Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Steway TCE90 merita?
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Diverse - Dacia Sandero
niveless
Servus lume buna. Sunt pe cale de a intra in clubul sanderistilor Stepway, varianta Ambiance cu motor TCE 90 la care adaug culoarea si medianav-ul astfel ajung cu costul la 8900. Credeti ca este o alegere inteleapta?
MuciX
Cam târziu acum, nu crezi? Mai degrabă așteptăm să ne spui tu.
niveless
Corect domnule, revin peste trei saptamani cand va iesi din fabrica, dar pana atunci poate ma ajutati cu niste sfaturi, as vrea sa montez si GPL, de la reprezentanta mi-au spus ca nu se monteaza pe Sandero. Motorizarea va fi 0.9 tce, se poate monta instalatie GPL pe un astfel de motor? Intre timp am renuntat si la Medianav, ma gandesc ca poate fi montata ulterio, pana una alta folosesc telefonul si nu stiu ce sa aleg la bonusuri intre senzorii de parcare sau doua cauciucuri de iarna. Greu cu masinile astea noi...smile.gif Hai salutari si multumiri pentru lamuriri si sfaturi
crick
Parerea mea este sa astepti cei 3 sau 5 ani de garantie si dupa aceea sa te gandesti la GPL. Eu sunt acum in concediu cu ea si fara sa o menajez ,dupa aproape 1000km(de acasa) , am un consum mixt de 6,3L/100km. Ti se pare un consum mare?Mie nu.
Daca la senzorii de parcare adaugi si o camera(fara ei nu ti-o monteaza), eu zic ca merita toti banii!Dar ai renuntat la Medianav...
Agrig
Adica o tableta chinezeasca infipta in bord?
Horatiu_Andrei
Doua cauciucuri? Senzori de parcare cati iti dau, tot doi?
MuciX
QUOTE(crick @ 11 Sep 2019, 21:14)
Ti se pare un consum mare?Mie nu.
*


N-o fi mare, dar tot ar costa mai putin daca ai folosi un combustibil la juma de pret.

Mai greu cu GPL la motorul asta, ca e injectie directa, parca.
Agrig
Eu sper ca nu, la alea cu injectie diracta trebuie FAP chiar la benzina.
torquemada
0,9 TCe (H4B4xx) e cu injecție indirectă, motorul are 7 ani de la lansare și tot e o necunoscută pentru unii.

Acum ai fără gpl (H4B408) și cu gpl (H4B410), pe 408 nu e indicat gpl, de ce... vezi motorul 1,2 16V D4F 732 și D4F734(cu gpl).

Montare gpl-ului anulează garanția la tot ce e afectat (motor, cablaje, tablă)
MuciX
QUOTE(torquemada @ 12 Sep 2019, 16:49)
0,9 TCe (H4B4xx) e cu injecție indirectă, motorul are 7 ani de la lansare și tot e o necunoscută pentru unii.
*


Așa eroare impardonabilă; sa nu știu toate motorizările din gama Dacia.

Cred că se poartă și în ograda inginerilor Dacia, sa ai cutie robotizată încă de pe Twingo 1 și tot sa nu reușești să implementezi una pe Sandero.
niveless
Multumiri de raspunsuri boierilor doar ca ati reusit sa ma bagati in ceata si mai rau.
Poi pe Logan se poate, pe Sandero nu? Nu e acelasi motor de 90 CP?
torquemada
Dacă vrei GPL din fabrică pe X52(Logan/Sandero/MCV II) vei primi H4B410 (0,9TCe euro6 S&S),
problema e la timpul de așteptare.

@MuciX, postul era la general, dar dacă te simți cu musca pe căciulă e problema ta, mai ales că forumul e DACIACLUB, nu [insert any car brand here] club.
niveless
Poi aici e buba, ca nu mai vin din fabrica cu gpl. Trebui montat ulterior.
Dar astia fac doua tipuri de motorizari (408/410)?
Sau 410 e ultima generatie?
torquemada
Sunt 2 motoare, unele piese sunt diferite pe 410, ai:

- 0,9TCe H4B408 Euro6 S&S - benzină
- 0,9TCe H4B410 Euro6 S&S - benzină + GPL

Timpii de așteptare sunt mari pentru 410 și e chiar posibil să nu mai poți comanda versiunea cu gpl - se face trecerea la Euro 6D-temp și Logan III e la ușă.
niveless
Sa traiesti! Inseamna ca am pus-o, probabil pun motorizarea 408 acum
daca nu mai ofera varianta cu GPL din fabrica .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.