Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme in mers
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
vaally
Pornesc masina cu socul tras plec si in momentul in care motorul s-a incalzit bag socul la loc, imediat motorul scade in turatie si daca dau sa accelerez incet incet moare. La relanti merge OK numai cind accelerez moare. Daca trag socul merge bine, asa am ajuns cu ea acasa.
Precizari
Cind am deschis capota am vazut ca nu mai am busonul de la ulei si era ceva stropi de ulei pe toate cele la motor. am gasit busonul la citiva metri in spatele masini si l-am montat la loc la capacul de la culbutori.
Crezind ca am probleme de la condensator l-am schimbat cu o aprindere tranzistorizata si aceleasi simptome.
diseara o sa schimb carbul cu celalalt , cel original al masini sa vad daca este din el sau de la pompa de benzina (are doar doua luni de cind am schimbat-o).
rtulea
Vezi sa nu ai "muci" pe furtunele ce vin la carb. Din ce imi dau seama tie ti-a sarit busonul de ulei, acest lucru insemnand o acumulare semnificativa de gaze in capacul culbutorilor ca urmare a inghetarii acestor "muci" pe furtunele respective. Motorul merge rotund la ralanti, bujiile functioneaza toate?
vaally
QUOTE(rtulea @ 23 Jan 2006, 14:36)
Vezi sa nu ai "muci" pe furtunele ce vin la carb. Din ce imi dau seama tie ti-a sarit busonul de ulei, acest lucru insemnand o acumulare semnificativa de gaze in capacul culbutorilor ca urmare a inghetarii acestor "muci" pe furtunele respective. Motorul merge rotund la ralanti, bujiile functioneaza toate?
*


Merge chiar f bine cred ca l-am deochiat! Simbata am schimbat uleiul, am pus 5W40 de la Lukoil si porneste mai usor pe ger, i-am schimbat si toba mare ca se cam dusese. Am plect cu ea si a mers excelent. Ieri am fost intr-o vizita, drum de 14 Km, si a inceput sa faca probleme dar la intoarcere si v-am spus ca am ajuns acasa doar cu socul tras.
vaally
Am schimbat carbul cu cel pe care il am de rezerva si acm pornit masina fara probleme. pe furtune erau ceva muci dar nu cine stie ce iar duza era OK. voi desface carbul si voi vedea daca nu are neetanseitati pe unde tragea aer. Faptul ca mergea cu socul tras arata ca avea prea mulr aer.
nvp_playboy
Faptul ca mergea doar cu socul tras e dinn cauza infundarii furtunului de reaspirare vapori si faptul ca jiglorul de relanti nu e original.., de obicei prea lung
vaally
QUOTE(nvp_playboy @ 24 Jan 2006, 23:18)
Faptul ca mergea doar cu socul tras e dinn cauza infundarii furtunului de reaspirare vapori  si faptul ca jiglorul de relanti nu e original.., de obicei prea lung
*


Furtunul nu este infundat iar jiglerul de relanti este cel original. La relanti merge bine, nu are variati de turatie sau alceva. Problemele apareau cind trebuia sa plec si numai dupa ce a dat frigul. Am schimbat carbul si aseara a pornit dupa ce mam chinuit putin dar dimineata nu a mai pornit, Stiu ca am redus nivelul in camera de nivel constant. Cit a fost afara cald a fost OK dar acum am probleme o sa refac nivelul si o sa mai vedem. Pot avea si un dop de gheata pe undeva.
nvp_playboy
pune alcool tehnic in benzina,,,,ori e dop...ori e pompa blocata.....tot de la gheata......nivelul nu se schimba singur din mers....a aparut odata cu frigul...deci....lipsa carburant in sarcina....deci......dop de gheata undeva traseu, pompa, carburator....


ZIceai ca merge doar cu socul tras.....aer fals.....strange suruburile la carburator....vezi garnitura de etansare...T-eul cele 2 furtune de reaspirare...sa nu fie crapate ...insesizabil
silviu84
problema este urmatoarea: , ori ai partea inferioara a carburatorului infundata si acesta se desfunda doar 10 dintr-o 100 la service , (este atestat), ori , vezi daca ai dat la filtru pe partea de la motor sa ia aer cald, face pojghita de ghiata, ori ai mers prea mult cu soclu tras si ai bulit bujiile , oricum ptr asta verifica daca atunci cand tragi soclu sarma ai care duce la acceleratie si este concomitenta si nu are joc , ptr ca daca este asa motorul nu este accelerat si ii blochezi doar clapeta de soclu , sunt cate va si restu cu condensu pe furtunase.,,....dar verifica ce ti-am spus
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.