Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Tremurat motor, lipsa putere
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Probleme tehnice - Dacia SuperNova
profesoru
La o DSN simptomele sunt cam asa:

Dimineata porneste cu oscilatii de turatie, cateva secunde, merge rotund cat timp sta la peste 1000 de ture, apoi trepideaza la relanti. Are momente cand trepideaza mai rau, are momente cand trepideaza ceva mai putin.
Urca greu in turatii in sarcina, pana la 3000 de ture este bleaga,apoi parca isi mai da drumul.
Viteza maxima obtinuta e de 140km/h in bord in treapta a 4-a si putin peste 142 in treapta a 5-a.

Am verificat:
bobina de inductie, fise, bujii.
Am dat sonda lambda jos crezand ca este infundat catalizatorul. Cu ea data jos nu se schimba absolut nimic, ies gaze si pe gaura sondei si pe esapament.
Am inlocuit senzorul de turatie cu unul de pe alta masina, nu se schimba nimic.

Presupun ca din moment ce sta primele 15 20 de secunde la peste 1000 rotatii/minut si apoi coboara la 750 mpp-ul e ok.

Nu mai am idei ce sa ii fac, orice sugestie e binevenita.
Multumesc anticipat.
GIC
Pot fi multe posibilitati. Lipsa de putere inseamna lipsa de aer, de benzina, de scanteie, restrictii pe esapament si/sau admisie, sau gestionare proasta input/output calculator.
Lipsa scanteie - vad ca ai verificat
Gestiune calculator - partial verificat (aici cel mai sigur vezi cu o interfata)
Esapament - verificat
Lipsa aer - de verificat filtrul, aer fals, deschidere clapeta acceleratie
Lipsa benzina - pompa, filtru, injectoare

Daca masina e pe gaz, mai ai cate ceva de verificat .....

Ar mai putea fi frane blocate, culbutori dereglati etc etc dar mai putin probabil
Bicicleta galbena
Eu ma gandesc la impuritati in rezervor, pompa benzina imbacsita.

profesoru
Da... am mai stufdiat intre timp masina, ampus o interfata de diagnoza improvizata pe ea in cele din urma si un ddt.

Avea 8 erori memorate, toate erau erori gen scos mufa la injector sau la bobina de inductie.

Pompa o exclud din start, tiuie regulamentar la pornire cateva secunde si apoi functioneaza in permanenta.
Pe retur vine benzina, deci presiunea e suficient de mare in rampa.

Am schimbat injectorul 3, ca acolo se simtea cel mai putin lipsa scanteii cand am scos fisele. N-am mai verificat si bujiile deoarece au fost schimbate acum vreo 8000 de km. Dupa aceasta inlocuire motorul merge rotund.
Nu mai am senzatia ca se rupe masina daca pun o frana in treapta a 4-a si raman la 1500rpm.

Nu am testat viteza maxima pe care o prinde masinuta inca, am fost ocupat cu probleme casnice si n-am avut timp sa o scot pe autostrada.

Problema pe care o am acum si ma streseaza este ca la liber daca o turez peste 4000 de ture scoate un fgum albastru de toata frumusetea. As putea sa o duc la Fratelli pe post de masina de fum. Consumul de ulei a fost cam de 800 grame la 1000km.

deci ar fi momentul unei segmentari. Saptamana asta o am libera, ceva recomandari de segmenti ieftini si buni pentru aceasta limuzina imi puteti da?

Multumesc.
axabrt
Ieftin și bun nu exista.
Cunosc pe cineva care a segmentat cu ieftin și bun și peste 5000 km a desfăcut iarăși motorul.
Tu faci cum vrei, sunt banii tai
Adrian Frigo
Semeringurile de supape le-ai verificat?N-ar strica cu ocazia asta.
In rest,scapi cu segmentare.Gasesti(inca)Goetze sau Perfect Circle,ambele ok.Altceva nu merita.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.