cristi74
12 Jan 2006, 08:06
Am scapat putina apa la motor si a intrat pe gaura de deasupra coroanei, din dreptul electromotorului. Pe temperatura actuala sigur a inghetat inauntru. Acum nu stiu la ce sa ma astept ca s-a stricat.Problema care a aparut dupa incident este ca nu mai debraiaza. Mai exact daca o bag in viteza de pe loc si calc ambreiaju sta franata si nu o pot impinge exact ca si cum ar fi bagata in viteza dar ambreiaju necalcat. Cablu de ambreiaj nu cred ca e vinovat fiindca pedala e tare. Ce e de facut?
trebuie sa se dezghete, si apa se evapora in mers.
cristi74
12 Jan 2006, 08:28
Pe gerul asta nu se dezgheata pana la primavara! Totusi e posibil sa nu se fi stricat nimic ci doar sa fi ramas blocat ceva?
QUOTE(cristi74 @ 12 Jan 2006, 08:28)
Pe gerul asta nu se dezgheata pana la primavara! Totusi e posibil sa nu se fi stricat nimic ci doar sa fi ramas blocat ceva?
Baga masina intr-un garaj sau ceva ...ajunge sa se dezghete si mergi cu ea vreo juma de ora, nu cred ca s-a stricat nimic
nu stiu daca e o idee buna... insa stau si ma gandesc ce s-ar putea intampla rau daca "scapi" si niste antigel sau alcool tot pe acolo pe unde ai scapat si apa.
tunderbird
12 Jan 2006, 10:48
Foarte curios cum ai reusit performanta sa torni apa pe acolo.
Pedala de ambreiaj se duce pana la podea?
Parghia de ambreiaj are cursa normala?
In fine, incearca sa pornesti motorul cu levierul la punctul mort si lasa-l sa mearga pana se incalzeste motorul, caldura va ajunge si la nivelul volantei.
Daca mai stai mult si nu o pornesti sa se usuce apa chiar ca iti rugineste ceva pe acolo.Fa un drum cu ea si isi va da drumul.
cum am mai spus si in alt topic : baga a 1-a (sau marsarier, depinde de situatie) si cu ambreiajul APASAT da la automat. Masina o sa inceapa sa se miste dar la un moment dat, se va dezlipi discul de pe placa. II trebuie niste socuri. Am patit-o si eu (si masina statuse in garaj incalzit, asa ca n-are nici o legatura cu inghetul, ci doar cu faptul ca ferodourile s-au lipit pe placa).
didosdoru
12 Jan 2006, 18:55
Ov are dreptate.
NU sa stricat nimic la ambreiaj.Gandeste-te cata apa se duce ape acolo cand treci prin balti mai adanci.
Pana nu auzi poc si tronc totul se rezolva.
cristi74
13 Jan 2006, 07:50
S-a rezolvat. Problema era ca apa inghetase aproape instanteneu cam pe toti dinii coroanei. Electromotorul nu putea cupla. Dar mai bine ca nu am fortat-o ca sigur stricam coroana sau electromotorul (care era si nou).Am dus-o trasa la un atelier cu caldura si acolo am curatat coroana.
Electromotorul il schimbasem fiindca pornea f. greu la rece. Am pus si aprindere electronica, iar acum cu rotor si bobina noi porneste la sfert. Au costat 2 mil piesele dar pentru mine a meritat. Aviz pentru cei care au probleme cu pornirea, sa ia in calcul si varianta electromotorului fara putere.
tunderbird
13 Jan 2006, 16:57
Ne-ai cam indus in eroare, problema nu era la ambreiaj.
oricum, problem solved.
good luck.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.