ecokey
20 Jan 2006, 13:58
Salutare oameni buni
Am si io o problema care ma termina cu dacia 1300
am incercat intr-o dimineata sa o pornesc
A pornit normal .... cu socul tras apoi peste cateva secunde .... a scazut turatia
si s-a oprit ... chiar daca era accelerata puternic
In prima faza am crezut ca am probleme cu alimentarea
dar am schimbat pe GPL - si face la fel
deci nu are cum sa fie de la alimentare.
Bine- am m-am tot jucat cu ea pana am lasat-o asa
astazi ... am incercat din nou sa o pornesc
dar invarte f greu electromotorul si nici scanteie nu da. Si sigur nu e bateria slaba ca am luat curent de la alta masina.
Nu stiu ce sa-i mai fac ... daca as reusi macar sa o pornesc pana la service
Stiti voi ce are ?
multam
Uncle-Sam
20 Jan 2006, 14:48
daca e scoasa din viteza poti sa invarti elicea cu mana?
ecokey
20 Jan 2006, 15:17
QUOTE(Uncle-Sam @ 20 Jan 2006, 13:48)
daca e scoasa din viteza poti sa invarti elicea cu mana?
da . se invarte ca si inainte
pai daca a pornit si apoi s-a oprit ar fi de la alimentare. Verifica pe rand: Scantei la bujii si daca nu cumva ai gheata in carburator.
gattoman
21 Jan 2006, 00:03
Uita-te in busonul de la capacul colbutorilor(ala pe unde se pune ulei in motor) si vezi daca are pasta din aia alba pe el. Daca are, mai mult ca sigur a ajuns in carburator prin furtunul care duce in teu si a infundat ceva gauri si jiglere pe acolo. Eu am patit asa si am scos carburatorul, l-am curatat bine si acum nu mai am probleme(pana data viitoare
)
zeus-iulian
22 Jan 2006, 14:47
si eu am aceeasi problema ca ecokey numai ca mie nu imi porneste nici cu socul tras! Dupa ce ii dau cateva chei (3-4) fara sa trag socul porneste si sta la relanti cu ambreajul calcat, insa daca vreau sa o accelerez "moare"
idei de la ce poate fi?mentionez k patesc chestia asta dupa ce i-am schimbat bateria! inainte pornea cu socul tras
Aliinutz
23 Jan 2006, 13:08
chestia cu pornitul si opritul am patit-o si eu. la mine a fost de la faptul ca aveam plutitorul de la carburator plin cu benzina, si imi inghitea foarte multa benzina. s-a rezolvat prin schimbarea plutitorului si refacerea nivelului. sper sa fi ajutat pe cineva patania mea
spor la reparatii
ecokey
24 Jan 2006, 07:10
Totusi - nu e de la carburator - cred
pentru ca gazul GPL - trece direct prin carburator - in motor
deci nu poate fi de la un surplus de benzina sau mai stiu eu ce
oricum - sta de 2 sapt in parcare - iar pe frigul asta nici nu mai am curaj sa ma apuc de ceva
cand se va incalzi voi chema un meserias
nvp_playboy
24 Jan 2006, 22:38
Daca la relanti merge regulat si pe benzina si pe gpl, atunci, problema e din platini copii
Ia un set nou de 30 000 , schimbale...vezi daca vaccumul trage...
Daca doar pe benzina face figuri accelerata...atunci desfa capacul la carburator si curata cele 2 jigloare....sau verifica daca pompa are debit....sau...
Daca face urat pe gaz , accelerata, atunci pune gaza, sau desfunnda filtrul de,gaz....
Ia vezi si "ma suni"
bani_pentru_pele@yahoo.com
ecokey
30 Jan 2006, 15:45
Am reusit intr-un sfarsit sa o duc la service
iata ce avea
Electromotorul a ramas cuplat pe coroana
si rezultatul
1. ca se oprea - pt ca avea sarcina prea mare
2. s-a uzat toata coroana - a trebuit schimbata si aia
in total m-a costat 3 mil
sper sa nu mai trec prin chestii de astea
nvp_playboy
1 Feb 2006, 19:16
pai electromotorul tau e varza.....ti-l iau eu.....cauta-ma
bani_pentru_pele@yahoo.com
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.