De la un timp am obs ca am o mare prob
parca as avea computer de bord pe dacia mea 1310 din 94 cu limitare de turatii sa nu stric motorul
Sa va explic. Masina chiar daca-i frig porneste la cheie cu socul tras. Daca stau pe loc si cu socul tras si apas accelaratia..turatia creste. Daca plec cu ea de pe loc si inchid socul, adica creste temp cu o linie si sta singura la relanti...pana ajunge la jumate....cesul de caldura..pot sta intr-a 3-a cu piciorul la maxim pe acceleratie si nu creste turatia peste 2500. SI nu creste viteza peste 40. Daca bag intr-a 4-a la fel face....si pana se incalzeste calumea..mai mult de 40 nu pot prinde
) Si atunci cand ar vrea sa creasca da in nas....ca si cum ceva ar infrana acest lucru. Apoi dupa ce se incalzeste merge perfec. Sa specific faptul ca daca-i socul tras..merge..bine..sa cresc turatia pana se incalzeste. Apoi pute foarte rau a ars
) dar aici s-ar putea sa fie o coincidenta de la aeroterma
) Adica dupa 5 minute de tinut aeroterma deschisa incepe si pute a ars...si apoi dupa ce o opresc..nu mai miroase, trebuie sa ma bag pe sub bord sa nu fie un cablu de la ea, sau papucii, sau butonul. Cred ca s-ar putea sa fie o coincidenta..pt ca pornesc aeroterma imediat cum pornesc masina..si azi am observat ca atunci cand a inceput sa mearga bine masina dupa ce s-a incalzit..a inceput sa puta, am oprit aeroterma si n-a mai mirosit dar a coincis cu incalzirea motorului si sa inceapa sa mearga bine. Asta trebuie verificat
Ceva parerei aveti?
oricum eu mare lucru nu ma pricep dar cand ma duc cu ea la mecanic sa nu ma fraiereasca
) asa mai am idei de la voi
)