Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Apa in motor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
alexander
de curand am desfacut capacul motorului pentru un reglaj de tacheti...si surprise....f.f. multa apa ! iar pe capac o spuma alba! fiecare vine cu propriile idei incat e greu sa fi lamurit! ba garnitura de chiuloasa..ba din cauza gazului...! mai nou am observat ca pierd si din lichidul de racire...nu mult..un deget la vreo 200km...dar totusi e ceva! are cineva vreo explicatie plauzibila si intemeiata? I need help blush.gif
sonykel
post-336-1110552475.gif blush.gif post-336-1110552475.gif stiu cas cam off-topic.
Dar am o explicatie cum pana acum bagau apa in motorina si in benzina mai nou baga apa si in gaz. LolLolLo.gif radmasa.gif LolLolLo.gif valuri.gif
puiagaia
salut
si eu acum doua saptamini am gasit spuma alba/verzuie in busonul ala de la ulei. Cred ca de la condens se fac picaturi de apa si se amesteca cu uleiul. Uleiul avea culoarea normala. Daca uleiul are alta culoare inseamna ca pierzi apa prin garnitura de chiuloasa, iar nivelul in baie creste.

bafta
iulik
Dauneaza daca apare spuma pe capac?
rtulea
"alexander" - defineste ce intelegi tu prin multa apa. Adica erau baltoace sau era o spuma alba consistenta numita "Muci". Daca era spuma putem spune ca intr-un fel este normal, adica in timpul functionarii motorului acesta se incalzeste din cauza combustiei. Dupa ce ai oprit motorul din cauza diferentei de temperatura dintra motor si aerul inconjurator pe interiorul capacului culbutorilor se formeaza condens care se amesteca cu particulele de ulei barbotat iar prin racire se formeaza acea pasta care se depune fix pe interiorul dublurii capacului si in interiorul busonului de ulei. Nu este foarte daunatoare, dar nici bine nu face. Exista riscul ca aceasta pasta sa inghete pe furtunele de recuperare vapori si sa creasca presiunea in interiorul capacului culbutorilor ducand la "sarirea" jojei sau a busonului de ulei sau, mai grav, la impuscarea garniturii capacului.
In leg cu pierderea de lichid racire, s-ar putea ca garnitura de chiuloasa sa fie impuscata si apa sa intre in baie sau sa ai o fisura pe circuitul de racire. Nu te juca cu racirea ca distrugi motorul, cauta cu atentie si vezi pe unde curge.
andutzu
QUOTE(alexander @ 27 Jan 2006, 17:41)
de curand am desfacut capacul motorului pentru un reglaj de tacheti...si surprise....f.f. multa apa ! iar pe capac o spuma alba! fiecare vine cu propriile idei incat e greu sa fi lamurit! ba garnitura de chiuloasa..ba din cauza gazului...! mai nou am observat ca pierd si din lichidul de racire...nu mult..un deget la vreo 200km...dar totusi e ceva! are cineva vreo explicatie plauzibila si intemeiata? I need help  blush.gif
*


"Un deget" la 200km e ff mult. Eu de cend am schimbat antigelul nu a mai fost nevoie sa completez si am mers cam 5000km. Cred ca ai garnitura de chiuloasa bulita (crapata sau nu e stransa bine chiuloasa) Se mai poate sa fie si de la inelele de etansare ale cilindrilor.(aici treaba e mult mai complicata)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.