Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: bujii afumate, chiulasa noua
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
cosminit
motor aproape nou (mai exact in afara de bloc si vibrochen toates schimbate), chiulasa noua, armata, carburator nou sigilat inca, pompa de benzina noua, bobina noua (fabricata prin anii '70, dar nefolosita - are un format de mai ca n-am stiut cum sa-i fac conexiunile).
problema: la rece merge bine cand se incalzeste incepe sa moara
dupa primul val de frig am pormit-o cu bujii noi, condensator si platina noi, aditiv in benzina. a mers o saptamana dupa care am simtit bujiile moarte. si nu e prima data. asta de cand am facut motorul, anul trecut in octombrie. maximum 2000 de km la bor dupa reparatii.
astept pareri.
ATM
Hmmm...merge bine la rece, dar la cald nu? Parca tinea de bobina simptomul asta... Poate de-aia iti si manaca bujiile...
PS. De unde ai gasit bobina din anii 70 nefolosita? O fi mancat-o timpul, saraca...
andu911
uleiul ala din bobina n-are si el o durata ?...nu dati cu paru ca nu sunt electronist...
ATM
Eu unul nu stiu daca bobina are sau nu ulei in ea... dar, din declaratiile colegului nostru, bobina are cam 25-30 ani de cand a fost facuta, pai e mai batrana decat unii din noi...O fi ea nefolosita, dar cred ca nu mai are in nici un caz caracteristicile de la inceput.
Schimba bobina cu a unui amic sau ceva (ca sa nu arunci banii pe alta pana nu esti convins ca asta e cauza), si vezi daca se corijeaza belelele sau nu.
andutzu
Cred ca bobina 99%. Asa am patit si eu... mergea perfect la rece, pornea dimineata (chiar si iarna) dupa ce mergeam si se incalzea bine incepea sa dea in nas si bineinteles ca afuma bujiile.Am schimbat tot, iar intr-un sfarsit si bobina smile.gif
andutzu
Am uitat sa zic ca dupa ce se incalze pornea si fff greu.
mihibod
QUOTE(cosminit @ 5 Feb 2006, 21:58)
motor aproape nou (mai exact in afara de bloc si vibrochen toates schimbate), chiulasa noua, armata, carburator nou sigilat inca, pompa de benzina noua, bobina noua (fabricata prin anii '70, dar nefolosita - are un format de mai ca n-am stiut cum sa-i fac conexiunile).
problema: la rece merge bine cand se incalzeste incepe sa moara
dupa primul val de frig am pormit-o cu bujii noi, condensator si platina noi, aditiv in benzina. a mers o saptamana dupa care am simtit bujiile moarte. si nu e prima data. asta de cand am facut motorul, anul trecut in octombrie. maximum 2000 de km la bor dupa reparatii.
astept pareri.
*


Salut,asta-i ca si faza cu masinile la mina a doua!!!!!! au stat in garaj si nu au fost folosite decit duminica pina la piata!!!!!!!

Cumpara o bobina noua si ai scapat de probleme.
LAURENTIU_73
salutare! Am spart blocul motor, am sudat, l-am montat la loc (trebuia sa fac ITP - ul).daca tot l-am demontat i-am tras si un set de segmenti.In toata aceasta perioada de repaus pt motorul meu, am circulat cu un alt motor. Acu', cind il pusei pe asta nou vazui ca merge dar la relanti are ceva trepidatii. E posibil sa fie de la supapele chiulasei?Masina are vreo 21 ani si nu am schimbat decit o supapa acu vreo 7 ani. Dupa vreo 200 Km mi se pare ca ciupe si un pic de ulei. Poate minca ulei din cauza supapelor? (ca sa nu zic ca am reductii la 3 bujii)
Dyda
QUOTE(LAURENTIU_73 @ 24 Mar 2006, 10:03)
salutare! Am spart blocul motor, am sudat, l-am montat la loc (trebuia sa fac ITP - ul).daca tot l-am demontat i-am tras si un set de segmenti.In toata aceasta perioada de repaus pt motorul meu, am circulat cu un alt motor. Acu', cind il pusei pe asta nou vazui ca merge dar la relanti are ceva trepidatii. E posibil sa fie de la supapele chiulasei?Masina are vreo 21 ani si nu am schimbat decit o supapa acu vreo 7 ani. Dupa vreo 200 Km mi se pare ca ciupe si un pic de ulei. Poate minca ulei din cauza supapelor? (ca sa nu zic ca am reductii la 3 bujii)
*



Motorul tau se incadreaza in normalitate cu uleiul, tu vrei ca in 200 km segmentii noi sa copieze ( acea pasuire) la miime suprafata camasilor? Nu are cum , asa ca pe la 1000km vei intra in consum normal de ulei
Trepidatia la relanti este de la reglajul incorect aprindere amestec carburant
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.