Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme jicloare carburator dublu corp
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
bgs
Imi vine sa dau foc la masina !!!

Nu trece o sapt fara sa patesc ceva.



Acum cred ca s-a infundat un jigler ceva....

Dupa ce am pus benzina, a inceput sa nu mai stea la relanti cum trebuie. Dupa aia nu statea decat daca la stop mai spritam acc. Mai incolo n-a mai vrut sa stea decat cu socku' tras, care era tras la maxim si statea la 1000 rot/min.



Buun...dar acum !!! Nu mai vrea deloc. Daca las motorul la relanti, chiar si in timpul mersului se opreste. Era sa intru intr-unu' pt ca s-a intarit pedala (servofrana). Am reusit sa ajung acasa....bineintles dupa ce mi-a mancat 8 litri de benzina pana la gara si inapoi (stau in dr. taberei).



Mentionez ca masina scoate un fuuuummm !!! iar cand o acc da in nas...dar cand trece de o anumita rotatie totul e ok. De aia m-am gandit ca o fi jigelrul de relanti infundat. Asta din ce-am mai auzit si eu.



Si acum intrebarea:

La un carburator dublu corp...unde draq sunt jiglerele ? De fapt mai bine zis cum arata ? N-am desfacut in viata mea asa ceva.



Va rog mult sa-mi dati cateva sfaturi.
asarban
pai jiglerele sunt ca la orice carburator...in el!

Adica tre sa desfaci capacul carburatorului si .....voila! jiglere (sau jicloare???) cate vrei!

pui mana pe o surubelnita lata (nici prea-prea, nici foarte-foarte!) si le desfaci!

PE RAND!

ADICA SCOTI UNUL, IL SUFLI SI IL PUI LA LOC! SI ASA; UNUL CATE UNUL!

Nu le scoate pe toate deodata ca s-ar putea sa ai surprize-surprize si sa plangi langa ea!

Cureti bine bine de mal si mazga, mai sufli si cu pompa de caucioace (ideal ar fi un compresor d'ala profesional!!) si cam asta ar fi!

Vezi sa desfaci cu grija si pompa de sprit si sa cureti jiglerul si sa vezi daca nu o fi membrana sparta!

Cam asta ar fi ...asa.... pe NV!
FLEX
Stati si nu minati foarte tare! daca nu sta la relanti, primul lucru pe care trebuie sa-l faci e sa-i cureti jiclorul DE AER sau de AMESTEC, care este in EXTERIORUL carburatorului, il vezi tu cumva, il scoti, il sufli, il bibilesti si-l bagi la loc; asta ar fi tratarea simptomului, pentru tratamentul bolii foloseste sfatul lui Asarban, recte desfacut capac carburator, sters, scos pe rind jicloarele interioare si curatat, etc. Atentie si la cuiul poantou, desfa-l cu grija si sufla-l, nu baga lita pe el, de altfel nici pe jicloare, ca risti o decalibrare foarte interesanta.

Deoarece banuiesc ca de fapt la tine este vorba de celebrul muc produs prin condensarea vaporilor de ulei si benzina in carburator, da un search pe forum dupa "muci" si te vei minuna ce vei gasi.

Astea au fost niste sfaturi generale, despre "how to" si "specialitati" la dublu-corp, dau cuvintul Novistilor.
paulp
Heloo, fratilor, omul are dublu corp (cind ti-am zis sa-ti pui normal n-ai vrut icon_twisted.gif ). Vezi ca ai la electrovalva (e chestia aia ca un condesator care vine insurubata in talpa carburatorului) un jiglor chiar in capul ei. Scoate-l si curata-l :wink: . Dar daca poti sa te intilnesti cu ADY (parca el are tot dublucorp) ia o electrovalva de la el si vezi cum merge.
asarban
Nea!

Ala nu e pentru aia!

Ala e pentru ca sa opreasca benzina cand tai contactul!

Ce are domnul e jiglerul de ralanti betonat!
paulp
Hai ca ma mai uit deseara inca o data in cartea de Dacia, ca are descrierea dublucorpului :wink: si vad unde e baiul. Intru pe dial-up ca de miine nu mai vin la munca pina luni tongue.gif
bgs
Vreau sa va spun ca merge impecabil acum. FARA sa ii fac absolut nimic.

Dupa 3 ore am coborat jos sa vad ce pot sa-i fac si a pornit fara shock fara nimic, cu toate ca masina era rece. Am mers cu ea aproape o ora si a mers excelent.

Cum ? nu stiu..nu ma intrebati. Doar cu cateva ore inainte m-am chinuit 5 min s-o parchez din cauza ca se oprea motorul...iar mai incolo s-a vindecat miraculos !!!???
asarban
Una dintre minunile Craciunului!!!

(da' nu cred ca tine pana la boboteaza!)
bgs
Poate poate.... oricum dupa Sarbatori ma duc cu ea la service ca nu mai tine
FLEX
Io insist cu mucii ... a stat ce a stat, s-a autocuratat si de-aia merge acum. Ai desfacut trompa filtrului de aer sa te uiti in carburator? are muci?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.