Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: turatie motor dacia papuc ~1600
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
eurocat
Nu sta in turatie constanta ,la relanti.S-a umblat de "mecanicii" de la service Baneasa la aer ,carburator dublu corp! Au dat aerul la max ?! In sarcina da in nas.
Cind accelerez in sarcina ramine cam mult ambalata..nu stiu cat de expresiv suna..
A fost no masina tare buna pana sa-si bage mecanicii mana in ea...Mergea brici !
Care este ordinea de reglare aprindere carburatie ? Ce tipicuri sa aibe ?
Am schimbat electrovalva si d-abia am reusit sa o fac sa stea cit de cit la ralanti !
Nu mai stiu ce sa-i fac.M-am cam blocat! Astept sugestii Pls ! sad.gif
mike2madalin
pai verifca pompa de benzina, poate a prins pe undeva un dop de gheata pe tur, curata jigleoarele, uiate la buji
madcos
du-te cu carburiciul la reglat pe banc.nici cel mai adevarat mecanic nu-si baga nasul intr-un dublu-corp.mergi pe reglaje stiintifice.nu stintifice din ochi si ureche.
eurocat
Unde gasesc atelier pt reglare pe banc,va rog?
Pt carb dublu corp , de dacie ~1600 ?
eventual mai aproape de baneasa ?
Nu de alta da masina sta...
Azi am mers cu ea dar la acceleratie parca se inneaca,sau nu-in vine benzina suficient , nu-mi dau seama prea bine ce e...
Bytzu
ce reglat pe banc?
cate cunostiinte d-ale voastre au reglat pe banc, si merge brici fara ajustari? nu inteleg ce va tot bateti voi capul cu carburile astea romanesti..nu le veti da in veci de cap, nu seamana unul cu altul; orificiile interioare sunt decalibrate, jiglerele nu mai zic..sa va uitati la un jigler de brasov si la unul weber adevarat..se vede cu ochiul diferenta

in alta ordine de idei..ce poti regla la un carb?nivelul in camera, singurul care are legatura cu mersul, si relantiul..adica aerul
restul este fix, calculezi si pui jiglerele de aer si benzina..ce naiba reglati voi pe banc?

spala klumea carbul, curatal bine, vezi sa nu traga aer fals..cam asta e la ce zici tu ca ai...apoi vezi traseul de benzina...nimeni nu se uita la pompa, la filtru, si aprindere

benzineste, scanteieste, trebe sa mearga, da-o naibii, ca nu-i mai desteapta ca noi, tot de om e facuta
against
bai omule,de ce crezi ca s-au inventat bancurile alea?este adevarat ca este slaba calitatea pieselor,dar la dublucorb ai mai multe jiclere si mai multe reglaje.in plus weber nu este ptr dacie,deci fiecare carb cu treaba si masina lui.totul este calculat,caci altfel am putea sa punem si carb de oltcit pe nova ca seamana dar... nu rasare.pe banc se masoara niste valori(depresiuni),debite si in plus ca ti-l desface un profesionist.
einstein1984
Pe site-ul Redline Webber se recomanda reglajul pe masina, dupa ureche. Adica reglajul ralantiului si aerul. Nivelul de benzina e la carte scris.
Bytzu
domnu impotriva tuturor, e gratis sa te bagi in seama, asa-i?
da sa dai un sfat, nu mai zic de stiut principiul de functionare al carbului, niste efecte p-acolo, speciale biggrin.gif, e greu , nu? de dat din gura e usor, cu folos e mai greu

ceea ce am spus n-am spus dupa ureche, ci din experienta..cred ca imaginea din dreptul meu spune tot

carbul din imagine este un weber, motorul de 1.6 il amorseaza f bine, merge putin bogat, ceea ce este bine, raceste pistoanele
reglati relantiu ( ca asta e singurul care se regleaza), dupa ureche, sa mearga rotund

dc intr-adevar vreti ceva mai mult, cumparati un set de reparatie original, nu romanesc
against
vad ca te ataci serios.esti stresat?ce experienta?din poza pot sa imi dau seama doar ca stii care este acceleratia pe carburator.daca tu imi reglezi mie un carburat romanesc dublucorp(dereglat) ca atunci cand iese din fabrica,te iau angajat pe 20.000.000.lasa-ma cu weber ca omul care a deschis topicul are carb romanesc.nu mai bateti campii in flegme de mari mesteri.veniti cu argumente stiintifice.
Bytzu
frate esti nebun? nu mersi, pt angajare. cum poti sa scoti prostiile astea? ai desfacut vreodata un carb? sa vezi ce e in el? ai privit vreodata unul in sectiune? ai vazut principiile pe care functioneaza? tu chiar nu intelegi ca la un carb poti sa reglezi doar relantiu? restul sunt fixe? sa-ti explic ce-i ala relanti?-turatia de mers in gol, pe circuit separat fata de circuitul de sarcina si cel de imbogatire! eu am vazut comaparatia intre romanesc si strain, si se vede cu ochiul liber ca nu seamana; plus ca mai e si benzina de rahat..filtrele alea nu-s doar de dragul de a fi

asta deja tinde sa devina o problema, prea multi habarnisti care se baga in seama..ti-e si lehamite sa mai scrii pe forum..iar scandal, iar nervi..de invatat ceva bun si de pus mana la lucru, practic..mai greu
against
daca o sa te uiti la un carb dublu romanesc ai sa vezi ca ai undeva niste gauri in care ai niste reglaje.NU-MI MAI VORBI DE WEBER.
cristidb
Gaurile alea cu reglaje (2) au in ele doua suruburi de reglaj. La dublucorpul de 1,6 se regleaza si progresiunea, nu doar relantiul. Se poate regla foarte bine si fara banc. Am scris de mai multe ori cum se face aici pe forum.
madcos
QUOTE(cristidb @ 24 Feb 2006, 19:55)
Gaurile alea cu reglaje (2) au in ele doua suruburi de reglaj. La dublucorpul de 1,6 se regleaza si progresiunea, nu doar relantiul. Se poate regla foarte bine si fara banc. Am scris de mai multe ori cum se face aici pe forum.
*


TOT RESPECTUL.l-ai facut sa taca.unii se cred mai instruiti decat niste ingineri care au proiectat asa ceva(copiat).nu degeaba consumul poate sa iti creasca pana la 25% daca umblii aiurea(si sigur nu este din relantii si aer radmasa.gif )
Zaheiu
eurocat> carburatorul se regleaza pe banc la Auto Marcus Grup, dupa Cora. Costa 50 de lei (asta vara) si presupune desfacere, curatire, reglare. Dupa ce il face il pune pe masina si nu mai umbla la nimic. eu l-am facut asta vara (dublucorp nova) si merge beton. Cei care au cunostistinte avansate si experienta poate pot sa-l regleze dupa ureche; restul nu cred.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.