Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema 2500-3000rpm dacia Logan 1.4
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Andrew.y.y
Salut recent a apărut o problema la Dacia mea, 1.4 mpi
Trage foarte bine pana la 2500-3000 de turații, de la 2500-3000 mașină merge în șuturi rău de tot, bruscheaza foarte mult și am o întârziere la accelerație cam de o secunda sau doua, am pus un tester pe ea și mi a aparut eroarea P0141 adică sonda lambda, e posibil sa am aceasta problema de la sonda lambda?
O sa las un videoclip(masina face asa și pe liber și în toate treptele, în videoclip am apăsat accelerația 2 secunde, pana la podea, nu am ridicat deloc piciorul, decât când l am ridicat de pe accelerație)
Sper sa fiu ajutat... E oribilă problema

https://vimeo.com/409566550
RazvanF
Catalizator infundat.
Andrew.y.y
Sunt 100%sigur ca nu catalizatorul este de vina
Nu reușesc sa îi dau de cap problemei
Țin sa precizez ca atunci când motorul dă rateuri în bord se aprind 2 martori și se sting intermitent
Check Engine și martorul de temperatura la apă
valioglu
Ai raspuns singur. Ai eroare de la sonda lambda. Verifica cablajul si schimba sonda. E simplu.
Andrew.y.y
Am făcut ce a spus valioglu, am. Schimbat sonda lambda 2
Dar mașină face tot la fel
Am încercat bujii, injectoare, fișe, dar nu de la ele este problema
A mai plătit cineva asta?
MyKe89
Eroarea e de la sonda 2, după catalizator, n-are de-a face.
Fuga la service.
klaus
eroarea P0141 nu e de sonda lambda generic, ci de sonda lambda aval (dupa catalizator, nu cea de dinainte).
Eu as verifica:
1. Firele sondei (sa nu fi fost agatate in vreo creanga pe dedesubt). Daca e din fire te-ai scos, e ieftin.
2. Sonda (prin inlocuire, la logan ar trebui sa fie destul de ieftina)
3. Senzorul de temperatura apa motor (tot prin OBD il citesti si vezi daca pare a fi in parametrii). Poti sa-l schimbi direct ca nu e asa scump. Trebuie sa te misti repede cand il desfaci ca va curge oleaca de antigel, din cate mi-aduc aminte.
Astea ar fi legate de sonda.
Daca eroarea de sonda e derivata din altceva, ar trebui verificat catalizatorul, pompa de benzina (sa nu fie regulatorul sau pompa cu probleme si sa nu dea suficienta benzina la turatii ridicate, desi daca da la turatii reduse pare a fi presiune in rampa)
De asemena, la 1.4 poate nu ar fi rau sa verifici si bobina, sa nu fie intrerupta/crapata (porneste motorul noaptea sa vezi daca sunt scantei pe bobina)
Dupa care treci la lucruri mai grele gen injectoare infundate sau reglaj culbutori.

Problema ta e clar o problema de turatie (ori alimentare prea mica - partea cu pompa, regulatorul de presiune din pompa, injectoare infundate; ori aprindere deficitara la turatie - bujii neconforme, bobina crapata; ori evacuare cu probleme doar cand e nevoie de debit (catalizator infundat, esapament infundat); ori necorelare valori martori cu turatia (sonda lambda, sonda de temperatura).

Ca anecdota, am auzit de la un cetatean care avea tot asa probleme cu turatiile ridicate si dupa ce a facut spumele marii ca nu gasea nimeni problema a descoperit ca avea rezervorul (care la masina lui era de metal) lovit exact in dreptul sorbului si se lipea de sorb si nu mai tragea benzina la turatii ridicate. dar el nu avea erori inregistratea, d-aia afost dificil de gasit cauza.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.