Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Lexus IS 220d
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
dizzy
Nu credeam ca o sa ajung de acord cu 16.
Daaaar, are dreptate omul.
DPF off all the way.
psychoo
De asta nu vad speranta la romani.
Si nu doar egoismul celor carre nu isi permit sa isi intretina cazanul cat argumentele penibile cu care incearca sa se disculpe moral dar si nepasarea autoritatilor.
Sper sa iasa la ridicat taloane.
Chiar si asa tot in romanisme o vom da.
Vor circula fara talon motivand ca trebuie sa mearga la munca sau sa ia paine...
dizzy
Da omule, daca reprezentatnta si-ar asuma pe bune reparatia as mai intelege.
Dar, daca va mai da fum, reprezentanta o sa dea din umeri - ghinion bah baiatule!

Daca ar fi masina mea, as da de proba filtrul jos, as anula din soft.
As merge cu ea asa sa vad daca mai sunt probleme.
Daca nu ar mai fi, as lua un injector SH, as reprograma sistemul si as pune la loc FAP.


psychoo
Service-urile, pe langa incompetenta se si adapteaza.
Daca ar urma pasii din manual ar remedia problema.
Doar ca asta implica niste costuri, iar daca acele costuri depasesc un prag psihologic propun ei clientului sa faca ilegalitati ca "e mai eftin boss si mai bine pt motor".
einstein1984
QUOTE(dizzy @ 27 Jan 2020, 09:22)
Nu credeam ca o sa ajung de acord cu 16.
Daaaar, are dreptate omul.
DPF off all the way.
*


ai coborat la nivelul lui
wolfin
Au pateul....
pishky
QUOTE(psychoo @ 27 Jan 2020, 08:54)
Service-urile, pe langa incompetenta se si adapteaza.
Daca ar urma pasii din manual ar remedia problema.
Doar ca asta implica niste costuri, iar daca acele costuri depasesc un prag psihologic propun ei clientului sa faca ilegalitati ca "e mai eftin boss si mai bine pt motor".
*



reprezentanta nu o sa iti propuna niciodata "scurtaturi",
ei iti zic cat costa.
ce faci tu dupa, ii duare la bascheti.
AR-18-MOS
QUOTE(dizzy @ 27 Jan 2020, 08:22)
DPF off all the way.
*


Se vede că sunteți civili.
Corect e: DPF Off, EGR Off și stage 1. rolleyes.gif
marksman
QUOTE(AR-18-MOS @ 27 Jan 2020, 21:40)
Corect e: DPF Off, EGR Offdelete și stage 1. rolleyes.gif
*


rolleyes.gif
wolfin
Sper in 10 ani sa nu mai existe astfel de masini.
dizzy
QUOTE(AR-18-MOS @ 27 Jan 2020, 22:40)
Se vede că sunteți civili.
Corect e: DPF Off, EGR Off și stage 1. rolleyes.gif
*


Mascuzatz!
Am lixit la lectiasta.
bmwh548
QUOTE(wolfin @ 28 Jan 2020, 00:31)
Sper in 10 ani sa nu mai existe astfel de masini.
*



Eu sper sa se introduca si sa se aplice o lege in care sa li se deschida dosar penal posesorilor de astfel de cotete.
cj98czh
Corect, as zic si eu ...

"Problema" este ca se practica si prin state cu apa calda ... in FR, UK, etc ... sa nu crezi ca suntem noi mai deosebiti .. si la testul ITP nici de la noi si nici din afara nu au cum sa vada .. daca filtrul este acolo (chiar daca gol) si resoftarea a fost facuta de cineva care se pricepe ...
marksman
Un dizel in mintile lui, chiar fara DPF, nu fumega vizibil.
einstein1984
decat la acceleratie,(si euro 3 si euro 4 fara dpf, ca la euro 5 toate au dpf) si in special alea cu stage 1, 2, 3.
MuciX
Tractorina nearsa, pesemne. Turbo si injectoare cu maxim de eficienta.
cj98czh
QUOTE(einstein1984 @ 28 Jan 2020, 10:23)
decat la acceleratie
*



decat deloc daca functioneaza cum trebuie ..

28 Jan 2020, 10:32:
QUOTE(einstein1984 @ 28 Jan 2020, 10:23)
in special alea cu stage 1, 2, 3.
*



aia este alta mancare de peste ...
dandobre
Meganul din 2006, norma E3, 1.5 -80cp, a scos fum de nou, la forjă.....
Fordul din 2008, norma E4, 1.8 - 115cp, mai puțin, dar tot destul de mult.....
4x4
Delirati grav cu dieselu vostru curat in sarcina. Voi nu intelegeti ca fix asta e discutia post dizelgate, ca atunci cand sunt conduse normal pe strada toate scot fum??

Trueinitiative.org Luati si va verificati troacele si postati aici sa vedem cat de curate sunt. Eu beu un shot de ulei pentru fiecare care scoate norma smile.gif)
psychoo
Asa ca hai sa scoatem filtrul sa poluam de tot.
Dupa noi potopul, nu?
Sau ce anume doresti sa spui?
4x4
Departe de ce ai scris tu, si mie imi place aerul.
Spun ca daca ai diesel chiar si stock, ar trebui sa fii ultima persoana care sa se ia de paiu din catalizatorul anulat sau nu al altora, si ca masinili oricum polueaza, daca ai una si o conduci nu poti fi lupu moralist, decat daca masina ta e la pedale. Atat.
psychoo
Daca am diesel nu am voie sa militez pentru respectarea legii ca sa poluezi 1x si sa tac din gura cand altii incalca legea ca sa polueze 50x. Am inteles.
Vezi tu, dreptul la opinie este permis si lupilor moralisti.
Chiar si daca imi scot eu dpf.ul tot am dreptul sa te judec pe tine daca o faci. M.as numi ipocrit, dar as avea tot dreptul.
Sper si eu la o legislatie care sa dea inchisoare cu executare la prima abatere celor care fac asemenea lucruri. Si da, am diesel si dpf functional.
Si cand va pica dpf.ul voi pune altul.
Si tot voi blestema in continuare toate fumigenele pe care le intalnesc si nu le voi permite accesul in coloana in fata mea.
marksman
Vand Passat diesel, fara DPF din fabrica biggrin.gif
dizzy
Sa presupunem ca il scoae la vanzare asa.
Probabil ca cine il ia ii va face imediat DPF off , si aia e.
E prea ok masina pt rabla. Si oricum va polua.
Detinatorul isi va cumpara o masina noua iar productia ei va polua si aia destul.
CT-05-DGP
Sa-l vedeti pe mr. bean la pensie...fugiti copii
Avani
Si-am ajuns si la 10k km parcursi cu masina.

In ultimele 2 saptamani, doar razlet a mai eliminat fum. Mult mai putin ca si cantitate dar si ca durata. N-am schimbat si nu i-am mai facut nimic. Doar motorina de la Rompetrol si condus normal. In ultima luna n-am scos-o nici pe la vreun drum lung. Nu cred in lucruri de genul ca 's-o fi reparat singura', insa tind sa cred ca problema se acutizeaza atunci cand temperatura de afara e mai scazuta. Odata cu vremea frumoasa, cam 5-10% maxim se mai manifesta fata de cum se comporta atunci cand era mai frig. Adica, diferenta e colosala. Fum/abur nu scoate neam nici cand o pornesc, nici la mers normal inainte/dupa ce temperatura apei ajunge la valoarea optima.

Pana la urma, cred ca-mi vad de treaba mea cu masina asta si sa ma bucur din nou de ea. Am renuntat sa o mai caut pe undeva.

Singura chestie pe care trebuie sa o mai rezolv, e sa ma duc in service sa-mi schimbe minibucsele/minitampoane, vreo 4 la numar, la pedala de ambreiaj. Cand o apas, scartaie. Au incercat prin toamna sa o unga putin dar a fost frectie la picior de lemn.

Consumul in Bucuresti variaza usor in jurul valorilor 11.5-12% cu viteza medie 16-18 km/h. Am avut un 12.7% cu viteza medie 14km/h.

[attachmentid=1628114758]
dizzy
Am vazut o sora de-a ei cu nr de IF.
Tot neagra.
La mine in sat ala e negru
Pe frig, dadea puf negru-cenusiu la plecarile de la stop.
Avani
A mea nu e neagra, e un gri foarte inchis. smile.gif
b06fcn
Dupa ce faci operatia cu pedala de ambreiaj ma intereseaza si pe mine detalii, ca si a mea are un lejer scartait cand e rece...
Bicicleta galbena
QUOTE(Avani @ 5 Mar 2020, 13:09)
Pana la urma, cred ca-mi vad de treaba mea cu masina asta si sa ma bucur din nou de ea. Am renuntat sa o mai caut pe undeva.

[attachmentid=1628114758]
*



aplauze.gif

Avani
Am profitat de vremea frumoasă de afară și astăzi am dat o fugă până la mare.
Mașina s-a comportat impecabil.
Pe tempomat am avut 135-140 km/h, 470 km, consum mediu 7.5%, 2 adulți și un kinder, portbagaj pe jumătate plin. Nu a scos gram de fum.

[attachmentid=1628114834] [attachmentid=1628114829]
Avani
Între timp, am reușit să îmi mai rezolv un pitic care mă deranja. Azi am înlocuit protecția de pe stâlpul A de pe partea șoferului. Aparent fostul proprietar a cam ars-o pe aia de dinainte.

[attachmentid=1628117015] [attachmentid=1628117016]

Mașina de la ultimul update a mai parcurs ~1k km, exclusiv în oraș. Așa cum mă așteptam odată cu încălzirea vremii, nicio urmă de fum.

Și tot găseam niște lăbuțe pe capotă, am prins în fapt vinovatul.
[attachmentid=1628117014]
Avani
Weekendul trecut am mai parcurs vreo 950 km în 3 zile. Sâmbătă am fost pe plaja Tuzla, iar după aceea am luat-o spre munte. Traseul în astea 3 zile a fost: București - Tuzla - București - Transbucegi - Lacul Bolboci - Padina - Peștera Ialomiței - Poiana Brașov - Brașov și întoarcere în București pe DN1A.

Mașina s-a comportat foarte bine. Consum la final de vreo 7,6%, viteză medie pe la 60 km/h.

[attachmentid=1628117853] [attachmentid=1628117854] [attachmentid=1628117855] [attachmentid=1628117856] [attachmentid=1628117857] [attachmentid=1628117858] [attachmentid=1628117859]

Le:Ce i-am mai făcut înainte de drum, a fost să îi curăț mai bine bordul și diverse plastice cu Sonax Xtreme cockpit cleaner (link produs) . Nu aveam mari așteptări de la soluție, dar și-a făcut pe deplin treaba. Modelul ăsta de mașină în medii foarte calde, pe la americani cel mai des, are o problemă cu "melting/sticky dashboard". A fost chiar o extensie de garanție de la Lexus pentru tipul ăsta de problemă. La mine nu e afectat foarte tare, însă praful sau diverse impurități se curăță destul de greu de pe bord, bordul fiind unul mai lipicios din cauza materialului.
Bicicleta galbena
QUOTE(Avani @ 12 Jun 2020, 12:42)
- Lacul Bolboci - Padina - Peștera Ialomiței

Tot aici am fost si noi, tot we trecut smile.gif

[attachmentid=1628117875]

Cu 407 ce-ai mai facut, l-ai dat?

Avani
Dacă știam că e așa aglomerat, nici că m-aș fi încumetat. Pe mine, de fapt pe kinder îl interesa peștera. Dar înțeleg că a fost primul weekend cu Transbucegi deschis.

407 l-am dat așa ușor lovit cum era. La vreo 2-3 luni de la accident am primit și răspuns de la asigurator, mașina avea alt proprietar atunci. Cum a dorit să și-o facă în regie proprie, i-am dat și despăgubirea de la asigurator, cam 3000 ron. La Eurial Militari devizul final era vreo 6800 ron.
M-am mai văzut cu noul proprietar, la vreo 2 luni după ce i-am dat-o mașina avea deja gpl pus pe ea și era foarte încântat de mișcarea asta. O mașină după care și acum regret că am dat-o. Un motor corect, o mașină spațioasă și foarte confortabilă cu aproape 0 probleme. Aproape 4 ani am ținut mașina aia.
Avani
Weekendul ăsta am mai alergat vreo 700 km.
Mașina s-a comportat foarte bine. Ce am sesizat de data asta, față de o benzină aspirată, că e mașina goală sau că sunt 4 adulți în ea și cu portbagaj pe jumătate plin, mașina trage la fel. Adică foarte bine. Se cunoaște clar cuplul de diesel față de un aspirat. În sfârșit pot da și eu o bilă albă dieselului.

Viteză medie 70 km/h și un consum de 7,1%.

[attachmentid=1628118106] [attachmentid=1628118105]
dandobre
Când aveam fordul și tractam remorca, îmi dădeam seama de greutatea ei la prima frână.. așa e, cuplul dat de turbo e f bun...
Bine că te bucuri de mașină și ai depășit perioada aia când o tot căutai de fum... smile.gif
Avani
Mașina adună liniștită kilometri, fără incidente. Suntem pe la 175k. Și-a scos fumurile din cap de le avea, pentru că de luni de zile nu am mai văzut absolut niciun puf. Mai discutăm în toamnă/iarnă când mă aștept să îmi facă iar mici figuri.

A făcut la finalul lunii iulie 1 an și 15k km de când e la mine. Per total, sunt mulțumit de mașină. Singura chestie care mă cam încurcă, e faptul că bancheta nu se rabatează, dar găsesc soluții de moment.

De exemplu am băgat bicla în mașină, cu roata față demontată. Bicla a încăput la mm pe bancheta spate. Dacă aveam un mtb nicio șansă, când la 407 mi-a încăput un mtb în portbagaj cu bancheta rabatată, fără să îi demontez ceva.

[attachmentid=1628119535]

Nu e cea mai practică și nici cea spațioasă mașină din clasa asta, dar nici nu mă încurcă foarte tare.

Merge doar cu motorina aia ieftină de la Rompetrol iar consumul rămâne în limitele așteptate de mine, unele rezonabile în funcție de cum o conduc.

[attachmentid=1628119536] [attachmentid=1628119537]
bgdrenault
mtb ul meu cu roti de 26 e mai mic decat ce ai tu acolo
Avani
Ai și tu dreptate, contează și dimensiunea mtb-ului. Eu când am făcut afirmația mă raportam la fosta biclă cu roți de 29". Că pe aia o bagasem în 407. Cu ocazia asta confirm că mtb-ul lui fimiu de 20" intră în portbagajul lexusului dar tot cu roata față demontată. Dar e la limită în portbagaj.
Bicicleta galbena
QUOTE(Avani @ 7 Aug 2020, 11:00)
la 407 mi-a încăput un mtb în portbagaj cu bancheta rabatată, fără să îi demontez ceva.
*


Inseamna ca eu sunt idiot, ca m-am chinuit un sfert de ora sa bag mtb-ul (roti 28) si n-am reusit, am stat cu portbagajul deschis si o bucata de roata afara. Bordul piuia in draci. Noroc ca distanta era mica.


Avani
Prea comod un pic. De demontat nu aveai ce demonta, doar slabi puțin șuruburile de la pipa cât să îți poți poziționa ghidonul să fie paralel cu cadrul, în lungime încăpea sigur.

Cam așa a arătat bicicleta în Lexus, deloc elegant.
[attachmentid=1628119553]
Bicicleta galbena
Corect, acolo a fost spilul.

Avani
Făcut ieri și ITP-ul la 175.042 km.
Trecut fără emoții, inclusiv la partea de noxe.

Mi s-a rupt acoperitoarea de cauciuc de la pedala de ambreiaj. Habar nu am cum o fi cedat. Am încercat să o lipesc, dar a ținut fix 1 zi. Ca să nu îmi bat capul prea tare, că online nu am găsit, intrat de curiozitate în primul magazin de piese auto din drum, cerut orice model de acoperitoare d-asta. Aveau doar unul singur, pentru Logan, la prețul de jumătate dintr-un pachet de țigări, am zis că merită testul.
Luat și montat. Încape perfect și stă foarte ok. Decât deloc, mai bine așa pe moment.
Îmi aduc aminte cu nostalgie de un topic de pe aria megane 2, cu piese compatibile între Logan și Megane. Uite că de Logan mai merge și la Lexus.

[attachmentid=1628119937] [attachmentid=1628119938]
Avani
Întors după o săptămână la bulgari, 1k km, consum 7,2%, 10-20km/h peste limitele legale. Mașina la ieșirea din țară, pe la Negru Vodă, a avut ceva emoții. Am oprit pentru alimentare iar după 5 minute de staționat, când am apăsat butonul de start, a dat să pornească de vreo 10 ori până aproape a consumat tot curentul. Simptom de baterie dusă, doar că bateria nu are niciun an pe mașină. Mai ziceam eu pe la începutul topicului că atunci când motorul e destul de cald sau mașina a staționat sub o oră , când dau să o pornesc, atunci pleacă ceva mai greu. Până acum însă, a plecat de fiecare dată. De data asta, n-a mai vrut. Cumpărat cabluri din benzinărie și pornit la cabluri. Cât m-am mai mișcat prin Nesebar, nu a mai făcut figuri gen să nu pornească, dar tot o ia la a doua, treia încercare. Dimineață sau după 3 ore de staționat, pleacă exemplar.

Eu suspectez electromotorul, motiv pentru care destul de curând o să le fac o vizită celor din Baicului, renumiți pentru recondiționarea de electromotoare.

Pe de altă parte, mașina are o opțiune, când pun contactul, pot alege "priming on"(amorsare pompa) , by default e "priming off". Rămâne on doar pentru prima pornire. Dacă las pe on și după câteva secunde pornesc motorul, pleacă impecabil. Trebuie să mai testez și să mă mai joc un pic cu asta până să ajung la electromotor. Deși opțiunea îmi aduc aminte că am mai folosit-o și uneori tot greu pleca.

[attachmentid=1628120215]
cj98czh
daca invarte nu este electromotorul sau bateria, mai degraba aer pe instalatie ...

de ce ai mers pe Negru Voda si nu clasic pe Ruse? drum mai bun, km mai putini ...
Avani
Învârte da, dar poate nu dă suficient curent pentru pornire. Ideea e că apăs butonul și aștept după ea să o ia din loc. Înțeleg de ce nu a mai plecat atunci, pentru că vreo 20 secunde a învârtit la automat. Fiind la automat, nu prea pot eu să o opresc ca și cum aș face-o cu clasic, cu butuc. Și eu m-am gândit la aer pe instalație, posibil de asta să meargă mai ok cu "priming on". Dar totuși după ce si-a dat suflarea, pe cabluri a pornit relativ ok, imediat. Doar conectat cabluri și pornit mașina. Fără să aștept ceva. Vom vedea, rămâne de investigat, nu mă grăbesc.

Am luat-o pe la Negru Vodă pentru că nu plecasem din București, ci din Brăila, iar waze pe acolo mă ducea. Ori pe acolo ori cu bacul pe la Călărași. M-am întors însă ieri pe la Ruse.
xmisterx
Daca si constructorul a introdus optiunea aia de amorsare pompa cu siguranta a stiut el ceva ca se dezamorseaza instalatia.
Avani
Pare tot mai plauzibilă varianta cu aerul pe instalație.
Ăsta aici oferă și ceva detalii legate de sistem.

QUOTE
Un-primed the engine will normally start after 20 seconds to a minute of cranking. At about 500 rpm for a starter, it means a lot of turns of the engine. My friend’s Desiel RAM truck took the whole minute while hooked up to my car with jumper cables to start. We did not know how to prime it and he didn't have the manual.


Nu prea amuzant cum începe descrierea:
QUOTE
I drive a 2006 Lexus IS 220d (yes the one with the worst engine Toyota ever made the 2AD-FHV).
blush.gif

E un fel de feature, nu chiar bug. Dar ăștia recomandă amorsarea doar după schimbarea filtrului de combustibil sau dacă rămân fără motorină. Eu, nu mă încadrez în nicio situație.
Avani
Mașina adună kilometri, în perioada asta mai mult urban.
Acum câteva zile a avut și primul botez. În dreptul spitalului de urgență Floreasca, pe Calea Floreasca, sensul de mers spre Floreasca, o începătoare s-a gândit să se oprească ceva mai tare în posteriorul meu. Înțeleg că m-a văzut că am oprit, se mergea încet în coloană, însă nu cred că au ajutat-o mașina și anvelopele. Era și ceva ud pe jos.
A doua zi, programat la revizie (înlocuit filtre și ulei) și urcat și pe elevator să văd daunele la interior. Armătura e îndoită, bara spate nu e spartă, ci e zgâriată și i s-a mai rupt un punct de prindere de pe partea stângă.
Am făcut amiabilă și aștept decizia asigurătorului (Asirom), fie reparație în regie proprie, fie reprezentanță Toyota (e pe lista de serviceuri agreate).

Partea cu pornirea mai grea la cald tot nu i-am dat de cap, am tot pus testere pe ea, și nicio eroare.

[attachmentid=1628121511] [attachmentid=1628121510] [attachmentid=1628121512]
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.