decrvl
23 Jan 2006, 17:09
Salut si multumesc celor ce mi-au raspuns.
Odata cu gerul de afara crede-ti ca ar trebui sa bag bateria in casa?
Baterie buna,nu am avut probleme cu ea!
Va intreb pentru ca ma gindesc ca dimineata e cam complicat s-o pun la loc.Dar daca trebuie....
Mai sigur ar fi sa bagi toata masina in casa
Ce naiba fratilor. Aveti masina pusa la punct, aveti baterie buna, aveti benzina buna. Nu exista sa nu porneasca
avathan
23 Jan 2006, 17:31
RollerMAN
23 Jan 2006, 17:39
QUOTE(paulp @ 23 Jan 2006, 17:23)
Mai sigur ar fi sa bagi toata masina in casa
Ce naiba fratilor. Aveti masina pusa la punct, aveti baterie buna, aveti benzina buna. Nu exista sa nu porneasca
Da porneste la a nu stiu cata cheie(si cand porneste moare si sta doar din acceleratie) ca bateria desi e noua nu stiu de ce se cam descarca si motorul face figuri (care pana acum 2 zile inainte sa vina frigu asta infernal nu le facea....ba pornea la prima cheie de fiecare data si mergea ceas). Si masina cica e pusa la punct dar e clar ca ceva tot mai are ca mai nou observ ceva benzina scursa pe langa carburator.....si cred ca de la frig a crapat vreo garnitura. Are cineva vreo idee ce ar putea fi?
Imi cer scuze daca am postat gresit dar.....am vazut un topic tocmai bun pentru cum NU imi porneste masina.
eXtenSion
24 Jan 2006, 23:09
Apropo, eu am un obicei, cand nu e folosita masina iarna o mai pornesc din cand in cand. Cateodata se chinuie bateria, dar nu s-a intamplat sa nu porneasca.
Totusi, cam cat trebuie sa o tin pornita ca sa ajut bateria sa se mai incarce?
QUOTE(eXtenSion @ 24 Jan 2006, 23:09)
Apropo, eu am un obicei, cand nu e folosita masina iarna o mai pornesc din cand in cand. Cateodata se chinuie bateria, dar nu s-a intamplat sa nu porneasca.
Totusi, cam cat trebuie sa o tin pornita ca sa ajut bateria sa se mai incarce?
Preferabil ar fi sa o pui pe un redresor si sa urmaresti cu un aparat de masura pana cand atinge tensiunea maxima, de regula maxim 14,4 volti in tampon daca e noua.Daca o pornesti doar la o saptamana 5 min la relantiu mai mult o descarci.Poti si asa sa o pornesti si sa urmaresti tensiunea pe un aparat de masura pana cand atinge maximul dar vezi ca la relanti nu prea baga alternatorul, mai bine dai o tura.
eXtenSion
25 Jan 2006, 19:43
Cum nu baga ?Ca sta acul din bord bine... La mijloc chiar..
Devils
26 Jan 2006, 08:52
Baga, baga....si eu tot asa fac cand nu umlbu cu ea iarna.
romulus
26 Jan 2006, 08:59
Cum sa nu bage in ralanti? Doar de ce ai releu de regulator? Ideea e sa o lasi suficient timp sa mearga pentru ca sa acopere consumul de la pornire + ce mai e nevoie. Si atunci mai bine faci o tura prin zona, sa se mai miste si masina putin, sa nu amorteasca
sddragos
26 Jan 2006, 09:01
QUOTE(paulp @ 23 Jan 2006, 18:23)
Mai sigur ar fi sa bagi toata masina in casa
Ce naiba fratilor. Aveti masina pusa la punct, aveti baterie buna, aveti benzina buna. Nu exista sa nu porneasca
De acord cu tine, paulp!
Eu am pornit-o ieri la 16:30, nepornita de luni si a luat-o la prima cheie (chiar la prima). Ce am facut inainte? Am rotit manual arborele vreo 5 ture si am dat un pic la coada sa fiu sigur ca am carburatorul plin. Apoi, cu socul la maxim, a pornit la prima cheie. Bateria are 3,5 ani.
Mult mai nasol e cu uleiul din cutie.
Aprindere OK, benzina in carburator, baterie acceptabila - nu exista sa nu porneasca!
rtulea
27 Jan 2006, 11:32
Zilele astea cand a fost ger am pornit masina in fiecare zi si am lasat-o asa pret de o tigara, adica aprox 6-7 minute la ralanti. Este timp suficient pentru incarcat bateria.
PS: daca nu fumati puteti servi o tuica fiarta sau daca nu beti va recomand o ciocolata "Tricolor" garantata pentru o consumare indelungata din cauza gustului ridicol de nasol.
Merlucius
28 Jan 2006, 21:47
23 ianuarie: coborat la masina zor-nevoie sa plec cu ea, dau n'spe chei si tot atatea injuraturi - bateria moare de atatea incercari si eu mor de ciuda si plec...pe jos
24 ianuarie: coborat la masina tacticos , dat jos bateria, incuiat portiera cu doar o mana (cealalta inghetase bine la -2x grade cate erau), urcat bateria in casa;in continuare, mers pe jos (se subintelege)
26 ianuarie: (chef de munca dar disperare in suflet) curat bateria an nastere 2002 - o cheama ceva cu S, parca si e din Romania - destupat dopuri, verificat nivel in elementi, curatat borne, pus in masina, o ia la cheie fffffoarte prelungita (avea viata de-acum)
morala: respecta si vei fi respectat
torvalds
29 Jan 2006, 10:44
Io am incercat ieri sa invart de elicea de la ventilator, da' de unde patina cureaua ... am incercat sa invart de curea, tot la fel, am abadonat ideile masochiste de a sta in frig si am pornit-o asa la a 4-a cheie , nu mai fusese pornita de 1 saptamana, si erau -10-15 grade afara... deci se poate...
danny_b
29 Jan 2006, 15:45
Ar trebui sa-ti pui bateria intr-o cutie din plastic potrivita ca marime.Intre peretii cutiei si baterie pui vata minerala.Succes !
B-38-NFS
29 Jan 2006, 22:29
eu am o problema asemanatoare ,doar ca e martorul de la baterie bateria noua e cumparata in noiembrie anul trecut ,pana sa de frigul nu se aprindea,decat atunci cand puneam contactul acu sta aprins tot timpul ,cand o acelerez se aprinde si mai tare care e solutia ????
si indicatorul de la baterie fluctueaza ,cand pornesc se incarca destul de mult pe masura ce folosesc diverse ,stergatore ,cas,aeroterma ,faruri scade spre minus .
rtulea
30 Jan 2006, 08:39
De obicei becul se aprinde doar in momentul in care alternatorul nu mai incarca bateria. Verifica sa nu ai un scurt pe undeva iar daca nu atunci verifica tensiunea de incarcare a bateriei, si implicit buzunarul tau pentru o eventuala achizitie a unui releu nou.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.