Salutare tuturor!
Sunt fericitul posesor al unui logan 1.4 MPI care are in dotare instalație GPL.
Problemele pe care le-am întâmpinat de ceva vreme incoace sunt urmatoarele.
Dimineata cand porneste la rece se opreste de cateva ori apoi cand in sfarsit nu se mai opreste ( a 3 a sau a 4 a cheie) motorul merge foarte neregulat, întrerupe, nu se accelerează, iar in spate miroase a benzina ne arsa.
Am schimbat motorasul pas cu pas si alti senzori, am reglat tachetii , dar nici o îmbunătățirea la bobina de inducție nu am umblat deoarece pe gaz merge.
Dupa ce am eliminat posibile cauze pentru problema descrisă mai sus, am ajuns la concluzia ca pompa de benzina poate fi defectă sau calculatorul nu functioneaza ok.
Calculatorul nu l.am verificat momentan sa vad daca parametrii is ok, dar in schimb mi.am cumparat o jucărie de pe aliexpress pentru a putea masura presiunea de pe instalația de alimentare, din ce am vazut ar trebui sa fie 3 bari.
Am scos conducta din rampa si am montat acea jucărie intre conducta de benzina si rampa astfel putand sa vad ce presiune am pe alimentare.
Tinand cont ca s.a scurs ceva benzina am pus de vreo 3 ori contactul iar presiunea a urcat aproape de 3 bari apoi am pornit motorul iar presiunea statea constant la 3.2 bari, am lasat.o sa meargă si presiunea parea ok, apoi am oprit motorul si am lasat jucăria montată, dupa oprirea motorului presiunea a ramas 3 bari dar pentru putin timp, incepand usor sa scada, dupa 30 de minte ajunsese 2.5 iar dupa alte 4 ore ajunsese 1.8.
Dupa parerea mea, presiunea ar trebui sa ramana la 3 bari tot timpul, ceea ce nu se intampla la mine si ma duce cu gândul ca unul dintre injectoare nu închide iar benzina se scurge in admisie.
Dar eu nu sunt mecanic, ci doar imi place sa mesteresc la rablele mele.
De asta am scris aici si va intreb pe voi vei care aveti mai multa experienta.
Este normal sa scadă presiune de pe instalație atunci cand motorul e oprit?