Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Palete radiator
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
sonykel
Oamenii buni sunt furios peste masura imi vine sa-i impusc pe toti. gun3.gif De ce naibi cedeaza palelea alea de radiator?Nu-i nimeni in stare sa produca niste pale de radiator bune?a?chiar asa nu se poate frate vream sa intram in UE si nu sunt astia in stare sa produca niste chestii de plastic? post-336-1110552439.gif
In vara cand am lovit masina in stalp am schjimbat palele de la radiator 1luna mai tarziu mi-sa rupta pala.Am schimbato(ma ajutat un vecin) cel care mia schimbato a zis ca cea veche sa rupt ptr ca a fost prea stransa.Dupa2saptamani iar sa rupt ``elicea`` mam dus la mecanic.Mecanicu zice domne sunt prea proaste,prea casante in plus cel care tia stranso nu ti-a stranso bine si mi zice ca sa nu iau pale negre ci albe ca astea albe ar fi mai elastice(sunt produse de aceasi firma).Am luat albe dupa 2luni poc iar sa rupt aceasi explicatie sunt prea proaste.Azi dupa 4luni iar sa rupt doar ca azi sa lasat cu avarii. mad.gif
A naibi paleta sa rupt a strambat capota din socu lovituri sa desclantanat capota a sarit si vopseaua,mi-a secerat radiatoru si cureaua.Asa ca concluzia 166lei radiator 5lei palele de radiator 10lei curea 20lei manopera.
Intrebare nu pot sa ma duc nicaieri si sa reclam proasta caliatate a palelor OPC ceva?Chiar asa astia ne iau de prosti pe bani nostri?povestea mecanicu ca a avut oameni cu daune de 10milioane din caza palelor faruri sparte radiator etc.
valibb
Eu zic sa incerci sa pui paleta de radiator de la o alta masina , de pe la dezmembrari vezi tu poate se portriveste ceva paleta
eXtenSion
Eu zic sa suni la opc.. Merita sa incerci !

Iar cu palele, mi se pare ciudat ca ti se rup asa.. In cazul meu, la 2 masini nu s-au rupt niciodata.. Poate numai daca le schimbi, eu cumparasem elicea cu totul.

Oricum, daca mai ai probleme iei elice din metal sau din ce este, de la dezmembrari, de pe daciile mai vechi, si gata.(Sau pe astea mai noi nu se potrivesc alea vechi ?)
driverx
Ma tem va fulia ta e varza.
LYM
Sa ai grija sa nu ti se rupa vreodata cand mesteresti la ea si o turezi de la motor ! Dupa ce-ai zis ca ti-a facut la capota, ar putea avea urmari grave daca te loveste.
sonykel
driverx cum adica e varza la ce te referi?nu te contrazic ca nu e fulia dar a zis mecanicu ca nui fulia.
extension cum adica elicea cu totul?
madcos
mai bine pui ventil electric.este mult mai fiabil,economic,se incalzeste mai usor masina,scade zgomotul ala de dacie si porneste cand este nevoie la o turatie net superioara.in leg cu problema ta:incearca la opc,desi cred ca va fi greu .
sonykel
da dar asta vara am ramas blocat intre eforie sud-nord cand se circula super nasol mia luat 40 min si ma uit la cei cu ventilatoare electrice ca le fierbea motoru erau multe dacii pe dreapta eu nu aveam probleme(desi aveam la vremea aia apa chioara)
tarzy
subiectul elice pe fulie vs electroventilator a mai fost discutat pe aici

concluzia a fost clar pentru electroventilator


ma indoiesc tare mult de faptul ca acele dacii trase pedreapta aveau elvent nu de alta dar ... nu preae logic ca la o masina cu elvent sa se incinga motorul mai repede decat launa cu elice simpla - ideea este ca la cea cu elice simpla la mers incet (treapta I si a II) ai racire minima (masina practica sta iar elicea invarte in fctie de turatie) pe cand cea cu elvent baga "rece" doar atunci cand este nevoie, in rest lasa motorul in pace.


sonykel
asta ma uit si pe mine.dar mam uitat si aveau electro ventilator.
unde sa discutat?ce modificari sau facut devin din ce in ce mai interesat
madcos
in primul rand iti trebuie un fel de "termostat" ce are rolul la o anumita temp sa dea curent la ventilator.acest "termostat" este pus undeva jos isurubat de radiator.in cazul tau,oricum iti trebuie un radiat nou,asa ca poti sa iei de nova ca are gaura filetata din fabrica.iti mai trebuie un ventil electric ce se fixeaza pe radiat.daca iei de nova se monteaza pe int.(am si eu unul+radiat+relee).nu este greu deloc.in plus iti va asigura o putere putin mai mare.iarna vent ala nici nu porneste,iar vara vei sta relaxat total caci la turatie min a motorului vei avea o turatie mare la vent,indif de turatia mot.
torvalds
Si mie mi s-a rupt o elice... a facut o galma la capota... oricum destul de nasol, si am auzit de multe accidente cu elici care s-au rupt in timp ce se umbla la motor ... parerea mea este ca cea mai buna elice este cea de metal de pe daciile mai vechi... asta daca nu ai chef de pus elctro.
sonykel
gun3.gif ah azi miam luat radiatoru lam montat deja daca stiam imi luam de nova.Nici nu stiu ce radiator am stiu ca e mare.Exact asa a cerut mecanicu la magazin ca am fost cu el.Citez ``Iulia dami te rog un radiator mare....``
tarzy
QUOTE(sonykel @ 13 Feb 2006, 21:40)
asta ma uit si pe mine.dar mam uitat si aveau electro ventilator.
unde sa discutat?ce modificari sau facut devin din ce in ce mai interesat
*




pai uite de exemplu un topic startat de mine, tot asa ofuscat ca s-o rupt o pala de la elice

http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=6781&hl=

trebuie avut grija la ce termostat pui, ca sunt unele care pornesc elventul la 8x C si altele la 9x.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.