Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan MCV Stepway Techroad 0.9 tce
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
stolniceanulucian
QUOTE(gcorneille @ 1 May 2020, 23:11)
Va multumesc pentru info, ca de obicei torquemada cel mai avizat in materie de Dacia. regulamentul.gif
In concluzie, daca nu ofera Dacia jante de aliaj identice cu capacele actuale, raman la jante de tabla.  blush.gif
@ CT-05-DGP: Exact astea sunt marile mele nemultumiri: din spate pare prea ingusta si nu am putut lua motorul de 1.3 si 150 CP  biggrin.gif  De fapt daca puteam lua motorul de 150 CP nu mai aveam nicio nemultumire  icon_mrgreen.gif


Poti lua jante de astea si doar muti capacele
https://www.pieseautoarges.ro/Set-4-Jante-t...8oaAqu1EALw_wcB

Daca nu e ok puterea poti face o resoftare si o duci de la 90cp la 110cp.

Bucura-te de masina si de calitatile ei. E spatioasa, inalta si arata bine parerea mea. Se vor gasi destui care sa iti spuna ca se vede nu stiu ce surub si bla bla bla dar asta nu conteaza pentru ca masina ai luat-o pentru tine nu pentru gura lumii

gcorneille
QUOTE(stolniceanulucian @ 2 May 2020, 23:13)
Poti lua jante de astea si doar muti capacele
https://www.pieseautoarges.ro/Set-4-Jante-t...8oaAqu1EALw_wcB

Daca nu e ok puterea poti face o resoftare si o duci de la 90cp la 110cp.

Bucura-te de masina si de calitatile ei. E spatioasa, inalta si arata bine parerea mea. Se vor gasi destui care sa iti spuna  ca se vede nu stiu ce surub si bla bla bla dar asta nu conteaza pentru ca masina ai luat-o pentru tine nu pentru gura lumii
*



Pai chiar astea sunt jantele de pe masina, asta este codul.

Sincer nu simt nevoia de o resoftare, consider ca se misca bine masina, accelereaza bine, mai ales ca merge in 90% din timp goala.

Multumesc de urari, chiar asta fac, ma bucur de ea. Sincer, pe mine nu m-a deranjat faptul ca se vad suruburile in fundul suportului de pahar. Daca ma va deranja, le voi acoperi cu masti de suruburi negre, sigur mai am prin casa de la diferitele dulapuri pe care le-am tot montat/demontat de-a lungul timpului.

Iar calitatea asamblarii interiorului este clar mai buna decat la vechea masina, asa ca nu am de ce sa ma plang.

3 May 2020, 14:00:
QUOTE(Andy_ACS @ 2 May 2020, 20:47)
Da, dar pa langa aceasta "surpriza" placuta sunt si multe neplacute. De exemplu la suportul de pahare se vede surubul de prindere, e absolut hidos, la Loganul 2004 oe care l-am avut aveam acolo un covoras de cauciuc, acum l-au scis, nu cred ca costa mai mult de 1 leu, chiar e prea de tot. Inteleg ca facem economie dar nici asa, sper sa se gaseasca ceva de cumparat si pus acolo.
*



Sunt sigur ca nu din motive de cost a fost scos acel cauciuc, nu din 0.3-0.5 lei pe masina scazi costul de productie al acesteia. Cel mai probabil nu a mai fost considerat necesar. Daca pe proprietar il deranjeaza, se gasesc masti de suruburi negre la orice magazin de bricolaj, cu 50 de bani iei 10 bucati si le acoperi.

Din motive de cost lipseste de pe masina de exemplu butonul de dezactivare ESP si altele asemenea, dar, asa cum spuneam anterior, am stiut ce comand si am avut asteptari realiste. Tocmai de aceea am considerat o surpriza placuta existenta acelui covoras sau semnalizarea cu impuls, sau butonul de blocare geamuri spate.

Din punctul meu de vedere nu am avut (inca) surprize neplacute care sa ma faca sa pun la indoiala alegerea facuta.

Iar in materie de a fi carcotas, crede-ma ca sunt expert, astfel ca am gasit lucruri mici neplacute si la Mercedes nou, daca vrei cu adevarat poti blush.gif . Si consider mai de rahat sa constat chestii mici neplacute la o masina de 70k de Eur decat la una de 13k.

Una peste alta, consider in continuare ca am facut o alegere buna pentru nevoile mele si voi incerca sa ma bucur de ea cat mai mult.
bogdan_dsn
Ar mai fi si lipsa conductelor de aer pentru pasagerii din spate. Pana sa le montez, in spate vara nu se racea suficient din ce ziceau pasagerii si consola centrala se infierbanta iarna (acolo unde e locul acela de depozitare)
Disturber
QUOTE(gcorneille @ 3 May 2020, 13:48)
Una peste alta, consider in continuare ca am facut o alegere buna pentru nevoile mele si voi incerca sa ma bucur de ea cat mai mult.
*


Asta este cel ma important. biggrin.gif
Tu cum o simti in privinta caldurii sau aerului conditionat? Este cum zice colegul bogdan_dsn?


QUOTE(bogdan_dsn @ 3 May 2020, 15:06)
Ar mai fi si lipsa conductelor de aer pentru pasagerii din spate. Pana sa le montez, in spate vara nu se racea suficient din ce ziceau pasagerii si consola centrala se infierbanta iarna (acolo unde e locul acela de depozitare)
*


Unde ai gasit acele conducte? Mai vazusem undeva, dar este ceva de munca daca nu ma insel?
bogdan_dsn
Am luat acele conducte de pe forumul vecin si sunt relativ usor de monat, se demonteaza doar consola centrala si se ridica mocheta de la pasager si sofer.

Legat de eficacitatea aerului conditionat, dupa 6 ani (am facut reincarcarea instalatiei odata la 2 ani la reprezentanta, conform manualului de intretinere) pot spune ca la peste 30-32 grade nu face fata foarte bine. In concediu in grecia/croatia la 35 grade pe autostrada nu simteam sa faca fata.
Disturber
QUOTE(bogdan_dsn @ 3 May 2020, 16:59)
Am luat acele conducte de pe forumul vecin si sunt relativ usor de monat, se demonteaza doar consola centrala si se ridica mocheta de la pasager si sofer.

Legat de eficacitatea aerului conditionat, dupa 6 ani (am facut reincarcarea instalatiei odata la 2 ani la reprezentanta, conform manualului de intretinere) pot spune ca la peste 30-32 grade nu face fata foarte bine. In concediu in grecia/croatia la 35 grade pe autostrada nu simteam sa faca fata.
*



Dupa nu ramane ridicata mocheta pe unde trec ele? Ai cumva niste poze de la montaj si/sau dupa montaj? smile.gif
gcorneille
QUOTE(Disturber @ 3 May 2020, 16:34)
Asta este cel ma important. biggrin.gif
Tu cum o simti in privinta caldurii sau aerului conditionat? Este cum zice colegul bogdan_dsn?
*



Momentan nu ma pot pronunta cu privire la AC, ca nu am prins mai mult de 26-27 de grade. Incalzirea in schimb a facut fata foarte bine, totusi nu am avut temperaturi mai mici de minus 15. In principiu, intre -5 si -10, la aceste temperaturi am mers mai mult iarna asta, lasat la 23 de grade pe auto a fost ok si in spate (iar nevasta e foarte friguroasa, deci daca a stat ea in maneca scurta in spate inseamna ca a fost ok). Noi tinem 22-23 de grade si in casa, si umblam in maneca scurta si descult toti trei.

Confirm faptul ca iti tine cafeaua calda biggrin.gif , adica iarna se incalzeste destul de tare zona de jos a consolei, cea cu suporturile de pahare. Sper sa fie la fel si cu AC pornit, adica sa tina Schweppes-ul rece radmasa.gif .

Sa inteleg ca nu are conducte pentru locurile spate, adica aveam la Loganul din 2007 si nu am la asta? Zilele urmatoare o sa ma uit sa vad si eu.

3 May 2020, 19:14:
QUOTE(bogdan_dsn @ 3 May 2020, 16:59)

Legat de eficacitatea aerului conditionat, dupa 6 ani (am facut reincarcarea instalatiei odata la 2 ani la reprezentanta, conform manualului de intretinere) pot spune ca la peste 30-32 grade nu face fata foarte bine. In concediu in grecia/croatia la 35 grade pe autostrada nu simteam sa faca fata.
*



AC-ul il ai/aveai manual sau automat? In ce pozitie era tinut atunci cand simteai ca nu face fata? Intreb pentru ca la Loganul vechi, Laureate 2007, doar in Turcia la peste 40 de grade pe autostrada am folosit AC pe treapta 4, maxima. La orice alta temperatura a fost ok cu maxim treapta 3. Si a fost completat freonul prima data in al patrulea an si apoi din 2 in 2 ani.

Intreb si eu ca sa stiu la ce sa ma astept la vara.

De asemenea, stie cineva daca este diferenta de eficienta intre sistemul manual si cel automat la Logan?
wolfin
Iti pot zice ca ambele se vor chinui sa racoreasca masina vara.
E aceeasi instalatie.

Eficienta termica ....poate cu folii uv sau/si cu izolatie...in special plafon...etc.
bogdan_dsn
Aerul conditionat era manual si cand era foarte cald puneam climatizarea pe pozitia ce da aer la toate aeratoarele (urmatoarea dupa dezaburire parbriz) si dupa nevoie treapta 3. Anul trecut in Croatia am prins cod rosu de canicula (42 grade) si foarte greu facea fata. In fata puteam zice ca era cat de cat ok, dar pasagerii din spate ziceau ca e foarte cald si atunci alternam pozitia la aeratoare (ba sa dea peste tot, ba cap si picioare pe treapta 4).
gcorneille

QUOTE(bogdan_dsn @ 3 May 2020, 20:25)
Aerul conditionat era manual si cand era foarte cald puneam climatizarea pe pozitia ce da aer la toate aeratoarele (urmatoarea dupa dezaburire parbriz) si dupa nevoie treapta 3. Anul trecut in Croatia am prins cod rosu de canicula (42 grade) si foarte greu facea fata. In fata puteam zice ca era cat de cat ok, dar pasagerii din spate ziceau ca e foarte cald si atunci alternam pozitia la aeratoare (ba sa dea peste tot, ba cap si picioare pe treapta 4).
*



Am inteles. Cand se va mai incalzi voi reveni si eu cu info, o sa testez si pe auto si pe manual, sa vad cum va fi.

La masina veche am constatat ca cea mai buna varianta cand era foarte cald era sa tin doar pe aeratoarele din bord, cele centrale in pozitie orizontala direct spre spate (printre scaunele fata) si cele laterale tot orizontal in lungul usii.
wolfin
La mine in auto cand e fff cald doar prin fantele centrale din bord da. Exclusiv. Dipa ce raceste pot da si pe la picioare.

Si e acelasi tip ca la dacia...cu o singura zona...
stolniceanulucian

La mine la climatizare automata am observat ca atunci cand masina este incinsa, sistemul baga doar pe aeratoarele din mijloc.

Am dat manual sa bage pe toate grilele de ventilatie si nu mai facea fata la caldura mare.
Cred ca la mai multe masini AC ul nu are capacitate sa raceasca daca jetul este orientat catre geamuri. Probabil se pierdee mult "frig" prin geamuri.

O setare pe care am incercat-o cu succes (in sensul ca AC sa faca fata fara ca jetul de aer sa omoare pasagerii) este directia aerului setata frontal + picioare





einstein1984
senzatia de racoare e una, temperatura medie in habitaclu e alta.... si aer rece la picioare e fix degeaba, aia e positie pentru incalzire, aerul rece trebuie dat pe parbriz sa ajunga sus, unde se aduna ala cald.
wolfin
corect..numa ca in auto da central...la maxim. dace vreu parbriz in auto trebe dezaburirea apasata.

probabil la dacia e la fel ..nu m am uitat.

si cel putin eu..pana nu se raceste in masina nu pot folosi auto fara sa ma enerveze...trepte superioare..galagie.

bine ca raceste repede sleep.gif
claudiu.t
Eu intai las sa iasa aerul incins din masina vara (cateodata fac si un fel de ventilatie fortata lasand o usa deschis iar pe cea din diagonala o deschid/inchid de 7-8 ori) si apoi pornesc aerul conditionat pe maxim cu usile inchise fara sa urc in masina. Am si folie pe spate si luneta si cred ca ajuta.
Acum depinde si de fiecare ce inseamna la el racoare sau cald. Unii vor sa stea iarna in maneca scurta in masina altii prefera cu geaca si aer cald la minim (ca sa nu fie diferenta mare de temperatura cand coboara din masina) Unii prefera foarte frig in masina vara iar altii mai putin rece. Deci e o chestie relativa si subiectiva asta.
Disturber
Chiar...vin si eu cu o intrebare. Airbagul laterial unde este pozitionat? In scaun sau in stalpul lateral? biggrin.gif
einstein1984
la logan ai doar in scaunele fata airbaguri. In stalpi nu ai la nici o masina, airbagul cortina e deasupra liniei usilor.
wolfin
doar sigla cu aibag e pe stalp. in rest e cum zice einstain..
Disturber
QUOTE(einstein1984 @ 5 May 2020, 13:09)
la logan ai doar in scaunele fata airbaguri. In stalpi nu ai la nici o masina, airbagul cortina e deasupra liniei usilor.
*



Am inteles. Intreb pentru ca am vazut ca exista huse care prevad asa ceva si de aceea eram curios.
wolfin
Este airbag "dual" torace si cap cu deschidere din scaun lateral.
Eu unu nu as garanta pe aceste huse ca in caz de accident se desfac fara sa incurce.

Desi bubuie bine airbagu.
einstein1984
Husele de origine sunt testate cu airbag. Am vazut niste huse "universale" la kaufland care aveau o lista de masini cu care au fost testate. Astea "de pe net" nu le-a testat nici sfantul, un airbag lateral iese din scaun in 5 ms si e in pozitie in 12, numai camerele si luminile ca sa filmezi asta sunt peste 10 000 de coco sa le cumperi sau vreo 300 de euro de facut un test la Idiada de exemplu. Cine naiba crezi ca face asta pentru 120 de scaune de masini diferite?
wolfin
Apropo.

Cand aveam yellow limuzine am luat huse pt ea dedicate dacia 1310.

Inclusiv alea aveau eticheta cu side airbag. Cand le am spalat aceeasi cusatura era peste tot..inclusiv material.

Deci grija ce puneti pe scaune.
claudiu.t
De mare ajutor informatiile astea de la voi.Chiar ma gandeam ca in loc sa cumpar husele de origine la vreo 600lei sa cumpar unele la vreo 300 dar care arata foarte bine. Acum dupa ce aflai chestii (si mi se par logice) prefer ori sa nu mai pun deloc ori pun d-alea de origine.Mai vedem cand vine masina in iulie.
axabrt
Puteți vedea aici cum se deschid airbagurile
https://youtu.be/Ea69jAFHaqM
Eu in locul ăla am niste decupari in huse , cred că sunt ok
wolfin
Zici....

Alea decupate is varianta lenesilor. Adica nici macar nu s au mai obosit sa le coasa.

Un fel de cearsaf plic ultraortodox ....stiiii cu gaurica pentru ....
gcorneille
A propos de discutiile petrecute pe aici in lipsa mea biggrin.gif

O lucru foarte bun la noua masina este ca nu se aude ventilatorul cam deloc. La viteza maxima se aude doar fluxul de aer (un fasait), nu auzi motorasul cum se intampla la modelul vechi. La modelul vechi treptele 3 si 4 erau chiar zgomotoase, treapta 4 o foloseam doar cand nu se mai putea altfel. Dupa cum spuneam mai sus voi vedea cum va fi la 35-40 de grade, dar macar stiu ca pot sta linistit cu aerul la viteza maxima, nu e deranjant.

Interesanta remarca legata de modul in care baga aer pe automat, as fi zis ca, atunci cand se apropie de temperatura reglata, va baga aer cam peste tot. De verificat blink.gif

Cu privire la airbag-ul lateral, eu nu as pune alte huse decat cele recomandate de producator, nu de alta dar o diferenta de o nanosecunda la deschiderea airbag-ului poate insemna diferenta dintre a lovi stalpul sau airbag-ul, degeaba iti mai da si airbag-ul una in freza dupa ce ai dat deja de stalp wacko.gif

Stiu un caz real (din familie, verisoara primara blink.gif ), Toyota Corolla, sot-sotie care prin prisma afacerii erau mai tot timpul pe drum, sotul conducea, sotia era la laptop. Cum era destul de greu sa tina laptopul in brate cu orele, au improvizat un suport pentru laptop montat in bord, in fata pasagerului. Evident ca ce trebuia sa se intample, s-a intamplat: noapte, ploaie, remorca lasata pe jumatate in drum (drum judetean cu o banda pe sens) frana tarziu si s-au proptit in remorca oprita. Masina a scapat ieftin, bara fata si far dreapta, aripa putin indoita. Mai nasol a fost sa-i scoata vara-mii laptopul de pe fata, ca a lovit-o cu display-ul si s-a spart de a umplut-o de cioburi. Ca airbag-ul se deschide zdravan. Din fericire reflexul de a inchide ochii a salvat-o de la daune mai grave, acum a ramas doar cu niste cicatrici aproape insesizabile pe fata, dar putea sa fie mult mai rau.

Cu alte cuvinte, eu as evita orice fel de improvizatii la masina, daca nu sunt facute cu simt de raspundere.
einstein1984
mai am si eu colegii care trebuie sa stea cu laptopul in masina, regula de baza e sa ii mut in spate inainte sa il deschida
gcorneille
Dupa schimbarea anvelopelor am remarcat ceva interesant la aspectul masinii: vizual rotile par mai mari. Fiind identice la dimensiuni as zice ca asta vine din profilul anvelopei, cea de vara nu e crestata asa mult in lateral. Am pus si poze cu cele doua tipuri de antilope.
tatabobu
La uzura profilului nu te-ai gandit?
axabrt
QUOTE(gcorneille @ 10 May 2020, 18:38)
: vizual rotile par mai mari.
*


aproape de mari ca R19 ?
Andy_ACS
@axabrt - you have an obsession, pal smile.gif
Pare balonul mai mare la cele de vara, poate presiunea diferita, sau asa e forma lor.
@gcorneille - ai luat in considerare sa montezi aparatori de noroi la roti? Masina e destul de inalta, stil crossover, arunca multa mizerie, in plus la stilul asta de masina aparatorile cred ca ar arata si estetic bine.
gcorneille
QUOTE(tatabobu @ 10 May 2020, 19:45)
La uzura profilului nu te-ai gandit?
*



Care uzura? Cele de vara au 1000 km si cele de iarna 6000.

QUOTE(axabrt @ 10 May 2020, 19:51)
aproape de mari ca R19 ?



*



Doar aproape radmasa.gif

QUOTE(Andy_ACS @ 10 May 2020, 19:59)
@axabrt - you have an obsession, pal smile.gif
Pare balonul mai mare la cele de vara, poate presiunea diferita, sau asa e forma lor.
@gcorneille - ai luat in considerare sa montezi aparatori de noroi la roti? Masina e destul de inalta, stil crossover, arunca multa mizerie, in plus la stilul asta de masina aparatorile cred ca ar arata si estetic bine.
*



Ii voi pune, sunt vreo 70 de lei setul (2 buc)
tatabobu
Exact, 6000 de km sunt suficienti sa se vada uzura de 1-2 mm din profil, in functie de temperaturi si suprafata pe care s-a rulat. Dublat, e suficient incat sa se vada cu ochiul liber.
Bicicleta galbena
E de la designul anvelopei de iarna, liniile curbe o fac sa para mai ingusta.
Nici daca ar fi 3mm uzura nu s-ar vedea din lateral.

gcorneille
QUOTE(tatabobu @ 10 May 2020, 21:46)
Exact, 6000 de km sunt suficienti sa se vada uzura de 1-2 mm din profil, in functie de temperaturi si suprafata pe care s-a rulat. Dublat, e suficient incat sa se vada cu ochiul liber.
*



Uzura 2 mm in 6000 km, doar daca faceam si niste drifturi radmasa.gif Si nu pare chiar cea mai potrivita masina pentru drift blush.gif
Asta ar insemna uzura de aproape 2 cm in 50-60 de mii de km. Ochiometric as zice ca nu are mai mult de 8 mm adancimea profilului cand e noua anvelopa.
Iar la masina veche schimbam anvelopele cam la 60000 km, si mai aveau cel putin 1 mm pina la martorul de uzura (care parca tre sa aiba 1.6 mm, asa parca am citit la un moment dat in legislatie - nu sunt sigur 100%, m-a mai tradat memoria cateodata).

Si eu zic ca e de la design.
einstein1984
o anvelopa de iarna, la acelasi dimeniuni nominale ca una de vara poate avea diametru mai mare. Dar nu cred ca vezi la ochi asta
axabrt
De fapt caciucul de iarna are 2 martori de uzura.
De obicei pentru a garanta ca totuși cauciucul mai îndeplinește funcția pentru care a fost gândit , se recomandă înlocuirea la atingerea primului martor de uzura, de obicei ăla e pe la 4 mm...
Nu can recomand să mergeți cu cauciucuri cu 1.6mm rămași din profil decât pe asfalt uscat și cu viteza sub 80 kmh
gcorneille
Update: Am trecut de 7500 de km (acum am 7700), dar ultimii 2000 (cu exceptia a 150) sunt in oras.

Am avut ocazia sa merg prin soare vreo 30 de min la 31 de grade momentan si cu aerul pe automat pe 21 de grade era foarte bine in masina, racoare placuta. E de vazut la 2-3-4 ore sau mai mult prin soare cum o fi, si mai ales la 35+ grade. Sunt sigur ca nu voi mai avea mult de asteptat pina la aceste experiente.

In maxim 1 luna intentionez sa ii pun folii pe geamurile spate, sunt sigur ca va ajuta si asta.

De asemenea, ii voi pune aparatori de noroi cat de curand, astea fiind urmatoarele "imbunatatiri" pe care le voi face.

18 May 2020, 22:15:
QUOTE(axabrt @ 13 May 2020, 13:57)
De fapt caciucul de iarna are 2 martori de uzura.
De obicei pentru a garanta ca totuși cauciucul mai îndeplinește funcția pentru care a fost gândit , se recomandă înlocuirea la atingerea primului martor de uzura, de obicei ăla e pe la 4 mm...
Nu can recomand să mergeți cu cauciucuri cu 1.6mm rămași din profil decât pe asfalt uscat și cu viteza sub 80 kmh
*



Dupa cum spuneam, la masina veche nu am ajuns niciodata mai jos de 1 mm peste martorul de 1.6, deci cel putin 2.6. Si oricum cauciucurile all season folosite, dupa maxim 4 ani incepeau sa nu mai faca fata la acvaplanare.

M-am uitat zilele astea la cauciucurile Continental de vara si au si ele doi martori de uzura, nu stiu care e scopul.

18 May 2020, 22:37:
In alta ordine de idei, cam dupa 5-6000 de km mi se pare ca a scazut putin consumul, si parca se misca mai lejer masina. Nu stiu daca nu e cumva doar in capul meu, ca m-am obisnuit cu modul in care reactioneaza. Dar senzatia e ca intre 2000 si 4500 de rot/min accelereaza mai bine. Sau poate nu aveam eu curaj sa o calc asa ca era noua unsure.gif
gcorneille
Mi-a atras cineva atentia ca am vorbit de plasele de portbagaj dar am pus poza doar cu cea verticala. blink.gif
Asa ca remediez acum aceasta scapare. smile.gif

De asemenea, cred ca trebuie mentionat ca cel putin plasa orizontala necesita ceva efort la intindere, adica in general nevasta singura nu o va folosi wacko.gif
torquemada
QUOTE(gcorneille @ 10 May 2020, 19:38)
Dupa schimbarea anvelopelor am remarcat ceva interesant la aspectul masinii: vizual rotile par mai mari. Fiind identice la dimensiuni as zice ca asta vine din profilul anvelopei, cea de vara nu e crestata asa mult in lateral. Am pus si poze cu cele doua tipuri de antilope.
*



Se pot pune chiar 205/40/R18 și arată așa:
4x4
coffee_spitsk.gif
axabrt
E ceva in neregula cu jantele alea de 18 par cam mici.
Eu v am zis să puneți de 19, cred că ar da mai bine.
wolfin
Dric.
dandobre
Urâtă rău, cu alea pe 16 se încadrează mult mai bine in peisaj...
torquemada
Poza e din 2014 /!\ de la nemți radmasa.gif
wolfin
Si?
axabrt
Pai uite am găsit și eu poze cu Duster
Poți să l lasi cu garda aia la sol mare și arată naspa
[attachmentid=1628117252]
Sau poți să l cobori și arată mult mai bine
[attachmentid=1628117253]

Deci daca schimbi jantele parca ar trebui schimbat și ceva la suspensie

psychoo
user posted image
Filip
Arata de vis o masina cu jante pe 19 cu frane care incap in jante pe 15 sau 14. biggrin.gif
cj98czh
up.gif radmasa.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.