Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan MCV Stepway Techroad 0.9 tce
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
psychoo
Sunteti doar gelosi ca isi ventileaza mai bine tamburii
bgdrenault
Iti cumperi duster si l faci golf

Nu o fi vreun photosop
cj98czh
sunt 100% convins ca Dusterul ala lasat are suspensii hidrauluce .... si il urca cand are nevoie ... in pozitia din poza nu vireaza ...
einstein1984
Airride chiar. Dar sunt bani irositi. dusterul e bun cu anvelope cu talon mare
gcorneille
Ca tot se vorbea mai sus despre comparatia dintre MCV Stepway si Duster. Am fost la Cora si cand ma duceam cu cumparaturile la masina, ia uite ce a parcat in spatele meu (poza). Mi s-a parut foarte tare pentru ca parcarea era goala, cred ca erau 5-6 masini pe tot nivelul.

Acum, liber la comparatii biggrin.gif

LE: Acum, uitandu-ma la poza, imi pare rau ca nu m-am gandit sa o intorc pe a mea, sa le pozez fata in fata rolleyes.gif
Andy_ACS
QUOTE(gcorneille @ 5 Jun 2020, 20:38)
[...]
Acum, liber la comparatii  biggrin.gif
[...]


A ta e mai lunga smile.gif
Si alta observatie, cred ca ar arata bine daca ai face si tu geamurile fumurii ca la Duster. Plus ai si avantaje ca se incinge mai greu vara, nu se vede inauntru, nu se decoloreaza interiorul cand sta la soare.
4x4
QUOTE(gcorneille @ 5 Jun 2020, 19:38)
Acum, liber la comparatii  biggrin.gif

LE: Acum, uitandu-ma la poza, imi pare rau ca nu m-am gandit sa o intorc pe a mea, sa le pozez fata in fata  rolleyes.gif
*



Poate e un pic de iluzie optica, dar pare ca MCV ul e la fel de inalt si la fel de cocotat ca dusterul, in afara de inevitabilul overhang mai mare pe spate, arata ca si cum ar fi identic de competent pe offroad.
gcorneille
QUOTE(Andy_ACS @ 5 Jun 2020, 19:59)
Si alta observatie, cred ca ar arata bine daca ai face si tu geamurile fumurii ca la Duster. Plus ai si avantaje ca se incinge mai greu vara, nu se vede inauntru, nu se decoloreaza interiorul cand sta la soare.
*



In principiu sper sa reusesc luna asta sa pun folie pe geamuri. Problema e ca am al dracu de mult de munca si nu stiu cand sa ajung. Poate daca gasesc unii ok care sa lucreze sambata.

<span class='edit'>5 Jun 2020, 21:57:</span>
QUOTE(4x4 @ 5 Jun 2020, 21:51)
Poate e un pic de iluzie optica, dar pare ca MCV ul e la fel de inalt si la fel de cocotat ca dusterul, in afara de inevitabilul overhang mai mare pe spate, arata ca si cum ar fi identic de competent pe offroad.
*



Tehnic Duster are 3 cm in plus la garda la sol, dar cel putin vizual nu prea se remarca acei 3 cm. In schimb la Duster consola spate e foarte scurta, ceea ce ii da un unghi de degajare foarte bun.

<span class='edit'>5 Jun 2020, 22:28:</span>
QUOTE(Andy_ACS @ 5 Jun 2020, 19:59)
A ta e mai lunga smile.gif
*


A mea e CEA MAI lunga... radmasa.gif

Cea mai lunga Dacie in productie, la ce va gandeati? biggrin.gif

MCV Stepway 4528 mm
MCV 4501 mm
Lodgy 4498 mm
Dokker 4363 mm
Logan 4358 mm
Duster 4341 mm
Sandero Stepway 4089 mm
Sandero 4069 mm

Nu am gasit dimensiuni la Logan Stepway, probabil are vreo 2-3 cm mai mult decat Logan.
wolfin
Care este tongue.gif mcv ul?

stolniceanulucian
Pe roșu arată mai bine mcvul. Duster arată mai bine pe negru.
Daca pui folie nu pune una foarte închisă. Am mers ca pasager intr.o masina cu folie 90% si era o senzatie de dric.
gcorneille
Hai sa venim cu ceva "noutati" legate de utilizare. biggrin.gif
Intrucat depasisem 8000 de km am decis ca e timpul sa chinui putin masina. Asa ca saptamana trecuta am facut un traseu Bucuresti - Brasov (A3 si urcare pe DN1A - Cheia), dupa care Brasov - Rupea si retur, apoi Brasov-Bucuresti pe DN1 si A3.

Am mers asa: pe A3 - cruise la 150, de doua ori a trebuit sa franez si o data sa accelerez ca sa ma dau din drum, in rest toata autostrada pana la Ploiesti am mers constant la 150.

Pe urcare pe DN1A am mers la limita sigurantei, de doua ori a intervenit ESC-ul sa corecteze traiectoria ca intrasem prea tare pe viraje ac de par (era asfalt uscat). (fiica-mea, 8 ani, e foarte incantata sa se simta aruncata dintr-o parte in alta in centura, sarim peste comentariile sotiei...). In masina am fost 4 adulti si 1 copil de 8 ani, plus vreo 40-50 kg de bagaje (plasa de bagaje si-a facut treaba foarte bine).

A propos de intrarea ESC, intra foarte violent si smuceste masina, si e foarte zgomotos. In masina s-a facut foarte liniste radmasa.gif .

Brasov - Rupea (68 km) - la dus am mers tot tare, drumul e destul de mult pe urcare, pe portiunile mai drepte am ajuns la maxim 130, la intoarcere a fost coloana nesfarsita, viteza a fost 60-90 km/h, nu am avut unde sa ii dau mai mult.

Intoarcerea s-a facut pe DN1, urcare tare pana la Predeal, am depasit 2 masini (marti dimineata ora 06:00), de la Predeal coloana pana la Comarnic, viteza 60-70, de la Comarnic 130 pana la Ploiesti si pe A3 150 pe cruise.

Consumul obtinut in acest ritm a fost 7.2 l/100 km (semnificativ peste cei 6.3-6.5 de pina acum in afara orasului), pe o distanta de 670 km.

Week-end-ul asta am mai facut o plimbarica pana la Vulcanii noroiosi, 150 pe A3, si la dus si la intors, intre 70-110 in rest, 3 adulti si 2 copii in masina, fara bagaje.

Nu am mai tras la limita, am mers destul de tare pe viraje cat sa se bucure copilul, dar fara sa mai exagerez, astfel ca nu a mai intrat electronica peste mine. Singurul eveniment de mentionat a fost ca am zburat putin, cativa metri, cu cativa km inainte de Paclele mari. Drumul este virajat, denivelat, cu urcusuri si coborisuri, iar pe o coborare este un prag urmat de o portiune de asfalt care s-a lasat, am sarit de pe prag cu putin peste 60km/h si am zburat cativa metri, cu un contact destul de dur cu solul la aterizare, dar nu am lovit nimic metalic, probabil suspensia inaltata de Stepway si-a facut datoria.

Consumul dupa aproximativ 350 km a fost 6.9.

Acum masina are cam 9300 km iar maine o bag in service sa ma asigur ca nu a cedat nimic in urma zborului de ieri.
St
trebuie sa fie super mare denivelarea ca sa iti iei zborul la 60km/h
einstein1984
@axabrt, hai ca ai concurenta
MyKe89
Lol, kenbloc e mic copil. smile.gif
wolfin
QUOTE(einstein1984 @ 15 Jun 2020, 07:36)
@axabrt, hai ca ai concurenta
*



axa e singur in masina.

cj98czh
QUOTE(gcorneille @ 14 Jun 2020, 23:57)
Pe urcare pe DN1A am mers la limita sigurantei, de doua ori a intervenit ESC-ul sa corecteze traiectoria ca intrasem prea tare pe viraje ac de par (era asfalt uscat). (fiica-mea, 8 ani, e foarte incantata sa se simta aruncata dintr-o parte in alta in centura, sarim peste comentariile sotiei...). In masina am fost 4 adulti si 1 copil de 8 ani, plus vreo 40-50 kg de bagaje (plasa de bagaje si-a facut treaba foarte bine).
*



popa.gif popa.gif
einstein1984
QUOTE(wolfin @ 15 Jun 2020, 10:21)
axa e singur in masina.
*


intelegi de ce, nu?
4x4
Suna a episod din dukes of hazzard excursia asta radmasa.gif

Ai dashcam?
bgdrenault
cu 0.9 tce, 90 cp.........? Si caroserie ..........sageata

Daca tot ii place copilului, poti sa l lasi si fara centura, senzatiile sunt mai puternice

Ce s ar intampa sa ai pe mana unul de 300 CP?
wolfin
exageram zic si eu...
dandobre
Eu zic că descrierea colegului e strict legată de percepția subiectivă din interior...
Din exterior ceilalți participanți la trafic au văzut un Logan care abia ținea ritmul.... icon_mrgreen.gif
wolfin
laugh.gif

Esti rau.

La mine e simplu..daca incep cu talente de colin mcrae...aud instant in spate bleah...bleah...si tipede dupa pungi.

Plm si in linie dreapta la ses tot da la rate.
(Cu simte ceva depasiri rolleyes.gif )
Ambele. Vad ca puta mica rade in curbe..deci e ca mine. sleep.gif
psychoo
O fi categoria "dau fum" masinilor care merg "in croaziera" biggrin.gif
Pe de alta parte, pe drumuri publice, cu copil si alti pasageri in conserva...
Orice parere as fi avut despre dl cornelie pana acum, cu siguranta s-a schimbat
ursul_bipolar
Nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca s-ar fi produs un derapaj cat de mic sau daca alt participant la trafic in momentul acela, la fel de "reisar" se afla in efectuarea unor manevre "senzationale".
Las-o moale ca poate iesi rau. Cu tot respectul dar e ultima masina la care m-as gandi ca poate duce asa ceva. Foloseste-o pt ce fost facuta.
marksman
Great, au aparut moralistii. Am avut Logan ph1, o masina care era facuta pentru drumuri din punctul A in punctul B, si cand imi permitea drumul mergeam mai "in forta", tocmai ca sa-i pot afla limitele. Cand mai mergeam peste limita de viteza pe DN, dadeam de cate unul cu masina "capabila", care ma depasea cu viteza peste limita de autostrada ca sa franeze la prima curba.
Despre performantele masinii din topic, spun doar ca si mie imi parea "sportiv" motorul turat, dar era doar o impresie. N-am condus generatia actuala, dar cred ca tot o masina orientata spre deplasarile din punctul A in punctul B a ramas.
ursul_bipolar
Asta spuneam si noi, sa foloseasca masina din punctul A in punctul B ca pt asta fost facuta. Daca vrea sa ii testeze "limitele" unui motor de 90CP sa mearga pe circuit ca n-am chef sa ma trezesc cu unul din asta in fata ca nu o mai poate tine in frau. E simplu, atata timp cat ii pui in pericol pe altii, si ii pui, nu conteaza neaparat masina ci bunul simt soferesc, mai ales cand esti si cu familia.
Andy_ACS
Eu zic ca indiferent de ce masina conduci e de evitat un stil agresiv si cu viteza mult peste limita legala.
Nu fac asa ceva si cu siguranta nu m-as lauda in caz ca s-ar intampla, mi-ar fi chiar rusine. Dar fiecare are stilul lui.
psychoo
QUOTE(marksman @ 15 Jun 2020, 15:44)
Great, au aparut moralistii. Am avut Logan ph1, o masina care era facuta pentru drumuri din punctul A in punctul B, si cand imi permitea drumul mergeam mai "in forta", tocmai ca sa-i pot afla limitele. Cand mai mergeam peste limita de viteza pe DN, dadeam de cate unul cu masina "capabila", care ma depasea cu viteza peste limita de autostrada ca sa franeze la prima curba.
Despre performantele masinii din topic, spun doar ca si mie imi parea "sportiv" motorul turat, dar era doar o impresie. N-am condus generatia actuala, dar cred ca tot o masina orientata spre deplasarile din punctul A in punctul B a ramas.
*



Cati copii aveai in masina?
marksman
Omul a mers "in forta", probabil sa afle pana unde poate intinde coarda. Daca n-a fost trafic, drum pustiu, treaba lui. Pana la urma, trebuie sa stii cand poti sa mergi cu viteza, cand sa mergi incet, unde poti merge cu viteza, si mai ales sa te adaptezi la masina pe care o conduci. Poti merge cu un Logan destul de repede, dar degeaba daca nu stii cum. In niciun caz ca ala din weekend, care pe DN mergea (am fost curios sa aflu,asa ca vreo 3-5 minute am mers si eu mult peste limita legala) cu 150 km/h, iar inainte de curbe iesea pe contrasens, probabil "sa vada, sa se inscrie". Bonus nu-i functiona niciun stop pe frana.

15 Jun 2020, 15:03:
QUOTE(psychoo @ 15 Jun 2020, 14:53)
Cati copii aveai in masina?
*


Nu aveam niciun pasager.
psychoo
Exact.
Nimeni de aici nu merge legal 100% din timp.
Eu mai ajung pe la 200kmh pe DN-uri, mai fluier o roata si in curbe, dar niciodata cu copil sau alti pasageri, chiar daca dpmdv merg in siguranta fata de mine si ceilalti participanti la trafic. Nu in litera legii dar in spiritul ei.
Doar ca neprevazutul e dupa colt si nu vreau sa fiu responsabil pentru pasageri.
Ori tocmai asta cred ca e problema tuturor, cel putin a mea sigur e.
Daca face asa ceva cu propriul copil in masina, nu sunt sigur cat ii pasa de ceilalti participanti la trafic.
Stiu, assumption is the mother of all fLIck-ups, dar it is what it is
Andy_ACS
Cred ca el de fapt nu a mers asa neglijent cum reiese din text, din ce a postat pana acum eu zic ca e un om destul de echilibrat. Poate exprimarea a fost putin exagerata. Sau poate a vazut ca nu prea mai era activitate pe aici si a bagat una "ala argon" sau "ala axabrt" 😄
4x4
Imi imaginez cum sar borcanele de bebe in portbagaj pe crescendo de debica, in timp ce colegu nostru inclesteaza degetele inalbite ce tin volanul pe racing line iar nevasta strange mai tare centura in spate. Intre timp bombardierul din 318d casca puternic si isi scoate cotul pe geam in timp ce merge cu 50kmh, plictisit deja in urma colegului nostru.
Bicicleta galbena
Cornele nu mai povesti ca uite, unora deja li s-a facut rau de parca ar fi fost in masina radmasa.gif

Si nu fi suparat pe colegi, mai carcotim si noi, ce vrei, avem niste valori de dus mai departe biggrin.gif
Cata vreme ai tai nu ti-au zis nimic gen 'mergi mai incet ca mi se face rau' e destul de ok, dar desigur ca n-o sa poti face tot timpul asta.

Personal daca fac asa ma trezesc cu una bucata dupa ciafa de nu ma vad icon_mrgreen.gif


wolfin
Eu am patit o...nu cu o palma ci cu tras de volan.

Noaptea pe la 2...3...toti dormeau ..si eu faceam testul elanului printre jaloane (se lucra la drum) si unu se trezeste datorita balansului si primul lucru ce vede e jalonul. Urmatorul lucru sare pe volan sa traga dreapta.

Si acu cred ca il doare mana 053.gif

@4×4...ce borcane? Poate de marmelada...ca la opt ani nu mai mananca smash apple.
psychoo
Apropos de durut mana.
La solenza a regla ceasul era o bucurie enorma, mai ales cand trebuia dat inapoi.
La semafor ma apuca harnicia si apas bumbul si astept sa se "dea peste cap" doar ca se facuse verde si eu viram la stanga.
Cum procesul de sofat este de prioritate mai mare m.am pus in miscare si am tras vertiginos ve volan de era sa.mi disloc mana stanga de la cot sau umar. Socul cel mai mare nu a fost durerea (pe moment) ci sperietura ca nu ma asteptam sa intampin rezistenta, deci din reflex forta mai mare pe mana dreapta.
gcorneille
QUOTE(Andy_ACS @ 15 Jun 2020, 15:54)
Cred ca el de fapt nu a mers asa neglijent cum reiese din text, din ce a postat pana acum eu zic ca e un om destul de echilibrat. Poate exprimarea a fost putin exagerata. Sau poate a vazut ca nu prea mai era activitate pe aici si a bagat una "ala argon" sau "ala axabrt" 😄
*



L.E.: Niciodata nu am condus neglijent, tin prea mult la mine si la familia mea ca sa fac asta.

QUOTE(Bicicleta galbena @ 15 Jun 2020, 16:31)
Cornele nu mai povesti ca uite, unora deja li s-a facut rau de parca ar fi fost in masina  radmasa.gif

Si nu fi suparat pe colegi, mai carcotim si noi, ce vrei, avem niste valori de dus mai departe  biggrin.gif
Cata vreme ai tai nu ti-au zis nimic gen 'mergi mai incet ca mi se face rau' e destul de ok, dar desigur ca n-o sa poti face tot timpul asta.

Personal daca fac asa ma trezesc cu una bucata dupa ciafa de nu ma vad  icon_mrgreen.gif
*



Nu stiu ce a citit lumea pe aici, cred ca trebuie sa fiu mai atent la exprimare, dar eu am fost in masina cu nevasta si soacra, respectiv nevasta si fina, toate trei femei destul de sperioase, si niciuneia nu i s-a facut rau. Deci ma indoiesc ca as fi fost vreun pericol public.

HAI SA EXPLICAM CEVA CE AM CREZUT CA E DE LA SINE INTELES, AVAND IN VEDERE TOPICUL: VORBIM AICI DE UN MCV STEPWAY CU MOTOR DE 0.9, NU VREUN IMPREZA WRX STI CONDUS LA LIMITA!!! blink.gif (Am condus asa ceva pe urcare spre Vidraru, PE SOSEA INCHISA PENTRU ASTA SI AVAND COPILOT UN CAMPION NATIONAL LA RALIURI, deci stiu ce inseamna).

Pe scurt, am tras mai tare de motor la deal, pe sosea libera, in conditiile in care NICIODATA nu am calcat linia de mijloc a soselei pe viraje, pentru ca niciodata nu fac asta, adica virajele la dreapta le iau din scurt maxim, cat mai aproape de acostament, iar pe cele la stanga le iau cat de larg se poate, tocmai pentru a nu risca nimic, de prea multe ori m-am trezit in viraj cu masini (si chiar camioane) cu rotile pe banda mea in viraj. De asemenea, am facut asta LA DEAL, pentru ca e mult mai usor de oprit masina decat pe coborare. Si cred ca am precizat in postarea initiala ca dupa ce a intrat ESP-ul am lasat-o ceva mai moale. Am precizat de asemenea ca, atunci cand drumul a fost aglomerat, am stat linistit in coloana, asa cum o fac de fiecare data in cei aproximativ 300 000 km condusi pana acum.

Si a fost prima data cand am tras asa de masina si cel mai probabil ultima data, a fost doar un test pe o sosea libera.

Cat despre 150 pe autostrada goala, ma indoiesc profund ca cei care au fost socati de postarea mea merg cu 120 cand nu e aproape nicio masina pe autostrada. Si cu toate astea, eu merg in mod normal cu 110-130 pe autostrada, doar ca in acest test am vrut sa vad cu cat creste consumul mediu daca mentin un ritm ridicat.

Imi pare rau daca am speriat pe cineva cu postarea asta si mi se pare distractiv faptul ca am fost etichetat "agresiv" si "periculos" in conditiile in care printre prieteni mi se spune "melcul" pentru ca intotdeauna am incercat sa conduc in siguranta, nu in viteza.

<span class='edit'>15 Jun 2020, 19:05:</span>
QUOTE(wolfin @ 15 Jun 2020, 17:36)
Eu am patit o...nu cu o palma ci cu tras de volan.

Noaptea pe la 2...3...toti dormeau ..si eu faceam testul elanului printre jaloane (se lucra la drum) si unu se trezeste datorita balansului si primul lucru ce vede e jalonul. Urmatorul lucru sare pe volan sa traga dreapta.

Si acu cred ca il doare mana  053.gif

@4×4...ce borcane? Poate de marmelada...ca la opt ani nu mai mananca smash apple.
*



Borcane in care urma sa facem socata, ca am oprit sa culegem soc special pentru asta biggrin.gif Doar ca borcanele erau acasa si a iesit o socata excelenta cu miere de tei...

<span class='edit'>15 Jun 2020, 19:09:</span>
QUOTE(psychoo @ 15 Jun 2020, 15:25)
Exact.
Nimeni de aici nu merge legal 100% din timp.
Eu mai ajung pe la 200kmh pe DN-uri, mai fluier o roata si in curbe, dar niciodata cu copil sau alti pasageri, chiar daca dpmdv merg in siguranta fata de mine si ceilalti participanti la trafic. Nu in litera legii dar in spiritul ei.
Doar ca neprevazutul e dupa colt si nu vreau sa fiu responsabil pentru pasageri.
Ori tocmai asta cred ca e problema tuturor, cel putin a mea sigur e.
Daca face asa ceva cu propriul copil in masina, nu sunt sigur cat ii pasa de ceilalti participanti la trafic.
Stiu, assumption is the mother of all fLIck-ups, dar it is what it is
*



Nu am sa-mi risc niciodata viata mea si cu atat mai mult a copilului, pentru nimic in lume, deci nu se pune problema sa pun in pericol alti participanti la trafic, asta ar insemna in primul rand sa ma risc pe mine.

<span class='edit'>15 Jun 2020, 19:14:</span>
QUOTE(Andy_ACS @ 15 Jun 2020, 14:52)
Eu zic ca indiferent de ce masina conduci e de evitat un stil agresiv si cu viteza mult peste limita legala.
Nu fac asa ceva si cu siguranta nu m-as lauda in caz ca s-ar intampla, mi-ar fi chiar rusine. Dar fiecare are stilul lui.
*



Nu stiu ce intelegi prin mult peste limita legala, dar eu cred ca virajele cu limitare la 30 abordate cu 40-50 la ora nu sunt chiar asa o rusine blink.gif
Iar eu nu m-am laudat ca am facut cine stie ce nefacute ci doar am povestit cum am simtit masina la un anumit stil de condus, stil pe care nu il practic in mod obisnuit, tocmaai de aceea mi s-a parut interesant de povestit.
Si nici 150 pe autostrada nu cred ca e "mult peste limita legala".

<span class='edit'>15 Jun 2020, 19:16:</span>
QUOTE(ursul_bipolar @ 15 Jun 2020, 14:51)
Asta spuneam si noi, sa foloseasca masina din punctul A in punctul B ca pt asta fost facuta. Daca vrea sa ii testeze "limitele" unui motor de 90CP sa mearga pe circuit ca n-am chef sa ma trezesc cu unul din asta in fata ca nu o mai poate tine in frau. E simplu, atata timp cat ii pui in pericol pe altii, si ii pui, nu conteaza neaparat masina ci bunul simt soferesc, mai ales cand esti si cu familia.
*



Stai linistit, nu am pus niciodata pe nimeni in pericol, ba chiar intotdeauna mi s-a reprosat ca sunt prea precaut. Dar voi ramane asa, pentru ca asa sunt eu.

<span class='edit'>15 Jun 2020, 19:21:</span>
QUOTE(psychoo @ 15 Jun 2020, 14:10)
O fi categoria "dau fum" masinilor care merg "in croaziera" biggrin.gif
Pe de alta parte, pe drumuri publice, cu copil si alti pasageri in conserva...
Orice parere as fi avut despre dl cornelie pana acum, cu siguranta s-a schimbat
*



Eu fac parte din categoria "in croaziera" deci nu "dau fum" nimanui. Am facut putin sport doar pentru ca era soseaua libera, altfel nici nu mi-ar fi trecut prin cap asa ceva.

QUOTE(ursul_bipolar @ 15 Jun 2020, 14:16)
Nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca s-ar fi produs un derapaj cat de mic sau daca alt participant la trafic in momentul acela, la fel de "reisar" se afla in efectuarea unor manevre "senzationale".
Las-o moale ca poate iesi rau. Cu tot respectul dar e ultima masina la care m-as gandi ca poate duce asa ceva. Foloseste-o pt ce fost facuta.
*



Nu stiu ce "poate duce" aceasta masina dar, daca ai citit de la inceput, ai vazut cam care au fost criteriile folosite la achizitia masinii. Si da, o voi folosi strict pentru a ma duce in siguranta din A in B.
axabrt
Loganul cu motor de 1 litru e usoara.
Având și suspensie confort e normal că ai impresia că zboară .
De fapt eu aveam senzația de plutire.
Loganurile conduse de mine (vreo 5 la număr) in toate variantele de la fostul 1.4 75, trecând la 1.6 105, 1.5dci și 1.2 deci alea 5 logane erau 4 , ei bine ele păreau deconectate de la drum.
Adică știam viteza cu care merg dar nu simțeam drumul.
Deci cat de praf sa fie un amortizor al cărui rol e sa țina roata lipita de sol. Nu zic tine mașina lipita de sol dar Intr un fel care mie nu îmi place . Și gata
gcorneille
QUOTE(St @ 14 Jun 2020, 23:49)
trebuie sa fie super mare denivelarea ca sa iti iei zborul la 60km/h
*



Evident ca nu mi-am luat zborul, totusi aterizarea a fost destul de dura blink.gif

QUOTE(4x4 @ 15 Jun 2020, 11:29)
Suna a episod din dukes of hazzard excursia asta  radmasa.gif

Ai dashcam?
*



Nu am, pentru ca in general mi se spune "melcul", pentru ca sunt prea linistit la condus. Desi mi-a parut rau de cateva ori ca nu aveam, avand in vedere cum conduceau altii...

QUOTE(bgdrenault @ 15 Jun 2020, 11:46)
cu 0.9 tce, 90 cp.........? Si caroserie ..........sageata

Daca tot ii place copilului, poti sa l lasi si fara centura, senzatiile sunt mai puternice

Ce s ar intampa sa ai pe mana unul de 300 CP?
*



Am condus si 450 CP si tot in siguranta, niciodata nu am pus in pericol masina sau traficul, faptul ca am intrat intr-un ac de par cu 40-50 si a intervenit ESP-ul nu inseamna ca merg ca un inconstient.

15 Jun 2020, 19:32:
In alta ordine de idei, daca mai intereseaza pe cineva ce scrie un inconstient, un pericol public, un criminal potential (care in 300000 de km nu a zgariat niciodata masina), azi masina a avut parte de un control foarte amanuntit pe trenul de rulare si se pare ca nu a fost afectata de saltul neprevazut.
dandobre
A făcut și un tovarăș o decolare din asta după ce a trecut cu viteză, noaptea pe un bumper din ăla bulgăresc făcut direct din asfalt... La fel, suspensia a fost ok...
gcorneille
QUOTE(wolfin @ 15 Jun 2020, 14:04)
laugh.gif

Ambele. Vad ca puta mica rade in curbe..deci e ca mine. sleep.gif
*



Seamana cu tat-su, ca si el tot asa facea cand era mic biggrin.gif
Iar tata (adica bunica-su) avea o super masina de viteza: Dacia 1100 visinie radmasa.gif
wolfin
Tu de cine vorbesti?

Ca si tata a avut o stiuca visinie

hiptnotizat.gif

Dan acu 2 ani am luat si eu un dala bulgaresc. Ggg...am zis ca s a rupt masina.
Cu lovituri de plafon ca madam nu poarta centura. sleep.gif
gcorneille
QUOTE(wolfin @ 15 Jun 2020, 19:50)
Tu de cine vorbesti?

Ca si tata a avut o stiuca visinie

hiptnotizat.gif

Dan acu 2 ani am luat si eu un dala bulgaresc. Ggg...am zis ca s a rupt masina.
Cu lovituri de plafon ca madam nu poarta centura. sleep.gif
*



Acu', ce sa zic, nu prea stiu pe unde o umblat tata... tongue.gif

La noi toata lumea poarta centura. Nu merge masina daca cineva nu are centura. biggrin.gif
silvanu96
ai idee, pana la urma care au ceasuri albe?
Disturber
QUOTE(silvanu96 @ 17 Jun 2020, 14:05)
ai idee, pana la urma care au ceasuri albe?
*



Eu cred ca doar cele Prestige au venit cu ceasurile albe...cred!
gcorneille
QUOTE(silvanu96 @ 17 Jun 2020, 14:05)
ai idee, pana la urma care au ceasuri albe?
*



Doar Prestige are ceasuri albe.

In cazul versiunii mele, Techroad, cel mai bine se potrivesc acele rosii, avand in vedere toate tusele rosii de pe/din masina.
Disturber
Gata gcornelilie, mi-a sosit si mie masina. biggrin.gif
marksman
Arata foarte bine. Multi km fara probleme!
Disturber
QUOTE(marksman @ 12 Jul 2020, 08:54)
Arata foarte bine. Multi km fara probleme!
*



Multam! biggrin.gif
bion
Esti buticar?
gcorneille
QUOTE(bion @ 12 Jul 2020, 21:56)
Esti buticar?
*



Nu inteleg intrebarea.

19 Jul 2020, 22:51:
QUOTE(Disturber @ 11 Jul 2020, 21:32)
Gata gcornelilie, mi-a sosit si mie masina. biggrin.gif
*



Arata foarte bine. Ma bucur ca s-a terminat asteptarea.
Totusi, nu ai fost putin surprins cand ti-au livrat-o cu bebe cu tot? radmasa.gif
Sau era optional si ai zis sa pui pe ea tot ce se poate? blush.gif


19 Jul 2020, 23:16:
Intrucat nu am fost de mult pe aici, pentru ca ne-am mai plimbat si noi in week-end-uri iar in timpul saptamanii sunt foarte ocupat, ar trebui sa spun ca am depasit 11000 km si sunt la fel de incantat de masina ca la inceput. De fapt, mai mult, am inceput sa iubesc cruise control-ul, e asa relaxant sa mergi linistit la 120...
Am constatat intre timp si modul in care functioneaza: daca atingi frana, se decupleaza si nu se mai activeaza decat daca revii din butonul de pe volan (Res), in timp ce, daca accelerezi, revine la viteza setata imediat ce iei piciorul de pe acceleratie.
O alta constatare interesanta, consumul nu mai sare de 9.2 in oras, desi in continuare nu folosesc nici Eco si nici Start-Stop.
Nu stiu daca m-am obisnuit eu sau asa ar trebui sa se intample, dar motorul pare mai "suplu", nu stiu cum sa exprim altfel impresia. Parca reactioneaza mai rapid sau ceva, e o impresie pe care nu o pot descrie.
Am avut si un moment ciudat, intr-o dimineata ploioasa, am pornit motorul si timp de o secunda, o secunda jumate, a mers cam pe la 500 rot/min, de credeam ca se opreste, dupa care a crescut turatia si totul a fost ok.
Am facut o verificare a freonului si lipseau 74 de grame din cele 450 normale, si, desi nu exista nicio pierdere, a platit Dacia respectiva diferenta. Cel mai probabil nu a fost incarcata de la inceput instalatia in mod corespunzator. Din pacate nu am facut aceasta verificare inainte, dar dupa completare aerul care iese din duze are 11 grade, ceea ce este mai mult decat ok.
Impresia personala, dupa folosirea masinii la 34-37 de grade temperatura exterioara (chiar daca pe bord am vazut si 43 de grade, dupa ce a stat in soare): daca a stat masina la soare, e bine sa deschizi usile si sa lasi sistemul automat sa raceasca masina macar 3-5 minute. Totusi, masina se va raci foarte bine doar dupa ce mergi cu ea cateva minute, am senzatia ca pe loc aerul introdus nu e la fel de rece (ma refer la prima pornire a masinii incinse) ca in timpul mersului. Dar probabil e vorba si de faptul ca tevile sunt foarte incinse si ele.
Am mers in soare la 33-34 de grade temperatura experioara si, cu aerul lasat pe 20 de grade, chiar 21 (din motiv de nevasta), senzatia in habitaclu este foarte placuta, spre rece, la un moment dat trebuie sa mut aeratoarele sa nu mai dea spre mine. Si eu sunt genul de om care vreau aerul sa fie indreptat spre mine, nu am probleme cu frigul, doar caldura ma deranjeaza.
Nu stiu daca la 39-40 sau mai mult va fi ok, nu am avut posibilitatea sa verific, si e clar ca vara asta nu sunt sanse prea mari sa am aceasta ocazie..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.