Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan 1.6 16v
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Kyki78
Salut Loganiști!
Am un Logan de 1.6 16v din 2008 trecut pe gaz în 2017, o instalație Tomaseto.
Până acum o lună a funcționat perfect. După ce am schimbat ulei filtre bujii, curățat mpp.,clapetă accelerație, resoftat, schimbat garnituri de etanșare la galeria de admisie plus oringuri clapetă accelerație persistă trei probleme: pornire greoaie la rece a 3a a 4 cheie, relanti instabil subturat prime e 2 3 minute, accelerație greoaie și uneori cu rateuri în cutia de rezonanță la accelerării bruște. Dacă accelerează bine în treapta 1, în treapta 2 parcă se îneacă și dacă ridic ușor piciorul de pe accelerație câteodată accelerează normal. Toate astea se întâmplă doar pe benzină, pe gaz funcționează normal trage bine. Încă un aspect, pe comp. de bord arată consumuri mari 16% 22% când cau drumul la ac. trage și mai greu doar pe benzină.
Pă rerra mea făcută în urma celor citite pe forum este că mai am 2 chestii de încercat, pompă de benzină și sondă lambda amonte.
Voi ce părere aveți, a mai pățit cineva așa să meargă prost pe benzină și bine pe gaz?
Mulțumesc

1 Jul 2020, 18:53:
Toate problemele au apărut de la pornire greoaie dimineața. Am zis că tre să consum toată benzina din rezervor (aproape plin de vreo 6 luni). Am consumat-o după care am băgat 15 l 98 de Rompetrol plus un flacon de aditiv 2+2 pentru curățare injectoare. Alergat pe autostradă în a 4 la peste 3500 4500 de ture.

1 Jul 2020, 21:28:
Nu-și dă nimeni cu părerea?
O idee o sugestie?
xmisterx
Ce sa ''resoftat'' la ea?
Logan80
De ce ai pus aiurea aditiv 2+2?
Iti trebuie alt ecu cu immo off, care are softul original.
Kyki78
Am scuimbat sonda lambda 1 pentru că în timpul mersului pe benzină mirosea a gaze nearse în mașină iar pe gaz se prea când opream la semafor co ac pornit. Problema cu gazele s-a reglat la fel și cu consumul la fel și cu opritul la semafor cu ac porni pe gaz. 2+2 aditiv am pus ca să curăț injectoarele, dar se pare că nu am reușit. Tot la un service de curățat injectoare cu ultrasunete tre să ajung.


5 Jul 2020, 10:58:
În legătură cu softul. 7102 cei la care am fost au spus că aveam un amestec bogat în carburant și i-au dat setările din fabrică și mi-au recomandat să fac un test de pompă de benzină întrucât nu se accelerează pe benzină. Are laguri în accelerație iar în mers dă serios în nas la schimbarea în treapta a 2 a. Voi curăță și injectoarele și senzorul de pe volantă și voi reveni cu un post.
Logan80
Schimba bujiile, pune cele oe dacia 1 electrod.
Kyki78
Am schimbat bujiile am pus bheru cu un electrod dar mergeau mai prost decât cele pe care le aveam pe mașină ngk cu 2 electrozi.

5 Jul 2020, 11:54:
Cu bujii ngk și cu sondă lambda 1 schimbată nu mai dă rateuri a accelerării. Dacă merg constant peste 2500 de ture merge bine liniar permite chiar accelerării ușoare către 3000 3500 de ture iar consumul pe comp de bord scade. Ieri am mers doar prin oraș pe ploaie vreo 20 km iar consumul a scăzut de la 16 17% la 13 %.
Logan80
La Logan niciodata nu a mers bine cu ngk. Pune denso iridium 1 electrod.
Kyki78
Bujiile nu explică laguri le din accelerație și subturaarea la relanti și pornirea greoaie dimineața. Mă gândesc la 2 cauze: motoraș pompă benzină ( nu mai dă 3.5 bari) unul sau mai multe injectoare nu pulverizează benzină câtă trebuie.

5 Jul 2020, 13:33:
Pe gaz are forță trage bine. Problema pe circuitul de alimentare cu benzină pompă injectoare amestec. De amestec răspunde sonda lamda1 pe care am schimbat-o, voi curăță injectoarele, și în ultimă instanță schimb motoraș pompă.
Ce părere aveți?
Știți un service de curățat injectoare în București?
Logan80
Ba chiar explica, ngk varza.
Daca tu habar nu ai, este alta treaba. Bafta
Kyki78
Nu mă înțelege greșit le pot schimba foarte repede dar nu cred că voi rezolva problema, logic vorbind. Până acum mașina a funcționat perfect cu ngk, le-am schimbat cu bheru pentru că am considerat că au mers destul 25000 km. Erau cărămizii și nu era tocit electrod ul. Am pus bheru am cu un electrod reglat cu lera la 9 mm și funcționau mai prost ca ngk. Voi încerca și denso cu iridium
pistritu
Logic vorbind esti praf, rupt in cur n-ai bani sa schimbi bujiile proaste si vii aici sa te plangi aiurea pe forum smile.gif
Bujii bune https://www.epiesa.ro/bujie-denso-ik20tt-ideps-147317831.htm
Kyki78
Cei drept apreciez "solidaritatea" și expresiile pline de conținut jignitor. Mulțumesc celor doi ingineri care mi-au răspuns că sunt praf și rupt în cur fără a susține cu argumente sfatul lor de a cumpăra bujii de 55 lei bucata. Precizez că nu fac raliu. O zi bună domnilor ingineri.
psychoo
La benzina poti sa iti cureti singur injectoarele. Iei un spray de curatat carburatoare, ii dai jos capul de pulverizare si teava de plastic o puibpe gaura de alimentare a injectorului. Apesi ca sa fie sub presiune si alimentezi injectorul de pe baterie cate 2-3 secunde cu tot atata pauza pana iese pulverizat frumos pe toate duzele.
Am facut de 2 ori la solenza cu succes. Grija doar sa nu ciupesti oringurile la remontare
Kyki78
Am văzut un clip pe YouTube postat de un băiat care arăta cum curăță injectoarele exact spui tu numai că el folosea o seringă în care introducea injectorul iar prin cealaltă parte punea spreiul de curățat carburatoare
https://youtu.be/RgfcghsAjG8
https://youtu.be/RgfcghsAjG8

5 Jul 2020, 16:23:
Întrebarea e, dacă sunt calaminate, acea substanță din sprei elimină calamina?
Kyki78
Problemă rezolvată prin înlocuirea pompei de benzină
einstein1984
QUOTE(Logan80 @ 5 Jul 2020, 14:34)
Ba chiar explica, ngk varza.
Daca tu habar nu ai, este alta treaba. Bafta
*


eu am mers bine merci cu ngk nickel, dr mke a facut 200 000 cu NKG iridiu. Varza esti tu.
sorin1983
cati km avea masina ca sunt curios de treaba cu pompa de benzina...
ngk si mie mi se par printre cele mai ok.
psychoo
Poate omul a luat cu distanta prea mica la electrod si avea scanteia prea slaba, poate avea bobina crapata, poate fisele scapau la masa, poate erau contrafacute, etc
Cert e ca pe forum si.a expus experienta cu un brand bazat pe cunostintele sale, iar altii pot fi tentati sa il creada.
Asta e blestemul forumurilor din pacate.
Si eu la solenza am folosit doar ngk cu element central de cupru de care am fost foarte multumit
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.