Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 1.3 Tce 130 CP vs 1.5 dci 95 CP
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Dokker si Dokker Van > Dacia Dokker
jocherjocher
Buna tuturor, sunt interesat de achiziția unui Dokker în viitorul apropiat si nu stiu ce sa aleg intre cele doua motoare. Va fi a doua masina, in echiparea Stepway. Km as spune max 15 -20 mii intr un an, pe drumuri lungi in principal dar nu numai. Au amandoua 6 trepte, sunt destul de fasnete amandoua. La benzina ma atrage ca e mai putin pretentioasa la drumurile scurte, mai fiabila la rece. Va face 2 drumuri scurte zilnic. La diesel ma atrage consumul pe de o parte dar ma sperie dpf ul, tinand cont ca se sta foarte mult in trafic. Diferenta de bani intre cele doua nu ar fi o problema.
Voi ce pareri aveti? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
dizzy
Esti sigur ca Dokker e alegerea buna? As zice ca Breakul MCV ar fi mai potrivit in cazul tau.
Dokker e pana la urma o tuilitara cu scaune, nu o consider potrivita pt drumuri lungi daca vrei confort.
Pentru drumuri scurte, evident benzina. La drum lung dieselul e mai economic dar nu cu mult.
In cazul tau benzina pare a fi mai potrivita
torquemada
1,3 TCe GPF nu e momentan disponibil în configurator, în rest ai de comparat 240 Nm vs 220 Nm(bluedCIi95)

https://cdn.group.renault.com/dac/fr/transv...Dokker%20V2.pdf
RazvanF
QUOTE(dizzy @ 29 Nov 2019, 08:43)
La drum lung dieselul e mai economic dar nu cu mult.
*


Incarca un benzinar cu persoane si bagaje si pune-l la drum lung, acelasi test pe un diesel. La sfarsit trage linie, calculeaza si vei fi surprins.
Pentru initiator, atat timp cat faci sub 25.000 km/an atunci benzina este recomandata.
jocherjocher
Într-adevăr pe benzina la Stepway e doar varianta de 100 CP, pt cea de 130 trebuie mers pe echiparea superioara, Techroad.
Avand in vedere ca ulterior se poate monta si gpl, cred ca voi merge pe benzina. Bagaje poate dar multe persoane in masina, nu.
Un MCV nu ma atrage, mai am un Logan 2 si ca spatiu interior nu e nimic iesit din comun.

Daca mai aveti pareri, probleme de care v-ati lovit in exploatarea celor doua motoare, va astept.
torquemada
Înaite să faci afirmații ca mai sus, ar fi bine să te documentezi:

H5H aka 1,3TCe e GDI(injecție directă) deci incompatibil GPL.

Dacă tot insisti e GPL, necesită instalație specială GPL(injectare gaz "lichid" prin injectoarele de benzină)
jocherjocher
Multumesc pt informatii, chiar nu stiam si e bine de luat in considerare pe viitor in cazul achizitiei. ( desi nu sunt fan GPL)
Inca ceva, probleme deosebite privind fiabilitatea la 1.3 Tce si 1.5 dci?
De 1.2 16V de la Logan am fost si sunt foarte multumit.
RazvanF
Din propria experienta iti zic sa stai departe de motoarele GDI. Poate cele de tehnologie mai noua sunt mai ok, dar ma indoiesc. In timp acest tip de motor va avea probleme cu depunerile de carbon in galeria de admise si nu numai, ceea ce va duce la incalzire, probleme cu relantiul etc. In comparatie fata de un motor normal, GDI urile sunt foarte fasnete si raspund foarte bine la accelerari si pot ajunge la consumuri apropiate de motoarele diesel, daca masina este condusa "mosnegeste".
jocherjocher
Am inteles in mare...am sa mai caut info legate de posibile defecte din fabrica si pe site-uri straine, dar privind intretinerea nu mi fac probleme, sunt destul de strict si investesc in produse de curatare destul de des...multumesc pt raspunsuri, rog un moderator sa inchida topicul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.