Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan MCV Stepway Techroad 0.9 tce
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Disturber
QUOTE(bgdrenault @ 22 Apr 2020, 07:32)
Foarte faina si brun vision
Mai rau cu praful.
*


Vom vedea cand ajunge.

Intrebare: Are cineva idee ce capacitate maxima a stickului suporta navigatia?
silvanu96
in poza aia (sau o captura...) as fi bagat mana in foc ca e un Duster...
gcorneille
QUOTE(Disturber @ 22 Apr 2020, 00:35)
Am pe bonul de comanda Cod VIN. Acesta sa fie? Mie asa imi pare...Termen de livrare initial era 25 mai. Acum nu stiu in ce stadiu mai este.
*



Da, despre VIN este vorba (Vehicle Identification Number) si ar trebui sa inceapa cu UU1K52...

22 Apr 2020, 11:53:
QUOTE(Disturber @ 22 Apr 2020, 09:35)
Intrebare: Are cineva idee ce capacitate maxima a stickului suporta navigatia?
*



In manual scrie 32 Gb.

22 Apr 2020, 11:56:
QUOTE(silvanu96 @ 22 Apr 2020, 10:59)
in poza aia (sau o captura...) as fi bagat mana in foc ca e un Duster...
*



Duster are farurile diferite si e mai compacta. blush.gif
Disturber
QUOTE(gcorneille @ 22 Apr 2020, 11:45)
Da, despre VIN este vorba (Vehicle Identification Number) si ar trebui sa inceapa cu UU1K52...

<span class='edit'>22 Apr 2020, 11:53:</span>
In manual scrie 32 Gb.

*



Revin pe privat cu VIN-ul. Bine ca mi-ai zis, ca ma uitam dupa un stick fit de 64. Acum ma voi uita dupa 32 gb. biggrin.gif
gcorneille
De stick mai scrie in carte sa fie formatat FAT32.
Disturber
QUOTE(gcorneille @ 22 Apr 2020, 14:16)
De stick mai scrie in carte sa fie formatat FAT32.
*



Asta n-ar fi o problema, mai ales ca il folosesc doar pentru muzica. Daca foloseam fisiere mari, atunci da. biggrin.gif
gcorneille
Din manual dry.gif
marksman
32GB sunt limitele partitiei pentru FAT32. Teoretic poti lua un stick mai mare, faci prima partitie FAT32 de max 32 GB si restul ce format vrei tu. Nu mai stiu daca merge si pe Windows chestia asta.

LE: probabil unitatea foloseste vreo versiune de WinCE, de unde si cererea de FAT32
Andy_ACS
WinCE a fost folosit la versiunile vechi de MediaNav.
La asta actuala care suporta AndroidAuto si AppleCarplay se foloseste Linux..
axabrt
Mda la cat e de înaltă seamănă a Duster. De fapt dusterul e mai mic cred cel putin la lungime
De fapt chiar, de ce și ar lua cineva Duster 2wd in loc de asta ?
psychoo
pt ca e "gip"
Si de afara nu se vede ca are 2wd
Chiar si cele 4wd sunt foarte putine cele care fac offroad (fie si mild)
MyKe89
Pentru că roți cu diametru mai mare, gardă la sol mai bună, poziție mai înaltă de condus. Dar și preț cu 50% mai mare (echipări echivalente).
axabrt
Sa facem praf și acest topic.

Cum sa nu se vadă de afara care i 4x4. Diferențialul ăla e și foarte bine ascuns sub spoilerul spate .
Înțeleg că nu se vede la passat sau audi dara la Duster se vede Intr o clipă.

Am mers eu la o schela pe niste dealuri la Mădulari , cu un Duster 4wd de OMV Petrom. Respectivul inginer mergea cam tare că întârziasem fata de ora la care trebuia să ajungem.
Deci incredibil cum putea să mearga dusterul cu 60 la ora prin ce hal de drum de pământ. Era off-road spre mediu asa eu făcusem drumul ăla de mai multe ori cu un Seat Leon fr dar cu mai mult de 30 km nu mergea că atingeam cu burta și în plus zgâlțâia mașina foarte rău.
Dusteru la viteze dubla n avea nimica te simteai că plutesti . Nespus de confortabil.
psychoo
Cei care epateaza cu duster 2wd nu se lauda celor care stiu ce e ala un diferential si cum arata.
Cei care iau un duster 2wd ca se incadreaza in buget si criteriile (auzite de mine) sunt "siguranta" ca e mai sus si in caz de accident scapa (am auzit formularea "sa fiu huidu nu amaratii ceilalti") si garda inalta ca sa urce borduri. Preocuparile lor erau daca are GPL sau daca se poate pune.
Acele masini nu merg pe alt offroad decat jungla urbana. Parerea mea
Iar legat de nenea ala de gonea pe coclauri, daca tu crezi ca intr-un logan nu ar fi gonit exact la fel (sau ma rog, cu viteza cu care se simteau in siguranta) esti naiv.
Masinile de firma sunt birjarite si daca pica ceva se inlocuieste.
La un fost loc de munca au spart baia de ulei la un seat cand au tras pe marginea strazii sa se usureze. In ce conditii a oprit omul ala te las pe tine sa iti imaginezi
Andy_ACS
QUOTE(MyKe89 @ 22 Apr 2020, 16:12)
Pentru că roți cu diametru mai mare, gardă la sol mai bună, poziție mai înaltă de condus. Dar și preț cu 50% mai mare (echipări echivalente).
*



Exact. In plus poate unii doresc un motor mai mare si dotari mai multe (gen scaune incalzite). Motorul cel mai puternic de la Logan e motorul cel mai slab de la Duster. De asemenea Duster pare facut mai calitativ decat Logan.
Nu cred ca ia nimeni Dacia "sa se dea mare" indiferent de ce model sau echipare.
einstein1984
dusteru are roti mai amri si e mai confortabil pe drumuri proaste ca loganul. sandero stepway are syspesie naspa rau, mai naspa ca cel normal
gcorneille
- MCV Stepway e mai lung decat Duster cu vreo 20 de cm, avantaj portbagaj MCV
- Duster este mai lat si are anvelope mai mari - avantaj stabilitate Duster
- Duster are 3 cm in plus la garda la sol - avantaj incalecari de borduri/bolovani Duster
- Duster are scaune mai bine profilate in fata, bancheta e mai comoda la MCV
- plasticul interior e cam la fel, un mic plus pentru Duster e orientarea consolei centrale
- usile la MCV Stepway se inchid mai soft decat la Duster
- MCV consuma ceva mai putin, totusi nu semnificativ
- MCV este mai ieftin
- personal, imi place mai mult aspectul lui MCV Stepway decat al lui Duster, dar asta este strict legat de gusturile mele

Avand in vedere ca nici eu nu cred ca isi ia cineva Dacia ca sa epateze, alegerea tine strict de nevoile/dorintele fiecaruia. Dupa cum spuneam anterior, daca imi luam Duster costa 19000 de eur, pentru ca eu nu as lua SUV 4x2. Si nu pentru off-road ci pur si simplu pentru stabilitate si control pe suprafete cu probleme.
klaus
La masini e o problema cu caracteristicile scrise pe tot felul de pliante.
Se poate (destul de des de altfel) ca "feelingul" de contact direct cu masina sa rastoarne la 180 de grade zicerile din pliante.
Si la stabilitate, si la spatiu, si la profilare etc.
gcorneille
QUOTE(Disturber @ 21 Apr 2020, 23:16)
Probabil eu pe Brun Vision ma voi pierde prin restul masinilor. biggrin.gif
*



Culoarea brun vision arata foarte bine, cel putin cand e curata, dupa cum spuneam am vazut doua pregatite de vanzare si arata foarte bine. Chiar si in trafic cred ca arata altfel decat majoritatea gri-negru-alb, dar dupa ce iti soseste si tie poate dam o tura de cartier si iti spun si eu cum se vede in trafic.
O sa ai aceeasi problema ca si mine, imediat se vede praful pe ea.
Eu am avut albastru marin inainte (albastrul inchis de la Logan, de care aveau o multime la MAI cu ceva ani in urma) si clar era mult mai rezistenta la mizerie.

22 Apr 2020, 23:27:
QUOTE(klaus @ 22 Apr 2020, 22:09)
La masini e o problema cu caracteristicile scrise pe tot felul de pliante.
Se poate (destul de des de altfel) ca "feelingul" de contact direct cu masina sa rastoarne la 180 de grade zicerile din pliante.
Si la stabilitate, si la spatiu, si la profilare etc.
*


Absolut de acord, daca iti cumperi masina dupa pliant s-ar putea sa ai surprize mari ulterior. Eu sunt de parere ca inainte de a cumpara o masina trebuie sa o conduci, preferabil intr-o echipare asemanatoare cu ce vrei sa cumperi. Degeaba conduci varful de gama de la dealer daca iti comanzi o echipare medie sau mai putin de atat, dezamagirea va fi mare.
Inainte de a cumpara masina, pe linga testarea Fabia Break, Clio Break si Duster am cochetat si cu Megane Sedan, ca era la dealer unul care ma atragea maxim. Dar in echiparea expusa costa 20500, iar intre ala si varianta de 15000 vazuta ulterior erau niste diferente uriase la feeling interior.
myreno4me
Ca sa iti faci o idee despre masina ai nevoie de cativa zeci de km, in TD nu iti dai seama de nimic. Cu ce m-a ajutat ca m-am dat cateva minute cu o masina in echipare diesel, ca nu aveau benzina ? Eu am luat masina fara TD, dupa review-uri si filmulete de pe youtube. Si da, varianta business la megane e sinistra !
Disturber
QUOTE(gcorneille @ 22 Apr 2020, 21:58)
- MCV Stepway e mai lung decat Duster cu vreo 20 de cm, avantaj portbagaj MCV
- Duster este mai lat si are anvelope mai mari - avantaj stabilitate Duster
- Duster are 3 cm in plus la garda la sol - avantaj incalecari de borduri/bolovani Duster
- Duster are scaune mai bine profilate in fata, bancheta e mai comoda la MCV
- plasticul interior e cam la fel, un mic plus pentru Duster e orientarea consolei centrale
- usile la MCV Stepway se inchid mai soft decat la Duster
- MCV consuma ceva mai putin, totusi nu semnificativ
- MCV este mai ieftin
- personal, imi place mai mult aspectul lui MCV Stepway decat al lui Duster, dar asta este strict legat de gusturile mele

*


Duster are 3 cm in plus la garda si este mai scurt. Probabil asta face MCV-ul un pic mai stabil? Sau ma insel? biggrin.gif


QUOTE(gcorneille @ 22 Apr 2020, 23:20)
Culoarea brun vision arata foarte bine, cel putin cand e curata, dupa cum spuneam am vazut doua pregatite de vanzare si arata foarte bine. Chiar si in trafic cred ca arata altfel decat majoritatea gri-negru-alb, dar dupa ce iti soseste si tie poate dam o tura de cartier si iti spun si eu cum se vede in trafic.
O sa ai aceeasi problema ca si mine, imediat se vede praful pe ea.
Eu am avut albastru marin inainte (albastrul inchis de la Logan, de care aveau o multime la MAI cu ceva ani in urma) si clar era mult mai rezistenta la mizerie.

*


Albastrul acela marin, da, parea mai rezistent la mizerie. biggrin.gif
Momentan am Clio galben si am avut o Nubira gri...toti spuneau ca pe culoarea gri ar fi mai ok cu praful, dar nu este adevarat. A doua zi dupa ce o spalam, se vedea imediat praful pe ea...de multe ori chiar dupa ce plecam de la spalatorie. smile.gif) Galbenul mi s-a parut parca mai rezistent.
Cu siguranta dam o tura. biggrin.gif
gcorneille
QUOTE(Disturber @ 23 Apr 2020, 09:12)
Duster are 3 cm in plus la garda si este mai scurt. Probabil asta face MCV-ul un pic mai stabil? Sau ma insel? biggrin.gif


Duster are si ampatamentul (distanta intre axe) si ecartamentul (distanta dintre roti) mai mari deci ar trebui sa fie mai stabila. E o diferenta de 4 cm la ampatament si 6-7 cm la ecartament.

23 Apr 2020, 10:50:
QUOTE(Disturber @ 23 Apr 2020, 09:12)
Albastrul acela marin, da, parea mai rezistent la mizerie. biggrin.gif
Momentan am Clio galben si am avut o Nubira gri...toti spuneau ca pe culoarea gri ar fi mai ok cu praful, dar nu este adevarat. A doua zi dupa ce o spalam, se vedea imediat praful pe ea...de multe ori chiar dupa ce plecam de la spalatorie. smile.gif) Galbenul mi s-a parut parca mai rezistent.
*



La noi marea problema este ca nu se spala strazile. Daca s-ar spala strazile zilnic in maxim o luna ar fi cu totul altceva, nu s-ar mai prafui masinile in 1-2 zile ca acum, ar sta curate 2 saptamani cel putin.
silvanu96
... si arata mult mai bine Duster-ul decat MCV-ul. Mie asa mi se pare, ca s-au grabit sa-l scoata in piata iar designerii erau in concediu. In comparatie cu MCVul anterior , acesta mai trebuia ... bagat in sedinte... la Titu.
Disturber
QUOTE(silvanu96 @ 23 Apr 2020, 11:56)
... si arata mult mai bine Duster-ul decat MCV-ul. Mie asa mi se pare, ca s-au grabit sa-l scoata in piata iar designerii erau in concediu. In comparatie cu MCVul anterior , acesta mai trebuia ... bagat in sedinte... la Titu.
*



De exemplu imi place mult mai mult MCV-ul decat berlina sau Sandero si cu atat mai mult fata de MCV-ul anterior...personal il consider mult mai frumos. Acela era o combinatie intre o masina break de familie si Doker, dar nu foarte reusita. De fapt avea un plus interesant...2 locuri in plus.

MCV-ul actual arata a o masina break cu un desing mai normal, precum alte modele de la producatori consacrati. smile.gif

Si mai este ceva...cand ai nevoie de spatiu, nu te mai uiti la aspect 100%. M-am lovit de prea multe ori de nevoia spatiului incat sa ma mai frig cu o masina mica. Mai ales ca este pe drum si un bebe...numa' caruciorul lui cat este. smile.gif)

Dar una peste alta si eu recunosc, Duster pare mai fain creionat fata de MCV, insa ma lovesc de problema suprema...portbagajul sad.gif
axabrt
La dusterul asta nou nu mi place spatele.
Stopurile alea is naspa.
Cu siguranță puteau pune ceva mai drăguț , gen kadjar dar cine ar mai fi cumpărat atunci Renault ?
torquemada
Apropo de Renaut Duster ph3 (e și garda la sol trecută), prețuri de la 71790reali (12250euro) cu H4M și MT

P.S. inițiatorul topicului e și administrator pe acest topic, poate sterge orice dacă nu vrea topicul "poluat"
gcorneille
QUOTE(silvanu96 @ 23 Apr 2020, 11:56)
... si arata mult mai bine Duster-ul decat MCV-ul. Mie asa mi se pare, ca s-au grabit sa-l scoata in piata iar designerii erau in concediu. In comparatie cu MCVul anterior , acesta mai trebuia ... bagat in sedinte... la Titu.
*



Pina la urma, totul tine de perceptia fiecaruia. De exemplu mie vechiul MCV mi se pare o simpla utilitara, fara vreo pretentie de autoturism, in timp ce noul MCV este un break normal care arata destul de bine (am mai spus anterior ca nu-mi place spatele, acolo cred eu ca se mai putea lucra).

23 Apr 2020, 17:19:
QUOTE(torquemada @ 23 Apr 2020, 15:42)
Apropo de Renaut Duster ph3 (e și garda la sol trecută), prețuri de la 71790reali (12250euro) cu H4M și MT
*



Imi place mult mai mult interiorul la acest Renault Duster decat la Dacia Duster, dar as lua varianta Iconic, care sigur se duce spre 20k de eur. Iar motorul de 1.6 ca unica varianta...
torquemada
Paradoxal Renault Logan Stepway e tot cu H4M(1,6SCe) și CVT la vreo aprox 12400euro fără tva.
- senzor de ploaie și lumină

https://www.renault.com.br/veiculos/conheca...gama/logan.html

O motorizare interesantă e 1,5 benzină H4K, prezentă pe Duster ph2,5 de la Indieni
miki
QUOTE(klaus @ 22 Apr 2020, 23:09)
La masini e o problema cu caracteristicile scrise pe tot felul de pliante.
Se poate (destul de des de altfel) ca "feelingul" de contact direct cu masina sa rastoarne la 180 de grade zicerile din pliante.
Si la stabilitate, si la spatiu, si la profilare etc.
*


Io-te d-aia am plecat eu sa cumpar Duster si m-am intors cu Megane...
Disturber
QUOTE(torquemada @ 23 Apr 2020, 18:56)
Paradoxal Renault Logan Stepway e tot cu H4M(1,6SCe) și CVT la vreo aprox 12400euro fără tva.
- senzor de ploaie și lumină

https://www.renault.com.br/veiculos/conheca...gama/logan.html

O motorizare interesantă e 1,5 benzină H4K, prezentă pe Duster ph2,5 de la Indieni
*



Interesant este ca modelul Sandero difera fata de cel din Romania. Duce foarte mult cu spatele de Megane. smile.gif)
torquemada
E interesant dacă nu ai urmărit evoluția modelului X52 (Sandero, Logan, MCV) în rest un banal B52 ph3:
- chere usi tip duster ph3, încă din 2014 !
- alte oglinzi, suportă rabatare electrică
- toate butoanele de geamuri pu ușa soferului
- alt panou central (zona celor 4 butoane)
- plafon pe negru
- cheia briceag
gcorneille
QUOTE(torquemada @ 23 Apr 2020, 20:21)
E interesant dacă nu ai urmărit evoluția modelului X52 (Sandero, Logan, MCV)  în rest un banal B52 ph3:
- chere usi tip duster ph3, încă din 2014 !
- alte oglinzi, suportă rabatare electrică
- toate butoanele de geamuri pu ușa soferului
- alt panou central (zona celor 4 butoane)
- plafon pe negru
- cheia briceag
*



Observatie personala: la MCV Stepway se inchid mai soft usile decat la Duster, la Duster tre' sa dai mai tare cu usa ca sa se inchida.
Imi place mai mult volanul de la Stepway decat cel din poza atasata de tine.
E interesanta oglinda si ar fi chiar tare sa aiba rabatare electrica, dar pot trai fara asta.
Ar fi putut pune si la noi toate butoanele de geamuri pe usa soferului. Totusi am apreciat ca are butoanele de geamuri pe toate usile si sunt luminate si mai ales butonul de blocare geamuri spate (pentru cei cu copii mai zvapaiati e excelent).



gcorneille
Vin si aici cu o intrebare: stie cineva care ar fi diferenta de masa dintre o janta de tabla 6.5 J16 si una de aliaj?

Dar care e diferenta dintre un bec H1 si un bec H7? Ambele au 55W blink.gif
klaus
Adevarul e ca seamana ca doua picaturi de apa H1 cu H7...
torquemada
QUOTE(gcorneille @ 28 Apr 2020, 23:52)
Vin si aici cu o intrebare: stie cineva care ar fi diferenta de masa dintre o janta de tabla 6.5 J16 si una de aliaj?



Niciuna, 6,5J nu se folosesc la Logan II indiferent de caroserie/piață de livrare.

Între o rezervă normală (jantă tablă identică* cu cele de pe mașină, nu cea cu sticker 80km/h) și o Emprente ambele fiind 6J 15 cu același cauciuc 185/65 R15 88T Continental EcoContact 5.
tabla 14kg
aliaj 16,8kg

*o dată cu apariția SL10 în 2014 s-a trecut la folosirea unei jante diferite (calitate, grosime tablă, etc) pentru rezervă
gcorneille
QUOTE(torquemada @ 29 Apr 2020, 07:46)
Niciuna, 6,5J nu se folosesc la Logan II indiferent de caroserie/piață de livrare.

Între o rezervă normală (jantă tablă identică* cu cele de pe mașină, nu cea cu sticker 80km/h) și o Emprente ambele fiind 6J 15 cu același cauciuc 185/65 R15 88T Continental EcoContact 5.
tabla 14kg
aliaj 16,8kg

*o dată cu apariția SL10 în 2014 s-a trecut la folosirea unei jante diferite (calitate, grosime tablă, etc) pentru rezervă
*



Am verificat acum si intr-adevar jantele la mine sunt 6 XJ 16, nu 6.5 J 16. Nu stiu de unde am ramas eu cu aceasta amintire eronata. Iar cea de rezerva e 6 J 15.

Oricum, inteleg de la tine ca inlocuirea jantelor cu unele de aliaj nu scade masa totala a masinii, eu asta vroiam sa aflu. Mai ales ca imi place foarte mult capacul de la Techroad.



<span class='edit'>29 Apr 2020, 12:08:</span>
QUOTE(klaus @ 28 Apr 2020, 23:05)
Adevarul e ca seamana ca doua picaturi de apa H1 cu H7...
*



Nu se punea problema ca ar fi la fel fizic. Eu intrebam daca imi poate explica cineva dupa ce criterii alege producatorul tipul de bec, tine de forma oglinzii farului sau exista alte criterii?

In acest moment Logan are doua H7 pe far (faza scurta si faza lunga) iar Duster are un H1 si un H7 (nu stiu daca la toate variantele de echipare, dar tind se cred ca da, farurile par la fel).
klaus
H1 e in general bec de proiectoare de ceata, nu e pentru focalizari exacte
torquemada
QUOTE(gcorneille @ 29 Apr 2020, 13:01)
Am verificat acum si intr-adevar jantele la mine sunt 6 XJ 16, nu 6.5 J 16. Nu stiu de unde am ramas eu cu aceasta amintire eronata. Iar cea de rezerva e 6 J 15.



Pe R16, la X52 în ROmânia, nu ai nicio jantă de aliaj dar poți folosi PANACHE (Dokker Lodgy) 6J16 ET37 - atenție căpăcele centrale trebuie cumpărate separat
Disturber
QUOTE(klaus @ 29 Apr 2020, 22:15)
H1 e in general bec de proiectoare de ceata, nu e pentru focalizari exacte
*



Pe Clio Symbol am H1 pe faza lunga. smile.gif
CT-05-DGP
E frumusica masina! Ce nu-mi place la logan mcv asta nou e puntea spate parca e prea ingusta in raport cu caroseria. Mai ales la stepway. Ori bagi niste roti cu un ET care sa aduca roata la linie, ori distantiere ( varianta cam naspa) si obligat pe 17..adica asta as face eu.

Pacat ca nu poti comanda pe mcv motorul de 150 cai de pe duster..
Horatiu_Andrei
QUOTE(torquemada @ 30 Apr 2020, 07:25)
Pe R16, la X52 în ROmânia, nu ai nicio jantă de aliaj dar poți folosi PANACHE (Dokker Lodgy) 6J16 ET37 - atenție căpăcele centrale trebuie cumpărate separat
*



8201681735 - janta aliaj 6J16 ET37, in Romania
torquemada
Mai citește o dată ce am scris și ce ai scris:

Ai vreun X52 care vine livrat din fabrică cu roți de aliaj pe R16 ? Nu.
Andy_ACS
In configurator pe siteul dacia apare posibilitatea sa pui jante (cost 350 euro). Banuiesc ca sunt de aliaj. Oare sunt pe 15?
torquemada
Încurci borcanele:

topicul e de MCV Stepway adică cu 205/55 R16 6J, care nu poate primi decât table

captura ta e de pe Logan II Stepway cu 195/55 R16 6J care vine cu table și opțional* poate primi aliaje

*Atenție configuratorul nu reflectă 100% configurația, au mai fost bâlbe(poze/dotări aiurea)
Andy_ACS
Asa este, captura e de la Logan Stepway, postul tau mi s-a parut scris la modul general, nu cu referire stricta la masina din topic.
torquemada
Făcea referire la 6J ,15 sau 16
gcorneille
Va multumesc pentru info, ca de obicei torquemada cel mai avizat in materie de Dacia. regulamentul.gif
In concluzie, daca nu ofera Dacia jante de aliaj identice cu capacele actuale, raman la jante de tabla. blush.gif
@ CT-05-DGP: Exact astea sunt marile mele nemultumiri: din spate pare prea ingusta si nu am putut lua motorul de 1.3 si 150 CP biggrin.gif De fapt daca puteam lua motorul de 150 CP nu mai aveam nicio nemultumire icon_mrgreen.gif

In alta ordine de idei, ieri am reusit sa schimb antilopele, am revenit la cele cu care a fost livrata masina, Continental EcoContact (la puterea a cincea blink.gif ) de vara.
Intrucat in toamna le-am folosit doar 10 zile si erau multe lucruri noi in curs de obisnuinta, abia acum am putut simti ce inseamna niste anvelope bune. Pot spune ca stau mai bine la aderenta pe ploaie decat BF Goodrich de iarna, adica la franare brusca intra mult mai tarziu ABS-ul. Nu voi da un verdict sigur pentru ca la anvelopele de iarna, atunci cand a intrat ABS-ul, era mult mai frig (in jur de 0 grade fata de aproximativ 20 acum). Mai vedem ulterior cum se comporta, dar la prima impresie par mai aderente.
Maine ma duc la spalatorie (iar e plina de polen, sper sa se termine cat mai repede primavara wacko.gif ) si o sa pun niste poze cu noile incaltari, fabricate in saptamana 32 din 2019, adica in august, masina fiind nascuta in septembrie.

L.E.: vad ca in continuare Daciile vin din fabrica cu anvelope Continental.

<span class='edit'>2 May 2020, 17:14:</span>
Dupa cum spuneam mai sus, o surpriza placuta, care sigur nu costa mai mult de 1 eur, a fost covorasul pentru tunelul central (foto atasat).
Andy_ACS
Da, dar pa langa aceasta "surpriza" placuta sunt si multe neplacute. De exemplu la suportul de pahare se vede surubul de prindere, e absolut hidos, la Loganul 2004 oe care l-am avut aveam acolo un covoras de cauciuc, acum l-au scis, nu cred ca costa mai mult de 1 leu, chiar e prea de tot. Inteleg ca facem economie dar nici asa, sper sa se gaseasca ceva de cumparat si pus acolo.
sorin1983
poate se potriveste cauciucul de la cel vechi smile.gif
torquemada
Folosești niște ornamente de suruburi de la un scaun de birou
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.