ziceam de la inceput ca alea sunt simptome de DPF care nu isi mai face regenerarea. Acum, ca e din cauza injectorului si nu a DPF e un lucru bun, sigur e mai scump de inlocuit DPF-ul smile.gif Eu as face la ei reparatia, cu piesa lor, nu m-as complica cu piesa luata de altundeva fiindca daca nu functioneaza, n-o sa ai pe cine trage de urechi. Asa, macar ei si-au asumat diagnosticul asta si rezolvarea problemei.
b06fcn
Si eu zic la fel...reparatia nu pare foarte scumpa, ai si garantie la piesa...
cj98czh
intradevar .. merita din plin diferenta de 2135 ron ... pt. garantie la piesa ... cumperi 10 la pretul unuia din reprezentanta ... producatorul piesei este acelasi ..
dandobre
Pentru diferența aia de 2000 de lei m-aș risca cu cel ieftin....
Cutuma nu era ca dacă faci reparația la ei iti scad costul constatării din preț?
Avani
Nu mi-au propus chestia asta și prin foile alea din recepție de le-am citit, nu se preciza așa ceva.
Eu am plătit/cumpărat un serviciu, respectiv diagnoza. Scurt pe doi, atâtea ore, atâția bani. M-am conformat la final, nu e genul de loc în care să solicit mokăciuni.
Solon
La al padrino ai cerut oferta pt injector? Du-te la coyota in pipera si platesti manopera pt montaj cu piesele clientului si vezi ca poate au si diagnoza pt lexus. Pana la urma e cam aceeasi firma.
AndreiMR
QUOTE(cj98czh @ 22 Jan 2020, 16:04)
intradevar .. merita din plin diferenta de 2135 ron ... pt. garantie la piesa ... cumperi 10 la pretul unuia din reprezentanta ... producatorul piesei este acelasi ..
*



La capitolul DPF și anexe părerea mea e ca aftermarket nu funcționează pe termen lung și e doar o soluție de moment ca să vinzi mașina. Eu nu aș fi sigur că piesa aia de 200 de lei e identică cu cea de la Lexus din service. As cere, de curiozitate, oferte și la magazinele de piese auto de la noi. Cu piese de pe eBay chiar nu ai nicio șansă pentru garanție
Avani
QUOTE(Solon @ 22 Jan 2020, 18:16)
La al padrino ai cerut oferta pt injector? Du-te la coyota in pipera si platesti manopera pt montaj cu piesele clientului si vezi ca poate au si diagnoza pt lexus. Pana la urma e cam aceeasi firma.
*


Păi acolo am fost, Toyota Nord, cel din giratoriul ăla unde e Omv și McDonald's.
Nu am cerut ofertă, știu că mi-ai zis de al padrino. O să verific și la ei.
YRX
E ceva ciudat... totusi.
Presiunea diferentiala e maricica dar nu extraordinar. Diagnoza e facuta si aiurea, nu se stie gradul de incarcare DPF. Daca e imediat dupa regenerare e mare, daca nu... nu e.
Daca DPF-ul rata cateva regenerari aveai martor aprins in bord.
einstein1984
QUOTE(dandobre @ 22 Jan 2020, 18:01)
Pentru diferența aia de 2000 de lei m-aș risca cu cel ieftin....
Cutuma nu era ca dacă faci reparația la ei iti scad costul constatării din preț?
*


aia merge la un deviz de asigurari, nu la o diagnoza
dandobre
Deci știam eu ceva, dar nu ce trebuie....... up.gif
dizzy
Apreciez faptul ca nu i-ai dat jos DPF-ul
Totusi, doar ca intrebare tehnica, daca ai da jos DPF-ul si ai anula din controller, nu s-ar rezolva problema?
cj98czh
DPF nu se da jos ... ca se verifica la ITP si in trafic ... DPF se demonteaza, se taie pe partea cu caroseria, se goleste miezul, se sudeaza, se monteaza carcasa inapoi (nu se vede nimic) se merge la meserias .. se resofteaza cu DPF off, eventual si EGR off ... si se circula frumos si legal radmasa.gif radmasa.gif

Fiind Euro4 .. ia ITP pe bune .. fara greata atat timp cat catalizatorul este in mintile lui ..

Cost ... cam jumatate din cat costa injectorul si resoftarea in reprezentanta ..
dizzy
intreb daca si-ar fi rezolvat problema tehnica.
Restu-s detalii.
Octavia avea catalizator simplu, fara DPF si era EURO4 luat pe bune, fara spaga.
MuciX
Doar ar disparea simptomul asta. Ar crea o alta problema in alta parte.

Vorbesc in calitate de om care a facut preventiv o incropeala de genul si care cu mintea de acum regreta putin taranismul.
dizzy
De curiozitate tehnica, ce problema a creat in alta parte?
MuciX
Faptul ca polueaza mai mult?
cj98czh
vezi tu ... rar bembeu fara dpf off si egr off ... alea is primele ..

Nici eu nu sunt de acord cu asa ceva .. dar de facut se face la greu ... si culmea masina merge mai bine, trage mai bine ... etc ... si nu sunt multi sa stea sa le rezolve asa cum ar trebui ... pentru ca poate sa fie de scurta durata rezolvarea ...
MuciX
Era la Ford, bemveu diesel nu am avut, desi sunt in cautari acum.
Avani
QUOTE(dizzy @ 23 Jan 2020, 10:03)
Apreciez faptul ca nu i-ai dat jos DPF-ul
Totusi, doar ca intrebare tehnica, daca ai da jos DPF-ul si ai anula din controller, nu s-ar rezolva problema?
*


Ba da, clar s-ar rezolva toate cele. Pentru ca s-ar dezactiva tot procesul de regenerare pe care incearca masina sa si-l faca. Deci, inclusiv acest injector nr 5.


QUOTE(cj98czh @ 23 Jan 2020, 10:10)
DPF nu se da jos ... ca se verifica la ITP si in trafic ... DPF se demonteaza, se taie pe partea cu caroseria, se goleste miezul, se sudeaza, se monteaza carcasa inapoi (nu se vede nimic) se merge la meserias .. se resofteaza cu DPF off, eventual si EGR off ... si se circula frumos si legal  radmasa.gif  radmasa.gif

Fiind Euro4 .. ia ITP pe bune .. fara greata atat timp cat catalizatorul este in mintile lui ..

Cost ... cam jumatate din cat costa injectorul si resoftarea in reprezentanta ..
*



Exact. Aici ai dreptate. Fiind euro4 la dpf off, catalizatorul trebuie sa fie in mintile lui si nu sunt probleme cu noxele la itp. Stiu asta de cand am fost la RAR. Am si povestit intamplarea aici in jurnal. Cand am vazut ca la inspectie, i-a dat ala talpa si iesea fum ca acum in zilele "bune" si nu a avut nicio problema. Efectiv iesea aceeasi cantitate de fum pe care o vad eu acum la regenerari. Atunci m-am si panicat putin, ca era prima oara cand vedeam fum la masina. Si cu toate astea, a luat ITP-ul la RAR fluierand.


Nu ma gandesc sa fac dpf off, desi nu mai e nici ala la prima tinerete. E clar ca mai devreme sau mai tarziu ajung sa ma iau de el intr-un fel, pentru ca merg 80% din drumuri in oras. Acum sincer, mi se pare ca poluez mult mai mult decat daca as avea dpf off, asta e si motivul pentru care evit sa mai merg cu masina.

Inca nu am luat decizia pentru ca daca as face interventia (si cel mai probabil o voi face ca la carte) voi ajunge in nici jumatate de an de posesie, cu cheltuieli la masina de 2.5k EUR, fix jumatate din cat am dat pe ea. Si, daca aleg sa continui sa mi-o aranjez pentru mine, atunci trebuie sa fiu decis sa o mai tin vreo 2 ani cel putin.
Ori eu, inca nu am luat decizia daca continui sa o tin sau nu.
cj98czh
cumparata cu 5k ... investit in ea 2.5k .. in 6 luni ... ii faceam vant demult ...clar financiar nu este rentabil ... sa o vinzi ... o sa fie mai greu din cazua motorului de 2.2 .. acuma decizia ta, banii tai ... toate posibilitatile au fost enuntate oana acum smile.gif

eu intreb doar atat .. alegi calea legala .. mergi la reprezentanta, schimbi injectorul .. resoftezi ... daca nu iti rezolva problema ? sunt 100% convins ca aia o sa ridice din umeri .. eu asta au vazut in urma testarii si asta au schimbat ... tu ramai cu 1000 de coco dati ... si o iei de la capat ..?!?
Avani
Pe de alta parte, un lexus in mintile lui la 7.5k eur, ar fi un pret corect, in opinia mea. Cumva ma apropii de pretul real al unei masini corect intretinuta.


le: daca fac toate operatiunile recomandate de ei, si masina scoate fum in continuare, am sa le cer inapoi nu doar costul inlocuirii si pretul injectorului cat si resoftarea, ci si banii pe diagnoza. Adica, cum era aia, dau un ban dar stau in fata. Daca aleg sa ma comit cu ei pe asta, vreau certitudine 100% ca nu o sa mai am problema asta. Inainte sa ma angajez cu ei pe reparatie, imi vreau confirmarile din nou de la ei. Chestii asumate altfel, ii dau in judecata. Nu de alta, dar ar fi mai ieftin sa-i dau in judecata decat sa continui sa mai caut rezolvarea in alta parte.
Andy_ACS
Eu zic sa repari la reprezentanta. Platesti cat ti-au zis, ai cele mai multe sanse sa rezolvi si sa fie ceva de durata, iar in caz de probleme, fiind service oficial, ai dreptul la garantia pieselor si lucrarii, plus suport ANPC daca e cazul.
Nu as rezolva pe genunchi, si in niciun caz nu as anula DPF, e cea mai mare mizerie. Sper sa se schimbe ceva in tara asta si sa ii scoata din circulatie pe cei cu asa magarii, din cauza carora orice posesor de diesel cinstit e vazut ca un mare poluator.
cj98czh
pai pana acum 3 ani ... dieslul era cel mai eco cel mai cel .. de cand cu VW care nu sunt in stare sa faca un motor care sa respecte normele .. tanti Merkel a zis ca diesel-ul polueaza ...
4x4
QUOTE(Avani @ 23 Jan 2020, 10:58)
nainte sa ma angajez cu ei pe reparatie, imi vreau confirmarile din nou de la ei. Chestii asumate altfel, ii dau in judecata. Nu de alta, dar ar fi mai ieftin sa-i dau in judecata decat sa continui sa mai caut rezolvarea in alta parte.
*



wacko.gif
Daca, dar sigur nu, au sa iti dea nimica in scris, tot nu ai sa castigi nici un proces, care nu are sa fie nici mai rapid si nici mai ieftin decat un DPF OFF.

Faci asa, pentru o proba, 15 minute cu laptopu, iesi la o tura, vezi ce scoti pe toba. Iese fum, inca mai ai bani suficienti sa schimbi garnitura de chiuloasa. Nu iese fum, te duci si iti iei un injector de ala, mergi tot la baiat sa il monteze si softeze, sau la reprezentata daca vrei sa simti ca ai lexus.

Varianta care o alegi e efectiv cea mai proasta, ii doare pe aia fix la pix de ce tia promis tie receptionierul, daca chiar se simt cu musca pe caciula si le e frica de proces il dau pe guster afara si se spala de orice vina.

QUOTE(cj98czh @ 23 Jan 2020, 12:51)
pai pana acum 3 ani ... dieslul era cel mai eco cel mai cel .. de cand cu VW care nu sunt in stare sa faca un motor care sa respecte normele .. tanti Merkel a zis ca diesel-ul polueaza ...
*



Ca fapt, nici o masina (aproape) nu respecta "normele". Is total fake. Euro 6 polueaza pe strada cat ar fi trebuit sa polueze euro 4. Pana sa va luati de gigel cu 1.9 alh si teava goala, luativa de producatorii care vand milioane de masini care polueza garla...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.